Misschien dat de man een beroerte had? In Duitsland geldt niet overal een limiet, dus of je nu meteen kan concluderen eigen schuld. De goede man was 56 jaar oud, dan heeft hij dus de afgelopen 38 jaar wellicht voorbeeldig gereden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:35 schreef Burbo het volgende:
Tja, eigen schuld dus.
Corvettequote:Op zaterdag 25 november 2006 01:52 schreef ROG het volgende:
Hm, zonde van die E (55 of 63?) AMG. Het lijkt wel alsof ie hem op de vluchtstrook eronder heeft gereden?
Precies en aangezien de naald vastgeslagen is op de 210, kun je er vanuitgaan dat hij met een 210 km/h onder de vrachtwagen geschoven is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:03 schreef Dennisch het volgende:
[afbeelding]
Dan helpt je plofzak niet echt meer nee....
Bdw het is een AMG 55..
Hij boorde zich met 220 in een vrachtwagen, die 80 reed.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:43 schreef yup het volgende:
Die gast met die E55 is dus geklapt tegen een stilstaande vrachtwagen ofzo?
Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij boorde zich met 220 in een vrachtwagen, die 80 reed.
Chauffeur voelde wat, dacht aan een lekke band en zette LKW op vluchtstrook,
bleek er een Mercedes onder te hangen
Ja maar zoals je ziet absorbeert die Mercedes de klap, die LKW geeft geen krimp.. ook wel logisch, 60 ton tegen 2,5.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap.
Lezenquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap.
quote:Der 55-jährige LKW-Fahrer glaubte nach dem "Einschlag" des Mercedes´, er habe einen Reifenplatzer und zog den 40 -Tonner mit 24 Tonnen Kalisalz auf den Seitenstreifen. Was anfänglich nach einem geplatzten Reifen aussah, entpuppte sich, nachdem er sein Fahrzeug zum Stehen gebracht hatte, als der Mercedes. Der Sportwagen war ungebremst auf der rechten Fahrspur auf den LKW aufgefahren und hatte sich unter dem mit Kalisalz beladenen Sattelzug verkeilt. Der Sattelzug rollte dann auf den Seitenstreifen und zog rund 250 Meter (!) den verkeilten Mercedes noch mit sich. Die eingetroffenen Rettungskräfte versuchten zwar in aller Eile den 56-jährigen eingeklemmten Mercedes-Fahrer zu befreien, dieser war jedoch bereits am Unfallort verstorben.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:43 schreef DropjesLover het volgende:
en dr ligt ook nog een arm in de auto, ongeveer op de plaatst waar ie hoort als er niets aan de hand is, nou en?
mensen = waterzak = niet plat te drukken
hoogstens n lekkere splatsch oid...
quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:01 schreef zhe-devilll het volgende:
in zijn hand die eraf is hangt nog een stijve...
hehehehe
holy shit man, dat heb ik dus ook een keer bijna gehad! op een brug in kroatie, 30m hoog, ff een camper inhalen. de auto die ik reed trok niet echt op, en toen kwam er een andere camper me tegemoet. en in de auto zaten mn vriendin en haar vader. duurde zeker 4 dagen voordat die ervaring uit mn kop was, maar na dit gezien te hebbenquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:11 schreef MaGNeT het volgende:
Maar ook bij een frontale botsing waar 2 auto's 100km per uur rijden blijft er niet veel méér over...
http://www.youtube.com/watch?v=ARMNR2MKRlM![]()
Ik wil nog steeds zo'n Volvo 940 hebben. Maar als je dit ziet helpt dat dus ook niet altijd. En dan te bedenken dat deze auto toch tot één van de veiligste uit zijn tijd is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:15 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
holy shit man, dat heb ik dus ook een keer bijna gehad! op een brug in kroatie, 30m hoog, ff een camper inhalen. de auto die ik reed trok niet echt op, en toen kwam er een andere camper me tegemoet. en in de auto zaten mn vriendin en haar vader. duurde zeker 4 dagen voordat die ervaring uit mn kop was, maar na dit gezien te hebbenweet k niet eens meer of nog wel een andere auto durf in te halen zeg!
![]()
Dat is ook gewoon dom, je weet dat je op zulke plekken niet moet inhalenquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:15 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
holy shit man, dat heb ik dus ook een keer bijna gehad! op een brug in kroatie, 30m hoog, ff een camper inhalen. de auto die ik reed trok niet echt op, en toen kwam er een andere camper me tegemoet. en in de auto zaten mn vriendin en haar vader. duurde zeker 4 dagen voordat die ervaring uit mn kop was, maar na dit gezien te hebbenweet k niet eens meer of nog wel een andere auto durf in te halen zeg!
![]()
jonge bestuurder, geen doorgetrokken streep, lege weg voor me... wel van geleerd. zowiezo om ff terug te schakelen om in ieder geval wat steviger te accelererenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon dom, je weet dat je op zulke plekken niet moet inhalen![]()
En het kan ook zijn dat die Merc is 'klem gereden' dat is mij ook een paar keer gebeurd, al waren er dan wel remsporen geweest lijkt me.
Bij zo'n 323F doe je zo'n inhaalmanoeuvre gewoon in de 3, dan trekt ie het lekkerstquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:05 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
jonge bestuurder, geen doorgetrokken streep, lege weg voor me... wel van geleerd. zowiezo om ff terug te schakelen om in ieder geval wat steviger te accelereren![]()
was met een 18 jaar oude mazda 323F
Zulke dingen krijg je toch tijdens je rijles? Of hoefde jij niet in te halen tijdens je rijles?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:05 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
jonge bestuurder, geen doorgetrokken streep, lege weg voor me... wel van geleerd. zowiezo om ff terug te schakelen om in ieder geval wat steviger te accelereren![]()
was met een 18 jaar oude mazda 323F
Ik heb het wel gehad, maar ik was tijdens mn rijles dan ook 2x geflitst en was bijna gezakt omdat ik te zelf verzekerd reed (te hard dusquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:02 schreef Repeat het volgende:
sowieso komt het in Nederland niet vaak voor dat je moet inhalen op een provinciale weg, zeker niet met je rijles, omdat de mensen voor je meestal niet zó langzaam rijden.
belachelijk dat je dan nog slaagtquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het wel gehad, maar ik was tijdens mn rijles dan ook 2x geflitst en was bijna gezakt omdat ik te zelf verzekerd reed (te hard dus)
Ik heb daarna 2 jaar schadevrij gereden en die auto ging tegen de boom omdat ik in de sneeuw aan t spelen was (ik had me van te voren al bedacht dat t me niet zou boeien als ik die auto total zou rijden).quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
belachelijk dat je dan nog slaagt
Dat valt tegen hoor. De man van een collega van me had een blackout en was met 150 tegen een truck aangereden. Die chauffeur had niets gemerkt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Een zware auto als deze die 210 rijdt, geeft echt een ongelofelijke klap.
Als er geen professionals zijn die je vertellen wat je fout doet zegt het aantal kilometers en de tijd dat je je rijbewijs hebt ook niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb daarna 2 jaar schadevrij gereden en die auto ging tegen de boom omdat ik in de sneeuw aan t spelen was (ik had me van te voren al bedacht dat t me niet zou boeien als ik die auto total zou rijden).
Ohja, ik rij/reed ruim 100.000km per jaar, al vrijwel meteen vanaf dat ik mn rijbewijs had.
wat voor werk doe je dan? 100.000 per jaar is namelijk heel erg veel....quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb daarna 2 jaar schadevrij gereden en die auto ging tegen de boom omdat ik in de sneeuw aan t spelen was (ik had me van te voren al bedacht dat t me niet zou boeien als ik die auto total zou rijden).
Ohja, ik rij/reed ruim 100.000km per jaar, al vrijwel meteen vanaf dat ik mn rijbewijs had.
Je praat over 120 of 130km/h snelheidsverschil, en je rijdt niet tegen een stilstaande muur aan, al zal dat voor die vent weinig meer uitmaken... Verder gaat die auto eronder, en niet direct tegen een verticaal vlak. Dat zal wel schelen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:30 schreef Kogando het volgende:
Zo, die is aardig plat. Maar ik geloof echt niet dattie 210 heeft gereden, dat zou namelijk betekenen dattie er zonder te remmen tegenaan gereden is. Als je er met 210 inklapt dan zijn er volgens mij alleen nog maar brokstukken over.
Ok, ik ging er even vanuit dat de vrachtwagen stil stond. Tijdens het rijden zou, gezien de schade, opzich wel kunnen ja. Al vind ik de theorie van de snelheidsmeter die blijft staan op het moment van inslag maar discutabel. Alles wordt door elkaar gerost, dus de snelheidsmeter ook lijkt me.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:46 schreef highway101 het volgende:
Je praat over 120 of 130km/h snelheidsverschil, en je rijdt niet tegen een stilstaande muur aan, al zal dat voor die vent weinig meer uitmaken... Verder gaat die auto eronder, en niet direct tegen een verticaal vlak. Dat zal wel schelen.
Verder vind ik dat er sowieso nog maar weinig van de auto over is!
De auto raakt de vrachtwagen niet met zijn 'optimale' kreukelzone, maar met de bovenkant van de motorkap, waardoor de auto eerst naar onderen gedrukt wordt voordat een kreukelzone zijn werk kan doen, daarna wordt de A-styl + dak van de auto naar achteren gedrukt en maak je geen kans meer.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:46 schreef highway101 het volgende:
[..]
Je praat over 120 of 130km/h snelheidsverschil, en je rijdt niet tegen een stilstaande muur aan, al zal dat voor die vent weinig meer uitmaken... Verder gaat die auto eronder, en niet direct tegen een verticaal vlak. Dat zal wel schelen.
Verder vind ik dat er sowieso nog maar weinig van de auto over is!
En daar wil je mee zeggen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:53 schreef PeuRac het volgende:
De auto raakt de vrachtwagen niet met zijn 'optimale' kreukelzone, maar met de bovenkant van de motorkap, waardoor de auto eerst naar onderen gedrukt wordt voordat een kreukelzone zijn werk kan doen, daarna wordt de A-styl + dak van de auto naar achteren gedrukt en maak je geen kans meer.
Dat lijkt me duidelijk ja..quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:56 schreef highway101 het volgende:
Dat die vent bijkans onthoofd is door de truck
Hebben ze bij die auto-importeur nog toevallig zo'n vacature?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik was eerst spoed-koerier voor een auto-importeur (in een hele dikke station en SUV door heel nederland onderdelen ophalen en wegbrengen, soms ook naar Belgïe en Duitsland). Tot afgelopen September was ik full-time prive-chauffeur en nu studeer ik weer en rij ik nouwelijks nog.
Geen idee, zal wel niet want zulke leuke functies werden alleen maar 'weggeven'quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:34 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Hebben ze bij die auto-importeur nog toevallig zo'n vacature?
T is dat je zegt dat t een Porsche is, die velg en t stukje uitlaatpijp geven wel een hint, maar verder herken ik niks.quote:Op zondag 26 november 2006 00:54 schreef StefanP het volgende:
Meisje van 18 leent pappa's porsche, rijdt 160, tikt een andere auto aan bij het rechts inhalen en klapt tegen een toll booth.
Dom wicht
Domme pappa
Nieuwsbericht: http://www.ocregister.com(...)/article_1341086.php
[afbeelding]
en wat meer foto's halfverwege deze pagina (waarschuwing, bijzonder grafisch!)
http://s93.photobucket.com/albums/l53/BacKDooRMaNHB/
Doh, die hele schedel ligt open.quote:Op zondag 26 november 2006 00:54 schreef StefanP het volgende:
Meisje van 18 leent pappa's porsche, rijdt 160, tikt een andere auto aan bij het rechts inhalen en klapt tegen een toll booth.
Dom wicht
Domme pappa
Nieuwsbericht: http://www.ocregister.com(...)/article_1341086.php
[afbeelding]
en wat meer foto's halfverwege deze pagina (waarschuwing, bijzonder grafisch!)
http://s93.photobucket.com/albums/l53/BacKDooRMaNHB/
Tuurlijk is dit humor, als je niet kan rijden met die snelheden verdien je een klappert met zulke gevolgen, en het toch echt dr eigen schuld...quote:
Paracetamolletje en je kan er weer tegenaan..quote:
Dit is gewoon ziek, als je die foto's ziet denk je de volgende keer wel een tweede keer na voor je het gaspedaal wat verder intrapt....quote:Op zondag 26 november 2006 00:54 schreef StefanP het volgende:
Meisje van 18 leent pappa's porsche, rijdt 160, tikt een andere auto aan bij het rechts inhalen en klapt tegen een toll booth.
Dom wicht
Domme pappa
Nieuwsbericht: http://www.ocregister.com(...)/article_1341086.php
[afbeelding]
en wat meer foto's halfverwege deze pagina (waarschuwing, bijzonder grafisch!)
http://s93.photobucket.com/albums/l53/BacKDooRMaNHB/
net zoiets als ditquote:Op zondag 26 november 2006 17:32 schreef MrMojoRisin71 het volgende:
[..]
Dit is gewoon ziek, als je die foto's ziet denk je de volgende keer wel een tweede keer na voor je het gaspedaal wat verder intrapt....
Ah een gevalletje gestoordquote:Op zondag 26 november 2006 13:29 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit humor, als je niet kan rijden met die snelheden verdien je een klappert met zulke gevolgen, en het toch echt dr eigen schuld...
Smakelijke foto's bdw..
Foto's onderaan zijn ook niet helemaalquote:Op zondag 26 november 2006 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
net zoiets als dit
http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm
zet je toch wel aan 't denken (voor foto's / nieuwsberichten vanaf halverwege de pagina)
Dit is dus de reden waarom Nederland het meest verkeersveilige land ter wereld is. Hier zou je een dergelijk constructie nooit aantreffen op de weg. Niet dat ik het ongeluk wijt aan de constructie van dat huisje maar erg doordacht vind ik het allemaal niet. Ook het gebrek aan vangrail en afremminggroeven in de weg bij het naderen van het huisje geven mij de indruk dat er niet aan veiligheid gedacht is toen deze weg ontworpen werd.quote:Op zondag 26 november 2006 00:54 schreef StefanP het volgende:
Nieuwsbericht: http://www.ocregister.com(...)/article_1341086.php
[afbeelding]
Precies, ook voor haar ouders.quote:Op zondag 26 november 2006 01:03 schreef yup het volgende:
100 mph zeer dichtbij een tollbooth zonder vangrailingen is echt dom ja. Jammer dat ze gelijk het hoogste bedrag moest betalen voor haar domme fout...
Ik geloof toch echt dat er in Nederland ook woningen langs de weg staan hoor. Tot en met 100km wegen aan toe, zonder vangrails. En de pilaren van een viaduct zijn ook niet echt zacht als je er tegenaan rijdt.quote:Op zondag 26 november 2006 20:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom Nederland het meest verkeersveilige land ter wereld is. Hier zou je een dergelijk constructie nooit aantreffen op de weg. Niet dat ik het ongeluk wijt aan de constructie van dat huisje maar erg doordacht vind ik het allemaal niet. Ook het gebrek aan vangrail en afremminggroeven in de weg bij het naderen van het huisje geven mij de indruk dat er niet aan veiligheid gedacht is toen deze weg ontworpen werd.
Surreeeeee.... Er zijn zoveel levensgevaarlijke plekken in NL waar geen reet aan gedaan is.quote:Op zondag 26 november 2006 20:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom Nederland het meest verkeersveilige land ter wereld is. Hier zou je een dergelijk constructie nooit aantreffen op de weg. Niet dat ik het ongeluk wijt aan de constructie van dat huisje maar erg doordacht vind ik het allemaal niet. Ook het gebrek aan vangrail en afremminggroeven in de weg bij het naderen van het huisje geven mij de indruk dat er niet aan veiligheid gedacht is toen deze weg ontworpen werd.
Maar in NL hebben we een max. snelheid dus hier gebeurt zoiets nietquote:Op maandag 27 november 2006 06:35 schreef yup het volgende:
[..]
Surreeeeee.... Er zijn zoveel levensgevaarlijke plekken in NL waar geen reet aan gedaan is.
In America niet zekerquote:Op maandag 27 november 2006 07:02 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar in NL hebben we een max. snelheid dus hier gebeurt zoiets niet![]()
Vast minder dan in de VSquote:Op maandag 27 november 2006 06:35 schreef yup het volgende:
Surreeeeee.... Er zijn zoveel levensgevaarlijke plekken in NL waar geen reet aan gedaan is.
Zouden er hier minder mensen wonen ?quote:Op maandag 27 november 2006 10:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vast minder dan in de VSanders kan ik niet bedenken waarom er hier een stuk minder verkeersdoden vallen.
zou het een relatief cijfer zijn?quote:Op maandag 27 november 2006 12:19 schreef PNG het volgende:
[..]
Zouden er hier minder mensen wonen ?
quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 12:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
tis dat ik zijn post niet las maar anders had ik hetzelfde gepost
de 300 miljoen van amerika tegen de 17 miljoen van nederland maakt wel degelijk een 'klein' verschilletje in de verkeersdodenneem daarbij nog dat ze daar vanaf hun 16e al mogen autorijden...
zoals ik al zei, verkeersdoden met je met xx doden per 100.000 inwoners oid. Anders zegt het natuurlijk geen drol, maar niemand is zo dom om het zo te vergelijkenquote:Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
zou het een relatief cijfer zijn?
ja, is inderdaad zo, daarnaast ligt het er ook aan wat voor auto je rijdt (volgens mij).quote:Op maandag 27 november 2006 13:58 schreef CrazyTaxi het volgende:
Eerlijk is eerlijk... naar mate je ouder wordt leer je rustiger rijden. Althans dat is bij mij zo. Deze pictures geven toch helemaal te denken, hard rijden is echt te gevaarlijk. Kijkt nog een keer naar *die Porsche met dat halve mens erin*
Dan is het vast geen T5.quote:Op maandag 27 november 2006 14:04 schreef bluebit het volgende:ja, is inderdaad zo, daarnaast ligt het er ook aan wat voor auto je rijdt (volgens mij).
in de volvo v70 van mijn vader rij ik een stuk rustiger dan in mijn opel corsa. De volvo nodigt gewoonweg meer uit tot relaxed rijden dan de kleine trage corsa.
teveel NFS gespeeldquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:06 schreef StefanP het volgende:
http://www.angelstein-tv.(...)/10/News061020_7.wmv
http://www.osthessen-news.de/beitrag_C.php?id=1129007
Da's niet goed voor je gezondheid lijkt me.
Doet me een beetje denken aan deze:
[afbeelding]
klopt eigenlijk wel ik sjees veel meer in de 65 pk diesel van me moeder dan in de 130 pk slee van me paquote:Op maandag 27 november 2006 20:23 schreef bluebit het volgende:
[..]
true.....D5, maar volgens mij is de langzaamste v70 ENORM veel sneller dan mijn corsa.
gare shit?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:04 schreef Dennisch het volgende:
M'n vader heeft ooit een Golf VR6 achter in z'n oplegger gehad in Belgie, van de 3 assen die er onder zaten, waren er 2 los en ondervandaan, de Golfknakkert kon het na vertellen, omdat z'n stoel knakte voordat hij knakte, en toen ie weer kon praten hield ie hoog bij laag vol dat ie niet te hard gereden had.... moest gewoon een rechtzaak van komen om te bewijzen dat m'n pa gewoon 80 reed, en hij 200+, stomme kutbelgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |