Ja die bestaat nog.quote:Op woensdag 13 december 2006 06:50 schreef Normalneo het volgende:
vraagje aan de mods: iteejer kwam met een server waar we plaatjes op kunnen plaatsen. Bestaat deze nog..?? ik heb namelijk ontzettende moeite om plaatjes te plaatsen in fok..en zou deze eventueel naar hem op willen sturen..of naar een andere mod..dus laat even weten aub.
Hmmm.. spelfoutje gemaakt? Heb (nog) niks binnengekregen.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:39 schreef Normalneo het volgende:
Heb ze al even via de mail verstuurd..thx iig
Astuquote:Op woensdag 13 december 2006 08:30 schreef Normalneo het volgende:
idd je hebt gelijkohw silly me .. stout
1 2 3 | http://images.fok.nl/upload/061213_21290_kerstboompje[1].JPG |
Trolls en flames of baits kunnen zonder problemen weg.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:25 schreef Zyggie het volgende:
Schande. De gedachtepolitie is weer aan de gang.
Kan iemand vertellen waarom de posts zijn verwijderd?
Jij ziet vast een topic vol met diepe emotionele lagen en uitingen. Ik zie een topic met een randdebiel die 'gedachten' opschrijft als een klein kind. Een fundamenteel verschil van mening. Toch lijkt mijn relativeringsvermogen essentieel voor zo'n persoon. Straks denkt ze nog dat ze werkelijk wat interessants denkt.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Trolls en flames of baits kunnen zonder problemen weg.
ja.. wat een ramp... stel je voor.. straks heeft/krijgt iemand nog wat zelfvertrouwen....quote:Op donderdag 14 december 2006 21:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jij ziet vast een topic vol met diepe emotionele lagen en uitingen. Ik zie een topic met een randdebiel die 'gedachten' opschrijft als een klein kind. Een fundamenteel verschil van mening. Toch lijkt mijn relativeringsvermogen essentieel voor zo'n persoon. Straks denkt ze nog dat ze werkelijk wat interessants denkt.
dat zijn niet zomaar 'gedachten'quote:Op donderdag 14 december 2006 21:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jij ziet vast een topic vol met diepe emotionele lagen en uitingen. Ik zie een topic met een randdebiel die 'gedachten' opschrijft als een klein kind. Een fundamenteel verschil van mening. Toch lijkt mijn relativeringsvermogen essentieel voor zo'n persoon. Straks denkt ze nog dat ze werkelijk wat interessants denkt.
Ah ja, en jij bent degene die deze relativering aanbrengt.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Als alleen jouw topics geterroriseerd zouden worden hadden we aan 1 mod op Fok genoeg.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef sararaats het volgende:
waarom worden alleen mijn topics geterroriseerd?
ik ben echt niet van plan op te geven
Heel Fok draait niet alleen om jou hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef sararaats het volgende:
waarom worden alleen mijn topics geterroriseerd?
ik ben echt niet van plan op te geven
er zijn er nog meer die weg kunnenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Trolls en flames of baits kunnen zonder problemen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |