Valt wel mee toch?quote:
Dat wel...maar ik word een beetje treurig van al die muurbloempjes hier...quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:33 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
We zijn er toch in de vorige SC over eens geworden wat de identiteit van een zekere eindhovense voetbalclub is? Ik vind dat nogal waardevolle info, eerlijk gezegd!![]()
Ja, er was een training en de bewoners zouden penalty's mogen schieten. Maar de heren voetballers hadden opeens geen tijd meer. Zelfs niet voor handtekeningen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:25 schreef ijsbrekertje het volgende:
Was er ook nog training? En hebben jullie handtekening gevraagd?
Misschien wel verstandig! Er werd namelijk geen presentielijst gehanteerd. Als er 50 personen in de bus zaten, dan werd er verder niet meer gekeken of het ook de juiste personen waren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zou ik maandag op kantoor toch liever even goed kijken of er geen vergissingen zijn gemaakt!![]()
Hebben ze iig veel raak kunnen schietenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, er was een training en de bewoners zouden penalty's mogen schieten. Maar de heren voetballers hadden opeens geen tijd meer. Zelfs niet voor handtekeningen!![]()
Misschien konden ze de clienten niet verstaan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hebben ze iig veel raak kunnen schieten
Maar wat een blaaskaken zeg...
Brabanders hè!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hebben ze iig veel raak kunnen schieten
Maar wat een blaaskaken zeg...
Weltrustenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Brabanders hè!![]()
Ik ga vanavond lekker vroeg slapen. Tot later.![]()
![]()
Gelijk heb je... trustuh Talitha..quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Brabanders hè!![]()
Ik ga vanavond lekker vroeg slapen. Tot later.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:33 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
We zijn er toch in de vorige SC over eens geworden wat de identiteit van een zekere eindhovense voetbalclub is? Ik vind dat nogal waardevolle info, eerlijk gezegd!![]()
Tis opvallend rustig voor de zaterdagnacht, geeft verder niet dat je elders aan het chatten bentquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, ik babbel ook elders. Ik had gedacht/gehoopt dat de COSsers misschien zouden meeverhuizen.
Ha! Ik heb mijn geweer bij me en ik schiet met hagel op kuteenden!quote:
Die tekst heb ik al zovaak overleeft.... volgens mij ben ik onsterfelijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha! Ik heb mijn geweer bij me en ik schiet met hagel op kuteenden!![]()
And i am gonna smoke you backquote:
Oh, ik had nooit gedacht dat jij een roker zou zijn. Vraag me niet waaromquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
And i am gonna smoke you back(steekt net Gauloise op
)
Ik heb wel eens een bong gerookt, maar ik heb nog nooit een PC eend gerooktquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
And i am gonna smoke you back(steekt net Gauloise op
)
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bong gerookt, maar ik heb nog nooit een PC eend gerookt
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik had nooit gedacht dat jij een roker zou zijn. Vraag me niet waarom![]()
Waar is toch die smiley die met z'n oogjes roltquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bong gerookt, maar ik heb nog nooit een PC eend gerookt
Deze?quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar is toch die smiley die met z'n oogjes rolt
Hoe kom jij aan die naam dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat is een bong dan (om te roken)![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bongquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat is een bong dan (om te roken)![]()
Niet door wat je nu noemt, maar zie fobo mss weet je het dan welquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die naam dan?
Ken je cypress hill niet ofzo
Aha, neen dat ben ik nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bong
Ik heb gekeken maar weet het nog nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet door wat je nu noemt, maar zie fobo mss weet je het dan wel
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb gekeken maar weet het nog niet
Ik haat raadseltjes
Nee, moet ik nou toch gaan raden?quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geen enkel idee?
(en ik ben gek op raadsels)
Haha, heeft wel met TV te maken, maar dit is iets anders...het is namelijk het BIOS van "Mr.Zap" (zie mn avatar, hint) en die heet BONG4002 vandaarquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, moet ik nou toch gaan raden?
Jij bent lid van een of ander tv kanaal, waar ze jouw de naam bong hebben toegewezen en toen heb je dat ook hier maar als usernaam hier gebruikt![]()
![]()
Kon je daar toevallig ook BB op zienquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, heeft wel met TV te maken, maar dit is iets anders...het is namelijk het BIOS van "Mr.Zap" (zie mn avatar, hint) en die heet BONG4002 vandaar(Mr.Zap is een digitale ontvanger die nu niet meer wordt gebruikt)
Ja klopt!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kon je daar toevallig ook BB op zien
Hmm ok dan snijdt het meer hout dan ik dachtquote:
Haha, snap je eerste gedachte ook hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm ok dan snijdt het meer hout dan ik dacht
Maar ik blijf erbij dat bongs er in eerste instantie gewoon zijn, om ge-smoked te worden
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:35 schreef PC eend het volgende:
Finale weekend, ik had gehoopt op een zuipfeest ofzo, is het nu al helemaal dood
morgen zo een beetje laatste kans, als ze maandag een beetje fris de finale inwillen tenminste
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:36 schreef Nostalgist het volgende:
Morgen wordt een heftig zuipfeest hoor......Zeker weten !
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:36 schreef Nostalgist het volgende:
Morgen wordt een heftig zuipfeest hoor......Zeker weten !
Anders praten we ze het wel aan, in de hoop dat ze het teruglezenquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:37 schreef Nostalgist het volgende:
Alle frustraties eruit, en nog even knallen voordat de PTSS toeslaat....
óf niet als Hummie de remmen erop knaltquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:37 schreef Nostalgist het volgende:
Alle frustraties eruit, en nog even knallen voordat de PTSS toeslaat....
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Anders praten we ze het wel aan, in de hoop dat ze het teruglezen![]()
Roel is hier niet meer vaak geweest dus helaasquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:39 schreef Nostalgist het volgende:
Is Roeland nog gesignaleerd of is die het huwelijk al aan het voorconsumeren ?
No way ! Die weet dat de groepsband belangrijk is, en dus ook een volledig laatste los-gaan....quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
óf niet als Hummie de remmen erop knalt
Ah... Jammer, was altijd wel lachen met die gast....quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Roel is hier niet meer vaak geweest dus helaasBezig met huwelijk dus
Wie weet....gaan Marcel en Egbert op de vuistquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
No way ! Die weet dat de groepsband belangrijk is, en dus ook een volledig laatste los-gaan....![]()
Geen idee, vorige weekend was hij hier nog even.quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:39 schreef Nostalgist het volgende:
Is Roeland nog gesignaleerd of is die het huwelijk al aan het voorconsumeren ?
Zeker, maar hij merkte ook wel dat BB nu niet echt leefde hier toen het zo saai was en is een beetje afgehaakt in het algemeen, wie weet drijft hij ineens weer boven als het allemaal weer een beetje begint te levenquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah... Jammer, was altijd wel lachen met die gast....
Ik vermoed, morgennacht, zo rond 4-en....quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, maar hij merkte ook wel dat BB nu niet echt leefde hier toen het zo saai was en is een beetje afgehaakt in het algemeen, wie weet drijft hij ineens weer boven als het allemaal weer een beetje begint te leven
Truste iigquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:45 schreef Nostalgist het volgende:
Maar ik ga eens slapen, mijn laptopbatterij is bijna op......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |