Valt wel mee toch?quote:
Dat wel...maar ik word een beetje treurig van al die muurbloempjes hier...quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:33 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
We zijn er toch in de vorige SC over eens geworden wat de identiteit van een zekere eindhovense voetbalclub is? Ik vind dat nogal waardevolle info, eerlijk gezegd!![]()
Ja, er was een training en de bewoners zouden penalty's mogen schieten. Maar de heren voetballers hadden opeens geen tijd meer. Zelfs niet voor handtekeningen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:25 schreef ijsbrekertje het volgende:
Was er ook nog training? En hebben jullie handtekening gevraagd?
Misschien wel verstandig! Er werd namelijk geen presentielijst gehanteerd. Als er 50 personen in de bus zaten, dan werd er verder niet meer gekeken of het ook de juiste personen waren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zou ik maandag op kantoor toch liever even goed kijken of er geen vergissingen zijn gemaakt!![]()
Hebben ze iig veel raak kunnen schietenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, er was een training en de bewoners zouden penalty's mogen schieten. Maar de heren voetballers hadden opeens geen tijd meer. Zelfs niet voor handtekeningen!![]()
Misschien konden ze de clienten niet verstaan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hebben ze iig veel raak kunnen schieten
Maar wat een blaaskaken zeg...
Brabanders hè!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hebben ze iig veel raak kunnen schieten
Maar wat een blaaskaken zeg...
Weltrustenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Brabanders hè!![]()
Ik ga vanavond lekker vroeg slapen. Tot later.![]()
![]()
Gelijk heb je... trustuh Talitha..quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Brabanders hè!![]()
Ik ga vanavond lekker vroeg slapen. Tot later.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:33 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
We zijn er toch in de vorige SC over eens geworden wat de identiteit van een zekere eindhovense voetbalclub is? Ik vind dat nogal waardevolle info, eerlijk gezegd!![]()
Tis opvallend rustig voor de zaterdagnacht, geeft verder niet dat je elders aan het chatten bentquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, ik babbel ook elders. Ik had gedacht/gehoopt dat de COSsers misschien zouden meeverhuizen.
Ha! Ik heb mijn geweer bij me en ik schiet met hagel op kuteenden!quote:
Die tekst heb ik al zovaak overleeft.... volgens mij ben ik onsterfelijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha! Ik heb mijn geweer bij me en ik schiet met hagel op kuteenden!![]()
And i am gonna smoke you backquote:
Oh, ik had nooit gedacht dat jij een roker zou zijn. Vraag me niet waaromquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
And i am gonna smoke you back(steekt net Gauloise op
)
Ik heb wel eens een bong gerookt, maar ik heb nog nooit een PC eend gerooktquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
And i am gonna smoke you back(steekt net Gauloise op
)
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bong gerookt, maar ik heb nog nooit een PC eend gerookt
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik had nooit gedacht dat jij een roker zou zijn. Vraag me niet waarom![]()
Waar is toch die smiley die met z'n oogjes roltquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bong gerookt, maar ik heb nog nooit een PC eend gerookt
Deze?quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar is toch die smiley die met z'n oogjes rolt
Hoe kom jij aan die naam dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat is een bong dan (om te roken)![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bongquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat is een bong dan (om te roken)![]()
Niet door wat je nu noemt, maar zie fobo mss weet je het dan welquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die naam dan?
Ken je cypress hill niet ofzo
Aha, neen dat ben ik nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bong
Ik heb gekeken maar weet het nog nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet door wat je nu noemt, maar zie fobo mss weet je het dan wel
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb gekeken maar weet het nog niet
Ik haat raadseltjes
Nee, moet ik nou toch gaan raden?quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geen enkel idee?
(en ik ben gek op raadsels)
Haha, heeft wel met TV te maken, maar dit is iets anders...het is namelijk het BIOS van "Mr.Zap" (zie mn avatar, hint) en die heet BONG4002 vandaarquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, moet ik nou toch gaan raden?
Jij bent lid van een of ander tv kanaal, waar ze jouw de naam bong hebben toegewezen en toen heb je dat ook hier maar als usernaam hier gebruikt![]()
![]()
Kon je daar toevallig ook BB op zienquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, heeft wel met TV te maken, maar dit is iets anders...het is namelijk het BIOS van "Mr.Zap" (zie mn avatar, hint) en die heet BONG4002 vandaar(Mr.Zap is een digitale ontvanger die nu niet meer wordt gebruikt)
Ja klopt!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kon je daar toevallig ook BB op zien
Hmm ok dan snijdt het meer hout dan ik dachtquote:
Haha, snap je eerste gedachte ook hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm ok dan snijdt het meer hout dan ik dacht
Maar ik blijf erbij dat bongs er in eerste instantie gewoon zijn, om ge-smoked te worden
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:35 schreef PC eend het volgende:
Finale weekend, ik had gehoopt op een zuipfeest ofzo, is het nu al helemaal dood
morgen zo een beetje laatste kans, als ze maandag een beetje fris de finale inwillen tenminste
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:36 schreef Nostalgist het volgende:
Morgen wordt een heftig zuipfeest hoor......Zeker weten !
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:36 schreef Nostalgist het volgende:
Morgen wordt een heftig zuipfeest hoor......Zeker weten !
Anders praten we ze het wel aan, in de hoop dat ze het teruglezenquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:37 schreef Nostalgist het volgende:
Alle frustraties eruit, en nog even knallen voordat de PTSS toeslaat....
óf niet als Hummie de remmen erop knaltquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:37 schreef Nostalgist het volgende:
Alle frustraties eruit, en nog even knallen voordat de PTSS toeslaat....
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Anders praten we ze het wel aan, in de hoop dat ze het teruglezen![]()
Roel is hier niet meer vaak geweest dus helaasquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:39 schreef Nostalgist het volgende:
Is Roeland nog gesignaleerd of is die het huwelijk al aan het voorconsumeren ?
No way ! Die weet dat de groepsband belangrijk is, en dus ook een volledig laatste los-gaan....quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
óf niet als Hummie de remmen erop knalt
Ah... Jammer, was altijd wel lachen met die gast....quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Roel is hier niet meer vaak geweest dus helaasBezig met huwelijk dus
Wie weet....gaan Marcel en Egbert op de vuistquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
No way ! Die weet dat de groepsband belangrijk is, en dus ook een volledig laatste los-gaan....![]()
Geen idee, vorige weekend was hij hier nog even.quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:39 schreef Nostalgist het volgende:
Is Roeland nog gesignaleerd of is die het huwelijk al aan het voorconsumeren ?
Zeker, maar hij merkte ook wel dat BB nu niet echt leefde hier toen het zo saai was en is een beetje afgehaakt in het algemeen, wie weet drijft hij ineens weer boven als het allemaal weer een beetje begint te levenquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah... Jammer, was altijd wel lachen met die gast....
Ik vermoed, morgennacht, zo rond 4-en....quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, maar hij merkte ook wel dat BB nu niet echt leefde hier toen het zo saai was en is een beetje afgehaakt in het algemeen, wie weet drijft hij ineens weer boven als het allemaal weer een beetje begint te leven
Truste iigquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:45 schreef Nostalgist het volgende:
Maar ik ga eens slapen, mijn laptopbatterij is bijna op......
Nu hier even verdergaan ipv op WLM?quote:
ja maar niet lang meerquote:Op zaterdag 25 november 2006 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu hier even verdergaan ipv op WLM?
Geeft nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 04:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja maar niet lang meerben moe en te lui om met 1 arm te typen
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 04:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geeft nietKan ik ook wel begrijpen
okiquote:Op zaterdag 25 november 2006 04:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan ,ben er straks wel weer hoor
quote:Op zaterdag 25 november 2006 04:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
oki![]()
Je bent wel een volhouder he?
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 04:42 schreef Gladys het volgende:
[..]ga eerst tot s middags in bed liggen hoor
lekker slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapenquote:
ga je toch om 7 uurquote:Op zaterdag 25 november 2006 04:46 schreef Inodder het volgende:
ik niet moet niet veel later als 10 uur bij de bakker zijn
Woco? Wat is dat? Whiskey Cola?quote:Op zaterdag 25 november 2006 04:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
lekker slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapeneerst nog een woco
![]()
niet meer trekken ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 04:49 schreef Inodder het volgende:
ga k nie trekken meer doen
wodkaquote:Op zaterdag 25 november 2006 04:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Woco? Wat is dat? Whiskey Cola?
Dat is dan een Voko (zie Vodka) ipv een Wquote:
als het maar smaaktquote:Op zaterdag 25 november 2006 04:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dan een Voko (zie Vodka) ipv een W
hefty bonmg mensenm zijn nie allmaal nucher hauw je da rekerninfg meequote:Op zaterdag 25 november 2006 04:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dan een Voko (zie Vodka) ipv een W
Trustequote:Op zaterdag 25 november 2006 04:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
als het maar smaaktheej ik ga slapen,kiep bijna om
moeeeeeeeeeeeeee
![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 25 november 2006 04:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
hefty bonmg mensenm zijn nie allmaal nucher hauw je da rekerninfg mee
tweede...!quote:
hai!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:24 schreef Mike1964 het volgende:
iedereen al verhuisd of zo?
Hoi Buuf!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hai!
ik ben er weer even een klein poosje. terwijl beneden de vloertegels eruit geramd worden met een kangoo...![]()
WAT ZEG JE?!quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:10 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi Buuf!!![]()
Hopelijk heb je wel je doppen op je oren gezet!![]()
ik heb helegaar geen pm...quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
doe eens wakker worden en reageer op je pm![]()
en? tis toch SLOWchat?quote:
hey , wie hebben we daarquote:
quote:
He Duckstad...jij hebt de streams een beetje gevolgd he ? ...Hoe zit het nu met Marcel...heeft ie zijn kloten nog een beetje laten zien of is er niets gebeurd ?quote:
En dan ga jij je er ook nog mee bemoeienquote:
goeiemorgen slaapkoppiequote:
ja , dat moet ook kunnen .. das de leeftijdquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oortjes![]()
*grin* ff in slaap gesukkeld...![]()
Dat word altijd gezegd iddquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja , dat moet ook kunnen .. das de leeftijd
ja die zijn gewoon mafquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat word altijd gezegd idd....al blijkt er in de praktijk niet veel van waar...
...er zijn meer 60+ers die nog dagelijks om 06.00 uur gewoontegetrouw hun warme nestje uitstappen dan jongeren.
![]()
Nog niet veel gebeurd, maar hij zei dat hij bv eggie nog zeker wel wat te vertellen had, maar dat niet meteen wilde doen, ik hoop op vanavond, met veel drankquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
He Duckstad...jij hebt de streams een beetje gevolgd he ? ...Hoe zit het nu met Marcel...heeft ie zijn kloten nog een beetje laten zien of is er niets gebeurd ?![]()
Neh....als ie het nu nog niet gezegd heeft kom het nooit meer...ja misschien zoals ik al eerder zei...hij brengt het ter sprake...word overschreeuwd...en dat was het dan wel weer...quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog niet veel gebeurd, maar hij zei dat hij bv eggie nog zeker wel wat te vertellen had, maar dat niet meteen wilde doen, ik hoop op vanavond, met veel drank
Maar als Hilde en Sjaantje nou flink gaan lopen stoken.... ijdele hoop zeker?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh....als ie het nu nog niet gezegd heeft kom het nooit meer...ja misschien zoals ik al eerder zei...hij brengt het ter sprake...word overschreeuwd...en dat was het dan wel weer...![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zij wij dat niet allen....van tijd tot tijd..![]()
Ze lullen en zeggen veel...maar dan wel het liefst buiten gehoorsafstand van de direct betrokkenen.....een stelletje slappe vaatdoeken is ut.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar als Hilde en Sjaantje nou flink gaan lopen stoken.... ijdele hoop zeker?
Sjaan heeft ook al een goed gesprek gehad met eggie, terwijl ze die kale klootzak eerst nog met alle plezier wilde aanpakken![]()
heb nu ff game-pauzequote:
ben je wel aan het winnenquote:
je speelt voor jezelf,dus is niet kwestie van winnen... maar wel weer level hogerquote:
een level hoger is ook een soort van winnen ... tochquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
je speelt voor jezelf,dus is niet kwestie van winnen... maar wel weer level hogerverslavend spel hoor
![]()
tot 3 uur jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht doorgespeeld ?![]()
![]()
Ik zelf ga zo nu en dan altijd ff naar mezelf kijken in ramen/water en of spiegel en hoop dat er geestelijk wat blijft hangen.quote:
als je het zo bekijkt wel jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een level hoger is ook een soort van winnen ... toch![]()
![]()
![]()
Tjuss oortjes...mucho plezierquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:56 schreef puntoortje het volgende:
ik ga nog ff wat dingetjes voor mezelf doen .. wasjes ophangen .. afwasje ... kadootjes inpakken ... etc... tot later![]()
moet ook kunnen hequote:
laters oortjequote:Op zaterdag 25 november 2006 17:56 schreef puntoortje het volgende:
ik ga nog ff wat dingetjes voor mezelf doen .. wasjes ophangen .. afwasje ... kadootjes inpakken ... etc... tot later![]()
2 en een half uur....dat moet een heftige sessie gewest zijn...quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
tot 3 uur jamaar lag pas om half 6 in bed
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
2 en een half uur....dat moet een heftige sessie gewest zijn...![]()
Urmm...ff kijken...volgens mij duurt het steeds langer...quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:00 schreef Gladys het volgende:
jappie hoe lang moet je download nog ?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urmm...ff kijken...volgens mij duurt het steeds langer...![]()
![]()
![]()
Dat zuigt...quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:01 schreef Gladys het volgende:
[..]heb gewoon geforumd,gemsnd en geskippied hoor
nix anders dus
![]()
1 dag en 5 uur inmiddels...quote:
nou dat is dan tenminste 1 positief ietsquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
1 dag en 5 uur inmiddels...![]()
mahaar...en dat is positief nieuws... ik ben inmiddels de 30% grens gepasseerd.![]()
Bommels voorspelling gaat wel zo'n beetje kloppen denk ik...ergens midden volgende week speel ik mee....quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou dat is dan tenminste 1 positief iets![]()
![]()
als hij dan opschiet met zijn server,kunnen we allemaal tegelijk starten op level 1quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bommels voorspelling gaat wel zo'n beetje kloppen denk ik...ergens midden volgende week speel ik mee....![]()
Jihaaaaaarrrrrrrrrrr!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
als hij dan opschiet met zijn server,kunnen we allemaal tegelijk starten op level 1![]()
![]()
hahaha ... moet ik nu bang worden ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jihaaaaaarrrrrrrrrrr!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Watch out babies...here I come....![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha ... moet ik nu bang worden ?![]()
toetsenbord en muisquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh
Heb je eik nog een joystick of iets anders nodig...of kan het allemaal met je TB ?
zoniet dan moet ik die zooi nodig eens gaan afstoffen...![]()
Mooi...peace a cake dusquote:
tuurlijk johquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi...peace a cake dus![]()
Ik heb die wiki er nog eens op na gelezen en heb mijn tacktieken al helemaal uitgedacht.....level 60 is al bijna gepwned.
![]()
![]()
Wrom niet?quote:
"De aarde nu was woest en ledig, en duisternis was op den afgrond;"quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wrom niet?
Heb ze toch echt in de mailbox zitten hier.
ah zo, ik vatte 'm ff nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
"De aarde nu was woest en ledig, en duisternis was op den afgrond;"
1 juli in de Arena. Het is de laatste tour die ze gaan maken en ik ben er bijquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:42 schreef Jappie het volgende:
Maar wel cool Fluggs...waar treden ze op ?
![]()
Oh dear...daar gaat onze 71ste grasmat...quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
1 juli in de Arena. Het is de laatste tour die ze gaan maken en ik ben er bij
Ik ga er vanuit dat ze nog wel een mooie show weten te maken. Het is overigens m'n eerste échte concert dus een vergelijking met anderen kan ik toch niet maken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh dear...daar gaat onze 71ste grasmat...![]()
Top......ik hoop dat die ouwetjes het nog een beetje kunnen.
Ik denk dat ze "muziek technisch" verschrikkelijk goed zijn ...en dat ouwe Phil nog best wel een riedeltje kan entertainen; dus wat dat betreft hoef je je waarschijnlijk weinig zorgen te maken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze nog wel een mooie show weten te maken. Het is overigens m'n eerste échte concert dus een vergelijking met anderen kan ik toch niet maken.
Nope...not yet...maar het klinkt opeens een stuk verleidelijker nu...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:09 schreef Inodder het volgende:
ehj jap heb je skype anders laat je gladys wow via skype versturen gaat nog sneller denk
ps Finaly the FIRST farewel tour was dus letterlijk van phill
Sterf newbeequote:Op zaterdag 25 november 2006 20:29 schreef Inodder het volgende:
Hey jap ik zet ff WOW aanGNA GNA GNA GNAA
![]()
Ik begrijp dat jij de SC ook gaat vervangen door een andere verslaving?quote:
Talithaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij de SC ook gaat vervangen door een andere verslaving?![]()
![]()
Ennuh nee...ik ga niet al te lang vanaf nu de SC verlaten wegens het ophouden van het FOK! BB forum....eerder niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij de SC ook gaat vervangen door een andere verslaving?![]()
![]()
Maak jij je maar mooi voor je kameraad hoor knulquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:55 schreef Inodder het volgende:
ships had om 21.15 uur bij kammeraad moeten zijn moet nog douchen enz. dus doei![]()
Jappieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Talithaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's toevallig! Ik ook!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ennuh nee...ik ga niet al te lang vanaf nu de SC verlaten wegens het ophouden van het FOK! BB forum....eerder niet.![]()
In WOW toch? Daar schijn je ook tieten te kunnen zienquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
En waar gaan we dan verder Talietje..![]()
WAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
In WOW toch? Daar schijn je ook tieten te kunnen zien![]()
Dan moet je haar overhalenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
WAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb die van Talitha nog nooit gezien...![]()
Dat had ik van bommie begrepen jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Naar WoW dus als ik het goed begrijp.![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat had ik van bommie begrepen ja
Daarom zit ik hem ook al stiekum te downloaden.... duurt nog 3 weken hier
Is er leven na de SC?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
En waar gaan we dan verder Talietje..![]()
Typisch bommie jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij is dat hele downen gewoon een truc van bommels om ons bezig te houden zodat hij er met de "goodies" vandoor kan.![]()
WOW is heel leuk hoor, heb ik gehoordquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is er leven na de SC?![]()
Geen idee! Ik blijf in ieder geval op VOL posten en sommigen gaan volgens mij naar DGK...
Tieten kun je tegenwoordig toch overal zien?!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
In WOW toch? Daar schijn je ook tieten te kunnen zien![]()
Volgens mij heb jij nog wel meer opties open...quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is er leven na de SC?![]()
Geen idee! Ik blijf in ieder geval op VOL posten en sommigen gaan volgens mij naar DGK...
Open dirretje ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tieten kun je tegenwoordig toch overal zien?!![]()
![]()
Jamaar je ziet gladijs en chas niet snel dronken op een marktplaats half naakt dansenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tieten kun je tegenwoordig toch overal zien?!![]()
![]()
Wil ik ook wel, maar m'n televisie is geclaimd door 2 jongedames.quote:
Dat jij nog kunt lachen vanaaf...quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar je ziet gladijs en chas niet snel dronken op een marktplaats half naakt dansen![]()
WOW is de bom!
Ik wist niet dat je al gebaart had?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wil ik ook wel, maar m'n televisie is geclaimd door 2 jongedames.En m'n DVD en bank trouwens ook! Maar ik heb m'n laptopje gelukkig nog. Voor zolang als het duurt ...
![]()
Tot later.![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog wel meer opties open...![]()
*Herinnert zich iets met Yoghurt enzo... *![]()
![]()
Is het niet grappig hoe het menselijk geheugen werkt....wij onthouden slechts dat wat wij willen onthouden.quote:
Heb ik m'n zus laten doen. Deze twee komen zo nu en dan logeren. Dan mogen ze alles doen wat thuis niet mag en ben ik supertante.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al gebaart had?![]()
Dat vermoeden had ik al; gezien de klok enzo.......kom op meiden...hier spreekt virtual uncle Jappiequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik m'n zus laten doen. Deze twee komen zo nu en dan logeren. Dan mogen ze alles doen wat thuis niet mag en ben ik supertante.![]()
Ik heb de boodschap doorgegeven en ze zijn meteen hun tanden gaan poetsen en onder de wol gekropen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al; gezien de klok enzo.......kom op meiden...hier spreekt virtual uncle Jappie....gaat eens naar bed endezo...
![]()
Zoals gezegd: ben geen baas meer over de afstandsbediening. Maar hoe bevalt Spy Kids?quote:
Tsskkk..... die jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb de boodschap doorgegeven en ze zijn meteen hun tanden gaan poetsen en onder de wol gekropen.![]()
NOT!![]()
Ik vind dit eik wel grappigquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoals gezegd: ben geen baas meer over de afstandsbediening. Maar hoe bevalt Spy Kids?![]()
Op RTL 7 begint zo meteen Memento. Had ik wel willen kijken...
Spy Jappie?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind dit eik wel grappig![]()
Ik zie het als een professionele voorbereiding op het WoW gebeuren.![]()
en wat is Memento
Hé, nu luisteren ze opeens wèl!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsskkk..... die jeugd van tegenwoordig![]()
Dan nog maar een bakkie chips en cola...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:04 schreef Talitha het volgende:
Dit begint trouwens meer op MSN-en te lijken zo met z'n tweetjes.![]()
Eej chinatown..quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wil ik even roet in het eten gooien?![]()
Huhquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:06 schreef PC eend het volgende:
Ik zag doordevil geloof ik niet meer op de aftiteling staan?
7 minuten geleden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
En die begint hoe laat ook alweer ?![]()
Doe eens ja!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wil ik even roet in het eten gooien?![]()
Ik had het ergens op een briefje geschreven, maar ik kan het niet meer vindenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
En die begint hoe laat ook alweer ?![]()
Kom jij het er dan instoppen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:13 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jij wilt zeker geen cadeautje in je schoen?
Die heb, ik een aantal malen op de aftiteling van dit was het nieuws zien staanquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
HuhHeb ik wat gemist ? ...wat heeft Nico hiermee te maken
Zou Bommie tot 5 kunnen tellen denk je?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog een beetje voetbal gevolgd lately ?![]()
![]()
Owww...dat...ik dacht al dat ie iets met Spy Jappie te maken had.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die heb, ik een aantal malen op de aftiteling van dit was het nieuws zien staan
Vond ik wel geinig, om iemand die ik van hier 'kon' en vaak ook wel grappig vond, aan een programma te zien meewerken wat ik ook vaak wel grappig vind
Maar zag het nu ff niet meer, maar misschien niet goed opgelet
Moordwijf ben jequote:Op zaterdag 25 november 2006 22:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Zou Bommie tot 5 kunnen tellen denk je?
hihihihihihihihihihi
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Dit is meer informatie dan waar ik om gevraagd had!![]()
Jajajaja...dat zeggen ze allemaal!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Dit is meer reactie dan waar ik om gevraagd had!![]()
![]()
Wel "slecht" voor het doelsaldo van onze eindhovense vrindenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moordwijf ben je....eerlijk waar
![]()
Uhuh...ik snap ook niet waarom bommels en zijn vrienden het zover hebben laten komen..quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wel "slecht" voor het doelsaldo van onze eindhovense vrinden![]()
![]()
Inderdaad! Ik zal de supportersvereniging van de FC eens vragen bij Haagse Ike in de leer te gaan, daar zit de hoe-wedstrijd-neer-te-leggen knowhow.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...ik snap ook niet waarom bommels en zijn vrienden het zover hebben laten komen.....ze hadden toch gewoon na 2-0 het veld kunnen bestormen...doen ze in onze politieke hoofdstad ook.
![]()
Jij houdt echt van Ajax he ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:32 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zal de supportersvereniging van de FC eens vragen bij Haagse Ike in de leer te gaan, daar zit de hoe-wedstrijd-neer-te-leggen knowhow.![]()
STOMMERDS. ALLES om Ajax de poot dwars te zetten![]()
Vraag het gelijk ook even onze eindhovense vriendenquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:32 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zal de supportersvereniging van de FC eens vragen bij Haagse Ike in de leer te gaan, daar zit de hoe-wedstrijd-neer-te-leggen knowhow.![]()
Anders stop je het gewoon in mijn brievenbus.quote:
Ben je beetje slecht bij stem? Overdosis sinterklaasliedjens?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zing eens:
"we love you Ajaxwe do"
![]()
Wees blij dat ik me wist in te houden bij jouw: "Heb ik niet!"quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Anders stop je het gewoon in mijn brievenbus.
Stoute Jappie!Nu durf ik niets meer te zeggen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:38 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ben je beetje slecht bij stem? Overdosis sinterklaasliedjens?![]()
We love you Ajax, we do
we love you Ajax, we do
we love you Ajax, we do
oh Ajax we love you
HAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Anders stop je het gewoon in mijn brievenbus.
Stoute Jappie!Nu durf ik niets meer te zeggen.
![]()
![]()
You are my AJAXquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Geweldig....hou dat gevoel vast...![]()
![]()
Je bent te goed voor me.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wees blij dat ik me wist in te houden bij jouw: "Heb ik niet!"![]()
![]()
Hij begon!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:41 schreef Joohanna het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!
Viezig meisje ben jij zeg!
Latorquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:43 schreef Joohanna het volgende:
[..]
You are my AJAX
My only AJAX
You make me happy
When skies are grey
You never noticed
How much I love you
Please don't take
My Ajax away
whehehehe was het maar vast winterstop!![]()
Ik ga even fijn een detective kijken!
LATORS!
McCallum? Moet hier nog wachten tot de Lion King is afgelopen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:43 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga even fijn een detective kijken!
LATORS!
Ik heb weer het idee dat ik wat misquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Geweldig....hou dat gevoel vast...![]()
![]()
Ik heb het idee dat mijn geheugen juist weer wat is opgefrist.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb weer het idee dat ik wat mis![]()
Huh, je bent in de war, ik bel geen moedersquote:
Joohanna is vast een kloon van Jappie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb weer het idee dat ik wat mis![]()
Ben je al klaar dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
was het zo goed voor jou als het was voor mij?![]()
![]()
Vaak genoeg maar daar kreeg ik blauwe plekken van; geen kapotte telefoons.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh, je bent in de war, ik bel geen moeders
Nee gloednieuwe telefoon, nog nooit gevallen of zoiets?
Dus als hij zich verveelt, gaat ie in tegen zichzelf lopen lullen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Joohanna is vast een kloon van Jappie.![]()
![]()
Zonder kapotte telefoon had ik er misschien nog om kunnen lachenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vaak genoeg maar daar kreeg ik blauwe plekken van; geen kapotte telefoons.![]()
Je moet toch watquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus als hij zich verveelt, gaat ie in tegen zichzelf lopen lullen?![]()
Skippiequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zonder kapotte telefoon had ik er misschien nog om kunnen lachen
Ja dat dacht talitha vast ook toen ze mij weer para probeerde te krijgenquote:
Ze is zo ondeugend he die meid...quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat dacht talitha vast ook toen ze mij weer para probeerde te krijgen![]()
Wat zal ik zeggen. Ik heb het einde eerlijk gezegd niet helemaal meegekregen...?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...voldeed het niet aan je verwachtingen ofzo...
![]()
![]()
Laat mij gewoon ff zeiken als ik wil zeiken manquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Skippiesnel en goedkoop ....minder geschikt voor de overdracht van "grote bestanden" maar verder...
![]()
Wie! Ik?!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat dacht talitha vast ook toen ze mij weer para probeerde te krijgen![]()
Heb je niet toevallig ook nog een elektrische tandenborstel welke niet helemaal naar behoren functioneert ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat mij gewoon ff zeiken als ik wil zeiken man![]()
Ik heb ook nog een vaste telefoon, maar dat doet er ff niet toe
Het is de weg die het intressant maakt Tallyquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen. Ik heb het einde eerlijk gezegd niet helemaal meegekregen...?![]()
Heb ik niet nodig, ik functioneer zelf niet naar behorenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig ook nog een elektrische tandenborstel welke niet helemaal naar behoren functioneert ?![]()
![]()
Nee, valt het op?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij bent echt niet blij hè?! Arme Eend.![]()
![]()
![]()
![]()
Is het niet grappig hoe het menselijk geheugen werkt....wij onthouden slechts dat wat wij willen onthouden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is de weg die het intressant maakt Tally...onthou dat nu eens een keer
![]()
Zit daar copyright op ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik ben gewoon heel fijngevoelig.![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik ben gewoon heel fijngevoelig.![]()
Vol met ideeen dus...quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:33 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik heb zelfs patent aangevraagd.
Kut nokiaquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vol met ideeen dus...![]()
Heb je nog een beetje creativiteit over voor een pakkende SC titel!![]()
Ach het schiet toch niet op, we krijgen hem waarschijnlijk niet eens volquote:
Ik wou net zeggen....quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach het schiet toch niet op, we krijgen hem waarschijnlijk niet eens vol
Het feest op de streams begint nu pasquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen....
Schiet eens op Tally....hij moet wel vol vanaaf hoor.... [afbeelding]
Geen ideequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het feest op de streams begint nu pas
Lessons in love.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vol met ideeen dus...![]()
Heb je nog een beetje creativiteit over voor een pakkende SC titel!![]()
Ik ben al bezig!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen....
Schiet eens op Tally....hij moet wel vol vanaaf hoor.... [afbeelding]
Is al een oudje toch, volgens mij ken ik hem wel, maar weet ik er niks meer van, behalve dat het met Bruce Willis is?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee...Ik heb het nooit zo op die BB feestjes gehad...
![]()
The Jackall daarentegen....al was het boek nog vele malen beter...
![]()
Yupzz.... Bruce Willis....Richard Gere...Lena Olin....tis een mooie setting bij elkaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is al een oudje toch, volgens mij ken ik hem wel, maar weet ik er niks meer van, behalve dat het met Bruce Willis is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |