ROOAAARRRR!!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:25 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
een echte tijger, toch?.
Het heeft volgens mij meer te maken met dat 't ontzettend tof is om een huiskat te hebben met een tijger-print..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef rutger05 het volgende:
Wat maakt het uit. Een huisdier hoort geen modeaccessoire te zijn om mee te pronken.
Mij lijkt het eigenlijk totaal niet staan bij een klein katje.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:37 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij meer te maken met dat 't ontzettend tof is om een huiskat te hebben met een tijger-print..
Fuck mode.. Het is gewoon cool, en mooi.
Zuchtquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:44 schreef Foo_niks het volgende:
Zoiets : http://www.youtube.com/watch?v=GAxmfGDxaNo&mode=related&search=
Je gaat je gang maar ,vind alles best maar over mijn schutting wil ik dat ding niet zien lopen
Koop je toch een neushoorn/dolfijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:10 schreef Weekender het volgende:
Ik heb liever een konijn die er uitziet als een neushoorn! Of nee! Liever een goudvis met het uiterlijk van een dolfijn! Das pas vet!
Wow heey! Dit is precies wat ik bedoelquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
"Ocicat" (althans zo heet dit ras in het Engels). Ontstaan uit een kruising tussen Abessijn, Siamees en Amerikaans Korthaar.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Koop je toch een neushoorn/dolfijn
en zeg je gewoon dat het een konijn/goudvis is.....![]()
Probleem opgelost![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Het is inderdaad een bengaal. Hij heeft zelfs 4 prijzen, al gewonnen voor we hem kochten toen hij 9 maanden was. Zelf gaan we niet naar shows, dat gezeul hoeft volgens mij niet voor die beesten. Hij was wel ietsje schuw in het begin, maar in een jaar tijd is hij super aanhankelijk geworden. Alleen de laatste tijd huilt (als een wolf) hij de hele dag door. Beetje aandachts tekort denk. Dit ras wil enkele uren per dag vermaakt worden. Hij sleept hele knuffelberen in ze bek de tent door
Wowquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:44 schreef Foo_niks het volgende:
Zoiets : http://www.youtube.com/watch?v=GAxmfGDxaNo&mode=related&search=
Je gaat je gang maar ,vind alles best maar over mijn schutting wil ik dat ding niet zien lopen
Whaha, ik las Amerikaans konthaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
"Ocicat" (althans zo heet dit ras in het Engels). Ontstaan uit een kruising tussen Abessijn, Siamees en Amerikaans Korthaar.
Dat is meer een tijger dat op een monster lijktquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:05 schreef Racing_X-Ray het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QCmzs9p0JM0&mode=related&search=
een Liger
Wow, dat is niet misquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:00 schreef FeedMyPussy het volgende:
Een Bengaal kost minimaal 500 euro. Dat is het enige wat ik weet. Een Savannah F4 vanaf 750-1000 euro ongeveer, wil je een F2 of F1 kan je rekenen op 2000-4000 euro.
Klopt, maar als je over een F1 spreekt heb je het dus ook over een directe kruising tussen kat en Serval, en daar moet een mens voor dokken hequote:
Het probleem met tijgers is dat de buurt er bang van is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:14 schreef DropjesLover het volgende:
neem gewoon een tijger als huisdier, of koop/vind/whatever een bruin gestreepte kat...
persoonlijk maakt de print van een kat mij weinig uit, hoogstens de aaibaarheid van de kat (bij aanschaf dan).
katten![]()
ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het probleem met tijgers is dat de buurt er bang van is.
Katten hoef je niet persé buiten te laten natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:17 schreef Logitik het volgende:
Als die prijs van een kat zo hoog ligt, worden die katten dan niet gejat waar je bijstaat ? Het lijkt mij namelijk dat die katten erg in trek zijn, en gewoon geld waard zijn.
We mooi zo'n kat, maar ik denk dat ik hem niet eens buiten durf te laten![]()
Wel een mooie vacht, vind de kop alleen wat minderquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:57 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Dit is echt de mooiste kat die ik ooit gezien hebquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:44 schreef Lllaura het volgende:
Bently, onze bengaal![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Bently stond toevallig op het prikbord van Zeelandnet. Ik zag 'm en was meteen helemaalquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:56 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dit is echt de mooiste kat die ik ooit gezien hebHoe ben je hier zo aan gekomen? Waar moet je beginnen met de zoektocht naar zo'n mooie poes?
Vaak staat er in contracten met de fokkers van dit soort katten ook dat ze niet zomaar naar buiten mogen. Alleen in een kattenren, en anders binnen houden. Dat hebben wij al in het contract van onze Maine Coon staan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:17 schreef Logitik het volgende:
Als die prijs van een kat zo hoog ligt, worden die katten dan niet gejat waar je bijstaat ? Het lijkt mij namelijk dat die katten erg in trek zijn, en gewoon geld waard zijn.
We mooi zo'n kat, maar ik denk dat ik hem niet eens buiten durf te laten![]()
Supergave katten!quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:03 schreef ijsmeis het volgende:
Nog meer fotootjes van Moshi, van Webby:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
dat staat er toch ook, zie mijn edit (even bold gemaakt)quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:38 schreef lucky_birdie het volgende:
een Fenek kan nog best wel eens een woestijnvos zijn!
HMMZZ.. *vraagt zich af in hoeverre die dierenwinkel illegaal bezig is*
als je ziet wat ze nog meer aanbieden.. ze hebben zelfs krokodillen
Nee, da'squote:Op dinsdag 28 november 2006 18:40 schreef Lllaura het volgende:
Maar da's een hondje.
Wow! Die middelste kat is echt mooi!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:12 schreef Raenius het volgende:
Een Somali heeft ook mooie wilde kenmerken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ook foto's van Flynn hier in dit subforum.
wat een mooie katten zeg!!!!!!!! ongelofelijk!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:25 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
De Toyger:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Bengaal:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Savannah:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Pixie-Bob:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit zijn er maar een paar van de waslijst van 'wilde' kattenrassen.
Syberische tijgers zijn altijd oranje.quote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef Sodium het volgende:
Mijn kat heeft wel iets weg van een Syberische tijger, inclusief blauwe ogen. Witte vacht dus. Plaatjes volgen nog wel.
quote:Op zondag 10 december 2006 13:09 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Syberische tijgers zijn altijd oranje.Het zijn de Bengaalse tijgers waar de witte kleur wordt gefokt.
Ze zijn erg druk, er wordt ook door de fokkers geadviseerd dat jer minstens 2 moet nemen.quote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef Sodium het volgende:
Die Bengalen zijn prachtig. De vacht heeft een mooie warme kleur! Hoe is het karakter van deze katten? Zijn ze druk, of erg rustig? Mijn kat heeft wel iets weg van een Syberische witte tijger, inclusief blauwe ogen. Witte vacht dus. Plaatjes volgen nog wel.
![]()
OMG die Savannahquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:25 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
De Toyger:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Bengaal:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Savannah:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Pixie-Bob:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit zijn er maar een paar van de waslijst van 'wilde' kattenrassen.
wow mooi beessiequote:Op zaterdag 25 november 2006 17:44 schreef Lllaura het volgende:
Bently, onze bengaal![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |