ik ook nietquote:
quote:Eergisteren in de bios:
Happy Feet
Qua animaties ziet het er prachtig en zeer gedetailleerd uit. De liedjes die erin zitten zijn erg leuk gedaan en waren ongeveer het leukste van de hele film. Maar het verhaal is ronduit waardeloos en veel te moralistisch. Het wordt je echt je strot in geduwd. Daarbij zijn de bijrollen van de kleine pinguins de leukste personages die in de film zitten, wat natuurlijk al genoeg zegt.
Erg jammer, want hier had meer in gezeten. Nu is het een redelijk gezapige en over moralistische animatie film geworden.
IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 6,5/10
I heard an animal do that once then they rolled him over and he was deadquote:Op donderdag 28 december 2006 00:56 schreef Robertv het volgende:
Flutfilm met veel te veel moraal, af en toe wat grappige stukjes.
'What are you hugging me for?!'
-'He told me to'
'Get away'
-'Noooo you like it!'
Bij nader inzien was dat het enige leuke stukje uit de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Ik werd aangenaam verrast door een aantal prachtige beelden die juist in de bioscoop zeer goed tot hun recht kwamen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:29 schreef maaike1987 het volgende:
wil m niet in de bioscoop zien, maar lijkt me wel grappig er een keer naar te kijken![]()
nu ben je stoerquote:Op donderdag 28 december 2006 01:03 schreef Chinless het volgende:
Ikke heb hem lekker op dvd :$
Vond je Happy Feet beter als Ice Age?quote:
usenet zeker? homo, bios kun je m beter kijken met je vriendin of vriendjequote:Op donderdag 28 december 2006 01:03 schreef Chinless het volgende:
Ikke heb hem lekker op dvd :$
Neem er nog eentjequote:Op vrijdag 29 december 2006 01:49 schreef Badabingea het volgende:
[..]
usenet zeker? homo, bios kun je m beter kijken met je vriendin of vriendje
wat jij wilt kerel
je kunt je balletjes lkkr masseren in je eentje met olie hoor, gay
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |