Grote frustratie.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook niets van. Iedereen doet het bij concerten, maar ik vraag me echt af waarom.
En ik vraag me vaak ook af waarom ze dat uitgerekend in mijn oor moeten doen.
Bij voorbaat excuses dan. Ik ga woensdag gewoon heel hard meezingen, vermoed ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
...om mijn Morrisseyconcert om zeep te helpen met hun geblér. Gelukkig ga ik a.s. woensdag in de herkansing.
quote:Op zondag 17 december 2006 03:12 schreef Lamon het volgende:
Ik vind Leonard Cohen een held
Ik hou er niet van.quote:Op zondag 17 december 2006 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn alle toepasselijke smileys, geloof ik.
Msn doe ik al smilieloos en op zo'n forum kun je ook wel zonder.quote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef tong80 het volgende:
Ik haat smilies
Da's wel een heel compacte post.quote:Op zondag 17 december 2006 03:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoi
Deze ook.quote:
quote:
Ik was toevallig in de buurt en ik dacht: zou het nog bestaan? Dat jullie nog bestaan! Groeten!quote:
Ik ben een geest uit het verleden en dit is mijn cameo in jouw topic. Hou vol!quote:Op maandag 18 december 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fuck zeg, PingPong, is dat even lang geleden! Ja, we bestaan nog, zij het wat inactief. Maar nu zit ik elders nog aan een blaadje te werken, dus ben ik nog wakker en online.
We zijn inderdaad nog niet dood.quote:Op maandag 18 december 2006 01:17 schreef PingPong het volgende:
Ik was toevallig in de buurt en ik dacht: zou het nog bestaan? Dat jullie nog bestaan! Groeten!
Ik doe mijn best. En wat doe jij, PP? Ben je gelukkig? Zo ja, hoe gelukkig? Wat is je geheim?quote:Op maandag 18 december 2006 01:42 schreef PingPong het volgende:
[..]
Ik ben een geest uit het verleden en dit is mijn cameo in jouw topic. Hou vol!
Nu nog leren spellen, Lamon.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:11 schreef Lamon het volgende:
Nog maar 13 plaatsen en ik ben uit de top 500.
Als je toch lui en te makkelijk bent moet je je doelen laag stellen, en ik voer dat zelfs forumwijs hardstikke goed door.
Je hebt je postaantal verborgen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Top 500, heb ik nog een lange weg te gaan.
Vervelend...quote:Vandaag weer last van mijn internetstalker, een ebayer in Ierland die op zijn zachtst gezegd niet zulke frisse dingen aanbiedt.
Well, what the fuck, you stupid old hag, I am gonna get ya. I will be landing on your door and you'll be pissing your pants off with scare........
Het idiote is dat Ebay er niets aan doet!! Ik heb al 6 emails verstuurd, helpt niets. Hij kan zijn gang gaan.
Ergens in de buurt van de 16000quote:
Nogal ja!! Hij zit me te IP loggen.quote:Vervelend...![]()
Ik kan me nog goed herinneren, dat dat woord de nodige problemen bij velen opleverde bij dat foutloos spellen topic van ooit in GC, dus met 13 biertjes in mijn kraag voel ik me allerminst schuldig of beschaamd.quote:
En dat kun jij allemaal zuipen en dan ook nog fatsoenlijk typen?? Jemig.... Wat een alcoholgewenning zeg!!quote:
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
Ergens in de buurt van de 16000
Motherfuckeeeeer!!!quote:Nogal ja!! Hij zit me te IP loggen.
Klootzak!!!
Verborgen alcoholisme is natuurlijk niets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
Jemig.... Wat een alcoholgewenning zeg!!
Ja, zo heeft iedereen altijd wel een smoes.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:33 schreef Lamon het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren, dat dat woord de nodige problemen bij velen opleverde bij dat foutloos spellen topic van ooit in GC, dus met 13 biertjes in mijn kraag voel ik me allerminst schuldig of beschaamd.
Qua schrijfwijze ziet het er zo wel goed uit, maar da's achtergepraat.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:42 schreef Arcee het volgende:
Bagatelliseren vind ik trouwens een mooi woord. Wordt zelden goed gespeld.
Inderdaad, zo spreek ik 't ook uit.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:
Qua schrijfwijze ziet het er zo wel goed uit, maar da's achtergepraat.
Qua uitspraak zou ik de eerste e in een a veranderen gevoelsmatig, daar zal de fout dan ook wel liggen.
Ik zou voor 'baggataliseren' gaan als ik mijn uitspraak zonder enig voorbehoud zou volgen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:52 schreef Arcee het volgende:
En dan misschien ook nog wel met 1 l.
'Baggetaliseren', dus.
Zit er een beetje tussenin.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:55 schreef Lamon het volgende:
Ik zou voor 'baggataliseren' gaan als ik mijn uitspraak zonder enig voorbehoud zou volgen.
Hij was al sarcastisch, daar kun je niet NOG een sarcasme smiley op loslaten.quote:
Maar de oproep tot baggeren was wel mislukt...quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij was al sarcastich, daar kun je niet NOG een sarcasme smiley op loslaten.
Dat is too much.![]()
Oproep?quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar de oproep tot baggeren was wel mislukt...Op mijn reactie na dan...
![]()
Mag ik deze even onderstrepen? Mijn god wat worden die smilies veel en onterecht gebruikt!quote:Op zondag 17 december 2006 05:17 schreef schvvmert het volgende:
Het kan natuurlijk een trend worden om die dingen gewoon consequent niet te gebruiken.
ongeveerquote:Op dinsdag 19 december 2006 02:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zit er een beetje tussenin.
Bedtijd.
Ik vind ze ook wel weer leuk, vooral om tegen de draad in te gebruiken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 03:35 schreef PDD het volgende:
Mag ik deze even onderstrepen? Mijn god wat worden die smilies veel en onterecht gebruikt!
Ik ga de koelkast leegwerken totdat ik omval.quote:Op woensdag 20 december 2006 02:00 schreef Ole het volgende:
Kut is dat.
vorige week ook zo'n nacht. lag om 7 uur nog wakker, toen maar van ellende opgestaan!
Maar goed, allemaal gered!![]()
beste excuus ooit voor het vergeten van een toets.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:51 schreef Ole het volgende:
de 2 was weggevallen![]()
bijna 2 weken vakantie
quote:Op woensdag 20 december 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
beste excuus ooit voor het vergeten van een toets.
De laatste keer dat ik meer dan een week vrij was stamt ergens uit voor 2002, maar ik heb dan ook erg weinig stress te verduren in mijn baan, dus dat maakt het makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |