ja, 1-4quote:Op zondag 26 november 2006 19:08 schreef Ghostbuster het volgende:
hebben we gewonnen vandaag?
Kijk eens aan, is het bij "je eigen" clubje niets.. Ga je de Glory maar even ergens anders hunten?quote:
Voor glory hoef ik al jaren niet in rotterdom te zijnquote:Op zondag 26 november 2006 19:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kijk eens aan, is het bij "je eigen" clubje niets.. Ga je de Glory maar even ergens anders hunten?![]()
![]()
Als je naar boven had gekeken dan had je kunnen zien dat jullie verloren hebben van een degradatiekanidaatquote:
wie?quote:Op zondag 26 november 2006 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wanneer gaan we die halen ?
Winterstop ?
Dennis On t'enculequote:Op zondag 26 november 2006 22:02 schreef denthemen het volgende:
wat vinden jullie van iemand die de ene week bij jullie bij de harde kern staat en de week erop bij het "fanatieke" gedeelte van psv staat mee te zingen?
niks aan toe te voegenquote:
Ik snap niet hoe dat kan, dacht dat Feyenoord zes miljoen had. Daarvan zijn Tiendalli, Buijs en Charisteas gekocht. Is er volgens mij nog wel wat ruimte over.quote:Op zondag 26 november 2006 20:55 schreef zevenkamp het volgende:
Alves komt sowieso niet, die is te duur voor ons. We hebben al onze centjes namelijk al uitgegeven aan onze griekse superspits.
Willen ze ooit nog een topclub worden?quote:Op zondag 26 november 2006 20:55 schreef zevenkamp het volgende:
Alves komt sowieso niet, die is te duur voor ons.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 november 2006 00:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ineens idd, vorig jaar toch een solide verdediger.
Ook Hofs bakt er vrij weinig van dit seizoen.
Btw:
GEFELICITEERD MET UW GRATIS KAARTJE VOOR
FEYENOORD - SC HEERENVEEN
Feyenoord stelt in samenwerking met de website www.sportenwin.nl 200 gratis kaartjes beschikbaar voor de wedstrijd Feyenoord - SC Heerenveen die op 3 december a.s. om 14.30 uur wordt gespeeld.
U bent de gelukkige winnaar van één van deze kaartjes!
lal![]()
Zoals Greene gisteren speelde ook.quote:Op maandag 27 november 2006 00:35 schreef Malibu-06 het volgende:
Die Bahia mag van mij trouwens heel snel op de bank belanden, die kan het niveau gewoon niet aan.
Alves wil goed spelen om zo in Amsterdam terecht te komen.quote:Op zondag 26 november 2006 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Alves en Bruins
Schijnt niet echt een Feijenoordspits te zijn.. Oftewel gigantisch lui.. Maargoed, dat was/is Cruz ookquote:Op maandag 27 november 2006 08:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Dan maar Balaban met zn 4 goals
Die van Brugge?quote:Op maandag 27 november 2006 08:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schijnt niet echt een Feijenoordspits te zijn.. Oftewel gigantisch lui.. Maargoed, dat was/is Cruz ook![]()
Balaban, is die volgend seizoen niet transfervrij?![]()
Waarom zou een speler naar Amsterdam willen? Naar AZ of PSV is veel aantrekkelijker.quote:Op maandag 27 november 2006 07:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alves wil goed spelen om zo in Amsterdam terecht te komen.
Aldus Alves in een interview in De Nieuwe Revu.
Hij zegt het, ik niet.quote:Op maandag 27 november 2006 11:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom zou een speler naar Amsterdam willen? Naar AZ of PSV is veel aantrekkelijker.
-quote:'Leonardo verkiest Ajax boven PSV'
27 november 2006
Leonardo vertrekt in de winterstop liever naar Ajax dan naar PSV. Tenminste, dat beweerde AD-journalist Hugo Borst zondag in het tv-programma Studio Voetbal. Ook Tottenham Hotspur, de club van manager Martin Jol, zou nog in de race zijn om de Braziliaan over te nemen van NAC Breda.
PSV-trainer Ronald Koeman liet dit weekend nog weten dat hij hoopt dat Leonardo zo snel mogelijk naar Eindhoven komt, maar volgens Borst heeft Ajax betere papieren. "Henk ten Cate heeft een heel goed gesprek gehad met Leonardo, waarin hij de gevoelige snaar heeft weten te raken", aldus Borst.
Bij Ajax zou Leonardo, die slechts 750.000 euro hoeft te kosten, een kans krijgen in de punt van de aanval. Hij zou, in dat geval, moeten rouleren met Klaas Jan Huntelaar en Markus Rosenberg.
Wat praat jij nou weer voor onzin zeg.quote:Op maandag 27 november 2006 00:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ineens idd, vorig jaar toch een solide verdediger.
Ook Hofs bakt er vrij weinig van dit seizoen.
Charisteas kostte al zon 2/3 miljoen, Buijs 750.000 en Tiendalli weet ik niet uit me hoofd. Hou je op ze meest nog 1,5 miljoen over.. jij wou daar Alves van kopen? Die jongen kost minstens 5 miljoen, ze zijn bij Heerenveen niet gekquote:Op zondag 26 november 2006 23:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat kan, dacht dat Feyenoord zes miljoen had. Daarvan zijn Tiendalli, Buijs en Charisteas gekocht. Is er volgens mij nog wel wat ruimte over.
ook als jullie meedelen in de opbrengst van Leoquote:
quote:Leonardo levert NAC slechts drie ton op
Als Leonardo vertrekt bij NAC, verdient zijn club daar een stuk minder aan dan verwacht. De Bredanaars zouden van de afkoopsom van 750.000 euro slechts drie ton overhouden. Dit omdat NAC de helft van de transfersom aan Leonardo moet geven.
De Braziliaanse aanvaller zou dit hebben bedongen bij zijn overgang naar NAC afgelopen januari. Ook zijn oude club Feyenoord deelt mee in een eventuele transfer van Leo, zij ontvangen 75.000 euro.
Leonardo vertrekt vrijwel zeker in de winterstop bij NAC. Onder meer Ajax, PSV en Tottenham Hotspur zijn zeer geïnteresseerd in de diensten van de aanvaller
Boeit niet .. Als'ie naar de Joden gaat mag'ie, heel toepasselijk, onder de grond.quote:Op maandag 27 november 2006 15:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ook als jullie meedelen in de opbrengst van Leo![]()
[..]
was dat niet de laatste keer dat jullie wonnen?quote:Op maandag 27 november 2006 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat was ook al weer de laatste keer dat jullie ergens 4-1 verloren?
anderlechtquote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
als die naar ajax gaat , krijgt die veel gezeik hehe
maar 6 december verkoop voor utrecht uit, gaat leuk worden, was tegen nec vergeten hehe
waarschijnlijk dag voor utrecht uit naar anderlecht-bergen toe
Bij Anderlecht kijken, zoek een levenquote:Op maandag 27 november 2006 17:16 schreef jorienvdherik het volgende:
nog bewaard joh, zoek een leven
Touche..quote:Op maandag 27 november 2006 18:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij Anderlecht kijken, zoek een leven![]()
Joden.quote:Op maandag 27 november 2006 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooi stadion, frutos, andere goede spelers
mijn mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |