abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:35:09 #76
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43882591
Maar is "wij krijgen ook commentaar" dan een reden om andersom te (ver)oordelen?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:36:45 #77
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43882645
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:35 schreef m@x het volgende:
Maar is "wij krijgen ook commentaar" dan een reden om andersom te (ver)oordelen?
Zeker niet.

Ik denk(hoop vooral) dat iedere moeder staat achter de soort voeding die ze geeft en daarom zal ze deze ook het beste vinden. Daarom zal ze die ook verdedigen, of het nu kv of bv is.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43882664
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:30 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Dat had ik de laatste tijd veel over het samen in 1 bed slapen en het voeden op verzoek. Dus zeg ik nu gewoon braaf dat ik 'snacht 1 maal mijn bed uit moet voor een voeding en de rest netjes om de drie uur.
Precies, maar eigenlijk is het treurig dat je niet gewoon even je verhaaltje kwijt kan zonder meteen met oordelen of veroordelingen om de oren geslagen te worden.

Als ik een uitgebreid promo praatje wil dan vraag ik het wel, als ik mijn kind wil ophemelen, vertellen hoe verliefd ik ben op dat mannetje zit ik niet op dat soort terreur te wachten
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Admin zaterdag 25 november 2006 @ 17:42:52 #79
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43882772
Mag ik een tussendoorvraag stellen, waar spelen dit soort "gesprekken"zich in godsnaam af? Schoolplein kan nog niet
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_43882833
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:35 schreef m@x het volgende:
Nee maar net zo pijnlijk. Men wil mij nu graag van BV afhebben klinkt toch ook erg raar, net zoals de BV-mamma de as KV-mamma en de BV lijken te willen. Het gaat van beide kanten net zo hard er aan toe en we worden er net zo hard op aangekeken. Waarom is er alleen BV-maffia? De KV-maffia loopt rond in mijn omgeving en die vind ik erger op het moment.
  Admin zaterdag 25 november 2006 @ 17:46:06 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43882859
Wie is in Godsnaam "men"????????????
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_43882861
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:36 schreef PM-girl het volgende:

Zeker niet.

Ik denk(hoop vooral) dat iedere moeder staat achter de soort voeding die ze geeft en daarom zal ze deze ook het beste vinden. Daarom zal ze die ook verdedigen, of het nu kv of bv is.
Verdedigen doe je m.i. alleen als je aangevallen wordt en niet bij voorbaat al.
Ik heb helemaal niet de behoefte om de voeding die ik mijn kind geef te verdedigen.

Ik zie het gewoon als een verschil van opvatting en zo kan ik van bijna iedere moeder wel minimaal twee punten bedenken waarin zij en ik van opvatting verschillen. Moet je dan overal een punt van maken? Je kan de verschillen benoemen en ook best de discussie aangaan maar verder heeft het toch weinig nut.

Ieder doet zijn ding en denkt dat dat het beste is of het beste past.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_43882865
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:42 schreef yvonne het volgende:
Mag ik een tussendoorvraag stellen, waar spelen dit soort "gesprekken"zich in godsnaam af? Schoolplein kan nog niet
Kinderdagverblijf, Consultatie bureaus ..... familie.
pi_43882877
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:46 schreef yvonne het volgende:
Ik niet
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:48:22 #85
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43882920
quote:
Kraamvisite, terugkomavond zwangerschapsgym, collega's, familie.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:48:59 #86
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_43882940
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:46 schreef yvonne het volgende:
de mensen die er geen drol van snappen dat bv ook na 6 maanden nog gewoon kan en er dan ook op tegen zijn.
pi_43883046
quote:
werk vooral in mijn geval.
maar ook (kinder)verjaardagen, waar je met de baby veschijnt en met flessen
  Admin zaterdag 25 november 2006 @ 17:55:19 #88
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43883093
Ok, nu wil ik niemand tegen schenen schoppen ok?
Maar liefkozende tuttelwoordjes is nu eenmaal niet "ik" en ik zal zoveel mogelijk rekening houden met allerlei nog razende hormonen en onzekerheden.
Maar!
Waarom, waarom! kunnen uiterst zelfstandig functionerende vrouwen, veelal met een studie, carriere, weet ik veeeeel wat, als ze in het bezit van een baby zijn niet meer voor zichzelf opkomen?
Kraamvisite, consultatiebureau's, familie, vage kennisseen, opbokken, dit is mijn en mijn mans leven, niet mee bemoeien, klaar!
Beginnende moeders aanwezig?
Begin eens met dat afschaffen van de "kraamvisite" ze maken je stapelgek zeg.
Luister naar jezelf, je kind en je partner, en fuck de rest.
Dat deden jullie OOK toen er nog geen baby was, herneem je eigen leven!

Admin zaterdag 25 november 2006 @ 17:58:52 #89
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43883175
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:53 schreef milagro het volgende:

[..]

werk vooral in mijn geval.
maar ook (kinder)verjaardagen, waar je met de baby veschijnt en met flessen
Ik dank God op m'n blote knietjes dat ik bij Kind1 in de Bijlmer woonde tussen allerlei mensen uit verschillende landen die zich daar helemaal niet druk over maakten en dat ik bij de andere 2 net in een verhuizing zat en we het oh leuk kraamvisite en babypartijtjes heeeeeeeeel ver van ons gehouden hebben.

pi_43883201
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:37 schreef milagro het volgende:

[..]

Precies, maar eigenlijk is het treurig dat je niet gewoon even je verhaaltje kwijt kan zonder meteen met oordelen of veroordelingen om de oren geslagen te worden.

Als ik een uitgebreid promo praatje wil dan vraag ik het wel, als ik mijn kind wil ophemelen, vertellen hoe verliefd ik ben op dat mannetje zit ik niet op dat soort terreur te wachten
Ja, en ergens begrijp ik het wel. Ik heb ook de neiging om commentaar te geven op mensen die 'verkeerde' dingen doen.
En ik voelde ook wel aan dat die mensen dat juist goed bedoelden. Alleen denk ik dat ik slimmer ben dan zij. Dus laat ik het maar zo.
pi_43883324
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:59 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ja, en ergens begrijp ik het wel. Ik heb ook de neiging om commentaar te geven op mensen die 'verkeerde' dingen doen.
En ik voelde ook wel aan dat die mensen dat juist goed bedoelden. Alleen denk ik dat ik slimmer ben dan zij. Dus laat ik het maar zo.
Het gaat mij vooral om de context waarin het gebeurt.

Hier uiteraard ís het onderwerp BV of KV en dus geen probleem als iemand gaat "drammen", wel irritant maar ik hoef hier niet te komen als ik er niet tegen kan.

Maar als het helemaal niet ter sprake is eigenlijk, dan heb je er bij die dan toch lijken te azen bijna op het moment dat ze weer kunnen oreren.
Je hele verhaal luisteren ze amper naar, komen ze ook niet meer op terug, nee, het gaat alleen nog maar om jouw rigide weigeren (zo zien ze dat) je kind het beste te geven.

Ik moet zeggen dat op het consultatiebureau de meestalop andere vlakken ergelijke dames dat niet deden, ze vroegen ernaar, gaven kort wat argumenten pro, en dat was dat.
pi_43883329
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:55 schreef yvonne het volgende:
Ok, nu wil ik niemand tegen schenen schoppen ok?
Maar liefkozende tuttelwoordjes is nu eenmaal niet "ik" en ik zal zoveel mogelijk rekening houden met allerlei nog razende hormonen en onzekerheden.
Maar!
Waarom, waarom! kunnen uiterst zelfstandig functionerende vrouwen, veelal met een studie, carriere, weet ik veeeeel wat, als ze in het bezit van een baby zijn niet meer voor zichzelf opkomen?
Kraamvisite, consultatiebureau's, familie, vage kennisseen, opbokken, dit is mijn en mijn mans leven, niet mee bemoeien, klaar!
Beginnende moeders aanwezig?
Begin eens met dat afschaffen van de "kraamvisite" ze maken je stapelgek zeg.
Luister naar jezelf, je kind en je partner, en fuck de rest.
Dat deden jullie OOK toen er nog geen baby was, herneem je eigen leven!
Bravo
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_43883432
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik dank God op m'n blote knietjes dat ik bij Kind1 in de Bijlmer woonde tussen allerlei mensen uit verschillende landen die zich daar helemaal niet druk over maakten en dat ik bij de andere 2 net in een verhuizing zat en we het oh leuk kraamvisite en babypartijtjes heeeeeeeeel ver van ons gehouden hebben.
Het boeit mij ook totaal niet, maar het gaat me boeien , op het moment dat anderen beginnen te drammen en dan dus niet de BV of KV kwestie,dat maak ik zelf wel uit, maar het waarom van hun gedram, waarom is het voor "jou" zo belangrijk wat ik mijn kind te eten geef, zolang wat ik doe gezond is?

Dat wat zij doen ms gezonder is, maakt wat ik doe geen kindermishandeling of een ernstig tekort schieten van mijn kant , en zo lijkt het soms wel zoals ze drammen "ik vind het gewoon erg dat jouw kind iets moet missen terwijl het gewoon voor handen is, maar jij het niet wil geven".

Oh het commentaar kwam ook wel eens uit exotischer hoek , hoor , het is geen spruitenproblematiek
  Admin zaterdag 25 november 2006 @ 18:13:22 #94
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43883517
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:09 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat wat zij doen ms gezonder is, maakt wat ik doe geen kindermishandeling of een ernstig tekort schieten van mijn kant , en zo lijkt het soms wel zoals ze drammen "ik vind het gewoon erg dat jouw kind iets moet missen terwijl het gewoon voor handen is, maar jij het niet wil geven".
Ze hebben er zich gewoon niet mee te bemoeien,
en ik heb hier nog wel wat boekjes liggen van wat, stichting onkruit ( heeft dat bestaan?) wat er allemaal voor zooi in moedermelk zit, landbouwgiften, weet ik veel, overal is wel een argument voor te vinden.
Maar dames, JIJ als moeder maakt een keuze en daar heeft verder niemand geen zak mee te maken en ook jij als moeder heb je gewoonweg niet te bemoeien hoe een andere moeder het doet
dat gebemoei!

pi_43883691
opgelost, dan gaan we nu over op het onderwerp "werkende moeder met jonge kinderen" (schande!!!), creche ipv oppas thuis (schande!!!!!!) en "merkkleding" (zonde!!!!!)
  Admin zaterdag 25 november 2006 @ 18:22:24 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43883734
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:20 schreef milagro het volgende:
opgelost, dan gaan we nu over op het onderwerp "werkende moeder met jonge kinderen" (schande!!!), creche ipv oppas thuis (schande!!!!!!) en "merkkleding" (zonde!!!!!)
"Vraag het Milagro en Yvonne"

zaterdag 25 november 2006 @ 18:22:35 #97
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_43883739
... ♥ ik mis je ♥
pi_43883833
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:53 schreef milagro het volgende:

... waar je met de baby verschijnt en met flessen
Eigenlijk geef ik vooral uit gemakzucht de borst.
Pampers,doekjes en verse kleertjes meesleuren vind ik al genoeg. Laat staan poeder,water en flessen. En dan ook nog eens op voorhand plannen waar en hoelang ik wegblijf...
Mooi meegenomen dus dat de borst gezondste blijkt.

En daarom ben ik van plan het te blijven doen tot Fons gewoon kan eten wat wij eten en het dus nt meer nodig is om extra dingen in huis te halen en mee te slepen.
pi_43883905
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:26 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Eigenlijk geef ik vooral uit gemakzucht de borst.
Pampers,doekjes en verse kleertjes meesleuren vind ik al genoeg. Laat staan poeder,water en flessen. En dan ook nog eens op voorhand plannen waar en hoelang ik wegblijf...
Mooi meegenomen dus dat de borst gezondste blijkt.

En daarom ben ik van plan het te blijven doen tot Fons gewoon kan eten wat wij eten en het dus nt meer nodig is om extra dingen in huis te halen en mee te slepen.
Slimme Fons gaat dus gewoon nog minstens 10 jaar melk/aardappel/vlees/groente intolerantie veinzen
pi_43883966
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Slimme Fons gaat dus gewoon nog minstens 10 jaar melk/aardappel/vlees/groente intolerantie veinzen
Ik hoop niet dat het een manneke gaat zijn die dan nog graag aan de borst van mams gezien wil worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')