FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Met 210 tegen een vrachtwagen aan rijden...
StefanPzaterdag 25 november 2006 @ 01:06
http://www.angelstein-tv.(...)/10/News061020_7.wmv

http://www.osthessen-news.de/beitrag_C.php?id=1129007

Da's niet goed voor je gezondheid lijkt me.

Doet me een beetje denken aan deze:

CrazyTaxizaterdag 25 november 2006 @ 01:34
Jeetje, dat is wel erg hard gegaan. Op het laatst zoomen ze in op de snelheidsmeter, de teller stond nog op 220km/h. Of dit nu de snelheid tentijde van de botsing is geweest weet ik niet, maar ongelooflijk...
Burbozaterdag 25 november 2006 @ 01:35
Tja, eigen schuld dus.
TheFreshPrincezaterdag 25 november 2006 @ 01:35
Dan maakt het ook niet meer uit in wat voor auto je rijdt...
Vrachtwagens zijn de gelijkmakers als het op veiligheid aankomt.
CrazyTaxizaterdag 25 november 2006 @ 01:37
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 01:35 schreef Burbo het volgende:
Tja, eigen schuld dus.
Misschien dat de man een beroerte had? In Duitsland geldt niet overal een limiet, dus of je nu meteen kan concluderen eigen schuld. De goede man was 56 jaar oud, dan heeft hij dus de afgelopen 38 jaar wellicht voorbeeldig gereden.
DropjesLoverzaterdag 25 november 2006 @ 01:39
laat me raden, zo wordt dit bericht weer aangegrepen om de snelheid in duitsland toch maar weer aan banden te leggen, of zelfs hier weer overal goed werkende (ahum ) 80 km zones in te stellen...

en ineens naar rechts springende vrachtwagens, tsja, daar wordt neits aan gedaan natuurlijk (een van mn grootste irritaties in het verkeer, omdat het gewoon gevaarlijk is)
Public_NMEzaterdag 25 november 2006 @ 01:39
Dude, op die foto zit de hoofdhuid nog onder die scharnier van de deur v/d vrachtwagen... Heb wel eens een foto gezien van een auto die onder een vrachtwagen was getrokken na het ongeval; die mensen waar plat met een hoofdletter P.
DropjesLoverzaterdag 25 november 2006 @ 01:43
en dr ligt ook nog een arm in de auto, ongeveer op de plaatst waar ie hoort als er niets aan de hand is, nou en?

mensen = waterzak = niet plat te drukken
hoogstens n lekkere splatsch oid...
mbargozaterdag 25 november 2006 @ 01:51
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door mbargo op 25-11-2006 02:17:12 ]
ROGzaterdag 25 november 2006 @ 01:52
Hm, zonde van die E (55 of 63?) AMG. Het lijkt wel alsof ie hem op de vluchtstrook eronder heeft gereden?
mbargozaterdag 25 november 2006 @ 02:16
sorry lees verkeerd, ik ga maar eens pitten
nightfallzaterdag 25 november 2006 @ 02:17
ahum,. lkaat maar, .is al laat..
DiegoArmandoMaradonazaterdag 25 november 2006 @ 02:19
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 01:52 schreef ROG het volgende:
Hm, zonde van die E (55 of 63?) AMG. Het lijkt wel alsof ie hem op de vluchtstrook eronder heeft gereden?
Corvette
StefanPzaterdag 25 november 2006 @ 02:22
Nee dodo, hij heeft het over het artikel en het filmpje. Die corvette is een bijkomstigheid die ik er even bij geplaatst heb.
ROGzaterdag 25 november 2006 @ 02:22
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 02:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Corvette
Lees en klik. Luie hond.



[ Bericht 13% gewijzigd door ROG op 25-11-2006 02:23:45 (pic) ]
Cyaazaterdag 25 november 2006 @ 11:27
die kilometer teller
Dennischzaterdag 25 november 2006 @ 12:03


Dan helpt je plofzak niet echt meer nee....

Bdw het is een AMG 55..
optifreezaterdag 25 november 2006 @ 12:11
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:03 schreef Dennisch het volgende:
[afbeelding]

Dan helpt je plofzak niet echt meer nee....

Bdw het is een AMG 55..
Precies en aangezien de naald vastgeslagen is op de 210, kun je er vanuitgaan dat hij met een 210 km/h onder de vrachtwagen geschoven is.

De naald van een snelheids meter slaatvast OF slaat een ster in de beglazing van je instrumentarium op het moment dat je bij BOEM = Ho bent.
Tommy_Kuklinskizaterdag 25 november 2006 @ 12:19
220 valt opzich nog wel mee met een E55-AMG
Opzich merkwaardig dat hij er zo ingedoken is meestal zie je een vrachtwagen wel een tijdje van te voren aankomen, als de weg vlak is.
yupzaterdag 25 november 2006 @ 12:43
Die gast met die E55 is dus geklapt tegen een stilstaande vrachtwagen ofzo?
Bonobo11zaterdag 25 november 2006 @ 12:47
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:43 schreef yup het volgende:
Die gast met die E55 is dus geklapt tegen een stilstaande vrachtwagen ofzo?
Hij boorde zich met 220 in een vrachtwagen, die 80 reed.
Chauffeur voelde wat, dacht aan een lekke band en zette LKW op vluchtstrook,
bleek er een Mercedes onder te hangen
Zwansenzaterdag 25 november 2006 @ 12:50
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:47 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Hij boorde zich met 220 in een vrachtwagen, die 80 reed.
Chauffeur voelde wat, dacht aan een lekke band en zette LKW op vluchtstrook,
bleek er een Mercedes onder te hangen
Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap.
Tommy_Kuklinskizaterdag 25 november 2006 @ 12:52
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:50 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap.
Ja maar zoals je ziet absorbeert die Mercedes de klap, die LKW geeft geen krimp.. ook wel logisch, 60 ton tegen 2,5.
Bonobo11zaterdag 25 november 2006 @ 12:57
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:50 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap.
Lezen :
http://www.osthessen-news.de/beitrag_C.php?id=1129007
Sprechen Sie Deutsch?
quote:
Der 55-jährige LKW-Fahrer glaubte nach dem "Einschlag" des Mercedes´, er habe einen Reifenplatzer und zog den 40 -Tonner mit 24 Tonnen Kalisalz auf den Seitenstreifen. Was anfänglich nach einem geplatzten Reifen aussah, entpuppte sich, nachdem er sein Fahrzeug zum Stehen gebracht hatte, als der Mercedes. Der Sportwagen war ungebremst auf der rechten Fahrspur auf den LKW aufgefahren und hatte sich unter dem mit Kalisalz beladenen Sattelzug verkeilt. Der Sattelzug rollte dann auf den Seitenstreifen und zog rund 250 Meter (!) den verkeilten Mercedes noch mit sich. Die eingetroffenen Rettungskräfte versuchten zwar in aller Eile den 56-jährigen eingeklemmten Mercedes-Fahrer zu befreien, dieser war jedoch bereits am Unfallort verstorben.
zhe-devilllzaterdag 25 november 2006 @ 13:00
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 01:43 schreef DropjesLover het volgende:
en dr ligt ook nog een arm in de auto, ongeveer op de plaatst waar ie hoort als er niets aan de hand is, nou en?

mensen = waterzak = niet plat te drukken
hoogstens n lekkere splatsch oid...
hou aub op met vertellen waar wat ligt
zhe-devilllzaterdag 25 november 2006 @ 13:01
in zijn hand die eraf is hangt nog een stijve...
hehehehe
Tommy_Kuklinskizaterdag 25 november 2006 @ 13:07
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:01 schreef zhe-devilll het volgende:
in zijn hand die eraf is hangt nog een stijve...
hehehehe
TheFreshPrincezaterdag 25 november 2006 @ 13:11
Maar ook bij een frontale botsing waar 2 auto's 100km per uur rijden blijft er niet veel méér over...

http://www.youtube.com/watch?v=ARMNR2MKRlM
Repeatzaterdag 25 november 2006 @ 15:42
tja, tragisch natuurlijk, maar wel blij dat het een dikke vrachtwagen was. Als die vrachtauto een andere auto was geweest had je 2 keer zoveel doden gehad.
DropjesLoverzaterdag 25 november 2006 @ 16:15
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:11 schreef MaGNeT het volgende:
Maar ook bij een frontale botsing waar 2 auto's 100km per uur rijden blijft er niet veel méér over...

http://www.youtube.com/watch?v=ARMNR2MKRlM
holy shit man, dat heb ik dus ook een keer bijna gehad! op een brug in kroatie, 30m hoog, ff een camper inhalen. de auto die ik reed trok niet echt op, en toen kwam er een andere camper me tegemoet. en in de auto zaten mn vriendin en haar vader. duurde zeker 4 dagen voordat die ervaring uit mn kop was, maar na dit gezien te hebben weet k niet eens meer of nog wel een andere auto durf in te halen zeg!
TheFreshPrincezaterdag 25 november 2006 @ 17:14
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:15 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

holy shit man, dat heb ik dus ook een keer bijna gehad! op een brug in kroatie, 30m hoog, ff een camper inhalen. de auto die ik reed trok niet echt op, en toen kwam er een andere camper me tegemoet. en in de auto zaten mn vriendin en haar vader. duurde zeker 4 dagen voordat die ervaring uit mn kop was, maar na dit gezien te hebben weet k niet eens meer of nog wel een andere auto durf in te halen zeg!
Ik wil nog steeds zo'n Volvo 940 hebben. Maar als je dit ziet helpt dat dus ook niet altijd. En dan te bedenken dat deze auto toch tot één van de veiligste uit zijn tijd is.
TheFreshPrincezaterdag 25 november 2006 @ 17:19
VW T3 frontaal in een muur is ook geen goed idee: http://www.youtube.com/watch?v=RszRFAbfF04

Naja, tenzij je in de laadruimte zit misschien.
PeuRaczaterdag 25 november 2006 @ 17:31
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:15 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

holy shit man, dat heb ik dus ook een keer bijna gehad! op een brug in kroatie, 30m hoog, ff een camper inhalen. de auto die ik reed trok niet echt op, en toen kwam er een andere camper me tegemoet. en in de auto zaten mn vriendin en haar vader. duurde zeker 4 dagen voordat die ervaring uit mn kop was, maar na dit gezien te hebben weet k niet eens meer of nog wel een andere auto durf in te halen zeg!
Dat is ook gewoon dom, je weet dat je op zulke plekken niet moet inhalen

En het kan ook zijn dat die Merc is 'klem gereden' dat is mij ook een paar keer gebeurd, al waren er dan wel remsporen geweest lijkt me.
DropjesLoverzaterdag 25 november 2006 @ 18:05
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon dom, je weet dat je op zulke plekken niet moet inhalen

En het kan ook zijn dat die Merc is 'klem gereden' dat is mij ook een paar keer gebeurd, al waren er dan wel remsporen geweest lijkt me.
jonge bestuurder, geen doorgetrokken streep, lege weg voor me... wel van geleerd. zowiezo om ff terug te schakelen om in ieder geval wat steviger te accelereren

was met een 18 jaar oude mazda 323F
TheFreshPrincezaterdag 25 november 2006 @ 18:26
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:05 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

jonge bestuurder, geen doorgetrokken streep, lege weg voor me... wel van geleerd. zowiezo om ff terug te schakelen om in ieder geval wat steviger te accelereren

was met een 18 jaar oude mazda 323F
Bij zo'n 323F doe je zo'n inhaalmanoeuvre gewoon in de 3, dan trekt ie het lekkerst
DropjesLoverzaterdag 25 november 2006 @ 18:33
en ik deed het in zn 4 of 5, @ 80 km/u
PeuRaczaterdag 25 november 2006 @ 18:57
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:05 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

jonge bestuurder, geen doorgetrokken streep, lege weg voor me... wel van geleerd. zowiezo om ff terug te schakelen om in ieder geval wat steviger te accelereren

was met een 18 jaar oude mazda 323F
Zulke dingen krijg je toch tijdens je rijles? Of hoefde jij niet in te halen tijdens je rijles?
DropjesLoverzaterdag 25 november 2006 @ 19:01
inhalen in maastricht alles is 1 baans, mega veel bochtjes en dergelijke. inhalen op de snelweg natuurlijk wel, maar niet op een provinciale weg ff snel iemand ingehaald jah (idd wel een gemis denk ik, maargoed, das al bijna 2 jaar geleden)
Repeatzaterdag 25 november 2006 @ 19:02
sowieso komt het in Nederland niet vaak voor dat je moet inhalen op een provinciale weg, zeker niet met je rijles, omdat de mensen voor je meestal niet zó langzaam rijden.
longinuszaterdag 25 november 2006 @ 19:02
Ik heb het ooit een keer live mogen aanschouwen, zo'n auto onder een vrachtwagen.
Het was niet eens zijn schuld maar de schuld van de vrachtwagen achter hem die door de zon de auto niet zag.
PeuRaczaterdag 25 november 2006 @ 19:07
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:02 schreef Repeat het volgende:
sowieso komt het in Nederland niet vaak voor dat je moet inhalen op een provinciale weg, zeker niet met je rijles, omdat de mensen voor je meestal niet zó langzaam rijden.
Ik heb het wel gehad, maar ik was tijdens mn rijles dan ook 2x geflitst en was bijna gezakt omdat ik te zelf verzekerd reed (te hard dus )
Repeatzaterdag 25 november 2006 @ 19:08
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:07 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik heb het wel gehad, maar ik was tijdens mn rijles dan ook 2x geflitst en was bijna gezakt omdat ik te zelf verzekerd reed (te hard dus )
belachelijk dat je dan nog slaagt
PeuRaczaterdag 25 november 2006 @ 19:28
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:08 schreef Repeat het volgende:

[..]

belachelijk dat je dan nog slaagt
Ik heb daarna 2 jaar schadevrij gereden en die auto ging tegen de boom omdat ik in de sneeuw aan t spelen was (ik had me van te voren al bedacht dat t me niet zou boeien als ik die auto total zou rijden).

Ohja, ik rij/reed ruim 100.000km per jaar, al vrijwel meteen vanaf dat ik mn rijbewijs had.
highway101zaterdag 25 november 2006 @ 20:04
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:50 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap.
Dat valt tegen hoor. De man van een collega van me had een blackout en was met 150 tegen een truck aangereden. Die chauffeur had niets gemerkt.

Maar je moet wel weten hoe het is om met een vrachtwagen te rijden. Dat schud en schokt zowieso al een stuk meer dan je luxeauto. En als er dan 16 meter achter je iemand tegenaan rijdt, is de kans vrij groot dat je dit niet direct merkt, al lijkt het me dat je in je spiegels wel stukken door de lucht ziet vliegen.
Kogandozaterdag 25 november 2006 @ 20:30
Zo, die is aardig plat. Maar ik geloof echt niet dattie 210 heeft gereden, dat zou namelijk betekenen dattie er zonder te remmen tegenaan gereden is. Als je er met 210 inklapt dan zijn er volgens mij alleen nog maar brokstukken over.
Kogandozaterdag 25 november 2006 @ 20:33
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb daarna 2 jaar schadevrij gereden en die auto ging tegen de boom omdat ik in de sneeuw aan t spelen was (ik had me van te voren al bedacht dat t me niet zou boeien als ik die auto total zou rijden).

Ohja, ik rij/reed ruim 100.000km per jaar, al vrijwel meteen vanaf dat ik mn rijbewijs had.
Als er geen professionals zijn die je vertellen wat je fout doet zegt het aantal kilometers en de tijd dat je je rijbewijs hebt ook niet zo heel veel.
bluebitzaterdag 25 november 2006 @ 20:39
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik heb daarna 2 jaar schadevrij gereden en die auto ging tegen de boom omdat ik in de sneeuw aan t spelen was (ik had me van te voren al bedacht dat t me niet zou boeien als ik die auto total zou rijden).

Ohja, ik rij/reed ruim 100.000km per jaar, al vrijwel meteen vanaf dat ik mn rijbewijs had.
wat voor werk doe je dan? 100.000 per jaar is namelijk heel erg veel....
PeuRaczaterdag 25 november 2006 @ 20:42
Ik was eerst spoed-koerier voor een auto-importeur (in een hele dikke station en SUV door heel nederland onderdelen ophalen en wegbrengen, soms ook naar Belgïe en Duitsland). Tot afgelopen September was ik full-time prive-chauffeur en nu studeer ik weer en rij ik nouwelijks nog.
highway101zaterdag 25 november 2006 @ 20:46
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:30 schreef Kogando het volgende:
Zo, die is aardig plat. Maar ik geloof echt niet dattie 210 heeft gereden, dat zou namelijk betekenen dattie er zonder te remmen tegenaan gereden is. Als je er met 210 inklapt dan zijn er volgens mij alleen nog maar brokstukken over.
Je praat over 120 of 130km/h snelheidsverschil, en je rijdt niet tegen een stilstaande muur aan, al zal dat voor die vent weinig meer uitmaken... Verder gaat die auto eronder, en niet direct tegen een verticaal vlak. Dat zal wel schelen.

Verder vind ik dat er sowieso nog maar weinig van de auto over is!
Kogandozaterdag 25 november 2006 @ 20:48
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:46 schreef highway101 het volgende:
Je praat over 120 of 130km/h snelheidsverschil, en je rijdt niet tegen een stilstaande muur aan, al zal dat voor die vent weinig meer uitmaken... Verder gaat die auto eronder, en niet direct tegen een verticaal vlak. Dat zal wel schelen.

Verder vind ik dat er sowieso nog maar weinig van de auto over is!
Ok, ik ging er even vanuit dat de vrachtwagen stil stond. Tijdens het rijden zou, gezien de schade, opzich wel kunnen ja. Al vind ik de theorie van de snelheidsmeter die blijft staan op het moment van inslag maar discutabel. Alles wordt door elkaar gerost, dus de snelheidsmeter ook lijkt me.
highway101zaterdag 25 november 2006 @ 20:52
Ja lijkt mij ook, maar ik meen me te herinneren, dat ik eerder foto's van een ongeluk heb gezien, waarbij de snelheidsmeter rond de 200 bleef hangen.
PeuRaczaterdag 25 november 2006 @ 20:53
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:46 schreef highway101 het volgende:

[..]

Je praat over 120 of 130km/h snelheidsverschil, en je rijdt niet tegen een stilstaande muur aan, al zal dat voor die vent weinig meer uitmaken... Verder gaat die auto eronder, en niet direct tegen een verticaal vlak. Dat zal wel schelen.

Verder vind ik dat er sowieso nog maar weinig van de auto over is!
De auto raakt de vrachtwagen niet met zijn 'optimale' kreukelzone, maar met de bovenkant van de motorkap, waardoor de auto eerst naar onderen gedrukt wordt voordat een kreukelzone zijn werk kan doen, daarna wordt de A-styl + dak van de auto naar achteren gedrukt en maak je geen kans meer.
Kogandozaterdag 25 november 2006 @ 20:54
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:53 schreef PeuRac het volgende:
De auto raakt de vrachtwagen niet met zijn 'optimale' kreukelzone, maar met de bovenkant van de motorkap, waardoor de auto eerst naar onderen gedrukt wordt voordat een kreukelzone zijn werk kan doen, daarna wordt de A-styl + dak van de auto naar achteren gedrukt en maak je geen kans meer.
En daar wil je mee zeggen?
highway101zaterdag 25 november 2006 @ 20:56
Dat die vent bijkans onthoofd is door de truck
Kogandozaterdag 25 november 2006 @ 20:59
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:56 schreef highway101 het volgende:
Dat die vent bijkans onthoofd is door de truck
Dat lijkt me duidelijk ja..
BadEend19zaterdag 25 november 2006 @ 21:34
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik was eerst spoed-koerier voor een auto-importeur (in een hele dikke station en SUV door heel nederland onderdelen ophalen en wegbrengen, soms ook naar Belgïe en Duitsland). Tot afgelopen September was ik full-time prive-chauffeur en nu studeer ik weer en rij ik nouwelijks nog.
Hebben ze bij die auto-importeur nog toevallig zo'n vacature?
PeuRaczaterdag 25 november 2006 @ 21:57
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:34 schreef BadEend19 het volgende:

[..]

Hebben ze bij die auto-importeur nog toevallig zo'n vacature?
Geen idee, zal wel niet want zulke leuke functies werden alleen maar 'weggeven'
StefanPzondag 26 november 2006 @ 00:54
Meisje van 18 leent pappa's porsche, rijdt 160, tikt een andere auto aan bij het rechts inhalen en klapt tegen een toll booth.

Dom wicht
Domme pappa

Nieuwsbericht: http://www.ocregister.com(...)/article_1341086.php



en wat meer foto's halfverwege deze pagina (waarschuwing, bijzonder grafisch!)

http://s93.photobucket.com/albums/l53/BacKDooRMaNHB/
yupzondag 26 november 2006 @ 01:03
100 mph zeer dichtbij een tollbooth zonder vangrailingen is echt dom ja. Jammer dat ze gelijk het hoogste bedrag moest betalen voor haar domme fout...
PeuRaczondag 26 november 2006 @ 01:10
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:54 schreef StefanP het volgende:
Meisje van 18 leent pappa's porsche, rijdt 160, tikt een andere auto aan bij het rechts inhalen en klapt tegen een toll booth.

Dom wicht
Domme pappa

Nieuwsbericht: http://www.ocregister.com(...)/article_1341086.php

[afbeelding]

en wat meer foto's halfverwege deze pagina (waarschuwing, bijzonder grafisch!)

http://s93.photobucket.com/albums/l53/BacKDooRMaNHB/
T is dat je zegt dat t een Porsche is, die velg en t stukje uitlaatpijp geven wel een hint, maar verder herken ik niks.

En ik heb best een sterke maag, maar bij deze foto's draaide die zich wel ff om. Dit zijn verdomd goede foto's om aan jonge 'coureurs' te laten zien.
StefanPzondag 26 november 2006 @ 01:49
Ik lees net dat ze de auto niet geleend had, maar zonder toestemming meegenomen. Pa had de politie al gebeld. Diezelfde politie kreeg later ook een telefoontje dat de betreffende auto erg roekeloos reed. Ze had namelijk gedronken. Gevalletje Darwin Award dus?
DiegoArmandoMaradonazondag 26 november 2006 @ 05:03
Zal wel een verzekeringskwestie zijn toch?
popolonzondag 26 november 2006 @ 05:10
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:54 schreef StefanP het volgende:
Meisje van 18 leent pappa's porsche, rijdt 160, tikt een andere auto aan bij het rechts inhalen en klapt tegen een toll booth.

Dom wicht
Domme pappa

Nieuwsbericht: http://www.ocregister.com(...)/article_1341086.php

[afbeelding]

en wat meer foto's halfverwege deze pagina (waarschuwing, bijzonder grafisch!)

http://s93.photobucket.com/albums/l53/BacKDooRMaNHB/
Doh, die hele schedel ligt open.
bluebitzondag 26 november 2006 @ 12:10
quote:
Op zondag 26 november 2006 05:10 schreef popolon het volgende:

[..]

Doh, die hele schedel ligt open.
grappig he
Dennischzondag 26 november 2006 @ 13:29
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:10 schreef bluebit het volgende:

[..]

grappig he
Tuurlijk is dit humor, als je niet kan rijden met die snelheden verdien je een klappert met zulke gevolgen, en het toch echt dr eigen schuld...
Smakelijke foto's bdw..
Kogandozondag 26 november 2006 @ 15:51
quote:
Op zondag 26 november 2006 05:10 schreef popolon het volgende:
Doh, die hele schedel ligt open.
Paracetamolletje en je kan er weer tegenaan..
MrMojoRisin71zondag 26 november 2006 @ 17:32
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:54 schreef StefanP het volgende:
Meisje van 18 leent pappa's porsche, rijdt 160, tikt een andere auto aan bij het rechts inhalen en klapt tegen een toll booth.

Dom wicht
Domme pappa

Nieuwsbericht: http://www.ocregister.com(...)/article_1341086.php

[afbeelding]

en wat meer foto's halfverwege deze pagina (waarschuwing, bijzonder grafisch!)

http://s93.photobucket.com/albums/l53/BacKDooRMaNHB/
Dit is gewoon ziek, als je die foto's ziet denk je de volgende keer wel een tweede keer na voor je het gaspedaal wat verder intrapt....
Isdatzozondag 26 november 2006 @ 19:32
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:32 schreef MrMojoRisin71 het volgende:

[..]

Dit is gewoon ziek, als je die foto's ziet denk je de volgende keer wel een tweede keer na voor je het gaspedaal wat verder intrapt....
net zoiets als dit

http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm

zet je toch wel aan 't denken (voor foto's / nieuwsberichten vanaf halverwege de pagina)
kyvinzondag 26 november 2006 @ 19:32
zeker ziek maar het doet me eigenlijk niets
rijstijl veranderd er niet door ik heb wel vaker dit soort dingen gezien
zhe-devilllzondag 26 november 2006 @ 20:00
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:29 schreef Dennisch het volgende:

[..]

Tuurlijk is dit humor, als je niet kan rijden met die snelheden verdien je een klappert met zulke gevolgen, en het toch echt dr eigen schuld...
Smakelijke foto's bdw..
Ah een gevalletje gestoord
HansUzondag 26 november 2006 @ 20:49
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

net zoiets als dit

http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm

zet je toch wel aan 't denken (voor foto's / nieuwsberichten vanaf halverwege de pagina)
Foto's onderaan zijn ook niet helemaal
Bolkesteijnzondag 26 november 2006 @ 20:54
quote:
Dit is dus de reden waarom Nederland het meest verkeersveilige land ter wereld is. Hier zou je een dergelijk constructie nooit aantreffen op de weg. Niet dat ik het ongeluk wijt aan de constructie van dat huisje maar erg doordacht vind ik het allemaal niet. Ook het gebrek aan vangrail en afremminggroeven in de weg bij het naderen van het huisje geven mij de indruk dat er niet aan veiligheid gedacht is toen deze weg ontworpen werd.
_Alain_zondag 26 november 2006 @ 21:50
dat huisje staat bij de oprit naar die snelweg he, dat kind kwam van de andere rijbaan gescheurd (onder het beeld van de foto zegmaar) en is dus door de strook zand/gras whatever die die banen scheid geschoven en heeft de hoek van dat gebouw meegepakt ... haar rijbaan lag een flink aantal meters aan de andere kant dus
Tommy_Kuklinskimaandag 27 november 2006 @ 00:30
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:03 schreef yup het volgende:
100 mph zeer dichtbij een tollbooth zonder vangrailingen is echt dom ja. Jammer dat ze gelijk het hoogste bedrag moest betalen voor haar domme fout...
Precies, ook voor haar ouders.
StefanPmaandag 27 november 2006 @ 03:53
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:54 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dit is dus de reden waarom Nederland het meest verkeersveilige land ter wereld is. Hier zou je een dergelijk constructie nooit aantreffen op de weg. Niet dat ik het ongeluk wijt aan de constructie van dat huisje maar erg doordacht vind ik het allemaal niet. Ook het gebrek aan vangrail en afremminggroeven in de weg bij het naderen van het huisje geven mij de indruk dat er niet aan veiligheid gedacht is toen deze weg ontworpen werd.
Ik geloof toch echt dat er in Nederland ook woningen langs de weg staan hoor. Tot en met 100km wegen aan toe, zonder vangrails. En de pilaren van een viaduct zijn ook niet echt zacht als je er tegenaan rijdt.
yupmaandag 27 november 2006 @ 06:35
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:54 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dit is dus de reden waarom Nederland het meest verkeersveilige land ter wereld is. Hier zou je een dergelijk constructie nooit aantreffen op de weg. Niet dat ik het ongeluk wijt aan de constructie van dat huisje maar erg doordacht vind ik het allemaal niet. Ook het gebrek aan vangrail en afremminggroeven in de weg bij het naderen van het huisje geven mij de indruk dat er niet aan veiligheid gedacht is toen deze weg ontworpen werd.
Surreeeeee.... Er zijn zoveel levensgevaarlijke plekken in NL waar geen reet aan gedaan is.
Limburger_noordmaandag 27 november 2006 @ 07:02
quote:
Op maandag 27 november 2006 06:35 schreef yup het volgende:

[..]

Surreeeeee.... Er zijn zoveel levensgevaarlijke plekken in NL waar geen reet aan gedaan is.
Maar in NL hebben we een max. snelheid dus hier gebeurt zoiets niet
PeuRacmaandag 27 november 2006 @ 09:59
quote:
Op maandag 27 november 2006 07:02 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Maar in NL hebben we een max. snelheid dus hier gebeurt zoiets niet
In America niet zeker
Bolkesteijnmaandag 27 november 2006 @ 10:17
quote:
Op maandag 27 november 2006 06:35 schreef yup het volgende:
Surreeeeee.... Er zijn zoveel levensgevaarlijke plekken in NL waar geen reet aan gedaan is.
Vast minder dan in de VS anders kan ik niet bedenken waarom er hier een stuk minder verkeersdoden vallen.
Thrilledmaandag 27 november 2006 @ 11:07
Volgens mij wordt je geacht er met gepaste snelheid doorheen te rijden, net zoals in spanje/frankrijk/belgie, krijg je lagere snelheids borden, door een onbemand doune-postje rijden... is de enige maatregel om de snelheid te verlagen..
PNGmaandag 27 november 2006 @ 12:19
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:17 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Vast minder dan in de VS anders kan ik niet bedenken waarom er hier een stuk minder verkeersdoden vallen.
Zouden er hier minder mensen wonen ?
Repeatmaandag 27 november 2006 @ 12:23
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:19 schreef PNG het volgende:

[..]

Zouden er hier minder mensen wonen ?
zou het een relatief cijfer zijn?
Thrilledmaandag 27 november 2006 @ 12:24
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:19 schreef PNG het volgende:

[..]

Zouden er hier minder mensen wonen ?
tis dat ik zijn post niet las maar anders had ik hetzelfde gepost

de 300 miljoen van amerika tegen de 17 miljoen van nederland maakt wel degelijk een 'klein' verschilletje in de verkeersdoden neem daarbij nog dat ze daar vanaf hun 16e al mogen autorijden...
Repeatmaandag 27 november 2006 @ 12:28
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:24 schreef Thrilled het volgende:

[..]

tis dat ik zijn post niet las maar anders had ik hetzelfde gepost

de 300 miljoen van amerika tegen de 17 miljoen van nederland maakt wel degelijk een 'klein' verschilletje in de verkeersdoden neem daarbij nog dat ze daar vanaf hun 16e al mogen autorijden...
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef Repeat het volgende:

[..]

zou het een relatief cijfer zijn?
zoals ik al zei, verkeersdoden met je met xx doden per 100.000 inwoners oid. Anders zegt het natuurlijk geen drol, maar niemand is zo dom om het zo te vergelijken
CrazyTaximaandag 27 november 2006 @ 13:58
Eerlijk is eerlijk... naar mate je ouder wordt leer je rustiger rijden. Althans dat is bij mij zo. Deze pictures geven toch helemaal te denken, hard rijden is echt te gevaarlijk. Kijkt nog een keer naar *die Porsche met dat halve mens erin*
bluebitmaandag 27 november 2006 @ 14:04
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:58 schreef CrazyTaxi het volgende:
Eerlijk is eerlijk... naar mate je ouder wordt leer je rustiger rijden. Althans dat is bij mij zo. Deze pictures geven toch helemaal te denken, hard rijden is echt te gevaarlijk. Kijkt nog een keer naar *die Porsche met dat halve mens erin*
ja, is inderdaad zo, daarnaast ligt het er ook aan wat voor auto je rijdt (volgens mij).
in de volvo v70 van mijn vader rij ik een stuk rustiger dan in mijn opel corsa. De volvo nodigt gewoonweg meer uit tot relaxed rijden dan de kleine trage corsa.
Kogandomaandag 27 november 2006 @ 17:06
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:04 schreef bluebit het volgende:ja, is inderdaad zo, daarnaast ligt het er ook aan wat voor auto je rijdt (volgens mij).
in de volvo v70 van mijn vader rij ik een stuk rustiger dan in mijn opel corsa. De volvo nodigt gewoonweg meer uit tot relaxed rijden dan de kleine trage corsa.
Dan is het vast geen T5.
bluebitmaandag 27 november 2006 @ 20:23
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef Kogando het volgende:

[..]

Dan is het vast geen T5.
true.....D5, maar volgens mij is de langzaamste v70 ENORM veel sneller dan mijn corsa.
Reemsterdinsdag 28 november 2006 @ 10:43
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 01:06 schreef StefanP het volgende:
http://www.angelstein-tv.(...)/10/News061020_7.wmv

http://www.osthessen-news.de/beitrag_C.php?id=1129007

Da's niet goed voor je gezondheid lijkt me.

Doet me een beetje denken aan deze:

[afbeelding]
teveel NFS gespeeld
hij wilde onder de vrachtwagen rijden om de politie af te schudden

[ Bericht 2% gewijzigd door Reemster op 28-11-2006 10:44:05 (ABN) ]
Cyaadinsdag 28 november 2006 @ 17:29
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:23 schreef bluebit het volgende:

[..]

true.....D5, maar volgens mij is de langzaamste v70 ENORM veel sneller dan mijn corsa.
klopt eigenlijk wel ik sjees veel meer in de 65 pk diesel van me moeder dan in de 130 pk slee van me pa
RealZeusdinsdag 28 november 2006 @ 20:59
Dat is vorig jaar ook een keer gebeurd .
Op de A7 tussen Heerenveen en Drachten reed een bietenwagen.Ineens voelde de chauffeur een schokje en klapten de zekeringen van de lichten van de trailer er uit.Hij stoppen,bleek er een Mercedes onder de kieper te zitten.Die was er met ongeveer 200 km/h ondergeklapt en nee,de eigenaar kon het niet na vertellen.
Dennischdinsdag 28 november 2006 @ 21:04
M'n vader heeft ooit een Golf VR6 achter in z'n oplegger gehad in Belgie, van de 3 assen die er onder zaten, waren er 2 los en ondervandaan, de Golfknakkert kon het na vertellen, omdat z'n stoel knakte voordat hij knakte, en toen ie weer kon praten hield ie hoog bij laag vol dat ie niet te hard gereden had.... moest gewoon een rechtzaak van komen om te bewijzen dat m'n pa gewoon 80 reed, en hij 200+, stomme kutbelgen
Isdatzodinsdag 28 november 2006 @ 21:57
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:04 schreef Dennisch het volgende:
M'n vader heeft ooit een Golf VR6 achter in z'n oplegger gehad in Belgie, van de 3 assen die er onder zaten, waren er 2 los en ondervandaan, de Golfknakkert kon het na vertellen, omdat z'n stoel knakte voordat hij knakte, en toen ie weer kon praten hield ie hoog bij laag vol dat ie niet te hard gereden had.... moest gewoon een rechtzaak van komen om te bewijzen dat m'n pa gewoon 80 reed, en hij 200+, stomme kutbelgen
gare shit?

als ie harder had gereden dan 80 was 't een nog grotere prestatie geweest om er onder te rijden

gekke belgen ook