Meestal tussen ons in(en bij andere aktiviteiten verhuist hij naar de andere kant zodat ik beter aan mn lief kan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef chacama het volgende:
[..]
BM, hoe ligt Fons bij jullie in bed. Ik probeer nog steeds een veilige plek voor Maud te maken. Nu ligt ze nog veel bij me op de borst....en slaap ik dus heeeel heeeel oppervlakkig. Daarintegen slaapt zij dan extreem lekker en blijft lekker warm.
doe 'm in een hangmatje boven jullie, als je hem dan bij je wil, trek je gewoon aan 1 kant vd mat, en hopla,.Fons rolt zo op mamsquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:17 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Meestal tussen ons in(en bij andere aktiviteiten verhuist hij naar de andere kant zodat ik beter aan mn lief kan.), maar dan een heel stuk boven ons, in een slaapzak met mutsje op of een buitenpak met kap.'t Is nogal koud bij ons boven.
Wij dus onder de dekens en hij erboven met zijn voetjes op de hoogte van onze hoofden. Begint hij te mekkeren, trek ik hem even naar beneden op borsthoogte.
Zal ik onthouden tegen de tijd dat ik hem beu ben tssn ons in.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:20 schreef milagro het volgende:
[..]
doe 'm in een hangmatje boven jullie, als je hem dan bij je wil, trek je gewoon aan 1 kant vd mat, en hopla,.Fons rolt zo op mams
Lady-wrb, de smaak en geur vankv/fv lijken mij nou juist een groot (praktisch) nadeel daarvan, vond jij dat zelf dan lekker? Ik heb alleen ervaring met wat hypoallergene flesvoeding maar dat ruikt & smaakt echt niet prettig. En toch drinken de meeste baby's het zonder problemen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
wat ik me nou afvraag nav dat andere topic over moedermelk.
er wordt gezegd dat het zoet smaakt als het vers is en ronduit zepig als het ontdooid is.
hoe kan je je kind dat dan nog geven? terwijl je weet dat het smerig is?
je eet toch zelf ook niet iets dat smerig smaakt?
hoe zou het komen dat baby's dat zonder te protesteren accepteren?
en voor de volledigheid: dit is geen sneer, verwijt, poging tot rellen oid.
ik vraag me dat serieus af.
hier, bevalt ons prima,quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:16 schreef owlet het volgende:
Chacama, heel OT, maar je hebt het er nu over: Zou een snuggelnest niets voor jullie zijn (even googlen, ik ben te lui om nu te knippen en plakken)?
ik heb zowel bv als kv nooit geproefd en de lucht ervan vond ik gewoon weëig. warme (koe-)melk vind ik ook smerig zowel om te ruiken als om te drinken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:44 schreef poemojn het volgende:
[..]
Lady-wrb, de smaak en geur vankv/fv lijken mij nou juist een groot (praktisch) nadeel daarvan, vond jij dat zelf dan lekker? Ik heb alleen ervaring met wat hypoallergene flesvoeding maar dat ruikt & smaakt echt niet prettig. En toch drinken de meeste baby's het zonder problemen.Zeker als ze het vanaf het begin al krijgen en dus niets anders gewend zijn.
Wat zijn die "heersende regels "dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:04 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ook de reden dat Fons bij ons in bed slaapt trouwens. En dat is dan wel tegen de heersende regels in; in tegenstelling tot borstvoeding.
Gelukkig ken ik ze niet! En wat is er op tegen?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:05 schreef melonovy het volgende:
Ken je de postbus 51 spotjes niet?
Het is uit den boze je kleine bij je in bed te nemen!
Baby niet bij je in bed laten slapen. Na vier maanden mag het dan wel. Lijkt me dan juist stilaan tijd om kindlief naar een eigen bedje te verhuizen...quote:Op woensdag 29 november 2006 10:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zijn die "heersende regels "dan?
Gaan ze dood van.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik ze niet! En wat is er op tegen?
En na 4 maanden niet meer..?quote:
Je zou erop gaan liggen, ze krijgen te warm, je gaat je kussen op hun hoofd duwen...quote:Op woensdag 29 november 2006 10:09 schreef yvonne het volgende:
En wat is de achterliggende gedachte?
niet weer he?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:20 schreef yvonne het volgende:
Jullie realiseren je wel dat over pak-um-beet, een jaar of 5 al deze dingen weer volledig veranderd zijn?
Idd.Als ik foto's zie van mij vroeger, lig ik mooi op mijn buikje te slapen. Moest ivm wiegedood.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:20 schreef yvonne het volgende:
Jullie realiseren je wel dat over pak-um-beet, een jaar of 5 al deze dingen weer volledig veranderd zijn?
Welja, de oudste is nu 21, wat voor veranderende denkbeelden ik in die jaren niet voorbij heb zien komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |