SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Dat is er van uitgaande dat ik uberhaupt zou weten hoe ik bij dat plaatje moet komenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:25 schreef Worldbeater het volgende:
No excuse.Edit. zit er weer iemand tussen.
![]()
![]()
.. Bazziek!
[afbeelding]
Behalve een XJ valt hier toch niets te stelen.![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahhaa ah ah ah hah aquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht toch wel even een stukje rijden, paar dijkjes, Maasvlakte.![]()
Met warme HC maag, dat wel.![]()
![]()
Verder heb ik broccoli in huis, lust je dat?![]()
Sinterklaas?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:08 schreef oshiro het volgende:
Ga ik dus ook zo naar motornewz, wie kom ik tegen![]()
Een laagje bakstenen op de bodem van je kliko huis leggen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:27 schreef ikookhier het volgende:
het begint hier tering hard te waaien mijn woning valt bijna om
Liegen mag niet hequote:Op zaterdag 25 november 2006 17:27 schreef ikookhier het volgende:
het begint hier tering hard te waaien mijn woning valt bijna om
Zon?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Liegen mag niet he!!!
HAAAAA Hier nog gewoon zon enzo he je weet!![]()
Lach maar...... ik zit hier gewoon met de wind in mijn harenquote:
Ik wist, u woont in een kartonne doosquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Lach maar...... ik zit hier gewoon met de wind in mijn haren![]()
It looks soooo goohoodquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik gooi de handdoek ff in de ring wat betreft de XJ.![]()
De knippers werken, en staan mooi
, maar omdat de grootste twee motorzaken van Nederland geen borgplaatje hadden kan ik de ketting niet goed monteren.
En het oude borgplaatje (wat ik voorheen met de KLX wel vier keer gebruikte) is niet meer goed te regeneren.
Al met al niet veilig, en het past voor geen ene meter.
Het tandwiel loopt er bij de kleinste belasting zo vanaf.![]()
[afbeelding]
Een middeleeuws metalen harnas -opgegraven uit een slotgracht- is nog in betere staat dan dit borgplaatje.![]()
Zo te lezen is dat -XX-, nog geneukt ofwa?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:08 schreef oshiro het volgende:
Ga ik dus ook zo naar motornewz, wie kom ik tegen![]()
Dus morgen kun je niet rijden?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:11 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik gooi de handdoek ff in de ring wat betreft de XJ.![]()
De knippers werken, en staan mooi
, maar omdat de grootste twee motorzaken van Nederland geen borgplaatje hadden kan ik de ketting niet goed monteren.
En het oude borgplaatje (wat ik voorheen met de KLX wel vier keer gebruikte) is niet meer goed te regeneren.
Al met al niet veilig, en het past voor geen ene meter.
Het tandwiel loopt er bij de kleinste belasting zo vanaf.![]()
[afbeelding]
Een middeleeuws metalen harnas -opgegraven uit een slotgracht- is nog in betere staat dan dit borgplaatje.![]()
Did you have sex with herquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:45 schreef oshiro het volgende:
Nee sint was het niet![]()
De persoon in kwestie heeft al gemeld dat diegene er ook was![]()
Jij bent echt een lamzak hequote:Op zaterdag 25 november 2006 19:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo te lezen is dat -XX-, nog geneukt ofwa?
[..]
Dus morgen kun je niet rijden?
Vuig teringjong, smoel houwequote:Op zaterdag 25 november 2006 15:42 schreef BazzieK het volgende:
Dat is er van uitgaande dat ik uberhaupt zou weten hoe ik bij dat plaatje moet komen
Dat is de enige reden dat je ondanks je vruchteloze posts in de Fok!MC nog niet weggekicked bent hoor, dus het is een legitieme vraagquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent echt een lamzak he![]()
![]()
wp ook anyway...
Broers he!![]()
Boisson, hij mag ongetwijfeld bij Makster achteropquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ssst, gewoon doen alsof er nix aan de hand is
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vuig teringjong, smoel houwe![]()
![]()
[afbeelding]
Stond nog op de website van onze aller alcoholistGaarne ongewenste intimiteiten direct melden
![]()
Omdat jullie broers zijnquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat je ondanks je vruchteloze posts in de Fok!MC nog niet weggekicked bent hoor, dus het is een legitieme vraag
[..]
Boisson, hij mag ongetwijfeld bij Makster achterop
Vertel eens over je meet dan...quote:
Was u er ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vertel eens over je meet dan...![]()
Ik had oshiro zo niet herkent en jou misschien ook niet... dus hier moet meer achter zitten![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Bedankt dat je gelijk mijn punt onderstreept
Check fotoboekquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vertel eens over je meet dan...![]()
Ik had oshiro zo niet herkent en jou misschien ook niet... dus hier moet meer achter zitten![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:17 schreef worldpimber het volgende:
Ik was er ook, maar na 2 minuten was ik er al vandoor met die chicks bij de kawa![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Check fotoboek
Oshiro zegt me ook bijna niks, maar ik zie erg veel -XX- icoontjes in de reacties van zijn fotoboek dus vandaar
JUAAAAAAAAAAAA Volgens mij heb ik jou nog recht in de ogen gekeken anywayquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:17 schreef worldpimber het volgende:
Ik was er ook, maar na 2 minuten was ik er al vandoor met die chicks bij de kawa![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:17 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
JUAAAAAAAAAAAA Volgens mij heb ik jou nog recht in de ogen gekeken anywayIk dacht.. WTF dat lijkt hicham wel....
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer dat BazzieK eerst vrolijk was
[afbeelding]
en daarna huilend wegliep
[afbeelding]
Oh, dan was jij zeker dat meisje dat zo keekquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer dat BazzieK eerst vrolijk was
[afbeelding]
en daarna huilend wegliep
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, dan was jij zeker dat meisje dat zo keek [afbeelding]![]()
Dit is te erg, pimber heeft het al overgenomen zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noh![]()
JULLIE KOME OP ME FEESIE HE!
Noh
Sowieso schrijf je zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |