Nee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
Geachte onderdanen,
kan de TT niet veranderd worden naar: NJ, Snakey, jogy, Chowi en remlof adoratietopic?
Zo ja, doen. Zo neen, toch doen.
Hoogachtend,
Inlikker.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
Geachte onderdanen,
kan de TT niet veranderd worden naar: NJ, Snakey, jogy, Chowi en remlof adoratietopic?
Zo ja, doen. Zo neen, toch doen.
Hoogachtend,
Whehehe zrtlrnc beleidquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:09 schreef cerror het volgende:
Ik pleit voor een zero-tolerance beleid want dit gebagger loopt de spuigaten uit.
dan zal ik die maar niet deleten he?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn 10.000ste post op FOK!
Jongens bedankt![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
dan zal ik die maar niet deleten he?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
Boem-Dikkie, hoe kun je in godsnaam zo slijmen
we halen alle bagger hier weg.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik slijm niet maar remlof heeft alle 'niet' slijm berichten van me weggehaald hier godverdomme!
omdat het over de datum isquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:23 schreef boem-dikkie het volgende:
he overjarige onzin mod? waarom doe je mn felicitatie topic op slot?
ow je doet idd onz wel naam aan. onzin dusquote:
Joah?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:00 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Jogy?
een kuttopic met een goede toekomst.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
Ik vind van niet, het is een kuttopic.
Bwoah, ik voel niet zoveel voor een kuttopic waarin ze óók nog D_A bashen. Da's kansloos.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:57 schreef mstr het volgende:
[..]
een kuttopic met een goede toekomst.
En in ONZ zijn alleen maar kuttopics.
Maar D_A ook, dus dat boeit nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bwoah, ik voel niet zoveel voor een kuttopic waarin ze óók nog D_A bashen. Da's kansloos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |