Grote frustratie.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook niets van. Iedereen doet het bij concerten, maar ik vraag me echt af waarom.
En ik vraag me vaak ook af waarom ze dat uitgerekend in mijn oor moeten doen.
Bij voorbaat excuses dan. Ik ga woensdag gewoon heel hard meezingen, vermoed ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
...om mijn Morrisseyconcert om zeep te helpen met hun geblér. Gelukkig ga ik a.s. woensdag in de herkansing.
quote:Op zondag 17 december 2006 03:12 schreef Lamon het volgende:
Ik vind Leonard Cohen een held
Ik hou er niet van.quote:Op zondag 17 december 2006 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn alle toepasselijke smileys, geloof ik.
Msn doe ik al smilieloos en op zo'n forum kun je ook wel zonder.quote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef tong80 het volgende:
Ik haat smilies
Da's wel een heel compacte post.quote:Op zondag 17 december 2006 03:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoi
Deze ook.quote:
quote:
Ik was toevallig in de buurt en ik dacht: zou het nog bestaan? Dat jullie nog bestaan! Groeten!quote:
Ik ben een geest uit het verleden en dit is mijn cameo in jouw topic. Hou vol!quote:Op maandag 18 december 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fuck zeg, PingPong, is dat even lang geleden! Ja, we bestaan nog, zij het wat inactief. Maar nu zit ik elders nog aan een blaadje te werken, dus ben ik nog wakker en online.
We zijn inderdaad nog niet dood.quote:Op maandag 18 december 2006 01:17 schreef PingPong het volgende:
Ik was toevallig in de buurt en ik dacht: zou het nog bestaan? Dat jullie nog bestaan! Groeten!
Ik doe mijn best. En wat doe jij, PP? Ben je gelukkig? Zo ja, hoe gelukkig? Wat is je geheim?quote:Op maandag 18 december 2006 01:42 schreef PingPong het volgende:
[..]
Ik ben een geest uit het verleden en dit is mijn cameo in jouw topic. Hou vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |