Zo even een update
![]()
Hij heeft vannacht bij ons geslapen. Eerst zat hij op de vensterbank, later lag hij op de kast en rond 2 uur 'snachts werd ik wakker en zat hij op ons voeteneind. Ik heb hem bij me geroepen en toen was het echt weer de Bengel zoals ik hem ken: pratend, kopjes geven, trappelend, heel hard spinnend
![]()
Zo heeft hij de rest van de nacht tussen ons in gelegen.
'sMorgens was echt even moeilijk want hij wou niet van de slaapkamer af en de andere katten zaten op de gang. Hij is naar zolder gegaan, waar de kattenbak staat en heeft zich verstopt. Mijn man heeft hem op de kattenbak (één vd twee) gezet en hij heeft gepoept en geplast
![]()
Daarna mee naar beneden genomen, hem alleen in de woonkamer laten eten (hij had honger en dorst!!!) en de andere 3 in de gang.
Later de anderen binnen gelaten. Eerst gromde Bengel nog veel naar ze (ze wilden alleen even snuffelen
![]()
) maar later mochten ze steeds dichter bij komen en gromde hij steeds minder. Vlak voor ik naar boven ging, zocht Bengel zelf toenadering tot 1 van onze katten en ging ertegen zitten 'praten'. Lief!!!
Voor de honden is hij niet bang, schrikt ook niet als ze blaffen etc. Hij is natuurlijk wel nog niet echt bij ze in de buurt geweest.
Hier nog een paar foto's van een zonnebadende Bengel:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft
![]()
sproetjes
![]()
op zijn neus