Ik wilde nog een filmpje laten zien van Moby in z'n tunneltje...quote:Op woensdag 20 september 2006 12:37 schreef Scandalous het volgende:
Moshi wilde ook zo'n tunneltje als Moby
[afbeelding]
en een lol dat ze er mee heeftze slaapt er ook in.
Je foto;s werken niet vanaf msn storage,. alleen jij ziet ze omdat ze in de cach van je internet browser staat.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:08 schreef Fluwijn het volgende:
En nu blader ik door mijn foto's en ik kom m'n flatje ook weer tegen. De katjes houden er wel van als ik boodschapjes heb gedaan![]()
[afbeelding]
Die boven ligt is Jinx, de badgast van de vorige foto. Beneden zit Beertje, ze kijkt hier heel lief, maar laat je niet bedriegen...![]()
leuk filmpjequote:Op donderdag 21 september 2006 07:47 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Ik wilde nog een filmpje laten zien van Moby in z'n tunneltje...
Let vooral op het eindeen niet op mijn kirrende geluidjes..
![]()
![]()
![]()
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v319/Cathelijne/th_PICT0016.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn stemquote:Op donderdag 21 september 2006 12:53 schreef tonja het volgende:
Dat filmpje!![]()
Die stem ook. Ik kan horen dat je he-le-maal gek bent op Moby.
als het baasje ontvindbaar blijkt te zijn wat ik niet hoop (zou ook graag mijn kat terug willen) dan heb ik er inderdaad een kat bij want het is wel een schatje.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef tonja het volgende:
Hou je d'r als er niemand om komt?
Mooie kleuren heeft ze.
Ik word hier zo hebberig vanquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:26 schreef QueenR het volgende:
even een boel poesjes die we voor adoptie hebben:
[afbeelding]
minoes, ongeveer 3 mnd. poes
[afbeelding]
Binkie katertje ongeveer 8 weken
[afbeelding]
Bonnie poes, ongeveer 8 weken
[afbeelding]
Bonkie, poes, ook ongeveer 8 weken
[afbeelding]
Bram katertje, van ongeveer 6 weken
[afbeelding]
Pipi, Nijntje en Juultje, 3 poesjes van ongeveer 7 weken.
Ze zoeken allemaal een baasje. (zijn geent en gechipped)
nou ja brengen doen we eigenlijk niet, er zou evt met ritprijs wat geregeld kunnen worden, maar vind dat zelf niet zo'n goed idee. Niet dat ik niet wil rijden, maar omdat je het kitten dan niet eens in het echt hebt gezien en alleen maar via een foto hebt gekeken. Misschien klikt het wel helemaal niet en vind je in het echt een andere veel leuker.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:32 schreef ymme het volgende:
Wat een schatjes.
Brengen julliie ze ook richting Gelderland?
Heb mijn vriend bjna over gehaald nog z'n schatje d'r bij te nemen
Daar heb je dan weer helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou ja brengen doen we eigenlijk niet, er zou evt met ritprijs wat geregeld kunnen worden, maar vind dat zelf niet zo'n goed idee. Niet dat ik niet wil rijden, maar omdat je het kitten dan niet eens in het echt hebt gezien en alleen maar via een foto hebt gekeken. Misschien klikt het wel helemaal niet en vind je in het echt een andere veel leuker.
Wow, wat een mooi beest! Lijkt net een panter!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:21 schreef Webby het volgende:
[[url=http://static.flickr.com/95/248990885_39ef76bdb4.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Moshi die in het laatste stukje zon lag, wat ondertussen ook al verdwenen is ...
AAAWWW Kiek da kleintjequote:Op vrijdag 22 september 2006 13:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wow, wat een mooi beest! Lijkt net een panter!Is het een Bengaalse tijgerkat?
Mini & Doerak:
[afbeelding]
Mini, Doerak & Sasha:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sasha:
[afbeelding]
Hahaha, dat koppie op die laatste foto, kiekeboe!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:29 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe speelhuisje is een daverend succes
Het is inderdaad een bengaal. Hij heeft zelfs 4 prijzen, al gewonnen voor we hem kochten toen hij 9 maanden was. Zelf gaan we niet naar shows, dat gezeul hoeft volgens mij niet voor die beesten. Hij was wel ietsje schuw in het begin, maar in een jaar tijd is hij super aanhankelijk geworden. Alleen de laatste tijd huilt (als een wolf) hij de hele dag door. Beetje aandachts tekort denk. Dit ras wil enkele uren per dag vermaakt worden. Hij sleept hele knuffelberen in ze bek de tent doorquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wow, wat een mooi beest! Lijkt net een panter!Is het een Bengaalse tijgerkat?
Kan het zijn dat Xena een beetje euhm gezet is...?quote:Op maandag 25 september 2006 01:20 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Topvoetballertje, 4 beens
Wat een plaatje. Wat een duidelijke spots heeft ie. Het is toch geen ocicat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:21 schreef Webby het volgende:
[[url=http://static.flickr.com/95/248990885_39ef76bdb4.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Moshi die in het laatste stukje zon lag, wat ondertussen ook al verdwenen is ...
Buster wat ben jij een leukerd! Naam past ook goed bij 'm!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:45 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Hahaha, dat koppie op die laatste foto, kiekeboe!!
Buster
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Poekie houdt niet zo van poseren, dus daar heb ik niet veel scherpe foto's van. De meeste foto's zijn dus in (semi) slaapmodus
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |