Nee, ze bestonden vanaf 1989 tot 2004. En de naam van de band is ook een (dubbele) voornaamquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:35 schreef Homdeck het volgende:
amazing stroopwafels?
leg het maar even uit ja. nembrionic is ook nieuw hier.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:36 schreef vdvorst het volgende:
nembrionic, gaat hard hier man, een topic blijft ongeveer 3 uur open, dan zitten we aan de 300 posts:D
Ken Excelsior naast Spinvis alleen maar van Johan, Solo en Caesar maar die zijn het niet weet ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:33 schreef Neleos het volgende:
Maar goed. De band bestaat al een paar jaar niet meer. Het door hen opgerichte label Excelsior wel.
Onder andere Spinvis staat daar ook gecontracteerd.
Nee, maar de muziek is wel vergelijkbaar en iets beter vind ik, vooral Happy Traum en Weeps dan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ken Excelsior naast Spinvis alleen maar van Johan, Solo en Caesar maar die zijn het niet weet ik
Gaat wel om dubbele punten he. Het moet niet te makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef vdvorst het volgende:
dit kan nog lang gaan duren:D
Eens..maar we moeten geen 2 paginas over een bandnaam gaan doenquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gaat wel om dubbele punten he. Het moet niet te makkelijk zijn.
Daarom heb ik alles op één pagina staan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens..maar we moeten geen 2 paginas over een bandnaam gaan doen
Daryll Ann?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, ze bestonden vanaf 1989 tot 2004. En de naam van de band is ook een (dubbele) voornaam
Ken ze niet, maar ik voeg ze aan m'n lijstje toequote:Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar de muziek is wel vergelijkbaar en iets beter vind ik, vooral Happy Traum en Weeps dan.
En deze band heeft het label gestart, dus die moet je wel kennen, eigenlijk.
Ze hebben een hele eigen topic hier op FOK!quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ken ze niet, maar ik voeg ze aan m'n lijstje toe
Ik heb 302 berichten per pagina.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:46 schreef vdvorst het volgende:
bij mij is dit ook nog pagina 1, 100 posts per pagina (is max dacht ik)
quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:52 schreef vdvorst het volgende:
roofingburner, nieuwe vraag:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |