en internet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht! Een verkeerde move en hij krijgt zowel Marcel als Hilde op zijn dak.
Vind je?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Wel sympathiek van Marcia....
Ze is de vredesstichtsster.....quote:
...die omhelzing bedoel je?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Wel sympathiek van Marcia....
We zullen het zien de laatste 3 dgnquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is de vredesstichtsster.....![]()
Nee, zo is ze volgens mij niet...quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:03 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...die omhelzing bedoel je?
Was dat geen Judas-kus?
Dat ben je pas als je een gesprek aangaat. Dat had ze kunnen zijn als ze met E10 in gesprek was gegaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is de vredesstichtsster.....![]()
Dat wilde ze om begrijpelijke redenen niet.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef berney het volgende:
[..]
Dat ben je pas als je een gesprek aangaat. Dat had ze kunnen zijn als ze met E10 in gesprek was gegaan.
Nu is het te laat.
Ik begrijp dat niet, maar dat is nu niet aan de orde he.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat wilde ze om begrijpelijke redenen niet.....![]()
Tja, had niet anders verwacht, eigenlijk. ..quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef T-lex het volgende:
dolle boel.....![]()
Marcel: "Maandag is E10 aanwezig...met al z'n vrienden...en dan zijn er geen camera's bij"
Echt stoere praat......![]()
Marcel drukt vannacht als iedereen slaapt wel een kussen op Egberts gezicht...quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Kom op Marcel, vlieg die kale naar de strot.
Volgens mij welquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, zo is ze volgens mij niet...
Redelijk enthousiast. Egbert heeft niets gezegd....quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:13 schreef Monotomy het volgende:
Okee, Marcel is binnen dus? Hoe werd er gereageerd?
(zit in de trein dus heb ff geen streams en een trage internetconnectie)
Ik kom helemaal niet meer op de BB site dus ik denk eerder een storingquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:13 schreef Monotomy het volgende:
Okee, Marcel is binnen dus? Hoe werd er gereageerd?
(zit in de trein dus heb ff geen streams en een trage internetconnectie)
Handig hee, geen verantwoording nemen voor je uitspraken, acties en gedachtengoedquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne had moeite met het filmpje. Hij heeft er spijt van. Hij wilde een feestweek. Dat zat hem dwars
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:18 schreef versabommie het volgende:
komop Marcel, loop op die kale af, zeg :"even goede vrienden" ruk vervolgens zijn ogen uit de kassen en kak zijn schedel vol, vierendeel hem en steek hem voor de zekerheid in de hens!
Na alle stront die e10 in en buiten het huis heeft gehad, en BB die hem voor dood liet vond ik het waanzinnig van lef getuigen dat hij het huis weer in ging. Hij vraagt aan BB om het gezellig te houden en natuurlijk pakt Hummie met beide handen de kans om om hem ver ind e stront te duwen. Maar een getrouwde vrouw met twee kinderen die zich laat vingeren kunnen ze niet genoeg beschermenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne had moeite met het filmpje. Hij heeft er spijt van. Hij wilde een feestweek. Dat zat hem dwars
Ach, even wat reacties van VOL uitprinten, over de schutting heengooien en hij er weer een weekje tegenaan, die Eggie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:20 schreef schizolientje het volgende:
Die Egbert, die heeft het volgens mij niet meer
Ik deed echt mijn best om genuanceerd over te komen, vriend Nossiequote:Op vrijdag 24 november 2006 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iets minder mag ook wel, hoor..... Tís maar een spelletje....
Misschien voel jij je meer thuis op volquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iets minder mag ook wel, hoor..... Tís maar een spelletje....
Ik vind jou liefquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien voel jij je meer thuis op vol![]()
Ik begin te lezen en lig meteen in een deukquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Kom op Marcel, vlieg die kale naar de strot.
Ze hebben hem wel nog een telefonnummer van een bodyguard meegegeven hoor....quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik deed echt mijn best om genuanceerd over te komen, vriend Nossie![]()
en spelletje? tis de hardste BB ooit!
Wel eens gehoord hoe e10 los werd gelaten uit het huis en wat de nazrog was? :"kom voorlopig maar niet buiten, doei!"
Gaat ie morgen doen...quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Marcel, trek die kale schedel eraf en neem hem mee als trofee!![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
Marcel, trek die kale schedel eraf en neem hem mee als trofee!![]()
maar zonder dollen, die jongen is hoe je ook over hem denkt en wat je mening ook mag zijn gewoon asociaal behandeld door BB en Hummie had gesmult als hij door en Semih en Egbert EN de aanhang kapot gemaakt zou zijn!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze hebben hem wel nog een telefonnummer van een bodyguard meegegeven hoor....![]()
NIETS meegemaakt, zei hij, oftewel, is nooit dronken geweest en gerotzooidquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:24 schreef Marrije het volgende:
Marcel gaat er morgen wat van zeggen tegen Eggie!!
Marcel: die man heeft iets meegemaakt in zijn jeugd!
Hmm, 2 anderen hebben ook gehoord wat ik heb gehoord, kortom, ik denk toch dat het iets was ipv nietsquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:26 schreef avonne het volgende:
[..]
NIETS meegemaakt, zei hij, oftewel, is nooit dronken geweest en gerotzooid
Ja sorry, ik ben nogal eenkennig en verlegenquote:
Is ook triest natuurlijk, maar Hummie is wat dat betreft "as cold as ice"quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar zonder dollen, die jongen is hoe je ook over hem denkt en wat je mening ook mag zijn gewoon asociaal behandeld door BB en Hummie had gesmult als hij door en Semih en Egbert EN de aanhang kapot gemaakt zou zijn!
IK hoop het nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef avonne het volgende:
Ik heb altijd van Marcel gevonden dat hij zich zelf inhield in het huis, en zo min mogelijk rare dingen zou doen.
Ik verwacht dat hij vanavond errug gezellig wordt, en laat zien hoe je een feestje kunt bouwen, zonder geruzie.
Precies. Het wordt echt tijd dat die Egbert en dat sletje van een dochter het eens voor hun kiezen krijgen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar zonder dollen, die jongen is hoe je ook over hem denkt en wat je mening ook mag zijn gewoon asociaal behandeld door BB en Hummie had gesmult als hij door en Semih en Egbert EN de aanhang kapot gemaakt zou zijn!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef kukeleku het volgende:
Marcel:" ja Rob mocht niet meer komen naar de live ofzo, maar afgelopen maandag was hij er weer"![]()
E10 heeft zelf verteld dat hij anderhalf uur bij de psycholoog had gezeten bij zijn exit, dat was het langste geweest van allemaal volgens e10, de andere waren met een half uur klaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is ook triest natuurlijk, maar Hummie is wat dat betreft "as cold as ice"
Van de andere kant kan ik het me moeilijk voorstellen. Egbert geeft hoog op over de nazorg.
Ik vermoed dat Etienne het gewoon geweigerd heeft....
Wellicht morgen het begin. GO Marcel GOquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Het wordt echt tijd dat die Egbert en dat sletje van een dochter het eens voor hun kiezen krijgen.
Waarom morgen ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wellicht morgen het begin. GO Marcel GO![]()
1) Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:29 schreef schatje het volgende:
Rob heeft dus wel moeite gehad met Monique en Tijn.
Het is nu alleen minder.
k hoorde ook nog iets van niet tegenkomen.
Ik weet niet of ik daar nu nog op zit te wachten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wellicht morgen het begin. GO Marcel GO![]()
Egbert zei al dankje big brother als ze hem in een kano een nacht lieten zittenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is ook triest natuurlijk, maar Hummie is wat dat betreft "as cold as ice"
Van de andere kant kan ik het me moeilijk voorstellen. Egbert geeft hoog op over de nazorg.
Ik vermoed dat Etienne het gewoon geweigerd heeft....
Ik ook niet. Zeker niet de positieve geluiden van Rob. Ik geloof niet dat die man niet boos is.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig
Alleen ik gun die zusjes hun positieve berichten niet.
DBK lockquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
S 1 en 2 zonder geluid ??
yepquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
S 1 en 2 zonder geluid ??
+1quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zeker niet de positieve geluiden van Rob. Ik geloof niet dat die man niet boos is.....
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:34 schreef schatje het volgende:
Nou Tijn, ik zou als ik jou was het zekere voor onzekere nemen en niet bij Monique thuis aanbellen als dit allemaal voorbij is. Ga maar lekker naar Cambodja jongen.
Voor het eerst dan....quote:
de helft gaat in ieder geval naar zusliefquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina denkt niet te winnen, maar denkt wel dat als ze wint "een beter leven" krijgt.
Ik betwijfel of Saartje uberhaupt wel met geld om kan gaan.
Zeker, is menselijk he.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
saar hoopt toch wel op een overwinning....
Geen voortrekkerij nee. Jeroen kreeg een kaartje van Milica. Da's hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina een brief van Etienne ....... Tuurlijk BB, geen voortrekkerij......
Yep ze gaan verliezenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
Tijn en Rik kutnieuws gehad?
En ze mogen er vast niet over pratenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er met Tijn en Rik, die zijn behoorlijk aangeslagen toch?
Bedenk es watquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
Tijn en Rik kutnieuws gehad?
Daar lijken ze zich dan goed aan te houdenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ze mogen er vast niet over praten![]()
Weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er met Tijn en Rik, die zijn behoorlijk aangeslagen toch?
Nou ziet er wel ernstig uit, of Hummie heeft 1 van haar jaarlijkse opvliegers gehad zoals alleen Menno die kende, of er is iets echt enorm loos met familie!quote:
Ik vind het eigenlijk wel wat hebben, dat gegiegel op je oren en dan die beelden van tijn en rikquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, ik kan dat debiele geblaat van de zusjes niet meer aanhoren, en stream 1 en 2 zijn geluidloos.
Tijn en Rik maken idd een aangeslagen indruk.
Volgens mij is het niets ernstigs.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:47 schreef avonne het volgende:
misschien krijgen alle finalisten geld geboden, m oeten ze nu wachten tot de anderen geroepen zijn
Volgens mij "Hoe heet het forum".quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef Marrije het volgende:
Wat zei Tijn?
ik verstond ook forumquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij "Hoe heet het forum".
Maar dat kan ook wishfull thinking van mijn kant zijn.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef avonne het volgende:
"Hij heeft er niet serieus over nagedacht, of wel?"
"Ik vind het niets voor hem"
iemand zelfmoord gepleegd?
Tijn zei dat marcel had gezegd dat etienne vanavond weer mee had willen komen en daarna antwoordde tijn het bovenstaande
Zoals ik het hoorde ging dat over Etienne. Hij zou - volgens Tijn - in de auto tegen Marcel gezegd hebben; "of zal ik weer mee naar binnen gaan".quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef avonne het volgende:
"Hij heeft er niet serieus over nagedacht, of wel?"
"Ik vind het niets voor hem"
iemand zelfmoord gepleegd?
Dat zou leuk zijn, dat het bericht dat ze saampje onderaan staan, deze stemming veroorzaakt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:52 schreef kukeleku het volgende:
Ze hebben het nu over de stand van de poll
Als het echt zo is dat ze moeten kiezen wie van de twee zal gaan tegen een bepaald bedrag dan zit er een afscheid aan te komen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:52 schreef schatje het volgende:
Jezus, wat een graf stemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |