quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:42 schreef BazzieK het volgende:
.........................................
Wat de kanker
Echt geen wooden voor deze pagina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:44 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Ah de R sloeg niet aan, wat een rampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, jij bent de enige waarmee ik geile webcam sex heb op msnquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, Basje komt meteen binnenstormen nadat ie is ingelicht door -XX- over de situatie in Fok!MC
Nu verlul je ons juist idiote flapgansquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent de enige waarmee ik geile webcam sex heb op msn![]()
Ik dacht ff dat dit gepost was door Geqxonquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nu verlul je ons juist idiote flapgans![]()
Ja tochhhhhhhhh Harder drukken!quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah de R sloeg niet aan, wat een ramp
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nu verlul je ons juist idiote flapgans![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat dit gepost was door GeqxonMaar zelfs jij bent afgegleden door al dat geruk op je kamerglijbaan
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:48 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
LollerpwndWenne flapgans is die BazzieK toch
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Hahahah ah ahh ahahash a
/Kratjuh
Haaaaaaa uwe had het al verbeterd zie ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Hahahah ah ahh ahahash a
/Kratjuh
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:00 schreef PietjePuk2 het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/152688/1![]()
![]()
Je mag wel lachen, al was het maar omdat jij altijd gebanned wordt ondanks je goede pogingenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:00 schreef PietjePuk2 het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/152688/1![]()
![]()
Ehhhquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:01 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
omg, jij kent die gang-bang slet niet?
Ok gangbangslet =quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:01 schreef Knuffelslet het volgende:
omg, jij kent die gang-bang slet niet?
Sure. Je hebt gelijk. Ik vind het ook super vet om mn blok open te moeten halen en veel geld daarvoor neer te tikkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:02 schreef worldpimber het volgende:
Oh en voor je over mijn afragmentaliteit wil beginnen: afraggen gebeurd altijd in z'n 1, daar heeft de 2de versnelling weinig mee te maken.En ik vind het niet eens erg ook
![]()
En toch altijd mee blijven lezen he, kun je het niet loslaten?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:04 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Sure. Je hebt gelijk. Ik vind het ook super vet om mn blok open te moeten halen en veel geld daarvoor neer te tikken
Oh, en gebanned worden ljikt mij ook niet zo erg. Zoveel post ik hier nu ook weer niet.
Het is de eeuwige meelezer die tot 3 keer toe jou probeerde te versieren, maar zich nergens meer kan vertonen omdat ie een virtueel cordon sanitaire heeft.quote:
even een korte introductie:"quote:
enquote:Op donderdag 23 november 2006 12:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ze hoeven geen numemrtje te trekken ( al maak ik daar wel vaak grapjes over) maar meestal weten ze wel zo'n beetje wanneer ze zijn en dan staan ze idd al met een stijve klaar, omdat het condoom er al om moet zitten
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
het publiek is heel divers, het zijn over het algemeen wel wat oudere heren, zeg maar eind 30/begin 40, maar vooral de laatste tijd komen er toch ook steeds twintigersEn dan heb je natuurlijk altijd nog een paar echte opaatjes zeg maar, 60+ ers
Maar mij maakt het dus niet echt uit, al is het natuurlijk wel iets leuker om het met en jongere man te doen dan met een opaatje, maar ik stuur dus niemand weg ofzo
Ik vind het wel een leuk clubje hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:05 schreef hicham het volgende:
[..]
En toch altijd mee blijven lezen he, kun je het niet loslaten?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is de eeuwige meelezer die tot 3 keer toe jou probeerde te versieren, maar zich nergens meer kan vertonen omdat ie een virtueel cordon sanitaire heeft.![]()
Het is maar wat je veel geld noemtquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:04 schreef PietjePuk2 het volgende:
Sure. Je hebt gelijk. Ik vind het ook super vet om mn blok open te moeten halen en veel geld daarvoor neer te tikken
Wacht maarquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is maar wat je veel geld noemt![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:06 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
even een korte introductie:"
[afbeelding]
en
[..]
en
[..]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:06 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
even een korte introductie:"
[afbeelding]
en
[..]
en
[..]
Doe maar weer alsof je niet begrijpt waar we het over hebben, netzoals je deed op MF onder de naam Globetrekkerquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:06 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig, zo'n fantasie.. waar HEB je het over dude?
Hoefde van jou toch ook niet.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:11 schreef worldpimber het volgende:
Stond nog op de website van onze aller alcoholistGaarne ongewenste intimiteiten direct melden
![]()
Wiequote:Op zaterdag 25 november 2006 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is de eeuwige meelezer die tot 3 keer toe jou probeerde te versieren, maar zich nergens meer kan vertonen omdat ie een virtueel cordon sanitaire heeft.![]()
Kom maar met de Stratus mee dan, je moet wel op de Maasvlakte kenne komenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoefde van jou toch ook niet.![]()
![]()
Mijn feesie!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ok, back to the point, welk feesie XX?
Het is werkloos, eenzaam, zonder toekomst en moet continu aan het infuus waardoor ie hem niet meer omhoog krijgt. Kortom... boeieihuuhhquote:
Ja, wanneer was dat ook al weer?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ok, back to the point, welk feesie XX?
9 december, aanvang 20.00, gratis drinken, muziek en slaapplek voor iedereenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, wanneer was dat ook al weer?
heb de komende tijd nl meer feestjes
Hahahaha....quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is werkloos, eenzaam, zonder toekomst en moet continu aan het infuus waardoor ie hem niet meer omhoog krijgt. Kortom... boeieihuuhh
Wie is deze Lambik!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:13 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Hahahaha....
Je hebt werkelijk geen idee pimberGeeft niet. Als ik het maar weet
Niet meer feestjes waar de gemiddelde leeftijd <30 is...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, wanneer was dat ook al weer?
heb de komende tijd nl meer feestjes
Je MSN stalker Mr. Suzuki of misschien heette die toen wel Mr. Casanovaquote:
Owwwwwquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Je MSN stalker Mr. Suzuki of misschien heette die toen wel Mr. CasanovaHij heeft zo veel verschillende namen, dat is niet bij te houden
nogmaals, ik kan tot half februari niet op zondagenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
[..]
@ -XX-, maar dat even terzijde. Zie OP, ben je erbij ofnie?
quote:
Even pimber's uitspraken latende voor wat het is wat doe je hier in godsnaam en waarom gedraag je je zo achterlijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:13 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Hahahaha....
Je hebt werkelijk geen idee pimberGeeft niet. Als ik het maar weet
Maar ik gun je het niet om te zeggen wat ik wel doe. Je bent het niet waard.
Oh jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:18 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
nogmaals, ik kan tot half februari niet op zondagen
toneelzooi
Wat doe je hier dan in godsnaam?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef PietjePuk2 het volgende:
Waarschijnlijk is dat "achterlijke gedrag" een gevolg van mijn haat jegens pimber
Trouwens, over vrouwen in mijn lijst gesproken. Die knikker ik er meestal zelf uit ipv andersom xD
Is er wat te doen in Winkel dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Met de brikkentour gingen jullie de dijk over zeker he !![]()
En ik maar wachten op gierende motoren die me huis voorbij zouden scheuren....
Jij bent echtquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef PietjePuk2 het volgende:
Waarschijnlijk is dat "achterlijke gedrag" een gevolg van mijn haat jegens pimber
Trouwens, over vrouwen in mijn lijst gesproken. Die knikker ik er meestal zelf uit ipv andersom xD
ik vind het ook wel jammerquote:
Ken je verder niet, maar ik zou zeggen: wederzijds.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent echteen wietblad met 2 kanten te veel!
![]()
of jij ziet alleen wat je wil zien?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent echteen wietblad met 2 kanten te veel!
![]()
Hey, even voor de goede orde, het maakt niet uit hoe dom -XX-'s opmerkingen zijn, in dit soort situaties kiezen we altijd partij tegen de Fok!MC buitenstaander. Afgesproken?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:24 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
of jij ziet alleen wat je wil zien?![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Is er wat te doen in Winkel dan?
Ik weet nog dat ik een tijd geleden in Noord-Holland per toeval een houten bord tegen kwam, stond tegen een paal aan en met witte verf stond er op gekalkt "Winkel". Dat beloofde niet veel goeds dus ik heb rechtsomkeert gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
sorryquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, even voor de goede orde, het maakt niet uit hoe dom -XX-'s opmerkingen zijn, in dit soort situaties kiezen we altijd partij tegen de Fok!MC buitenstaander. Afgesproken?
Daarom bestaat mijn leven ook alleen uit pretquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:24 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
of jij ziet alleen wat je wil zien?![]()
Faithy's MF kant schijnt doorquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, even voor de goede orde, het maakt niet uit hoe dom -XX-'s opmerkingen zijn, in dit soort situaties kiezen we altijd partij tegen de Fok!MC buitenstaander. Afgesproken?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:27 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
Ja, meneer, sorry meneer. Ik zal voortaan luisteren!
Ik rijd wel motor stronkvoetquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:23 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Ken je verder niet, maar ik zou zeggen: wederzijds.
Ik rijd tenminste motor en jij nietWie het laatst lacht.... xD
Je was toch opgekankert?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:28 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
![]()
Indoctrinatie! Meelopers!
Hahaha
Doeiquote:
Vroeger postte je dan gewoon een piccie, je bent veel te passief geworden johquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:25 schreef Knuffelslet het volgende:ik heb een nieuwe pyama
helemaal vol met forever friends beertjes![]()
van flanel!
oh, en een hele nieuwe voorraad van mijn befaamde streepjeskniekousen
Deze post is waardeloos zonder foto's!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:25 schreef Knuffelslet het volgende:ik heb een nieuwe pyama
helemaal vol met forever friends beertjes![]()
van flanel!
oh, en een hele nieuwe voorraad van mijn befaamde streepjeskniekousen
Mensen die de moeite nemen meer dan 3x te reageren op iemand die al total loss is gedissed in het verleden.quote:
ik ben verlegen geworden, en me bewust van mijn eigen lelijkheidquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vroeger postte je dan gewoon een piccie, je bent veel te passief geworden joh![]()
Ik zei toch niet wanneer?quote:
Subtielquote:
Dat is het mooie. Ik ben nog nooit gedist. Dat denken de mensen slechts, maar ik weet wel beter... xD It's all in the mindquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mensen die de moeite nemen meer dan 3x te reageren op iemand die al total loss is gedissed in het verleden.![]()
SOAquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:33 schreef -XX- het volgende:
Whats happening!
Me voorhoofd glimt als nooit ten voren!![]()
Me huid gaat strakker staan....
AAAAAAAA Dat betekent![]()
AAAAAAaaaaaaaaa wat betekend dat![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Noh
dat zal winkel niet geweest zijn,
Winkel is zo klein, ik kan alle borden uit me hoofdEn er is heel geen bord met witte verf
![]()
Alleen borden uit hout geslagen met er in getoepeerd WinkeL!!!!!!!!!!!!Niet in Winkel natuurlijk, dan hoef je er geen bord neer te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erbuiten zodat ie de richting naar Winkel aangeeft
Heb alleen geen idee meer waar dat was
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:33 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Hicham, lijn je honden eens netjes aan!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:36 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ja, de hormonale opslag heeft wrsch meer ruimte nodig
Nee hoor ik herken de symptomenquote:
Zou ik ook niet doen. Je moet ergens beginnen met een leidinggevende functie. Ik doe het alleen liever IRLquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:33 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ik ben verlegen geworden, en me bewust van mijn eigen lelijkheid
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee hoor ik herken de symptomen![]()
He! dudequote:
Houd je muil stronkvoetquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:37 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Je moet ergens beginnen met een leidinggevende functie. Ik doe het alleen liever IRLMaar ja, als je in t echt niet zoveel voorstelt moet je je maar begeven naar je pc'tje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |