Hehe, me tooquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben sowieso een sucker voor lief klein en schattig maar na het zien van de trailer voor deze film ben ik echt helemaal zeker: ZIEN!
Wij ook hoor!quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:31 schreef teigan het volgende:
ik had een hele tijd geleden al een voorstukje gezien, en sindsdien willen we hem zien......
dus wij zitten in december ook in de bios..
duhquote:Op maandag 27 november 2006 16:56 schreef vdvorst het volgende:
nl stemmen? engels is meestal mooier (orginele stemmen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is maar dat je het weetKom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
Dat hoorde ik ook.quote:Op maandag 27 november 2006 17:14 schreef Foeske het volgende:
De trailers schijnen niet helemaal representatief te zijn voor de film.
Was wel wat ik er van verwacht had, een film kan niet alleen maar blij zijn, er moet ook een slecht moment zijn en dan moet het weer goed komen, zo gaat dat in dat soort filmsquote:
Heb jij dat geschreven?quote:
Er zitten geen getekende mensen in de film...quote:het is Warner zelfs gelukt om redelijk overtuigend mensen te animeren, de laatste uitdaging voor computeranimatoren.
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:53 schreef victorinox het volgende:
Er zitten geen getekende mensen in de film...
Het zijn allemaal echte acteurs.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook met mijn ogen stond te knipperen toen ik ze het eerst zag. Maar als je goed kijkt zie je het wel.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:36 schreef Suerte het volgende:
[..]
echt waar???
Ik vond ze zo mooi getekend, niet dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: lieve, leuke en vooral hele mooie film. Goed voor een avondje vermaak. Maar zoals iemand boven mij zei: ze hadden wel wat werk mogen steken in een iets beter verhaal. Ik geef em een 7.
Trouwens: ik vind het altijd zo knap hoe ze de karakters zo laten lijken op degene die de stem inspreekt. De blauwe Elijah-ogen van Mumblewaren sowieso overduidelijk, maar ik herkende Elijah er ook echt in af en toe, in de gelaatstrekken van Mumble.
ik ook nietquote:
quote:Eergisteren in de bios:
Happy Feet
Qua animaties ziet het er prachtig en zeer gedetailleerd uit. De liedjes die erin zitten zijn erg leuk gedaan en waren ongeveer het leukste van de hele film. Maar het verhaal is ronduit waardeloos en veel te moralistisch. Het wordt je echt je strot in geduwd. Daarbij zijn de bijrollen van de kleine pinguins de leukste personages die in de film zitten, wat natuurlijk al genoeg zegt.
Erg jammer, want hier had meer in gezeten. Nu is het een redelijk gezapige en over moralistische animatie film geworden.
IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 6,5/10
I heard an animal do that once then they rolled him over and he was deadquote:Op donderdag 28 december 2006 00:56 schreef Robertv het volgende:
Flutfilm met veel te veel moraal, af en toe wat grappige stukjes.
'What are you hugging me for?!'
-'He told me to'
'Get away'
-'Noooo you like it!'
Bij nader inzien was dat het enige leuke stukje uit de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Ik werd aangenaam verrast door een aantal prachtige beelden die juist in de bioscoop zeer goed tot hun recht kwamen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:29 schreef maaike1987 het volgende:
wil m niet in de bioscoop zien, maar lijkt me wel grappig er een keer naar te kijken![]()
nu ben je stoerquote:Op donderdag 28 december 2006 01:03 schreef Chinless het volgende:
Ikke heb hem lekker op dvd :$
Vond je Happy Feet beter als Ice Age?quote:
usenet zeker? homo, bios kun je m beter kijken met je vriendin of vriendjequote:Op donderdag 28 december 2006 01:03 schreef Chinless het volgende:
Ikke heb hem lekker op dvd :$
Neem er nog eentjequote:Op vrijdag 29 december 2006 01:49 schreef Badabingea het volgende:
[..]
usenet zeker? homo, bios kun je m beter kijken met je vriendin of vriendje
wat jij wilt kerel
je kunt je balletjes lkkr masseren in je eentje met olie hoor, gay
Koest jijquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:49 schreef Badabingea het volgende:
[..]
usenet zeker? homo, bios kun je m beter kijken met je vriendin of vriendje
wat jij wilt kerel
je kunt je balletjes lkkr masseren in je eentje met olie hoor, gay
Ik mag toch hopen dat je dat niet serieus bedoeld?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:26 schreef releaze het volgende:
ik vond hem ook erg spannend, zaten een aantal ijzingwekkende scenes in, zoals de blizzards, het gesprek met de vogel.. in alle opzichten een animatiefilm als 'nooit' tevoren (de commercielen he)
voor een animatiefilm absoluut. Ik had de film aangezet met het idee, yay, nog een (kinder)animatiefilm. Maar met die scenes... Ik vond ze erg uniek, en erg appealing. Met de blizzard/ritueel in het begin, zo'n donkere ijsvlakte met razende sneeuwstormen, geen licht te bekennen en duizenden pinguins op het ijs...Dat is gewoon machtig. Zulk soort nachten zullen er gewoon zijn op de noord/zuidpool en me dat voorstellend, dat ik daar tussen zou staan zo zonder licht, dat vind ik ijzingwekkend.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dat niet serieus bedoeld?![]()
Maar om het nou een animatie film te noemen zoals nooit te voren, dat gaat toch echt te ver. Nooit films van Pixar gezien? Die zijn stuk voor stuk toch echt allemaal beterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:31 schreef releaze het volgende:
[..]
voor een animatiefilm absoluut. Ik had de film aangezet met het idee, yay, nog een (kinder)animatiefilm. Maar met die scenes... Ik vond ze erg uniek, en erg appealing. Met de blizzard/ritueel in het begin, zo'n donkere ijsvlakte met razende sneeuwstormen, geen licht te bekennen en duizenden pinguins op het ijs...Dat is gewoon machtig. Zulk soort nachten zullen er gewoon zijn op de noord/zuidpool en me dat voorstellend, dat ik daar tussen zou staan zo zonder licht, dat vind ik ijzingwekkend.
Die scene met die vogels heb ik begrepen dat het nogal imax was, maar ik vond het geweldig de rol van de kleine pinguin te moeten aannemen terwijl ik keek. In (animatie)films zijn we altijd groter dan vogels, of we zijn even groot, maar in dit geval werden we als toeschouwer klein gemaakt. Prachtig, dan zie je gewoon een heel andere kant van die beesten, vooral die jagers, hoe angstaanjagend hun trekken kunnen zijn. Het is voor mij zo ongebruikelijk om in dat perspectief geplaatst te worden dat ik er gewoon in meegesleept wordt. En dan vind ik het ijzingwekkend.
En zo had de film dat wel meer voor mijn gevoel, dat perspectief wisselen, de rolwisseling, en dat vond ik gewoon erg uniek aan deze film, vooral voor een animatie.
Mwah, ligt eraan. Pixar films vind ik helemaal geweldig, maar vind ik niet in dit rijtje passen, iig niet zoals ik hem bekeken heb. Pixarfilms zijn voornamelijk kinderfilms, met inside volwassenen/teen jokes. Deze film vond ik voornamelijk volwassen met kinderlijke elementen. ik vond dat het meer aansprak tot het volwassenbewustzijn dan tot ons kindbewustzijn. Neem bijvoorbeeld dat hele worship gebeuren voor vis. In een kinderfilm zal dat dik karikatuurlike onderstreept worden 'oh grote grootheid breng ons uw vis' in die trant. Hier stond gewoon een pinguinvolk in despair collectief te rituelen in weer of geen weer op voedsel. Dit is geen kinderlijk magisch realisme meer, dit is menselijke/volwassen desillusie. Ik vond dat vrij confronterend eigenlijk. Een kind zou zoiets niet snappen.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar om het nou een animatie film te noemen zoals nooit te voren, dat gaat toch echt te ver. Nooit films van Pixar gezien? Die zijn stuk voor stuk toch echt allemaal beter![]()
![]()
het mooie van deze film vond ik juist dat ik er veel achter kon zoeken. mijn hersenen zaten helemaal in dat wereldje. Een pixarfilm doet dat voor mij niet omdat alles zo gedetailleerd aan bod komt dat er geen ruimte is voor mijn eigen inbreng. Dat had ik bij deze film wel. En persoonlijk vind ik dat soort films geweldig, waar je dagen soms wel weken daarna nog met dat verhaal bezig bent. ik hou van zelf dingen invullen, maar ik ben dan ook een fantast.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:25 schreef Timo20 het volgende:
Je zoekt er echt veel te veel achter![]()
. Hij was gewoon saai en uber moralistisch. Pixar films zijn veel meer voor volwassenen itt. Happy Feet. Pixar`s zijn beter te doen voor zowel een jeugdig als volwassen publiek. En bovendien beter, mooier en vermakelijker.
Daar kan en mag, hoe je het ook bekijkt, Happy Feet niet eens bij in de schaduw staan. Het is dan ook TOTAAL onterecht dat Happy Feet de Oscar voor beste animatie heeft gewonnen. De trailers waren leuker dan de film zelf, dat zegt al genoeg lijkt me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |