Ze groeien te hard. Ik moet ze tegen houden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:11 schreef PietjePuk2 het volgende:
Wacht jij nog maar even met tegen mij te praten tot je hersenen uitgegroeid zijn.
Rightquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ze groeien te hard. Ik moet ze tegen houden.
Kan ik alleen doen door tegen jou te praten!
Durf je wel tegen een meisjequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:11 schreef PietjePuk2 het volgende:
Wacht jij nog maar even met tegen mij te praten tot je hersenen uitgegroeid zijn.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:13 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
RightJe schoonmaak baantje zal je daar meer mee helpen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Dat is niet netjes he!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:13 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ja.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef -XX- het volgende:
[..]Eh, waarom denk je dat jij dat zou mogen doen? Ik raakte een gevoelige snaar he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think I'm a banana tree
Omdat je met je kutkop gezien je fotoboek en je kutgedrag vast ooit het ziekenhuis ingeslagen wordquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Eh, waarom denk je dat jij dat zou mogen doen? Ik raakte een gevoelige snaar he?
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
hoort dat niet andersom?
yoghurt met hagelslag?
Omdat je bloeddruk nu al stijgt met de minuutquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Eh, waarom denk je dat jij dat zou mogen doen? Ik raakte een gevoelige snaar he?
Lache. Zegt meer over jullie dan over mijquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat je met je kutkop gezien je fotoboek en je kutgedrag vast ooit het ziekenhuis ingeslagen word![]()
Haha. Nah.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Omdat je bloeddruk nu al stijgt met de minuut![]()
Zo ook weer even een punt gemaaktquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:17 schreef ikookhier het volgende:
.
Reetvaarder!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Lache. Zegt meer over jullie dan over mijZo gefrustreerd raken omdat iemand irri is op internet dat je hem het ziekenhuis in gaat slaan
Trouwens, hoezo "look who's talking?". Ik zit niet hele dagenlang te posten op een forumpje. Niet meer in elk geval.
Ik geil niet op reetvaardersquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Haha. Nah.
Maar je vond het wel een geil idee he?
Maar wel stiekem m'n bloeddruk willen opmeten en iets in me willen stoppen he. Jaja!quote:
Nee, jij neemt genoegen met een paar uur per dag op internet bevestigen dat je daar evenveel vrienden hebt als in het echt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
Trouwens, hoezo "look who's talking?". Ik zit niet hele dagenlang te posten op een forumpje. Niet meer in elk geval.
Jaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:20 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Maar wel stiekem m'n bloeddruk willen opmeten en iets in me willen stoppen he. Jaja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Ik vroeg je net wat!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:20 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Maar wel stiekem m'n bloeddruk willen opmeten en iets in me willen stoppen he. Jaja!
quote:
Dus jij bent echt een bananen boom.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:29 schreef PietjePuk2 het volgende:
Sja ik weet het ook niet.
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Was benieuwd naar wat je rijd enzo. Uit belangstelling enzo, of mag niemand dat weten?
chlamydia heerstquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:35 schreef Makster het volgende:
Mijn god het was weer zover
Lijkt wel HIV heh
Uitslag binnen van je laatste testquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:35 schreef Makster het volgende:
Mijn god het was weer zover
Lijkt wel HIV heh
Wattttttttttttquote:
Nee, zag ik net op inet. op motor news stond deze idd nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
WattttttttttttWas niet op motornewz toch?
Hoe kan ik die nou over het hoofd gezien hebben.
Ook al heeft het 4 wielen !
Joe hef mail!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
Belangrijke mededeling!! Zie ondertitel.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:17 schreef ikookhier het volgende:
.
Het adres is hier al 2 x gepost?quote:
I need more uitlegquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Het adres is hier al 2 x gepost?
Val 'm niet lastig joh, laat 'm deze avond lekker z'n chick batsen zonder dat gezeik van Fok!MC aan z'n kob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |