Hoe zoquote:
Wij volgen de leider, wij zullen voor u bidden!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:37 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Je moet ergens beginnen met een leidinggevende functie. Ik doe het alleen liever IRLMaar ja, als je in t echt niet zoveel voorstelt moet je je maar begeven naar je pc'tje...
willen we dat wel weten?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoe zohoe veel SOA's heb je al gehad dan?!
![]()
Hee, weet wie je honden zijn. Ja, ze lijken ook allemaal zo elkaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Houd je muil stronkvoetGa spelen met je vriendje Didisnot
Oh wacht, met hem heb je ook al geen contact meer. Goh, hoe zou dat toch komen
Ehh...geenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoe zohoe veel SOA's heb je al gehad dan?!
![]()
negeer 'm nou, domme snolquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wij volgen de leider, wij zullen voor u bidden! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Wij zullen met u broeden voor een grotere samenleving [afbeelding] [afbeelding]
Come back darlingggggggggggggggggggg,quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Hee, weet wie je honden zijn. Ja, ze lijken ook allemaal zo elkaar.
Lache, dat je denkt dat "vrienden" die je hebt op het internet iets zeggen over je vrienden in 't echte leven..
Ach, we kunnen zo nog wel 44 jaar doorgaan. Er komt nooit een eind aan. Ik zou zeggen, ga jij verder met je leven, ga ik verder met het mijne
DoeiFijn leven nog.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ehh...geen????? GEK
ik ben nog maar een braaf meisje
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Mzzltov, succes met het kneedownen n00biestroll xDquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Hee, weet wie je honden zijn. Ja, ze lijken ook allemaal zo elkaar.
Lache, dat je denkt dat "vrienden" die je hebt op het internet iets zeggen over je vrienden in 't echte leven..
Ach, we kunnen zo nog wel 44 jaar doorgaan. Er komt nooit een eind aan. Ik zou zeggen, ga jij verder met je leven, ga ik verder met het mijne
DoeiFijn leven nog.
Ik niet kunnen KD-en?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Mzzltov, succes met het kneedownen n00biestroll xD
Inderdaad!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:47 schreef -XX- het volgende:
Dit topic is leedvermaak [afbeelding] [afbeelding]
Vandaar dat je blijftquote:
He! dat zuigtquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:53 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ah joh, wees blij dat er nog iets zuigt man!wat zeg ik nu weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Anders rij ik toch even bij -XX- langs dat is hier om de hoekof wil je je zelf aanbevelen
![]()
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
ik zuig nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Anders rij ik toch even bij -XX- langs dat is hier om de hoekof wil je je zelf aanbevelen
![]()
Doen doen doen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Wie de fuck is pietjepukWat rijd ie? Wie is het? Of van wie is die kloon
En wat heeft dit te maken met een dol vierkant
Of moet ik de pagina's 1, 2, 3 en 4 ook nog lezen
Doen doen doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Anders rij ik toch even bij -XX- langs dat is hier om de hoekof wil je je zelf aanbevelen
[/spoiler] wat zeg ik nu weer
![]()
![]()
Pietjepuk is het informeren niet waardquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Wie de fuck is pietjepukWat rijd ie? Wie is het? Of van wie is die kloon
En wat heeft dit te maken met een dol vierkant
Of moet ik de pagina's 1, 2, 3 en 4 ook nog lezen
*leest ondertitelingquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Pietjepuk is het informeren niet waard![]()
Schagenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Doen doen doen![]()
Ga je ook uit in schagen!!!!!!!!!![]()
Watquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
*leest ondertiteling
WATTEVAK!!!!
o.n. actie![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Best chil stadje jawelllll...
Is alkmaar leuk uitgaan anyway?![]()
punt 1. Ondertiteling?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
*leest ondertiteling
WATTEVAK!!!!
o.n. actie![]()
Dank u voor deze lofuitingquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:02 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
punt 1. Ondertiteling?![]()
![]()
punt 2. Briljant IOH!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef BazzieK het volgende:
Net lekker gegetenEn tot mijn onthutsing zat die kankerflikker van een PietjePuk nog steeds te kloten
Weten we meteen wie een knuppel in zijn reet en pepperspray op zijn eik0l krijg als ik em ooit tegenkom
![]()
Kom maar hee, morgen op MotorNewzquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef BazzieK het volgende:
Net lekker gegetenEn tot mijn onthutsing zat die kankerflikker van een PietjePuk nog steeds te kloten
Weten we meteen wie een knuppel in zijn reet en pepperspray op zijn eik0l krijg als ik em ooit tegenkom
![]()
quote:
Dat is nog eens info waar ik iets mee kanquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Pietjepuk is het informeren niet waard![]()
Dankje... vet tof
Heb morgen een afspraak met interessantere mensenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Kom maar hee, morgen op MotorNewzKijken of je dan nog zo tof bent.
Welquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Mag ik nog wel even informeren waar deze agressief vandaan komt?
blaffende honden bijten niet
Je irriteert me en helemaal omdat je zegt dat je weg gaat en dan telkens je kutkop weer vertoont hier.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Haha. Ik ken jou niet en jij kent mij niet. Dus dat zal mij aan m'n reet roesten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb morgen een afspraak met interessantere mensenEn geloof me als ik hicham interessanter vind dan jou sta je niet hoog aangeschreven bij me
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog eens info waar ik iets mee kan [afbeelding] Dankje... vet tof![]()
De Wii is trouwens vet. Wat een lol met een afstandsbediening
Rot dan gewoon op met je kankerpostsquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:08 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Haha. Ik ken jou niet en jij kent mij niet. Dus dat zal mij aan m'n reet roesten.
Ach, soort zoekt soort he.
Ga nog even door joh. Rijke woordenschat trouwens.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rot dan gewoon op met je kankerposts![]()
Homo uitspraken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:08 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Haha. Ik ken jou niet en jij kent mij niet. Dus dat zal mij aan m'n reet roesten.
Ach, soort zoekt soort he.
Ik ga weg wanneer ik zelf wil. Vind het te leuk om te zien hoe wild jullie ervan worden als ik zeg dat ik wegga maar ik ga niet
Ze groeien te hard. Ik moet ze tegen houden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:11 schreef PietjePuk2 het volgende:
Wacht jij nog maar even met tegen mij te praten tot je hersenen uitgegroeid zijn.
Rightquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ze groeien te hard. Ik moet ze tegen houden.
Kan ik alleen doen door tegen jou te praten!
Durf je wel tegen een meisjequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:11 schreef PietjePuk2 het volgende:
Wacht jij nog maar even met tegen mij te praten tot je hersenen uitgegroeid zijn.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:13 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
RightJe schoonmaak baantje zal je daar meer mee helpen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Dat is niet netjes he!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:13 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ja.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef -XX- het volgende:
[..]Eh, waarom denk je dat jij dat zou mogen doen? Ik raakte een gevoelige snaar he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think I'm a banana tree
Omdat je met je kutkop gezien je fotoboek en je kutgedrag vast ooit het ziekenhuis ingeslagen wordquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Eh, waarom denk je dat jij dat zou mogen doen? Ik raakte een gevoelige snaar he?
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
hoort dat niet andersom?
yoghurt met hagelslag?
Omdat je bloeddruk nu al stijgt met de minuutquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:15 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Eh, waarom denk je dat jij dat zou mogen doen? Ik raakte een gevoelige snaar he?
Lache. Zegt meer over jullie dan over mijquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat je met je kutkop gezien je fotoboek en je kutgedrag vast ooit het ziekenhuis ingeslagen word![]()
Haha. Nah.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Omdat je bloeddruk nu al stijgt met de minuut![]()
Zo ook weer even een punt gemaaktquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:17 schreef ikookhier het volgende:
.
Reetvaarder!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Lache. Zegt meer over jullie dan over mijZo gefrustreerd raken omdat iemand irri is op internet dat je hem het ziekenhuis in gaat slaan
Trouwens, hoezo "look who's talking?". Ik zit niet hele dagenlang te posten op een forumpje. Niet meer in elk geval.
Ik geil niet op reetvaardersquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Haha. Nah.
Maar je vond het wel een geil idee he?
Maar wel stiekem m'n bloeddruk willen opmeten en iets in me willen stoppen he. Jaja!quote:
Nee, jij neemt genoegen met een paar uur per dag op internet bevestigen dat je daar evenveel vrienden hebt als in het echt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
Trouwens, hoezo "look who's talking?". Ik zit niet hele dagenlang te posten op een forumpje. Niet meer in elk geval.
Jaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:20 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Maar wel stiekem m'n bloeddruk willen opmeten en iets in me willen stoppen he. Jaja!
Ik vroeg je net wat!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:20 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Maar wel stiekem m'n bloeddruk willen opmeten en iets in me willen stoppen he. Jaja!
quote:
Dus jij bent echt een bananen boom.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:29 schreef PietjePuk2 het volgende:
Sja ik weet het ook niet.
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Was benieuwd naar wat je rijd enzo. Uit belangstelling enzo, of mag niemand dat weten?
chlamydia heerstquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:35 schreef Makster het volgende:
Mijn god het was weer zover
Lijkt wel HIV heh
Uitslag binnen van je laatste testquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:35 schreef Makster het volgende:
Mijn god het was weer zover
Lijkt wel HIV heh
Wattttttttttttquote:
Nee, zag ik net op inet. op motor news stond deze idd nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
WattttttttttttWas niet op motornewz toch?
Hoe kan ik die nou over het hoofd gezien hebben.
Ook al heeft het 4 wielen !
Joe hef mail!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
Belangrijke mededeling!! Zie ondertitel.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:17 schreef ikookhier het volgende:
.
Het adres is hier al 2 x gepost?quote:
I need more uitlegquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Het adres is hier al 2 x gepost?
Val 'm niet lastig joh, laat 'm deze avond lekker z'n chick batsen zonder dat gezeik van Fok!MC aan z'n kob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |