Hetzelfde geldt voor mij lieve schat, ik heb mijn punten tot in den treure uitgelegd, met de nadrukkelijke vermelding dat dit mijn ervaringen zijn en hier en daar gelardeerd met voorbeelden. Er zijn blijkbaar nog meer users die ongeveer hetzelfde ervaren. DAT zijn de feiten!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een beetje irritant ?
Ik ben het gezeikstraal hierover gewoon strontzat !!!
Zowel NS als ik hebben jou hierover, tot in den treure toe, uitleg overgegeven, vorige week is er zelfs een FB topic over geweest (http://forum.fok.nl/topic/962958) waar ook een FA en Danny zelf uitleg heeft gegeven maar je blijft aan de gang.
Misschien moet je die bewering eens op je zelf betrekkenquote:Het spijt me werkelijk, maar als je het nu nog niet snapt, zegt dat alles over jou en helemaal niets over de moderatie hier.
Ik reageer gewoon met een grapje op de post van Northernstar. Hij zegt dat ik het heel zwaar heb en beweert dat ik me een slachtofferrol aanmeet, daar speel ik dus op in door daadwerkelijk mezelf die rol aan te meten. Vandaar:"Hoe denk je ander dat ik het hier vol houd.". Je hoeft hem niet leuk te vinden, sarcasme valt over het algemeen slecht, weet ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:21 schreef Daniel.J het volgende:
Dit begint een beetje irritant te worden, als je zon moeite hebt het hier vol te houden wat doe je hier dan, wat wil je vol houden, waar ben je mee bezig?
ben je een "apostel" van de 'realiteit' der maatschappij?
Ga lekker naar onz/r&p/uvt/gc watever.
Dit subforum heet TRU Grrrr, toneel kun je volgens mij doen in Theater, Taal & Kunstquote:daar speel ik dus op in door daadwerkelijk mezelf die rol aan te meten.
Hmm ja, het gezeik gaat nogal lang door inderdaad, en misschien kan hij het anders brengen, maar ik vind dat hij wel degelijk een punt heeft.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:53 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Dit subforum heet TRU Grrrr, toneel kun je volgens mij doen in Theater, Taal & Kunst
Je zal best een aardige vent zijn in het echte leven maar je werkt hier veel mensen op de zenuwen.
Dat ik er mee door ging komt omdat er steeds weer op gereageerd werd en alles botweg ontkent wordt. Anders brengen? Ik zou niet weten hoe. Ik ben zeer netjes geweest dacht ik zo, toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmm ja, het gezeik gaat nogal lang door inderdaad, en misschien kan hij het anders brengen, maar ik vind dat hij wel degelijk een punt heeft.
Ik heb die van jou zolang op slot gedaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Truth ouwehoer #168 " Eten ist fertig".
Moet zijn......
Truth ouwehoer # 166 " Essen ist fertig".
Anders mag die van mij op slot en mag Metro een nieuwe openen, ik was even te snel met handelen.
Okeyquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik heb die van jou zolang op slot gedaan![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmm ja, het gezeik gaat nogal lang door inderdaad, en misschien kan hij het anders brengen, maar ik vind dat hij wel degelijk een punt heeft.
gelukkig , wat een topic vervuilingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Is dit wel feedback
Sorry modjes
Ik ben weg
Heb je koortsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:39 schreef huupia het volgende:
[..]
gelukkig , wat een topic vervuiling
ik denk aan dokter, pillen enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |