Zeker niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:35 schreef m@x het volgende:
Maar is "wij krijgen ook commentaar" dan een reden om andersom te (ver)oordelen?
Precies, maar eigenlijk is het treurig dat je niet gewoon even je verhaaltje kwijt kan zonder meteen met oordelen of veroordelingen om de oren geslagen te worden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:30 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat had ik de laatste tijd veel over het samen in 1 bed slapen en het voeden op verzoek. Dus zeg ik nu gewoon braaf dat ik 'snacht 1 maal mijn bed uit moet voor een voeding en de rest netjes om de drie uur.![]()
![]()
Nee maar net zo pijnlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:35 schreef m@x het volgende:
Maar is "wij krijgen ook commentaar" dan een reden om andersom te (ver)oordelen?
Verdedigen doe je m.i. alleen als je aangevallen wordt en niet bij voorbaat al.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:36 schreef PM-girl het volgende:
Zeker niet.
Ik denk(hoop vooral) dat iedere moeder staat achter de soort voeding die ze geeft en daarom zal ze deze ook het beste vinden. Daarom zal ze die ook verdedigen, of het nu kv of bv is.
Kinderdagverblijf, Consultatie bureaus ..... familie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:42 schreef yvonne het volgende:
Mag ik een tussendoorvraag stellen, waar spelen dit soort "gesprekken"zich in godsnaam af? Schoolplein kan nog niet
Ik nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:46 schreef yvonne het volgende:
Wie is in Godsnaam "men"????????????
Kraamvisite, terugkomavond zwangerschapsgym, collega's, familie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:42 schreef yvonne het volgende:
Mag ik een tussendoorvraag stellen, waar spelen dit soort "gesprekken"zich in godsnaam af? Schoolplein kan nog niet
de mensen die er geen drol van snappen dat bv ook na 6 maanden nog gewoon kan en er dan ook op tegen zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:46 schreef yvonne het volgende:
Wie is in Godsnaam "men"????????????
werk vooral in mijn geval.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:42 schreef yvonne het volgende:
Ik dank God op m'n blote knietjes dat ik bij Kind1 in de Bijlmer woonde tussen allerlei mensen uit verschillende landen die zich daar helemaal niet druk over maakten en dat ik bij de andere 2 net in een verhuizing zat en we het oh leuk kraamvisite en babypartijtjes heeeeeeeeel ver van ons gehouden hebben.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:53 schreef milagro het volgende:
[..]
werk vooral in mijn geval.
maar ook (kinder)verjaardagen, waar je met de baby veschijnt en met flessen
Ja, en ergens begrijp ik het wel. Ik heb ook de neiging om commentaar te geven op mensen die 'verkeerde' dingen doen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, maar eigenlijk is het treurig dat je niet gewoon even je verhaaltje kwijt kan zonder meteen met oordelen of veroordelingen om de oren geslagen te worden.
Als ik een uitgebreid promo praatje wil dan vraag ik het wel, als ik mijn kind wil ophemelen, vertellen hoe verliefd ik ben op dat mannetje zit ik niet op dat soort terreur te wachten
Het gaat mij vooral om de context waarin het gebeurt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:59 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, en ergens begrijp ik het wel. Ik heb ook de neiging om commentaar te geven op mensen die 'verkeerde' dingen doen.
En ik voelde ook wel aan dat die mensen dat juist goed bedoelden. Alleen denk ik dat ik slimmer ben dan zij.Dus laat ik het maar zo.
Bravoquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:55 schreef yvonne het volgende:
Ok, nu wil ik niemand tegen schenen schoppen ok?
Maar liefkozende tuttelwoordjes is nu eenmaal niet "ik" en ik zal zoveel mogelijk rekening houden met allerlei nog razende hormonen en onzekerheden.
Maar!
Waarom, waarom! kunnen uiterst zelfstandig functionerende vrouwen, veelal met een studie, carriere, weet ik veeeeel wat, als ze in het bezit van een baby zijn niet meer voor zichzelf opkomen?
Kraamvisite, consultatiebureau's, familie, vage kennisseen, opbokken, dit is mijn en mijn mans leven, niet mee bemoeien, klaar!
Beginnende moeders aanwezig?
Begin eens met dat afschaffen van de "kraamvisite" ze maken je stapelgek zeg.
Luister naar jezelf, je kind en je partner, en fuck de rest.
Dat deden jullie OOK toen er nog geen baby was, herneem je eigen leven!
Het boeit mij ook totaal niet, maar het gaat me boeien , op het moment dat anderen beginnen te drammen en dan dus niet de BV of KV kwestie,dat maak ik zelf wel uit, maar het waarom van hun gedram, waarom is het voor "jou" zo belangrijk wat ik mijn kind te eten geef, zolang wat ik doe gezond is?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dank God op m'n blote knietjes dat ik bij Kind1 in de Bijlmer woonde tussen allerlei mensen uit verschillende landen die zich daar helemaal niet druk over maakten en dat ik bij de andere 2 net in een verhuizing zat en we het oh leuk kraamvisite en babypartijtjes heeeeeeeeel ver van ons gehouden hebben.
Ze hebben er zich gewoon niet mee te bemoeien,quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat wat zij doen ms gezonder is, maakt wat ik doe geen kindermishandeling of een ernstig tekort schieten van mijn kant , en zo lijkt het soms wel zoals ze drammen "ik vind het gewoon erg dat jouw kind iets moet missen terwijl het gewoon voor handen is, maar jij het niet wil geven".
"Vraag het Milagro en Yvonne"quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:20 schreef milagro het volgende:
opgelost, dan gaan we nu over op het onderwerp "werkende moeder met jonge kinderen" (schande!!!), creche ipv oppas thuis (schande!!!!!!) en "merkkleding" (zonde!!!!!)
Eigenlijk geef ik vooral uit gemakzucht de borst.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:53 schreef milagro het volgende:
... waar je met de baby verschijnt en met flessen
Slimme Fons gaat dus gewoon nog minstens 10 jaar melk/aardappel/vlees/groente intolerantie veinzenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:26 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eigenlijk geef ik vooral uit gemakzucht de borst.![]()
Pampers,doekjes en verse kleertjes meesleuren vind ik al genoeg. Laat staan poeder,water en flessen. En dan ook nog eens op voorhand plannen waar en hoelang ik wegblijf...![]()
Mooi meegenomen dus dat de borst gezondste blijkt.
En daarom ben ik van plan het te blijven doen tot Fons gewoon kan eten wat wij eten en het dus nt meer nodig is om extra dingen in huis te halen en mee te slepen.
Ik hoop niet dat het een manneke gaat zijn die dan nog graag aan de borst van mams gezien wil worden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Slimme Fons gaat dus gewoon nog minstens 10 jaar melk/aardappel/vlees/groente intolerantie veinzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |