Het gaat bij ons redelijk.
We hebben de kerstboom vast gezet aan een boekenplank dus omvallen doet ie niet.
Ze vind het echter erg leuk om de ballen er uit te meppen terwijl ze onder de kerstboom zit.
Dit maakt me niet zoveel uit, want de ballen zijn toch onverwoestbaar, maar ik heb wel elke avond een halve kerstboom er onder liggen.
De stofzuiger staat dus stand-by
![]()
Ik heb haar nu maar een kerstbal gegeven waarmee ze mag spelen, dus zodra ik zie dat ze een bal wil jatten gooi ik die door de kamer en vliegt ze daar achteraan
![]()
We hebben ook geprobeert om van dat stinkspul op het kleed onder de boom en op de vaas te spuiten, maar ze springt er alleen maar bovenop om er aan te ruiken
Zodra ze de kans krijgt probeert ze de aarde uit de vaas te vissen en zit ze op de onderste takken te kauwen.
Hier kijk ik wel goed mee uit, want ik weet dat dennenaalden niet erg goed voor de kat zijn. Gelukkig heeft ze nog nergens last van gehad, want dan gaat ie de deur uit! (De boom dus
![]()
)
Ik hoop dat de boom de kerst haalt, want als ik zie hoeveel naalden er elke dag onder de boom liggen...