Ehm, ik vind je in dat china verhaal echt niet verwend ofzo.quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
Ik woon niet eens meer in 'ons kleine landje'![]()
Ik woon in een heel ruig land!!
Sweet Lamon, het ging mij erom dat Bolkesteijn 'het buitenland' veel ruiger noemt dan Nederland. Ierland heeft een heel ruige natuur. Daar refereerde ik eigenlijk aan, en niet zozeer aan de gemoedelijkheid der bevolking, hoewel ik me besef dat hij het daarover had. Je hebt uiteraard volledig gelijk als je stelt dat de sfeer in Ierland zeer gemoedelijk is.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ehm, ik vind je in dat china verhaal echt niet verwend ofzo.
Maar om Ierland nou ruig te noemen. Mijn vrienden gaan er allemaal juist heen omdat ze het sfeertje daar zo gemoedelijk schijnen te vinden.
quote:I knew they'd be coming around and I wasn't taking any chances, so I kept it a couple of blocks away in a parking lot behind Rudy's Shoeshine Parlor. Rudy never asked any questions. He'd just look at your heels and know the score.
Gewoon wat later beginnen met bier drinken.quote:Op maandag 11 december 2006 03:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik wou dat ik ooit een keer normaal zou slapen. In plaats daarvan heb ik de hele avond bier zitten drinken.
Dát is de perfecte S-B mentaliteit.quote:Op maandag 11 december 2006 03:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik wou dat ik ooit een keer normaal zou slapen. In plaats daarvan heb ik de hele avond bier zitten drinken.
Ook gezien (toen Zwartboek uitverkocht was). Geen must-see, maar toch wel erg vermakelijk. En ik heb er Ruby Tuesday door leren waarderen.quote:Op maandag 11 december 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Ik meld me ook even, al is het maar om te zeggen dat "Children of men", wat mij betreft een must-see is.
Voeg ik er even aan toe dat ik die film veel gescheer en weinig wol vond.quote:Op maandag 11 december 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Ik meld me ook even, al is het maar om te zeggen dat "Children of men", wat mij betreft een must-see is.
Dan was je ook geen grote fan van 28 days later, vermoed ik?quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voeg ik er even aan toe dat ik die film veel gescheer en weinig wol vond.
Interessant gegeven, maar niet interessant genoeg uitgevoerd. Er ontbrak iets, een climax bijvoorbeeld.
Visueel wel sterk, dat wel.
Beste komedie van de laatste 20 jaar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:59 schreef broer het volgende:
Groundhog Movie.
Bien!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:50 schreef Biene het volgende:
Zo, ook weer eens online in de nachtelijke uurtjes.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:05 schreef Lamon het volgende:
Beste komedie van de laatste 20 jaar.
En hij gaat nooit vervelen.
Heb je moetwillig weggezapt iedere keer?quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:07 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat ik die nooit in zijn geheel heb gezien. Moet ik toch eens doen.
Die heb ik nóg niet gezien, maar daar gaat snel verandering in komen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Dan was je ook geen grote fan van 28 days later, vermoed ik?
Ik vind dat de film ondanks compleet verschillende gegevens, veel van die film weg had qua uitvoering. En ook die film was ik erg weg van.
Absoluut.quote:
Ik heb zelf nooit veel met zijn liedjes gehad, voor zover ik ze ken, maar was je een fan?quote:
en nog steeds wakkerquote:Op donderdag 14 december 2006 07:19 schreef Ole het volgende:
Ik mag nog even posten, want ik heb geen oog dichtgedaan. Alsof ik 10 liter koffie, gram speed, coke, whatever.
geen van deze.
Sterker nog, bed ingedoken met lichte slaappil.
Maar moet nu over uurtje weg. dus maar vast in bad gegaan etc,
Maar goed, na 4 dagen 12 uur per dag slapen kan ik het vast wel hebben!
lange dag vandaag, maar morgen wel vrij gelukkig!
Ga zo maar fietsen naar mijn werk. Geloof dat het gebouw vanaf 7,30 open is
Ze krijgen een hartverzakking als ik zo binnenkom![]()
Laterrrrrrr
Doe dat laatste maar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Vroegâh werd hier nog wel eens gepost. Maar in dit tempo doen we er zeker een maand mee![]()
Ik las daarstraks een post van iemand die "geen touw kan vastknopen" aan Jeff Buckleys Hallelujah (hij denkt waarschijnlijk dat ie de song zelf heeft geschreven). Laat ik deze persoon in zijn zalige onwetendheid of post ik iets belerends?
![]()
Ik heb 'm gezien.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Dan was je ook geen grote fan van 28 days later, vermoed ik?
Ik vind dat de film ondanks compleet verschillende gegevens, veel van die film weg had qua uitvoering. En ook die film was ik erg weg van.
Ik denk er nog even over na.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:14 schreef broer het volgende:
Nee, post alleen maar een linkje naar een live-uitvoering op YouTube. Dan hééft-ie niets meer te begrijpen.
Ik hou niet van Buckley, ik word gek van die cd, dit is het enige nummer dat ik prachtig vind.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:15 schreef Arcee het volgende:
Ik heb toch wat moeite met de versie van Buckley. Ik vind de sfeer wel erg fraai, maar 't stoort me toch dat-ie 't nummer niet precies met de melodielijn meezingt. Ik prefereer daarom de versie van Leonard Cohen.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:19 schreef broer het volgende:
Ik vind de melodie van Buckley mooier dan die van Cohen. Sorry, Arcee.
Ik vind, uiteraard, 't gitaarspel van Buckley mooier. Ook de zang vind ik erg fraai, zeer sfeervolle versie.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:19 schreef broer het volgende:
Ik vind de melodie van Buckley mooier dan die van Cohen. Sorry, Arcee.
En dat terwijl ik over het algemeen veel meer met Cohen heb dan met Buckley.quote:
Ik begrijp daar ook niets van. Iedereen doet het bij concerten, maar ik vraag me echt af waarom.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
Je gaat 'm toch niet meezingen! Cultuurbarbaar!!!!!!![]()
Klopt, Buckley zing ik niet mee, maar Cohen wel. Ik vind met name 't begin erg meezingbaar en uithaalbaar ook vooral.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
Je gaat 'm toch niet meezingen! Cultuurbarbaar!!!!!!![]()
Ik heb 'm trouwens ook alweer drie keer gedraaid nadat ik die post zag
Oh maar dat ligt anders, tijdens concerten. Daar zijn ze voor, toch, om mee te brullen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook niets van. Iedereen doet het bij concerten, maar ik vraag me echt af waarom.
En ik vraag me vaak ook af waarom ze dat uitgerekend in mijn oor moeten doen.
Ik bedenk me nu opeens dat ik misschien wel een Cohen-versie heb, op een live cd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, Buckley zing ik niet mee, maar Cohen wel. Ik vind met name 't begin erg meezingbaar en uithaalbaar ook vooral.
I've heard there was a secret chord
that David played, and it pleased the Lord
But you don't really care for music, do you?
It goes like this, the fourth, the fifth
The minor Fall, The major lift,
The baffled king composing, halleujah
Maar. Niet. In. Mijn. Oor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
Oh maar dat ligt anders, tijdens concerten. Daar zijn ze voor, toch, om mee te brullen.
En dat je dan de Buckley-versie juist niet kent?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ik bedenk me nu opeens dat ik misschien wel een Cohen-versie heb, op een live cd.
Jij mag wel in mijn oor zingen, hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Dat. Is. Inderdaad. Heel. Vervelend![]()
Nee, ik beweerde dat ik de Cohen-versie niet ken. Maar zou best kunnen dat ik toch ergens een live versie heb. Van meneer Cohen, dus.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat je dan de Buckley-versie juist niet kent?
Dan zing ik liever mee met iemand met een hogere toonhoogte. McCartney, Bryan Adams, Sting.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij mag wel in mijn oor zingen, hoor.![]()
Aaaah, juist. Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik beweerde dat ik de Cohen-versie niet ken. Maar zou best kunnen dat ik toch ergens een live versie heb. Van meneer Cohen, dus.
Sting.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Dan zing ik liever mee met iemand met een hogere toonhoogte. McCartney, Bryan Adams, Sting.
Maar dan nog. Ik zing niet echt vals, maar je wilt niet dat ik in je oor zing![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |