Hij is zelf toch ook allochtoon?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:19 schreef fathank het volgende:
Kenneth Perez heeft dus een grensrechter voor "kankerneger" uitgemaakt. Iedereen loopt gelijk te bitchen over normen&waarden en shit, maar ga eens bij een willekeurige bushalte staan. Daar hoor je toch ook constant "kankermarokkaan", "je moet je bek houwe, kankerturk". etc, maar daar durft niemand wat van te zeggen.
Hypocriete mensen die mensen veroordelen op een uitspraak, waar ze zelf niet eens bij waren, en ondertussen in het dalijks leven niks durven te ondernemen als er zoiets gezegd wordt![]()
Ook al was 'ie geen allochtoon, who gives a fuck anyway...quote:
Ja, het is heel normaal dat een profvoetballer zoiets roept op het veld.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:19 schreef fathank het volgende:
Kenneth Perez heeft dus een grensrechter voor "kankerneger" uitgemaakt. Iedereen loopt gelijk te bitchen over normen&waarden en shit, maar ga eens bij een willekeurige bushalte staan. Daar hoor je toch ook constant "kankermarokkaan", "je moet je bek houwe, kankerturk". etc, maar daar durft niemand wat van te zeggen.
Hypocriete mensen die mensen veroordelen op een uitspraak, waar ze zelf niet eens bij waren, en ondertussen in het dalijks leven niks durven te ondernemen als er zoiets gezegd wordt![]()
Nee, het is niet normaal, maar de hoeveelheden kanker die je op straat hoort ook niet, maar daar durft niet iets over te zeggen. Maar zodra een voetballer het zegt wordt ie gelijk weer veroordeeld.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, het is heel normaal dat een profvoetballer zoiets roept op het veld..
Als je als voetballer je middelvinger op het veld opsteekt krijg je ook een schorsing en op straat niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, het is niet normaal, maar de hoeveelheden kanker die je op straat hoort ook niet, maar daar durft niet iets over te zeggen. Maar zodra een voetballer het zegt wordt ie gelijk weer veroordeeld.
Hypocriete normen&waarden bewakers![]()
![]()
![]()
steek jij je middelvinger maar eens op naar Oom Bromsnor..quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als je als voetballer je middelvinger op het veld opsteekt krijg je ook een schorsing en op straat niet.
Of ben je niet bekend met het fenomeen profvoetbal?
Een voetballer. Lezen blijft een kunst he?quote:
Je maakt jezelf echt belachelijkquote:Op zondag 26 november 2006 00:53 schreef roy-4ever het volgende:
mensen moeten niet zoveel zeuren over het woord kanker, meer als 70% van de mensen die het gebruiken gebruiken het als woord en niet als bedoeling om te zeggen dat je letterlijk kanker mag krijgen. maar zodra er een medicijn is uitgevonden waardoor je geen kanker kan krijgen of dat je er van geneest en er breekt een nieuwe ziekte uit, word die ziekte als scheldwoord gebruikt.
jajaja, mensen voelen zich nu eenmaal gekwetst als je kanker zegt, dat hele excuus doet er dan niet toequote:Op zondag 26 november 2006 00:53 schreef roy-4ever het volgende:
mensen moeten niet zoveel zeuren over het woord kanker, meer als 70% van de mensen die het gebruiken gebruiken het als woord en niet als bedoeling om te zeggen dat je letterlijk kanker mag krijgen. maar zodra er een medicijn is uitgevonden waardoor je geen kanker kan krijgen of dat je er van geneest en er breekt een nieuwe ziekte uit, word die ziekte als scheldwoord gebruikt.
Daarmee is mijn vraag niet beantwoord hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 01:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een voetballer. Lezen blijft een kunst he?
Perrez.quote:Op zondag 26 november 2006 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarmee is mijn vraag niet beantwoord hoor.
Kenneth Wie? Kenneth de voetballer. Ow die![]()
Verder is de hele ophef erover en de excuses, clinics die hij aan negers gaat geven e.d. allemaal zwaar overtrokken en schijnheilig.
Hij kon 10 jaar geleden al Nederlandsquote:Op zondag 26 november 2006 01:19 schreef TerroRobbie het volgende:
1 r.
Verder is het wel schrijnend natuurlijk dat iemand die nog amper Nederlands spreekt wel al de hele vocubulaire van de gemiddelde Wilders stemmer kent.
Ja maar wel nog steeds met een verrot Deens accent.quote:Op zondag 26 november 2006 01:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij kon 10 jaar geleden al Nederlands
en negers zeggen nooit "kankerkaaskop"quote:Op zondag 26 november 2006 01:19 schreef gelly het volgende:
Ja, het gaat om het woordje kanker en niet om de combinatie met neger
in de randstad zeker?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:19 schreef fathank het volgende:
ga eens bij een willekeurige bushalte staan. Daar hoor je toch ook constant "kankermarokkaan", "je moet je bek houwe, kankerturk".
Kom jij maar met een alternatief wat "even lekker bekt" als kanker.quote:Op zondag 26 november 2006 09:12 schreef draaijer het volgende:
Als iemand zoiets zegt, dan zeg ik er op zeker wat van.. Mensen die dat zeggen zijn gewoon te dom voor woorden om een alternatief (zonder ziekte) te verzinnen..
Spotten met dat soort woorden is gewoon not done en ordinair.
Het heeft niets te maken met spotten. Gezien het negatieve gevoel dat een hoop mensen bij het woord kanker krijgen is het uitermate geschikt om als krachtterm en/of scheldwoord te gebruiken aangezien het een zeer negatief gevoel vertegenwoordigd, iets wat je juist wilt uitdragen bij het gebruik van het woord in een dergelijke situatie. Des te feller men reageert tegen het gebruik van het woord des te meer tonen die mensen juist aan dat het een goede keuze is om juist dat woord te gebruiken, immers, nu weet men precies hoe de spreker over de ander denkt, en dat was niet het geval geweest als hij 'stom konijntje' of iets dergelijks tegen hem had geroepen.quote:Op zondag 26 november 2006 09:12 schreef draaijer het volgende:
Als iemand zoiets zegt, dan zeg ik er op zeker wat van.. Mensen die dat zeggen zijn gewoon te dom voor woorden om een alternatief (zonder ziekte) te verzinnen..
Spotten met dat soort woorden is gewoon not done en ordinair.
Voor iemand die eerst stoer loopt te doen. ("Kenneth wie? uhuhuh"quote:Op zondag 26 november 2006 01:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja maar wel nog steeds met een verrot Deens accent.
Die ^%&%^& Denen ook altijd, zijn ze een keer geen allah spotprents aan het maken, schelden ze weer negers uit.
Het is ook geen spotten, integendeel zelfs.quote:Op maandag 27 november 2006 09:40 schreef .iM het volgende:
Ik vind dat zo-ie-zo niemand met ziektes moet spotten..
Ik denk dat je gewoon te dom bent om op andere gedachte te komen. Het zijn normen en waarden. Ik zal het echt NOOIT zeggen. Het is zoooo simpel en dat zeg je ook als je met dat soort woorden gooit.quote:Op maandag 27 november 2006 09:29 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met spotten. Gezien het negatieve gevoel dat een hoop mensen bij het woord kanker krijgen is het uitermate geschikt om als krachtterm en/of scheldwoord te gebruiken aangezien het een zeer negatief gevoel vertegenwoordigd, iets wat je juist wilt uitdragen bij het gebruik van het woord in een dergelijke situatie. Des te feller men reageert tegen het gebruik van het woord des te meer tonen die mensen juist aan dat het een goede keuze is om juist dat woord te gebruiken, immers, nu weet men precies hoe de spreker over de ander denkt, en dat was niet het geval geweest als hij 'stom konijntje' of iets dergelijks tegen hem had geroepen.
Is je creativiteit op??? Onder ontwikkelde mensen gebruiken zoiets als krachttaal... M.a.w. ze zetten zich zelf erg voor lul.quote:Op maandag 27 november 2006 08:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kom jij maar met een alternatief wat "even lekker bekt" als kanker.
"Mensenkindertjes, wat ben jij een ordinaire, nare vrouw", nou als ik echt kwaad ben lucht dat niet zo op als "Godverdomme, wat ben jij een kutkankerteringteef".
Wat eigenlijk punt 2 tevoorschijn laat komen.
Iedereen die zielig loopt te doen over het gebruik van een ziekte als krachtterm, loopt vaak wel gewoon mee te "godverdommen" terwijl je daar ook hele groeperingen mee kwetst
wat moeten ze dan gaan doen als ze niet meer mogen zwarte pieten? katoen plukken?quote:Op maandag 27 november 2006 21:22 schreef Maikuuul het volgende:
Norms en waardenzo gaar, daardoor willen ze ook de zwarte pieten gaan verbieden
Vuile hoeren
Een zwarte sinterklaas en dan witte pieten, dan mag het wel weer van de staat en de allochtonenquote:Op maandag 27 november 2006 22:36 schreef immortalsean het volgende:
[..]
wat moeten ze dan gaan doen als ze niet meer mogen zwarte pieten? katoen plukken?
Stelletje katoenplukkersquote:Op maandag 27 november 2006 22:36 schreef immortalsean het volgende:
[..]
wat moeten ze dan gaan doen als ze niet meer mogen zwarte pieten? katoen plukken?
Onder ontwikkelde mensen laten anderen niet in hun waarden, dus eigenlijk zoals jij doet.quote:Op maandag 27 november 2006 19:15 schreef draaijer het volgende:
[..]
Is je creativiteit op??? Onder ontwikkelde mensen gebruiken zoiets als krachttaal... M.a.w. ze zetten zich zelf erg voor lul.
ga je hem dan door een bushokje tyfen?quote:Op maandag 27 november 2006 22:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Bij wat voor bushaltes kom jij?
Openbaar Vervoerquote:Op maandag 27 november 2006 22:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Probeer station Arnhem Velperpoort eens, succes gegarandeerdquote:Op maandag 27 november 2006 22:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
als ik nog eens in arnhem ben zal ik er aan denkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer station Arnhem Velperpoort eens, succes gegarandeerd![]()
noh, tuig!quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer station Arnhem Velperpoort eens, succes gegarandeerd![]()
Probeer anders een willekeurige bushalte in Dierenquote:
De waar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer anders een willekeurige bushalte in Dieren![]()
Geen probleem meegehad, hoezo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:51 schreef fathank het volgende:
Probeer anders een willekeurige bushalte in Dieren![]()
Je kan van alles zeggen. Je bent toch niet te beperkt om wat te verzinnen. Shit, Fuck... you name it en je kan het gebruiken..quote:Op maandag 27 november 2006 22:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Onder ontwikkelde mensen laten anderen niet in hun waarden, dus eigenlijk zoals jij doet.
Maar zoals al eerder gevraagd, kom dan met een alternatief?
Ook zou ik weleens een relevante, duidelijke verklaring willen hebben waarom zoiets voor "onder ontwikkelde mensen" is.
daar gaat het niet om. Als supporters niet mogen schelden mogen voetballers dat ook nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, het is niet normaal, maar de hoeveelheden kanker die je op straat hoort ook niet, maar daar durft niet iets over te zeggen. Maar zodra een voetballer het zegt wordt ie gelijk weer veroordeeld.
Hypocriete normen&waarden bewakers![]()
![]()
![]()
Nee, inderdaad. Bij Engelse mensen kom je met "Shit" en "Fuck" lekker over (jah, daar heb ik nog weleens mee te maken jah.).quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:38 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je kan van alles zeggen. Je bent toch niet te beperkt om wat te verzinnen. Shit, Fuck... you name it en je kan het gebruiken..
Het is blijkbaar zoooooooo moeilijk voor je. Je hebt blijkbaar niet genoeg capaciteit in je om je gevoelens onder controle te houdenha ha
Je hebt werkelijk een IQ van 65. Shit = poep, fuck= neuken. Dat klinkt toch iets anders dan het smijten met dodelijke ziektes.Verder heb je het over gebrek aan capaciteit; dat laat je duidelijk blijken door niet eens een normale zin hierover te kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Bij Engelse mensen kom je met "Shit" en "Fuck" lekker over (jah, daar heb ik nog weleens mee te maken jah.).
En je hebt gelijk, ik krop het niet op. Ik zet het gelijk van mij af. Niets over gebrek aan capaciteit te maken hoor. ha ha.
Je bent werkelijk te simpel voor woorden, maar dit even buiten beschouwing gelaten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:03 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk een IQ van 65. Shit = poep, fuck= neuken. Dat klinkt toch iets anders dan het smijten met dodelijke ziektes.Verder heb je het over gebrek aan capaciteit; dat laat je duidelijk blijken door niet eens een normale zin hierover te kunnen schrijven.
Vraag maar eens aan je pappie en mammie of ze dit normaal vinden, zo ja, dan weet ik uit wat voor milieu je komt.
Ik word op het moment ziek van die onderontwikkelde kinderen die hier zonodig grappig denken te zijn. Zeg het eens tegen iemand die iemand is verloren aan die ziekte, kijken of zij er ook zo om kunnen lachen.
en speciaal voor jou nog even een andere zeer domme niet-respectvolle reactie gequote, waar inderdaad al duidelijk is uit wat voor milieu je komt.quote:Op maandag 27 november 2006 08:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kom jij maar met een alternatief wat "even lekker bekt" als kanker.
"Mensenkindertjes, wat ben jij een ordinaire, nare vrouw", nou als ik echt kwaad ben lucht dat niet zo op als "Godverdomme, wat ben jij een kutkankerteringteef".
Wat eigenlijk punt 2 tevoorschijn laat komen.
Iedereen die zielig loopt te doen over het gebruik van een ziekte als krachtterm, loopt vaak wel gewoon mee te "godverdommen" terwijl je daar ook hele groeperingen mee kwetst
Ik begin nu toch wel heel benieuwd te worden naar het milieu waar jij mij in plaatst.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:37 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
en speciaal voor jou nog even een andere zeer domme niet-respectvolle reactie gequote, waar inderdaad al duidelijk is uit wat voor milieu je komt.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:23 schreef Keltie het volgende:
Als je zo bezig blijft ken je er net zo goed een slot op kwakken
Tuurlijk is dit een forum voor een discussie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef Keltie het volgende:
Ik maar denken dat een forum was om een discussie te houden?
Malle ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |