StefanP | zaterdag 25 november 2006 @ 01:06 |
http://www.angelstein-tv.(...)/10/News061020_7.wmv http://www.osthessen-news.de/beitrag_C.php?id=1129007 Da's niet goed voor je gezondheid lijkt me. Doet me een beetje denken aan deze: ![]() | |
CrazyTaxi | zaterdag 25 november 2006 @ 01:34 |
Jeetje, dat is wel erg hard gegaan. Op het laatst zoomen ze in op de snelheidsmeter, de teller stond nog op 220km/h. Of dit nu de snelheid tentijde van de botsing is geweest weet ik niet, maar ongelooflijk... | |
Burbo | zaterdag 25 november 2006 @ 01:35 |
Tja, eigen schuld dus. | |
TheFreshPrince | zaterdag 25 november 2006 @ 01:35 |
Dan maakt het ook niet meer uit in wat voor auto je rijdt... Vrachtwagens zijn de gelijkmakers als het op veiligheid aankomt. | |
CrazyTaxi | zaterdag 25 november 2006 @ 01:37 |
quote:Misschien dat de man een beroerte had? In Duitsland geldt niet overal een limiet, dus of je nu meteen kan concluderen eigen schuld. De goede man was 56 jaar oud, dan heeft hij dus de afgelopen 38 jaar wellicht voorbeeldig gereden. | |
DropjesLover | zaterdag 25 november 2006 @ 01:39 |
laat me raden, zo wordt dit bericht weer aangegrepen om de snelheid in duitsland toch maar weer aan banden te leggen, of zelfs hier weer overal goed werkende (ahum ![]() en ineens naar rechts springende vrachtwagens, tsja, daar wordt neits aan gedaan natuurlijk (een van mn grootste irritaties in het verkeer, omdat het gewoon gevaarlijk is) | |
Public_NME | zaterdag 25 november 2006 @ 01:39 |
Dude, op die foto zit de hoofdhuid nog onder die scharnier van de deur v/d vrachtwagen... ![]() | |
DropjesLover | zaterdag 25 november 2006 @ 01:43 |
en dr ligt ook nog een arm in de auto, ongeveer op de plaatst waar ie hoort als er niets aan de hand is, nou en? mensen = waterzak = niet plat te drukken hoogstens n lekkere splatsch oid... | |
mbargo | zaterdag 25 november 2006 @ 01:51 |
edit [ Bericht 98% gewijzigd door mbargo op 25-11-2006 02:17:12 ] | |
ROG | zaterdag 25 november 2006 @ 01:52 |
Hm, zonde van die E (55 of 63?) AMG. Het lijkt wel alsof ie hem op de vluchtstrook eronder heeft gereden? | |
mbargo | zaterdag 25 november 2006 @ 02:16 |
sorry lees verkeerd, ik ga maar eens pitten | |
nightfall | zaterdag 25 november 2006 @ 02:17 |
ahum,. lkaat maar, .is al laat.. | |
DiegoArmandoMaradona | zaterdag 25 november 2006 @ 02:19 |
quote:Corvette ![]() | |
StefanP | zaterdag 25 november 2006 @ 02:22 |
Nee dodo, hij heeft het over het artikel en het filmpje. Die corvette is een bijkomstigheid die ik er even bij geplaatst heb. | |
ROG | zaterdag 25 november 2006 @ 02:22 |
quote:Lees en klik. Luie hond. ![]() ![]() [ Bericht 13% gewijzigd door ROG op 25-11-2006 02:23:45 (pic) ] | |
Cyaa | zaterdag 25 november 2006 @ 11:27 |
die kilometer teller ![]() | |
Dennisch | zaterdag 25 november 2006 @ 12:03 |
![]() Dan helpt je plofzak niet echt meer nee.... Bdw het is een AMG 55.. | |
optifree | zaterdag 25 november 2006 @ 12:11 |
quote:Precies en aangezien de naald vastgeslagen is op de 210, kun je er vanuitgaan dat hij met een 210 km/h onder de vrachtwagen geschoven is. De naald van een snelheids meter slaatvast OF slaat een ster in de beglazing van je instrumentarium op het moment dat je bij BOEM = Ho bent. | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 25 november 2006 @ 12:19 |
220 valt opzich nog wel mee met een E55-AMG ![]() Opzich merkwaardig dat hij er zo ingedoken is meestal zie je een vrachtwagen wel een tijdje van te voren aankomen, als de weg vlak is. | |
yup | zaterdag 25 november 2006 @ 12:43 |
Die gast met die E55 is dus geklapt tegen een stilstaande vrachtwagen ofzo? | |
Bonobo11 | zaterdag 25 november 2006 @ 12:47 |
quote:Hij boorde zich met 220 in een vrachtwagen, die 80 reed. Chauffeur voelde wat, dacht aan een lekke band en zette LKW op vluchtstrook, bleek er een Mercedes onder te hangen | |
Zwansen | zaterdag 25 november 2006 @ 12:50 |
quote:Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap. | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 25 november 2006 @ 12:52 |
quote:Ja maar zoals je ziet absorbeert die Mercedes de klap, die LKW geeft geen krimp.. ook wel logisch, 60 ton tegen 2,5. | |
Bonobo11 | zaterdag 25 november 2006 @ 12:57 |
quote:Lezen ![]() http://www.osthessen-news.de/beitrag_C.php?id=1129007 Sprechen Sie Deutsch? quote: | |
zhe-devilll | zaterdag 25 november 2006 @ 13:00 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
zhe-devilll | zaterdag 25 november 2006 @ 13:01 |
in zijn hand die eraf is hangt nog een stijve... hehehehe | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 25 november 2006 @ 13:07 |
quote: ![]() | |
TheFreshPrince | zaterdag 25 november 2006 @ 13:11 |
Maar ook bij een frontale botsing waar 2 auto's 100km per uur rijden blijft er niet veel méér over... http://www.youtube.com/watch?v=ARMNR2MKRlM ![]() | |
Repeat | zaterdag 25 november 2006 @ 15:42 |
tja, tragisch natuurlijk, maar wel blij dat het een dikke vrachtwagen was. Als die vrachtauto een andere auto was geweest had je 2 keer zoveel doden gehad. | |
DropjesLover | zaterdag 25 november 2006 @ 16:15 |
quote:holy shit man, dat heb ik dus ook een keer bijna gehad! op een brug in kroatie, 30m hoog, ff een camper inhalen. de auto die ik reed trok niet echt op, en toen kwam er een andere camper me tegemoet. en in de auto zaten mn vriendin en haar vader. duurde zeker 4 dagen voordat die ervaring uit mn kop was, maar na dit gezien te hebben ![]() ![]() | |
TheFreshPrince | zaterdag 25 november 2006 @ 17:14 |
quote:Ik wil nog steeds zo'n Volvo 940 hebben. Maar als je dit ziet helpt dat dus ook niet altijd. En dan te bedenken dat deze auto toch tot één van de veiligste uit zijn tijd is. | |
TheFreshPrince | zaterdag 25 november 2006 @ 17:19 |
VW T3 frontaal in een muur is ook geen goed idee: http://www.youtube.com/watch?v=RszRFAbfF04 Naja, tenzij je in de laadruimte zit misschien. | |
PeuRac | zaterdag 25 november 2006 @ 17:31 |
quote:Dat is ook gewoon dom, je weet dat je op zulke plekken niet moet inhalen ![]() En het kan ook zijn dat die Merc is 'klem gereden' dat is mij ook een paar keer gebeurd, al waren er dan wel remsporen geweest lijkt me. | |
DropjesLover | zaterdag 25 november 2006 @ 18:05 |
quote:jonge bestuurder, geen doorgetrokken streep, lege weg voor me... wel van geleerd. zowiezo om ff terug te schakelen om in ieder geval wat steviger te accelereren ![]() was met een 18 jaar oude mazda 323F | |
TheFreshPrince | zaterdag 25 november 2006 @ 18:26 |
quote:Bij zo'n 323F doe je zo'n inhaalmanoeuvre gewoon in de 3, dan trekt ie het lekkerst ![]() | |
DropjesLover | zaterdag 25 november 2006 @ 18:33 |
en ik deed het in zn 4 of 5, @ 80 km/u ![]() | |
PeuRac | zaterdag 25 november 2006 @ 18:57 |
quote:Zulke dingen krijg je toch tijdens je rijles? Of hoefde jij niet in te halen tijdens je rijles? | |
DropjesLover | zaterdag 25 november 2006 @ 19:01 |
inhalen in maastricht ![]() | |
Repeat | zaterdag 25 november 2006 @ 19:02 |
sowieso komt het in Nederland niet vaak voor dat je moet inhalen op een provinciale weg, zeker niet met je rijles, omdat de mensen voor je meestal niet zó langzaam rijden. | |
longinus | zaterdag 25 november 2006 @ 19:02 |
Ik heb het ooit een keer live mogen aanschouwen, zo'n auto onder een vrachtwagen. Het was niet eens zijn schuld maar de schuld van de vrachtwagen achter hem die door de zon de auto niet zag. | |
PeuRac | zaterdag 25 november 2006 @ 19:07 |
quote:Ik heb het wel gehad, maar ik was tijdens mn rijles dan ook 2x geflitst en was bijna gezakt omdat ik te zelf verzekerd reed (te hard dus ![]() | |
Repeat | zaterdag 25 november 2006 @ 19:08 |
quote:belachelijk dat je dan nog slaagt ![]() | |
PeuRac | zaterdag 25 november 2006 @ 19:28 |
quote:Ik heb daarna 2 jaar schadevrij gereden en die auto ging tegen de boom omdat ik in de sneeuw aan t spelen was (ik had me van te voren al bedacht dat t me niet zou boeien als ik die auto total zou rijden). Ohja, ik rij/reed ruim 100.000km per jaar, al vrijwel meteen vanaf dat ik mn rijbewijs had. | |
highway101 | zaterdag 25 november 2006 @ 20:04 |
quote:Dat valt tegen hoor. De man van een collega van me had een blackout en was met 150 tegen een truck aangereden. Die chauffeur had niets gemerkt. Maar je moet wel weten hoe het is om met een vrachtwagen te rijden. Dat schud en schokt zowieso al een stuk meer dan je luxeauto. En als er dan 16 meter achter je iemand tegenaan rijdt, is de kans vrij groot dat je dit niet direct merkt, al lijkt het me dat je in je spiegels wel stukken door de lucht ziet vliegen. | |
Kogando | zaterdag 25 november 2006 @ 20:30 |
Zo, die is aardig plat. Maar ik geloof echt niet dattie 210 heeft gereden, dat zou namelijk betekenen dattie er zonder te remmen tegenaan gereden is. Als je er met 210 inklapt dan zijn er volgens mij alleen nog maar brokstukken over. | |
Kogando | zaterdag 25 november 2006 @ 20:33 |
quote:Als er geen professionals zijn die je vertellen wat je fout doet zegt het aantal kilometers en de tijd dat je je rijbewijs hebt ook niet zo heel veel. ![]() | |
bluebit | zaterdag 25 november 2006 @ 20:39 |
quote:wat voor werk doe je dan? 100.000 per jaar is namelijk heel erg veel.... | |
PeuRac | zaterdag 25 november 2006 @ 20:42 |
Ik was eerst spoed-koerier voor een auto-importeur (in een hele dikke station en SUV door heel nederland onderdelen ophalen en wegbrengen, soms ook naar Belgïe en Duitsland). Tot afgelopen September was ik full-time prive-chauffeur en nu studeer ik weer en rij ik nouwelijks nog. | |
highway101 | zaterdag 25 november 2006 @ 20:46 |
quote:Je praat over 120 of 130km/h snelheidsverschil, en je rijdt niet tegen een stilstaande muur aan, al zal dat voor die vent weinig meer uitmaken... Verder gaat die auto eronder, en niet direct tegen een verticaal vlak. Dat zal wel schelen. Verder vind ik dat er sowieso nog maar weinig van de auto over is! | |
Kogando | zaterdag 25 november 2006 @ 20:48 |
quote:Ok, ik ging er even vanuit dat de vrachtwagen stil stond. Tijdens het rijden zou, gezien de schade, opzich wel kunnen ja. Al vind ik de theorie van de snelheidsmeter die blijft staan op het moment van inslag maar discutabel. Alles wordt door elkaar gerost, dus de snelheidsmeter ook lijkt me. | |
highway101 | zaterdag 25 november 2006 @ 20:52 |
Ja lijkt mij ook, maar ik meen me te herinneren, dat ik eerder foto's van een ongeluk heb gezien, waarbij de snelheidsmeter rond de 200 bleef hangen. | |
PeuRac | zaterdag 25 november 2006 @ 20:53 |
quote:De auto raakt de vrachtwagen niet met zijn 'optimale' kreukelzone, maar met de bovenkant van de motorkap, waardoor de auto eerst naar onderen gedrukt wordt voordat een kreukelzone zijn werk kan doen, daarna wordt de A-styl + dak van de auto naar achteren gedrukt en maak je geen kans meer. | |
Kogando | zaterdag 25 november 2006 @ 20:54 |
quote:En daar wil je mee zeggen? | |
highway101 | zaterdag 25 november 2006 @ 20:56 |
Dat die vent bijkans onthoofd is door de truck ![]() | |
Kogando | zaterdag 25 november 2006 @ 20:59 |
quote:Dat lijkt me duidelijk ja.. ![]() | |
BadEend19 | zaterdag 25 november 2006 @ 21:34 |
quote:Hebben ze bij die auto-importeur nog toevallig zo'n vacature? | |
PeuRac | zaterdag 25 november 2006 @ 21:57 |
quote:Geen idee, zal wel niet want zulke leuke functies werden alleen maar 'weggeven' | |
StefanP | zondag 26 november 2006 @ 00:54 |
Meisje van 18 leent pappa's porsche, rijdt 160, tikt een andere auto aan bij het rechts inhalen en klapt tegen een toll booth. Dom wicht ![]() Domme pappa ![]() Nieuwsbericht: http://www.ocregister.com(...)/article_1341086.php ![]() en wat meer foto's halfverwege deze pagina (waarschuwing, bijzonder grafisch!) http://s93.photobucket.com/albums/l53/BacKDooRMaNHB/ | |
yup | zondag 26 november 2006 @ 01:03 |
100 mph zeer dichtbij een tollbooth zonder vangrailingen is echt dom ja. Jammer dat ze gelijk het hoogste bedrag moest betalen voor haar domme fout... | |
PeuRac | zondag 26 november 2006 @ 01:10 |
quote:T is dat je zegt dat t een Porsche is, die velg en t stukje uitlaatpijp geven wel een hint, maar verder herken ik niks. En ik heb best een sterke maag, maar bij deze foto's draaide die zich wel ff om. Dit zijn verdomd goede foto's om aan jonge 'coureurs' te laten zien. | |
StefanP | zondag 26 november 2006 @ 01:49 |
Ik lees net dat ze de auto niet geleend had, maar zonder toestemming meegenomen. Pa had de politie al gebeld. Diezelfde politie kreeg later ook een telefoontje dat de betreffende auto erg roekeloos reed. Ze had namelijk gedronken. Gevalletje Darwin Award dus? | |
DiegoArmandoMaradona | zondag 26 november 2006 @ 05:03 |
Zal wel een verzekeringskwestie zijn toch? | |
popolon | zondag 26 november 2006 @ 05:10 |
quote:Doh, die hele schedel ligt open. ![]() | |
bluebit | zondag 26 november 2006 @ 12:10 |
quote:grappig he ![]() | |
Dennisch | zondag 26 november 2006 @ 13:29 |
quote:Tuurlijk is dit humor, als je niet kan rijden met die snelheden verdien je een klappert met zulke gevolgen, en het toch echt dr eigen schuld... Smakelijke foto's bdw.. | |
Kogando | zondag 26 november 2006 @ 15:51 |
quote:Paracetamolletje en je kan er weer tegenaan.. ![]() | |
MrMojoRisin71 | zondag 26 november 2006 @ 17:32 |
quote:Dit is gewoon ziek, als je die foto's ziet denk je de volgende keer wel een tweede keer na voor je het gaspedaal wat verder intrapt.... | |
Isdatzo | zondag 26 november 2006 @ 19:32 |
quote:net zoiets als dit http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm zet je toch wel aan 't denken (voor foto's / nieuwsberichten vanaf halverwege de pagina) | |
kyvin | zondag 26 november 2006 @ 19:32 |
zeker ziek maar het doet me eigenlijk niets rijstijl veranderd er niet door ik heb wel vaker dit soort dingen gezien | |
zhe-devilll | zondag 26 november 2006 @ 20:00 |
quote:Ah een gevalletje gestoord ![]() | |
HansU | zondag 26 november 2006 @ 20:49 |
quote:Foto's onderaan zijn ook niet helemaal ![]() | |
Bolkesteijn | zondag 26 november 2006 @ 20:54 |
quote:Dit is dus de reden waarom Nederland het meest verkeersveilige land ter wereld is. Hier zou je een dergelijk constructie nooit aantreffen op de weg. Niet dat ik het ongeluk wijt aan de constructie van dat huisje maar erg doordacht vind ik het allemaal niet. Ook het gebrek aan vangrail en afremminggroeven in de weg bij het naderen van het huisje geven mij de indruk dat er niet aan veiligheid gedacht is toen deze weg ontworpen werd. | |
_Alain_ | zondag 26 november 2006 @ 21:50 |
dat huisje staat bij de oprit naar die snelweg he, dat kind kwam van de andere rijbaan gescheurd (onder het beeld van de foto zegmaar) en is dus door de strook zand/gras whatever die die banen scheid geschoven en heeft de hoek van dat gebouw meegepakt ... haar rijbaan lag een flink aantal meters aan de andere kant dus | |
Tommy_Kuklinski | maandag 27 november 2006 @ 00:30 |
quote:Precies, ook voor haar ouders. ![]() | |
StefanP | maandag 27 november 2006 @ 03:53 |
quote:Ik geloof toch echt dat er in Nederland ook woningen langs de weg staan hoor. Tot en met 100km wegen aan toe, zonder vangrails. En de pilaren van een viaduct zijn ook niet echt zacht als je er tegenaan rijdt. | |
yup | maandag 27 november 2006 @ 06:35 |
quote:Surreeeeee.... Er zijn zoveel levensgevaarlijke plekken in NL waar geen reet aan gedaan is. | |
Limburger_noord | maandag 27 november 2006 @ 07:02 |
quote:Maar in NL hebben we een max. snelheid dus hier gebeurt zoiets niet ![]() | |
PeuRac | maandag 27 november 2006 @ 09:59 |
quote:In America niet zeker ![]() | |
Bolkesteijn | maandag 27 november 2006 @ 10:17 |
quote:Vast minder dan in de VS ![]() | |
Thrilled | maandag 27 november 2006 @ 11:07 |
Volgens mij wordt je geacht er met gepaste snelheid doorheen te rijden, net zoals in spanje/frankrijk/belgie, krijg je lagere snelheids borden, door een onbemand doune-postje rijden... is de enige maatregel om de snelheid te verlagen.. | |
PNG | maandag 27 november 2006 @ 12:19 |
quote:Zouden er hier minder mensen wonen ? | |
Repeat | maandag 27 november 2006 @ 12:23 |
quote:zou het een relatief cijfer zijn? ![]() | |
Thrilled | maandag 27 november 2006 @ 12:24 |
quote: ![]() ![]() de 300 miljoen van amerika tegen de 17 miljoen van nederland maakt wel degelijk een 'klein' verschilletje in de verkeersdoden ![]() | |
Repeat | maandag 27 november 2006 @ 12:28 |
quote: quote:zoals ik al zei, verkeersdoden met je met xx doden per 100.000 inwoners oid. Anders zegt het natuurlijk geen drol, maar niemand is zo dom om het zo te vergelijken ![]() | |
CrazyTaxi | maandag 27 november 2006 @ 13:58 |
Eerlijk is eerlijk... naar mate je ouder wordt leer je rustiger rijden. Althans dat is bij mij zo. Deze pictures geven toch helemaal te denken, hard rijden is echt te gevaarlijk. Kijkt nog een keer naar *die Porsche met dat halve mens erin* | |
bluebit | maandag 27 november 2006 @ 14:04 |
quote:ja, is inderdaad zo, daarnaast ligt het er ook aan wat voor auto je rijdt (volgens mij). in de volvo v70 van mijn vader rij ik een stuk rustiger dan in mijn opel corsa. De volvo nodigt gewoonweg meer uit tot relaxed rijden dan de kleine trage corsa. | |
Kogando | maandag 27 november 2006 @ 17:06 |
quote:Dan is het vast geen T5. ![]() | |
bluebit | maandag 27 november 2006 @ 20:23 |
quote:true.....D5, maar volgens mij is de langzaamste v70 ENORM veel sneller dan mijn corsa. ![]() | |
Reemster | dinsdag 28 november 2006 @ 10:43 |
quote:teveel NFS gespeeld hij wilde onder de vrachtwagen rijden om de politie af te schudden [ Bericht 2% gewijzigd door Reemster op 28-11-2006 10:44:05 (ABN) ] | |
Cyaa | dinsdag 28 november 2006 @ 17:29 |
quote:klopt eigenlijk wel ik sjees veel meer in de 65 pk diesel van me moeder dan in de 130 pk slee van me pa ![]() | |
RealZeus | dinsdag 28 november 2006 @ 20:59 |
Dat is vorig jaar ook een keer gebeurd . Op de A7 tussen Heerenveen en Drachten reed een bietenwagen.Ineens voelde de chauffeur een schokje en klapten de zekeringen van de lichten van de trailer er uit.Hij stoppen,bleek er een Mercedes onder de kieper te zitten.Die was er met ongeveer 200 km/h ondergeklapt en nee,de eigenaar kon het niet na vertellen. | |
Dennisch | dinsdag 28 november 2006 @ 21:04 |
M'n vader heeft ooit een Golf VR6 achter in z'n oplegger gehad in Belgie, van de 3 assen die er onder zaten, waren er 2 los en ondervandaan, de Golfknakkert kon het na vertellen, omdat z'n stoel knakte voordat hij knakte, en toen ie weer kon praten hield ie hoog bij laag vol dat ie niet te hard gereden had.... moest gewoon een rechtzaak van komen om te bewijzen dat m'n pa gewoon 80 reed, en hij 200+, stomme kutbelgen ![]() | |
Isdatzo | dinsdag 28 november 2006 @ 21:57 |
quote:gare shit? als ie harder had gereden dan 80 was 't een nog grotere prestatie geweest om er onder te rijden ![]() gekke belgen ook ![]() |