ik kan ook niet zo heel goed over weg met haar.. ik ga hier niet op een forum gooien waarom allemaal niet, maar het komt erop neer dat we nogal botstenquote:Op zondag 26 november 2006 19:02 schreef Carolina123 het volgende:
Een vraagje aan de journalistiekers van Windesheim die M. Knol hebben gehad: Wat heeft iedereen tegen haar? Ik heb al verschillende mensen negatief over haar horen praten en ook op dit forum staan er in een bepaald topic (weet even niet meer welke) niet al te positieve dingen over haar. Ik ben er alleen nog niet achter waarom mensen haar niet leuk vinden, op mij komt ze namelijk wel aardig over.
Waltertje is wel oke. Je bent niks verplicht. Ze organiseren feesten enz. maar verder niet veel bijzonders, het is ook geen studentenvereniging.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja: hoe is die vereniging, Waltertje of zo? Heb je daar iets aan of is het alleen maar onzin waar je niets mee doet?
Ik schrijf juist altijd.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Enne: als journalist zul je tijdens een langdurig interview ook moeten schrijven als de techniek je in de steek laat. Misschien probeerde hij wel een punt te maken.
Volgens mij valt dat dik mee. Ik heb nog nooit wat van die regel gemerkt.quote:Op maandag 4 december 2006 18:19 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Hier een vijfdejaars uit Zwolle![]()
Vraagje voor de 5e/6e/7e/8e-jaars onder ons:
Is het nu echt zo dat je een tentamen maar 1x per jaar mag herkansen? Ik had me ingeschreven voor 3 hertentamens vorige week (2e jaar), maar ik heb er 1 niet gemaakt. Mag ik die nu nog een keer herkansen dit jaar?
Ik wil toch wel heel graag dit schooljaar afstuderen...
Een koude hal met erg veel mensenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
hoi, ik heb een vraagje
ik doe eind Maart mee aan de selectie-toets in utrecht. nu is mijn vraag, waar moet ik rekening mee houden, en wat kan ik ongeveer verwachten?
psssssssssssssstquote:Op zondag 14 januari 2007 22:53 schreef moemoe het volgende:
Een tip: koop/leen/lees ''basisboek Journalistiek'' van Kussendrager. Als het aankomt op media inzicht, komen veel vragen uit dit boek terug in de selectietoets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |