Er WAS geen ergenis van de buurtbewoners. Ik weet wel dat inwoners in de zweth geergerd werden toen er opeens een beweegbaar opstakel voor hun deur in de weg werd gegraven waardoor er nu rijen auto's uren voor hun deur staan.quote:Op zondag 17 december 2006 17:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Dit soort obstakels zijn gewoon goedkoper dan een flitspaal. Ik kan me de ergernis van buurtbewoners wel voorstellen, het komt de verkeersveiligheid ook niet ten goede al dat sluipverkeer. Sja, als je gewoon niet 20 seconden kan wachten moet je gewoon door rood rijden, heb je wel de kans dat je auto total-loss is. Eigen risico lijkt me.
hoe ziet het er uitquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef Matness het volgende:
[..]
het was dan ook wel sarcastsich bedoeld.
natuurlijk is het te belachelijk voor woorden dat dit gebeurt.
een kutsysteem, levens gevaarlijk.
en al helemaal lullig als je verdwaald bent, en per abuis erin rijdt.
Of je kijkt 't filmpje even: http://217.115.205.15/2.htmquote:Op zondag 17 december 2006 20:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe ziet het er uitis het een paal die de grond uit schiet of is het een schans
![]()
Welke debiel heeft dan opdracht gegeven die poller daar in te graven?quote:Op zondag 17 december 2006 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er WAS geen ergenis van de buurtbewoners. Ik weet wel dat inwoners in de zweth geergerd werden toen er opeens een beweegbaar opstakel voor hun deur in de weg werd gegraven waardoor er nu rijen auto's uren voor hun deur staan.
De alwetende overheid.quote:Op zondag 17 december 2006 21:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Welke debiel heeft dan opdracht gegeven die poller daar in te graven?
Aan de andere kant: met sneeuw heb ik weleens gezien dat daar in elk geval niet werd gestrooid. Dat is dikke pret als sluiproute...quote:Op zondag 17 december 2006 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens is de poller in de sluiproute direkt naast de a-13 (Rijksstraatweg) helemaal belachelijk. De enige bebouwing die daaraan ligt is een manage. Daar had dus niémand last van sluipverkeer
maak daar maar 7km van, meer is het namelijk niet.quote:Op zondag 17 december 2006 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er WAS geen ergenis van de buurtbewoners. Ik weet wel dat inwoners in de zweth geergerd werden toen er opeens een beweegbaar opstakel voor hun deur in de weg werd gegraven waardoor er nu rijen auto's uren voor hun deur staan.
Daarnaast is dit het gevolg bestrijden in plaats van de oorzaak. DAAR gaat het al mis. Dat er 50 jaar lang geluld wordt over een stukkie rijksweg van 15 kilometer.
Het gaat niet zo zeer om het door rood rijden.. Het hele concept van die dingen (en vele andere maatregelen) draait om 1 ding: Treiteren van automobilisten. DAT is de foutquote:Op zondag 17 december 2006 17:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet door rood rijden, dat lijkt me de makkelijkste en meest reeele oplossing. Je ziet op de filmpjes dat er gewoon extra gas gegeven wordt om er toch nog langs te kunnen. 20 Seconden wachten lijkt me wat verstandiger.
Jank lekker verder.....quote:Op woensdag 20 december 2006 14:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om het door rood rijden.. Het hele concept van die dingen (en vele andere maatregelen) draait om 1 ding: Treiteren van automobilisten. DAT is de fout
En dat heeft dan een Duits automerk als avatarquote:Op woensdag 20 december 2006 14:57 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jank lekker verder.....
Die dingen staan er met een reden, en als men niet door rood rijdt, werkt het nog ook.
Moet je nederlands kunnen om een ROOD verkeerslicht te begrijpen?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zoiets kan echt alleen maar in Nederland. Welke geflipte mislukte sociaal-geograaf met een Melkertbaan heeft in godsnaam zoiets levensgevaarlijks bedacht dat zijn doel totaal voorbij schiet, en bovendien relatief kostbaar is.
En dan niet bedenken dat er ook mensen rondrijden die geen Nederlands kunnen.
Als dan de consequentie is dat je auto gelijk total loss is en de gezondheid en veiligheid van mensen direct in gevaar wordt gebracht, als je alleen maar door rood rijdt, zijn we wel heel raar bezig.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Moet je nederlands kunnen om een ROOD verkeerslicht te begrijpen?
Je brengt je eigen veiligheid altijd in gevaar wanneer je door ROOD rijdt......quote:Op woensdag 20 december 2006 15:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Als dan de consequentie is dat je auto gelijk total loss is en de gezondheid en veligheid van mensen direct in gevaar wordt gebracht, als je alleen door rood rijdt, zijn we wel heel raar bezig.
Die vergelijking van fout parkeren en een zeecontainer droppen is wel illustratief. Je hebt toch ook geen mechanisme in je PC zitten die een stroomstoot van 220 V afgeeft als je illegaal aan het downloaden slaat?
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:01 schreef Richboy het volgende:
Je brengt je eigen veiligheid altijd in gevaar wanneer je door ROOD rijdt......
Oh. da's een mooie reden om dan maar gelijk intelligente mijnen te leggen bij die stoplichten.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:01 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ja, dus als je om drie uur 's nachts op een verlaten kruispunt door rood rijd ben je ook le-vens-gevaarlijk bezig.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:01 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ja, Einstein, die weg langs de A13 is nogal onbewoond, maar wegen leiden meestel ergens heen.quote:Op zondag 17 december 2006 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens is de poller in de sluiproute direkt naast de a-13 (Rijksstraatweg) helemaal belachelijk. De enige bebouwing die daaraan ligt is een manage. Daar had dus niémand last van sluipverkeer
je bent dus ook voor lijfstraffen?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:37 schreef du_ke het volgende:
Als je in Nederland wilt rondrijden dan moet je ook de verkeersregels hier kennen en snappen dat rood stoppen is.
In ieder geval een stuk onnodiger.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:22 schreef du_ke het volgende:
Is zo'n poller veel gevaarlijker dan een gewoon druk kruispunt als er een vrachtwagen achterop komt denderen?
Wat een achterlijke vergelijkingquote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
je bent dus ook voor lijfstraffen?
bv een dief een hand afhakken zou ook wel een leuke straf zijn, die dieven moeten niet janken, want stelen is tegen de regels.
waarom achterlijk ...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een achterlijke vergelijking.
Weet niet hoor. Denk dat die kinderen veiliger zijn bij mensen die gewoon relaxed onderweg zijn naar hun werk, dan bij zwaar opgefokte, geïrriteerde en gefrustreerde weggebruikers die nou 'gvd' weleens ff door willen rijden nadat ze door zon onzinnig ding moesten.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kan me voorstellen dat degenen die dat ding voor hun huis hebben, niet zo blij zijn. De rest van de straat denk ik wel, als ze kinderen hebben.
A ja, dus dat is de reden.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:20 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ja, Einstein, die weg langs de A13 is nogal onbewoond, maar wegen leiden meestel ergens heen.
Deze weg leidt naar een woonwijk in Delft, waar dus al het sluipverkeer in terecht kwam.
ALS het sneeuwt, (bovendien is ijzel ook genoeg) en nee ik glij niet vaak door, maar zie het vaak genoeg gebeuren bij andere mensen bijdehandje. Het is een kutsysteem dat verboden zou moeten worden, sowieso blokkeert het de weg, zorgt het voor meer frustratie en agressie en daarnaast ook nog eens schade.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Right, het sneeuwt wekeljks...als jij zo vaak doorglijd moet je gewoon op remles.
Zou dat echt het geval zijn? Kan me niet voorstellen dat zoiets vaker dan 1 of 2 keer gebeurd is. Over het algemeen wordt er in Nederland erg snel en efficient gestrooid.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
Omg wat een kutsysteem. Als het sneeuwt en je glijd door rood heen vanwege de gladheid, (gebeurd HEEL erg vaak op de Nederlandse wegen, ook bij lage snelheden), wor je ook nog eens in de lucht geschoten.
Die 1 of 2 keer veroorzaakt al een verkeerschaos van hier tot tokio, laat staan de materiele schade aan de voertuigen. Het is gewoon disproportioneel, plaats dan een flitser ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou dat echt het geval zijn? Kan me niet voorstellen dat zoiets vaker dan 1 of 2 keer gebeurd is. Over het algemeen wordt er in Nederland erg snel en efficient gestrooid.
Als het al 1 of 2 keer is door de sneeuw. Het lijkt mij veel meer een zaak van niet opletten en niet kunnen lezen.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die 1 of 2 keer veroorzaakt al een verkeerschaos van hier tot tokio, laat staan de materiele schade aan de voertuigen. Het is gewoon disproportioneel, plaats dan een flitser ofzo.
Die verkeerschaos ligt niet aan de weg, maar aan de debielen die hun rijgedrag niet aanpassen aan de weersomstandigheden.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die 1 of 2 keer veroorzaakt al een verkeerschaos van hier tot tokio, laat staan de materiele schade aan de voertuigen. Het is gewoon disproportioneel, plaats dan een flitser ofzo.
Als je weet hoe ik dan door groen knal: Jaquote:Op woensdag 20 december 2006 16:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, dus als je om drie uur 's nachts op een verlaten kruispunt door rood rijd ben je ook le-vens-gevaarlijk bezig.
Leg eens even uit waarom snelheidsovertredingen wel OK zijn en door rood rijden nietquote:Op woensdag 20 december 2006 21:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
Als je weet hoe ik dan door groen knal: Ja
Nee, aan Rotterdamse zijde komt de weg uit in het pittoreske Overschie, waar mensen wonen.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
A ja, dus dat is de reden.
En de rotterdamse weg dan? Die komt aan beide kanten op een industriegebied uit.
als men ipv zo`n lanceerinrichting gewoon een flitsapperaat neerzet bij die stoplichten, dan word zo`n sluiproute vanzelf een stuk rustiger en kost het alleen maar een bon vanwege door rood rijdenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:57 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jank lekker verder.....
Die dingen staan er met een reden, en als men niet door rood rijdt, werkt het nog ook.
Ik ben trouwens benieuwd hoe hoog je scoort op de F-schaalquote:Op donderdag 21 december 2006 10:31 schreef rashudo het volgende:
Mensen moeten eens beseffen dat asocialiteit de samenleving naar de ondergang leid. blind vasthouden aan 'regels zijn regels' een geasfalteerde weg is naar de vernietigingskampen.
Daarom staat het ook aan de rand van Zweth, niet erin, dat zou niet eens passen zo klein is het.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:
, dus dat is de reden.
En de rotterdamse weg dan? Die komt aan beide kanten op een industriegebied uit.
Dus daar maken ze een poller systeem zodat het lekker rustig is in de Zweth? Misschien hadden ze dat pollersysteem dan niet midden IN de Zweth moeten bouwen.
Ik erken in hem mijn meerdere.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd hoe hoog je scoort op de F-schaal
Fascistoïde-schaal.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat is de F schaal? Fuhrer percentage van iemand?
...en het valt me nog mee dat er geen huilies opstaan die roepen 'boehoehoehoe! Jij noemt me een nazi! Da's gemeen!'quote:
En jouw instelling een heleboel mensen de dood in.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:31 schreef rashudo het volgende:snip
Mensen moeten eens beseffen dat asocialiteit de samenleving naar de ondergang leid.
Wie heeft het over sneldheidsovertredingen?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Leg eens even uit waarom snelheidsovertredingen wel OK zijn en door rood rijden niet![]()
Jijzelf:quote:Op donderdag 21 december 2006 12:52 schreef Richboy het volgende:
Wie heeft het over sneldheidsovertredingen?
Ik mag hopen dat je niet met zo'n snelheid aan komt zetten dat je niet meer in staat bent om nog iets te kunnen corrigerenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:17 schreef Richboy het volgende:
Als je weet hoe ik dan door groen knal: Ja
Bullshit, iemand die vind dat je je best wel aan de regels kunt houden een fascist noemen, vind ik debiel.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:55 schreef gronk het volgende:
[..]
...en het valt me nog mee dat er geen huilies opstaan die roepen 'boehoehoehoe! Jij noemt me een nazi! Da's gemeen!'![]()
Die hypocrisie vind ik toch altijd wel vermakelijk![]()
Je vergeet wat er moet gebeuren met mensen die zich niet aan 'de regels' houdenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bullshit, iemand die vind dat je je best wel aan de regels kunt houden een fascist noemen, vind ik debiel.
Dan krijg je een extra bekeuring van onze vrienden in het blauw vanwege niet noodzakelijk toeteren.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:28 schreef Repeat het volgende:
En dat hele argument van sluipverkeer is natuurlijk bullshit. Een weg is een weg en daar moet ik kunnen rijden.
Ik ben er nog nooit geweest, maar je zou eigenlijk met alle automobilisten moeten afspreken om alleen nog maar te wachten voor die paal met je toeter vol ingedrukt. Het liefst 's avonds. Ook het stuk daarna moet je natuurlijk lekker doortoeteren. Ben benieuwd hoe snel de klachten binnenstromen
Daar was laatst toch nog een topic over?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan krijg je een extra bekeuring van onze vrienden in het blauw vanwege niet noodzakelijk toeteren.
Dood natuurlijk. Of de handen afhakken, ogen uitsteken, opsluiten in een hok met jou, kop kaalscheren, verbannen, in de kokende pek ermee. En een aai over de bol en zeggen dat ze stout zijn geweest en nu niet meer doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:34 schreef gronk het volgende:
[..]
Je vergeet wat er moet gebeuren met mensen die zich niet aan 'de regels' houden
Echt sterk in begrijpend lezen ben je niet he?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:03 schreef gronk het volgende:
[..]
Jijzelf:
[..]
Ik mag hopen dat je niet met zo'n snelheid aan komt zetten dat je niet meer in staat bent om nog iets te kunnen corrigeren]
Ik steun je, maar we zijn zo te zien n de minderheidquote:Kom op, een beetje eigen verantwoordelijkheid mag wel hoor.
Gezond verstand is een steeds schaarser goed, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik steun je, maar we zijn zo te zien n de minderheid![]()
Erg veel, 'ik en mijn auto zijn altijd de baas op de weg' haantjes zo te zien![]()
Blijkbaar denkt de overheid van wel, want anders hadden ze 't niet fysiek onmogelijk gemaakt.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jezus Christus mensen, het is gewoon een soort toeritdosering danwel bussluis, daar rijd je als weldenkend mens toch ook niet overheen met je normale auto?
Ik geloof dat Einstein eens zei, dat de totale hoeveelheid verstand in de wereld een constante is,quote:Gezond verstand is een steeds schaarser goed, inderdaad.
Slimme man, die EInstein, daar gaan we vast nog meer van horen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik geloof dat Einstein eens zei, dat de totale hoeveelheid verstand in de wereld een constante is,
helaas groeit de bevolking voortdurend...
Je kunt beter de vergelijking trekken: als je te hard rijdt dan komt er een vrachtwagen, die duwt je vervolgens plat tegen de vangrail, vermoord jou met een kettingzaag en stort vervolgens je auto met jou erin vol beton.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jezus Christus mensen, het is gewoon een soort toeritdosering danwel bussluis, daar rijd je als weldenkend mens toch ook niet overheen met je normale auto?
Of rijden jullie op de snelweg ook altijd buiten de lijnen waarna jullie een vangrail meepakken en vinden dat de overheid daarvoor aansprakelijk is?
Kom op, een beetje eigen verantwoordelijkheid mag wel hoor.
Maar die mensen mogen best doorrijden over een alternatieve weg. Alleen als het stoplicht op rood staat moet je stoppen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je kunt beter de vergelijking trekken: als je te hard rijdt dan komt er een vrachtwagen, die duwt je vervolgens plat tegen de vangrail, vermoord jou met een kettingzaag en stort vervolgens je auto met jou erin vol beton.
Dat alles vergezeld van een camera zodat mensen op internet kunnen zien wat er gebeurd als je iets 'levensgevaarlijks' doet zoals door willen rijden over een alternatieve weg of 10km te hard rijden.
Vervolgens komt er een topic op een internetforum waarin mensen met elkaar discussieren en tegen elkaar zeggen van ja ja, je mag inderdaad ook niet te hard rijden, kwestie van eigen verantwoording!
Tot zover alles best, maar in dit geval is een installatie bedacht puur erop om auto's total loss te maken...quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:25 schreef deom het volgende:
[..]
Maar die mensen mogen best doorrijden over een alternatieve weg. Alleen als het stoplicht op rood staat moet je stoppen.
Het gaat om de verhouding: vergrijp: (doorrijden door rood terwijl er niet eens gevaar bestaat als je doorrijdt door rood) en de totaal niet in verhouding staande straf daarvoor: namelijk je auto total loss.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:25 schreef deom het volgende:
[..]
Maar die mensen mogen best doorrijden over een alternatieve weg. Alleen als het stoplicht op rood staat moet je stoppen.
Als ik straks de metro lijn over wil steken, en de slagbomen gaan naar beneden. Dan mag ik daar best onderdoor glippen. Er bestaat dan alleen een kans op schade aan mijn lichaam. Oorzaak --> gevolg. Allemaal het resultaat van vrije keuze, maar daar kunnen sommigen moeilijk mee omgaan.
Vergelijk het liever met een slagboom bij een parkeergarage.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:37 schreef Metro2005 het volgende:
Het gaat om de verhouding: vergrijp: (doorrijden door rood terwijl er niet eens gevaar bestaat als je doorrijdt door rood) en de totaal niet in verhouding staande straf daarvoor: namelijk je auto total loss.
dat is net zoiets als doodgeschoten worden voor het stelen van een snoepje.
dat ding is dan ook ergens goed voorquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vergelijk het liever met een slagboom bij een parkeergarage.
Daar rijd geen weldenkend mens toch tegenaan als het licht op rood staat?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:37 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
Tot zover alles best, maar in dit geval is een installatie bedacht puur erop om auto's total loss te maken...
Die hakt niet je auto total loss als je er onderdoor rijdt terwijl ie omlaag gaat, die gaan automatisch weer omhoog.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vergelijk het liever met een slagboom bij een parkeergarage.
Daar rijd geen weldenkend mens toch tegenaan als het licht op rood staat?
Wel als je met 60 km/u er tegenaan rijdt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:42 schreef Metro2005 het volgende:
Die hakt niet je auto total loss als je er onderdoor rijdt terwijl ie omlaag gaat, die gaan automatisch weer omhoog.
Dan laten die onverlaten het wel om door rood te rijden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:57 schreef Metro2005 het volgende:
Update, er is nu een systeem bedacht tegen sluipverkeer met fietsers:
[afbeelding]
Het is niks anders dan een automobilist pest systeem, er is namelijk niks waarvoor je voor het rode licht staat behalve het tegengaan van 'sluipverkeer' (wat een jeukterm is dat ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel als je met 60 km/u er tegenaan rijdt.
Of dan liever zo'n mooie speedgate bij een parkeergarage.
Volgens mij zijn die toch net wat harder dan de gemiddelde auto.
Het is gewoon zoals Captain_Fabulous al tijpte: standaard staat de poller omhoog, bij groen kan er 1 auto door.
Staat ook netjes aangegeven. Dat sommige mensen het idee hebben dat ze er tóch nog door kunnen na een andere auto, is meer stupiditeit van die mensen dan de schuld van de poller.
Blijkbaar luistert de meerderheid van de mensen niet meer naar een rood verkeerslicht en zijn dit soort maatregelen nodig. Daar hebben die mensen het dus zelf naar gemaakt.
Ik blijf er bij dat iedere automobilist ook best zelf verantwoording voor zijn of haar daden af mag leggen in plaats van de schuld te leggen bij een zogenaamd "automobilistpestsysteem".
Dan zouden we er cijfers bij moeten pakken van de verkeersbelasting in De Zweth.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef Metro2005 het volgende:
Het is niks anders dan een automobilist pest systeem, er is namelijk niks waarvoor je voor het rode licht staat behalve het tegengaan van 'sluipverkeer' (wat een jeukterm is dat ook) . Die installatie staat daar omdat mensen ook wel door hebben dat je daar anders voor jan lul staat. Dat is gewoon het afdwingen van een nutteloze regel.
IK blijf het overdreven vinden, enorm over dreven. Zeker gezien het feit dat zo'n ding daar voor jan joker staat, als je daar door rood zou rijden zou er net zoveel gebeuren als wanneer jij 10km te hard rijdt, namelijk niks. Met het enige verschil dat je voor 10km te hard een boete van 16 euro krijgt en je hier je auto in puin rijdt.
Ben wel met je eens dat mensen die op zo'n ding rijden beter op moeten letten maar feit is gewoon dat zo'n ding er eerst instantie gewoon niet had moeten staan.
Welke regel? Dat je moet stoppen voor een verkeerslicht? daar is namelijk al een wet voor: in de vorm van een boete van 95 euro. Niet het mollen van je auto.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan zouden we er cijfers bij moeten pakken van de verkeersbelasting in De Zweth.
Ik vermoed dat er nu een stuk minder verkeer door De Zweth komt.
Wat dat betreft zou het dus wel gewerkt hebben.
Wel treurig dat dit soort maatregelen blijkbaar nodig zijn omdat het gros van de automobilisten de regels aan zijn danwel haar laars lapt.
Dan kun je het net zo goed omkeren, die automobilisten brengen moedwillig en volledig toerekeningsvatbaar schade aan staatseigendommen aan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
Welke regel? Dat je moet stoppen voor een verkeerslicht? daar is namelijk al een wet voor: in de vorm van een boete van 95 euro. Niet het mollen van je auto.
Degene die verantwoordelijk is voor het plaatsen van zo'n ding is zelf ook in strijd met de wet bezig.
jij wil ook lijfstraffen weer invoeren ofzo?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan kun je het net zo goed omkeren, die automobilisten brengen moedwillig en volledig toerekeningsvatbaar schade aan staatseigendommen aan.
En die verkeersboetes werken blijkbaar niet voldoende.
Net als met kleine kinderen, wie niet horen wil, moet maar voelen.
Hey Metro,quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
jij wil ook lijfstraffen weer invoeren ofzo?
steel je iets? hand eraf!
Zeg, dat ding staat altijd omhoog, behalve als er het stoplicht op groen staat.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Welke regel? Dat je moet stoppen voor een verkeerslicht? daar is namelijk al een wet voor: in de vorm van een boete van 95 euro. Niet het mollen van je auto.
Degene die verantwoordelijk is voor het plaatsen van zo'n ding is zelf ook in strijd met de wet bezig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |