Waarom morgen ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wellicht morgen het begin. GO Marcel GO![]()
1) Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:29 schreef schatje het volgende:
Rob heeft dus wel moeite gehad met Monique en Tijn.
Het is nu alleen minder.
k hoorde ook nog iets van niet tegenkomen.
Ik weet niet of ik daar nu nog op zit te wachten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wellicht morgen het begin. GO Marcel GO![]()
Egbert zei al dankje big brother als ze hem in een kano een nacht lieten zittenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is ook triest natuurlijk, maar Hummie is wat dat betreft "as cold as ice"
Van de andere kant kan ik het me moeilijk voorstellen. Egbert geeft hoog op over de nazorg.
Ik vermoed dat Etienne het gewoon geweigerd heeft....
Ik ook niet. Zeker niet de positieve geluiden van Rob. Ik geloof niet dat die man niet boos is.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig
Alleen ik gun die zusjes hun positieve berichten niet.
DBK lockquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
S 1 en 2 zonder geluid ??
yepquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
S 1 en 2 zonder geluid ??
+1quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zeker niet de positieve geluiden van Rob. Ik geloof niet dat die man niet boos is.....
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:34 schreef schatje het volgende:
Nou Tijn, ik zou als ik jou was het zekere voor onzekere nemen en niet bij Monique thuis aanbellen als dit allemaal voorbij is. Ga maar lekker naar Cambodja jongen.
Voor het eerst dan....quote:
de helft gaat in ieder geval naar zusliefquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina denkt niet te winnen, maar denkt wel dat als ze wint "een beter leven" krijgt.
Ik betwijfel of Saartje uberhaupt wel met geld om kan gaan.
Zeker, is menselijk he.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
saar hoopt toch wel op een overwinning....
Geen voortrekkerij nee. Jeroen kreeg een kaartje van Milica. Da's hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina een brief van Etienne ....... Tuurlijk BB, geen voortrekkerij......
Yep ze gaan verliezenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
Tijn en Rik kutnieuws gehad?
En ze mogen er vast niet over pratenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er met Tijn en Rik, die zijn behoorlijk aangeslagen toch?
Bedenk es watquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
Tijn en Rik kutnieuws gehad?
Daar lijken ze zich dan goed aan te houdenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ze mogen er vast niet over praten![]()
Weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er met Tijn en Rik, die zijn behoorlijk aangeslagen toch?
Nou ziet er wel ernstig uit, of Hummie heeft 1 van haar jaarlijkse opvliegers gehad zoals alleen Menno die kende, of er is iets echt enorm loos met familie!quote:
Ik vind het eigenlijk wel wat hebben, dat gegiegel op je oren en dan die beelden van tijn en rikquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, ik kan dat debiele geblaat van de zusjes niet meer aanhoren, en stream 1 en 2 zijn geluidloos.
Tijn en Rik maken idd een aangeslagen indruk.
Volgens mij is het niets ernstigs.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:47 schreef avonne het volgende:
misschien krijgen alle finalisten geld geboden, m oeten ze nu wachten tot de anderen geroepen zijn
Volgens mij "Hoe heet het forum".quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef Marrije het volgende:
Wat zei Tijn?
ik verstond ook forumquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij "Hoe heet het forum".
Maar dat kan ook wishfull thinking van mijn kant zijn.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef avonne het volgende:
"Hij heeft er niet serieus over nagedacht, of wel?"
"Ik vind het niets voor hem"
iemand zelfmoord gepleegd?
Tijn zei dat marcel had gezegd dat etienne vanavond weer mee had willen komen en daarna antwoordde tijn het bovenstaande
Zoals ik het hoorde ging dat over Etienne. Hij zou - volgens Tijn - in de auto tegen Marcel gezegd hebben; "of zal ik weer mee naar binnen gaan".quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef avonne het volgende:
"Hij heeft er niet serieus over nagedacht, of wel?"
"Ik vind het niets voor hem"
iemand zelfmoord gepleegd?
Dat zou leuk zijn, dat het bericht dat ze saampje onderaan staan, deze stemming veroorzaakt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:52 schreef kukeleku het volgende:
Ze hebben het nu over de stand van de poll
Als het echt zo is dat ze moeten kiezen wie van de twee zal gaan tegen een bepaald bedrag dan zit er een afscheid aan te komen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:52 schreef schatje het volgende:
Jezus, wat een graf stemming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |