Ja, en daaronder dan..quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:02 schreef hippo-clippo het volgende:
we live with the dream of your return?? En de l en i van live zijn dan 17, dat gelijk staat aan het nummer van Pierre destijds bij Fener![]()
Leukquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Binnekort in de Kuip..
Hij moet z'n muil houden, wilde zelf niet RB spelen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gianni Zuiverloon heeft vorige week kritiek geuit op feyenoord dat ze hem hebben weggestuurd en nu dwight tiendalli er hebben staan , hij beweert beter te zijn dan hem.
Deze week doet Pascal bosschaart hetzelfde alleen dan leonard hij beweert ook beter te zijn ,en daarbij geeft ie ook kritiek op Erwin Koeman en Ruud Gullit.
( te lezen in de vi van deze week )
Zelfs bi j Ado presteert hij nog wekelijks de slechtste op het veld te zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Deze week doet Pascal bosschaart hetzelfde alleen dan leonard hij beweert ook beter te zijn ,en daarbij geeft ie ook kritiek op Erwin Koeman en Ruud Gullit.
( te lezen in de vi van deze week )
quote:Op zondag 26 november 2006 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Hopelijk winnen we vandaag, ben er nog niet zeker van
NEC Uit, moet je niet in gaan als '''is maar een degradatiekandidaat''quote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef ruud_fr het volgende:
kut weer vanmiddag
winnen van een topclub, verliezen van een degradatiekandidaat
Vond het nog wel meevallen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Was er dus niet zeker van,
Dat ze verliezen bij NEC maakt mij niet veel uit ( De uitslag nu wel ) Na 5 knappe overwinningen op rij.
Maar het schijnt nu wel heel erg kut te zijn geweest ( de wedstrijd )
Feyenoord zonder Lucius is dus echt kut, zonder leider
NEC een degradatiekandidaat noemenquote:Op zondag 26 november 2006 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
NEC Uit, moet je niet in gaan als '''is maar een degradatiekandidaat''
in 6 minuten 3 goals tegenquote:Op zondag 26 november 2006 14:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond het nog wel meevallen.
1-0 > Slecht gedekt.. Amateurstijl.
2-0 > Slecht gecoached.. Amateurstijl (Bahia had gewoon mee moeten lopen)
3-0 > Lukt die neger nooit meer, netjes ingeschoten.
4-0 > Sjah..
4-1 > Netjes ingekopt![]()
3 en de 4 waren redelijk te verwachten als je vol op de aanval gaat.
We waren niet beter, maar zeker ook niet (zoveel) minder.. Maargoed, thats voetbal.
Feyenoord - Heerenveen en Feyenoord - ADO nu achter elkaarquote:Op zondag 26 november 2006 14:23 schreef zevenkamp het volgende:
Zo en nu weer met zijn alle zeggen dat de GKL weer wegmoet want we hebben verloren
Ja oke, maar zoals ik al zei 1x nu verliezen maakt me ook niet uitquote:Op zondag 26 november 2006 14:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
1 op 1 spelen met onze verdediging is zelfmoord
Pardo erin voor Tiendalli, dan vraag je om moeilijkhedenquote:Op zondag 26 november 2006 14:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
1 op 1 spelen met onze verdediging is zelfmoord
Dat moest hij, dat moet hij en dat zal hij moeten, winst of verliesquote:Op zondag 26 november 2006 14:23 schreef zevenkamp het volgende:
Zo en nu weer met zijn alle zeggen dat de GKL weer wegmoet want we hebben verloren
ze hebben immers Kolkka niet meerquote:Op zondag 26 november 2006 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord - ADO
gaan we gewoon winnen![]()
Mjah, alles of niets.. Dat kan ik, persoonlijk, wel waarderen. Maarjah, dan word het al gauw niets..quote:Op zondag 26 november 2006 14:27 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Pardo erin voor Tiendalli, dan vraag je om moeilijkheden![]()
Pfff met zo'n instelling, blijf je natuurlijk zwakbegaafdquote:Op zondag 26 november 2006 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja oke, maar zoals ik al zei 1x nu verliezen maakt me ook niet uit
Vind ik ook, maar het meerendeel van het legioen zijn gewoon mongolen. Toen het slecht ging met zn alle protesteren en toen we aantal wedstrijden op rij wonnen hoorde je er niets meer over.quote:Op zondag 26 november 2006 14:28 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dat moest hij, dat moet hij en dat zal hij moeten, winst of verlies![]()
Dan zijn ze nog steeds veels te sterk voor Feijenoord.quote:Op zondag 26 november 2006 14:33 schreef Keltie het volgende:
Och, laat dit jaar maar kwakkelen en met de hakken over de sloot 5de worden om zo vol op scherp de play-offs in te gaan (en dus niet zoals vorig jaar) en daar "even te stunten".
PSV laat toch geen steken meer vallen of ze moeten zo mongool zijn om in de winterstop Alex en/of Farfan weg te doen.
Vind ook dat'ie weg moet, maar ik gok om andere redenen dan de rest.. Maar waar ik mij over verbaas is dat je tijdens het hele gezeik geen 1 slecht woord over Wim Jansen heb gehoord.quote:Op zondag 26 november 2006 14:31 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het meerendeel van het legioen zijn gewoon mongolen. Toen het slecht ging met zn alle protesteren en toen we aantal wedstrijden op rij wonnen hoorde je er niets meer over.
Niet alleen voor Feyenoord.quote:Op zondag 26 november 2006 14:34 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog steeds veels te sterk voor Feijenoord.
Ja snap ik ook niks van, Wotte en Baan moesten weg vanwege van die klote aankopen maar onze held Wim doet het minstens even slecht.quote:Op zondag 26 november 2006 14:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind ook dat'ie weg moet, maar ik gok om andere redenen dan de rest.. Maar waar ik mij over verbaas is dat je tijdens het hele gezeik geen 1 slecht woord over Wim Jansen heb gehoord.
Die is (mede/eind) verantwoordelijk voor het aankoop/verkoop gebeuren?
Die heeft de binnengehaalde spelers toch "goedgekeurd"?
Ik ook. Zei al hele tijd dat nancyy het moeilijkst zou worden...quote:Op zondag 26 november 2006 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
donderdag verliezen we denk ( zei ik voor nec uit al )
quote:Op zondag 26 november 2006 14:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
alleen Drenthe en Timmer waren goed
Blijft een clown die Drenthe, de ene keer speelt hij vrij aardig en de andere keer is hij bedroevend slecht.quote:Op zondag 26 november 2006 15:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
. Drenthe was echt lachwekkend slecht.
quote:Timmer: "We waren hautain en gemakzuchtig"
26 november 2006
Het duurde relatief lang voordat doelman Henk Timmer zondag uit de kleedkamer van Feyenoord kwam. De tweede keeper van Oranje had even tijd nodig om mentaal te herstellen van de dreun die NEC (4-1) had uitgedeeld. "Anders gaat het niet goed in de nabeschouwing", liet de routinier veelbetekenend weten.
Zorgvuldig formulerend, bracht de opnieuw sterke Timmer de zware nederlaag onder woorden. "Ja, dit hakt erin. Het is hier weer eens bewezen dat we geen ploeg hebben die een tegenstander zomaar even wegspeelt. We zijn in deze wedstrijd hautain en gemakzuchtig geweest. Dat past totaal niet bij Feyenoord. Dan kunnen we nog steeds van elke ploeg verliezen. Als we dat nu nog niet weten."
Trainer Erwin Koeman, die met Feyenoord vijf keer op rij won in de eredivisie, hield zich na de afstraffing in. "We zijn en blijven instabiel. Dat vind ik heel teleurstellend. Natuurlijk hebben we een jonge ploeg waarin sommige spelers op hun tandvlees lopen. Maar deze nederlaag was ook een kwestie van verkeerde arrogantie. Ik hoop dat iedereen nu weer met beide benen op de grond staat."
Zo gaat het altijd, wen er maar aanquote:Op zondag 26 november 2006 16:30 schreef renz0r het volgende:
Teringzooi, HADDEN we een ultieme kans om in te lopen Ajax en AZ, verprutsen ze het
Vind het eerder raar dat er nog mensen aan moeten wennen. Volgens mij heeft Feyenoord structureel drie of vier van deze rondes per seizoen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:33 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd, wen er maar aan![]()
rare gastquote:Op zondag 26 november 2006 16:35 schreef dvdfreak het volgende:
Jammer voor Feyenoord ,maar verlies voor Ajax maakt het weer goed![]()
![]()
Inderdaad dan snap je het niet helemaal. Kan mij verrotten wat de joden doen, WIJ moeten winnenquote:
quote:Van: Eus
Verzonden: za 25-11-2006 14:40
Aan: info@rovers.co.uk
CC: Onno Jacobs oja@feyenoord.nl
Onderwerp: Sorry
Hello Morten Gamst Pedersen,
I am very sorry.
During Feyenoord-Blackburn Rovers I was sitting on vakkie Z. And you had to take an inthrow there.
But in De Kuip have we now a new machine that the sound of explosions makes. Because we may not afsteak real firework because then the KNVB becomes angry.
And then when you want to take the inthrow the machine made a big knal and I schrok so hard that my beer out of my hands flew right into your face.
I know that my action does not deserve the beauty price.
But believe me, I could there nothing on do.
It was all the debt of the fireworksmachine in De Kuip.
So now you know I didn’t do it with upset.
I hope that you me forgive.
With sportive greetings,
Eus
quote:Afscheidsdiner Jorien van den Herik
[BRON: Lunatic News]
Op woensdag 5 december 2006, niet geheel toevallig de datum waarop er in de alom beruchte FIOD-zaak een definitieve uitspraak zal worden gedaan door de Hoge Raad, wordt er in het Maasgebouw door Feyenoord een afscheidsdiner voor Jorien van den Herik georganiseerd. Volgens welingelichte bronnen zullen hierbij kosten noch moeite worden gespaard, en heeft men een heus 12-gangen menu in petto.
De redactie van Lunatic News ging op onderzoek uit en wist de invitatie met daarop het menu te bemachtigen:
Voor meer info over voornoemd 12-gangen afscheidsdiner, dat de club haar scheidend voorzitter en zijn gevolg aan wil bieden, klikt u HIER.
Zal daar niet veel beter worden. Maar gelukkig wordt het er wel gezellig.quote:Op zondag 26 november 2006 18:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Lekker grafwedstrijd weer!
Ben benieuwd wat dat donderdag gaat geven in Frankrijk, veel alcohol iig! Heb overigens een nieuw hotel geboekt, dichterbij dan het vorige!
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |