Ik vind hem zelfs een beetje irritantquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb echt niks met hem. Wat een enorm nietszeggende uitstraling.
Nu was het juist Rubentimequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond hem bij de voorronden al wel goed, alleen bij het optreden bij de Ultieme test was hij niet zichzelf. Nu deed hij het uitstekend, goede zanger. Hij is niet heel veelzijdig en moet vooral op safe blijven zingen denk ik.
Gaat denk ik wel komenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat Ruben-time moet echt geen lijfspreuk worden...verschrikkelijk.
Dan ga ik toch voor de rubentimequote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kip met cola light was ook leuk
quote:
Met de nadruk op die laatste, maar die twee uitspraken waren allebei zum kotzen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kip met cola light was ook leuk
Mee eens.. Daar had ik het met chans nog over in de treinquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Vond ik ook. Maar hij moet toch echt wat aan die uitspraak doen, 'tink' in plaats van 'think' kan eigenlijk niet meer.quote:Op zondag 31 december 2006 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Heel verrassend.
Zó gejat van X Factor UK s2 met Chico. Die maakte er zelfs een single van.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:Ruben:
“Het ging echt super. Ik heb zo ontzettend geweldig genoten! Ja, het was echt lekker. Ik weet niet of ik doorga of niet, maar ik ga vanavond in ieder geval erg lekker slapen. Als ik eruit lig, dan heeft het voor mijn gevoel niet aan mij gelegen. It wasn’t me!”
Ja, want hij heeft een vriendin en twee kinderen.quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef pleeborstel het volgende:
ben ik nou de enige die door heeft dat hij stiekem homo is?
quote:Op zondag 31 december 2006 13:54 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond Ruben erg goed gisteravond, hij moet wel oppassen dat het niet té wordt. Dus ik was het wel met Henkjan eens.
Blijkbaar niet neequote:Op zondag 31 december 2006 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jammer dat het grapje van Wendy over zichzelf niet echt overkwam
Dat het succes ook aan de danseressen kon hebben gelegen ofzo.quote:
Oh, was dat een grapquote:Op zondag 31 december 2006 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat het succes ook aan de danseressen kon hebben gelegen ofzo.
quote:Op zondag 31 december 2006 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat het succes ook aan de danseressen kon hebben gelegen ofzo.
quote:Het hoogtepunt van Wendy's danscarrière was haar wereldtournee met Haddaway,
Oh wacht, nu snap ik hemquote:
Volgende week moet je echt een andere styliste hebbenquote:Op zondag 31 december 2006 20:27 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad beste van 26+quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef superhero87 het volgende:
Ik vond hem echt verassend goed! Van mij mag hij nog lang bijblijven!!!![]()
ik stoor me alleen aan: Ruben-timequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:27 schreef Woelli het volgende:
Heeft die wel, maar was mij niet opgevallen
Stoor me er ook niet echt aan
Hij moet er zelf niet mee beginnen, anders komt ie daar niet meer vanaf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stoor me alleen aan: Ruben-time
Ik krijg een Boris flashbackquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij moet er zelf niet mee beginnen, anders komt ie daar niet meer vanaf.
quote:Top-choreograaf
Tim Noble is topchoreograaf en de danscoach van de kandidaten. Hij geeft zijn mening over de Oudere Solisten.
Ruben:
“Ruben is echt een hele leuke man. Hij zit vol met energie. Hij staat open voor alle opties om zichzelf te verbeteren. Hij werkt echt heel hard.”
Dat dus. Volkomen ongeloofwaardig, en er blijft niets van hem hangen. Niets.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'm stom. Geloof niet wat hij zingt, en dat is niet goed.
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Ruben:
1. 'Purple Rain' van Prince
2. 'Ordinary People' van John Legend
3. 'You give me something' van James Morrison
quote:Ruben:
"Heerlijk, ik heb echt geweldig genoten! Zo mooi om dat te kunnen zeggen. Ik moest het spits afbijten en ik zou dat eigenlijk iedere week wel willen doen. Helemaal als je het gevoel hebt dat het goed ging. Nu nog een sigaar en een glas rode wijn in de red-room en dan geniet ik helemaal."
Hij werkt toch echt zelf mee aan dat imago.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij heeft een imagoprobleem. Veroorzaakt door X Factor.
Kennelijk vindt ie het zelf ook mooiquote:Op zondag 7 januari 2007 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk die kleding. Dat sjaaltjeWordt hij door een Homo gekleed ofzo?
quote:Ruben
Het spits van deze Liveshow wordt afgebeten door Ruben. Hij laat met zijn versie van ‘Bad case of lovin’ you’ van Robert Palmer zien dat hij naast een R&B- en dancezanger ook een rockster in zich heeft. Zoals zijn jurylid Henk zegt voordat Ruben optreedt: “Hij heeft zoveel mogelijkheden.”
Het commentaar van de jury
Na afloop van het optreden toont Henk zich tevreden: “Ik vond het heel goed, helemaal op toon en met veel energie. Ik ben erg blij en trots.”
Henkjan geeft een kritische noot: “Ik zou er ook blij mee zijn, maar ik hoorde een paar intonatieproblemen in het begin. Verder heb ik het idee dat dit nummer jou niet zo lag. Je straalde een beetje uit dat je twijfelde of je wel een rocker bent.”
Marianne, tot slot, is onder de indruk van het optreden van Ruben: “Het staat als een huis. Ik vind het nummer ook uitstekend gekozen. Ik ben alleen benieuwd wat je met een ballad zou doen.”
Dat dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:14 schreef Knipoogje het volgende:
Hij komt gemaakt over. Bovendien zingt ie zonder gevoel en zonder uitstraling en nogal vlak. Van mij hoeft ie niet te blijven in ieder geval.
Wat zij zegt. Hij klinkt echt helemaal niet zo energiek en het nummer zoals hij zingt, doet me niks. Bleh.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:14 schreef Knipoogje het volgende:
Ruben heeft net als Genelva last van de nepfactor. Hij komt gemaakt over. Bovendien zingt ie zonder gevoel en zonder uitstraling en nogal vlak. Van mij hoeft ie niet te blijven in ieder geval.
quote:
Ik ging even in [Sven_mode]quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |