en internet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht! Een verkeerde move en hij krijgt zowel Marcel als Hilde op zijn dak.
Vind je?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Wel sympathiek van Marcia....
Ze is de vredesstichtsster.....quote:
...die omhelzing bedoel je?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Wel sympathiek van Marcia....
We zullen het zien de laatste 3 dgnquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is de vredesstichtsster.....![]()
Nee, zo is ze volgens mij niet...quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:03 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...die omhelzing bedoel je?
Was dat geen Judas-kus?
Dat ben je pas als je een gesprek aangaat. Dat had ze kunnen zijn als ze met E10 in gesprek was gegaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is de vredesstichtsster.....![]()
Dat wilde ze om begrijpelijke redenen niet.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef berney het volgende:
[..]
Dat ben je pas als je een gesprek aangaat. Dat had ze kunnen zijn als ze met E10 in gesprek was gegaan.
Nu is het te laat.
Ik begrijp dat niet, maar dat is nu niet aan de orde he.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat wilde ze om begrijpelijke redenen niet.....![]()
Tja, had niet anders verwacht, eigenlijk. ..quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:05 schreef T-lex het volgende:
dolle boel.....![]()
Marcel: "Maandag is E10 aanwezig...met al z'n vrienden...en dan zijn er geen camera's bij"
Echt stoere praat......![]()
Marcel drukt vannacht als iedereen slaapt wel een kussen op Egberts gezicht...quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Kom op Marcel, vlieg die kale naar de strot.
Volgens mij welquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, zo is ze volgens mij niet...
Redelijk enthousiast. Egbert heeft niets gezegd....quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:13 schreef Monotomy het volgende:
Okee, Marcel is binnen dus? Hoe werd er gereageerd?
(zit in de trein dus heb ff geen streams en een trage internetconnectie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |