Misschien dat de man een beroerte had? In Duitsland geldt niet overal een limiet, dus of je nu meteen kan concluderen eigen schuld. De goede man was 56 jaar oud, dan heeft hij dus de afgelopen 38 jaar wellicht voorbeeldig gereden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:35 schreef Burbo het volgende:
Tja, eigen schuld dus.
Corvettequote:Op zaterdag 25 november 2006 01:52 schreef ROG het volgende:
Hm, zonde van die E (55 of 63?) AMG. Het lijkt wel alsof ie hem op de vluchtstrook eronder heeft gereden?
Precies en aangezien de naald vastgeslagen is op de 210, kun je er vanuitgaan dat hij met een 210 km/h onder de vrachtwagen geschoven is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:03 schreef Dennisch het volgende:
[afbeelding]
Dan helpt je plofzak niet echt meer nee....
Bdw het is een AMG 55..
Hij boorde zich met 220 in een vrachtwagen, die 80 reed.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:43 schreef yup het volgende:
Die gast met die E55 is dus geklapt tegen een stilstaande vrachtwagen ofzo?
Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij boorde zich met 220 in een vrachtwagen, die 80 reed.
Chauffeur voelde wat, dacht aan een lekke band en zette LKW op vluchtstrook,
bleek er een Mercedes onder te hangen
Ja maar zoals je ziet absorbeert die Mercedes de klap, die LKW geeft geen krimp.. ook wel logisch, 60 ton tegen 2,5.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap.
Lezenquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap.
quote:Der 55-jährige LKW-Fahrer glaubte nach dem "Einschlag" des Mercedes´, er habe einen Reifenplatzer und zog den 40 -Tonner mit 24 Tonnen Kalisalz auf den Seitenstreifen. Was anfänglich nach einem geplatzten Reifen aussah, entpuppte sich, nachdem er sein Fahrzeug zum Stehen gebracht hatte, als der Mercedes. Der Sportwagen war ungebremst auf der rechten Fahrspur auf den LKW aufgefahren und hatte sich unter dem mit Kalisalz beladenen Sattelzug verkeilt. Der Sattelzug rollte dann auf den Seitenstreifen und zog rund 250 Meter (!) den verkeilten Mercedes noch mit sich. Die eingetroffenen Rettungskräfte versuchten zwar in aller Eile den 56-jährigen eingeklemmten Mercedes-Fahrer zu befreien, dieser war jedoch bereits am Unfallort verstorben.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:43 schreef DropjesLover het volgende:
en dr ligt ook nog een arm in de auto, ongeveer op de plaatst waar ie hoort als er niets aan de hand is, nou en?
mensen = waterzak = niet plat te drukken
hoogstens n lekkere splatsch oid...
quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:01 schreef zhe-devilll het volgende:
in zijn hand die eraf is hangt nog een stijve...
hehehehe
holy shit man, dat heb ik dus ook een keer bijna gehad! op een brug in kroatie, 30m hoog, ff een camper inhalen. de auto die ik reed trok niet echt op, en toen kwam er een andere camper me tegemoet. en in de auto zaten mn vriendin en haar vader. duurde zeker 4 dagen voordat die ervaring uit mn kop was, maar na dit gezien te hebbenquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:11 schreef MaGNeT het volgende:
Maar ook bij een frontale botsing waar 2 auto's 100km per uur rijden blijft er niet veel méér over...
http://www.youtube.com/watch?v=ARMNR2MKRlM![]()
Ik wil nog steeds zo'n Volvo 940 hebben. Maar als je dit ziet helpt dat dus ook niet altijd. En dan te bedenken dat deze auto toch tot één van de veiligste uit zijn tijd is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:15 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
holy shit man, dat heb ik dus ook een keer bijna gehad! op een brug in kroatie, 30m hoog, ff een camper inhalen. de auto die ik reed trok niet echt op, en toen kwam er een andere camper me tegemoet. en in de auto zaten mn vriendin en haar vader. duurde zeker 4 dagen voordat die ervaring uit mn kop was, maar na dit gezien te hebbenweet k niet eens meer of nog wel een andere auto durf in te halen zeg!
![]()
Dat is ook gewoon dom, je weet dat je op zulke plekken niet moet inhalenquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:15 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
holy shit man, dat heb ik dus ook een keer bijna gehad! op een brug in kroatie, 30m hoog, ff een camper inhalen. de auto die ik reed trok niet echt op, en toen kwam er een andere camper me tegemoet. en in de auto zaten mn vriendin en haar vader. duurde zeker 4 dagen voordat die ervaring uit mn kop was, maar na dit gezien te hebbenweet k niet eens meer of nog wel een andere auto durf in te halen zeg!
![]()
jonge bestuurder, geen doorgetrokken streep, lege weg voor me... wel van geleerd. zowiezo om ff terug te schakelen om in ieder geval wat steviger te accelererenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon dom, je weet dat je op zulke plekken niet moet inhalen![]()
En het kan ook zijn dat die Merc is 'klem gereden' dat is mij ook een paar keer gebeurd, al waren er dan wel remsporen geweest lijkt me.
Bij zo'n 323F doe je zo'n inhaalmanoeuvre gewoon in de 3, dan trekt ie het lekkerstquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:05 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
jonge bestuurder, geen doorgetrokken streep, lege weg voor me... wel van geleerd. zowiezo om ff terug te schakelen om in ieder geval wat steviger te accelereren![]()
was met een 18 jaar oude mazda 323F
Zulke dingen krijg je toch tijdens je rijles? Of hoefde jij niet in te halen tijdens je rijles?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:05 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
jonge bestuurder, geen doorgetrokken streep, lege weg voor me... wel van geleerd. zowiezo om ff terug te schakelen om in ieder geval wat steviger te accelereren![]()
was met een 18 jaar oude mazda 323F
Ik heb het wel gehad, maar ik was tijdens mn rijles dan ook 2x geflitst en was bijna gezakt omdat ik te zelf verzekerd reed (te hard dusquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:02 schreef Repeat het volgende:
sowieso komt het in Nederland niet vaak voor dat je moet inhalen op een provinciale weg, zeker niet met je rijles, omdat de mensen voor je meestal niet zó langzaam rijden.
belachelijk dat je dan nog slaagtquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het wel gehad, maar ik was tijdens mn rijles dan ook 2x geflitst en was bijna gezakt omdat ik te zelf verzekerd reed (te hard dus)
Ik heb daarna 2 jaar schadevrij gereden en die auto ging tegen de boom omdat ik in de sneeuw aan t spelen was (ik had me van te voren al bedacht dat t me niet zou boeien als ik die auto total zou rijden).quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
belachelijk dat je dan nog slaagt
Dat valt tegen hoor. De man van een collega van me had een blackout en was met 150 tegen een truck aangereden. Die chauffeur had niets gemerkt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap.
Als er geen professionals zijn die je vertellen wat je fout doet zegt het aantal kilometers en de tijd dat je je rijbewijs hebt ook niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb daarna 2 jaar schadevrij gereden en die auto ging tegen de boom omdat ik in de sneeuw aan t spelen was (ik had me van te voren al bedacht dat t me niet zou boeien als ik die auto total zou rijden).
Ohja, ik rij/reed ruim 100.000km per jaar, al vrijwel meteen vanaf dat ik mn rijbewijs had.
wat voor werk doe je dan? 100.000 per jaar is namelijk heel erg veel....quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb daarna 2 jaar schadevrij gereden en die auto ging tegen de boom omdat ik in de sneeuw aan t spelen was (ik had me van te voren al bedacht dat t me niet zou boeien als ik die auto total zou rijden).
Ohja, ik rij/reed ruim 100.000km per jaar, al vrijwel meteen vanaf dat ik mn rijbewijs had.
Je praat over 120 of 130km/h snelheidsverschil, en je rijdt niet tegen een stilstaande muur aan, al zal dat voor die vent weinig meer uitmaken... Verder gaat die auto eronder, en niet direct tegen een verticaal vlak. Dat zal wel schelen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:30 schreef Kogando het volgende:
Zo, die is aardig plat. Maar ik geloof echt niet dattie 210 heeft gereden, dat zou namelijk betekenen dattie er zonder te remmen tegenaan gereden is. Als je er met 210 inklapt dan zijn er volgens mij alleen nog maar brokstukken over.
Ok, ik ging er even vanuit dat de vrachtwagen stil stond. Tijdens het rijden zou, gezien de schade, opzich wel kunnen ja. Al vind ik de theorie van de snelheidsmeter die blijft staan op het moment van inslag maar discutabel. Alles wordt door elkaar gerost, dus de snelheidsmeter ook lijkt me.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:46 schreef highway101 het volgende:
Je praat over 120 of 130km/h snelheidsverschil, en je rijdt niet tegen een stilstaande muur aan, al zal dat voor die vent weinig meer uitmaken... Verder gaat die auto eronder, en niet direct tegen een verticaal vlak. Dat zal wel schelen.
Verder vind ik dat er sowieso nog maar weinig van de auto over is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |