abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 november 2006 @ 02:31:30 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43871852
Overigens allemaal wel heel toevallig dat Hugo Borst dit naar buiten brengt kort voor Sparta - Ajax.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 25 november 2006 @ 02:44:33 #202
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43872052
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 02:31 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens allemaal wel heel toevallig dat Hugo Borst dit naar buiten brengt kort voor Sparta - Ajax.
Echt waar, niet omdat het 02:45 uur is, maar als ik die Borst een keer voor de auto krijg............
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43872654
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 02:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Echt waar, niet omdat het 02:45 uur is, maar als ik die Borst een keer voor de auto krijg............
Daar heb je idd een goed punt Montana bah
pi_43873596
quote:
Hij had het moeilijk vorige week in zijn column kunnen zetten toch?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43874388
quote:
Idd, goed punt.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_43874563
Davies gaat meetrainen met tweede elftal

De Telegraaf meldt dat Charlie Davies zijn stage bij Ajax niet bij het eerste elftal, maar bij het tweede elftal zal gaan afwerken. De 20-jarige aanvaller uit Boston staat in de belangstelling van diverse Europese clubs. Ajax dwong af dat hij eerst naar Amsterdam komt voor een stage, alvorens mogelijk bij andere clubs te gaan kijken.
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:40:44 #207
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_43875062
Wtf Perez
Jawel, je keek.
pi_43875130
Perez... . Als het waar is, gewoon optieven met die gast. Wat je als supporter roept kan soms niet, maar als speler .

Zaten er gasten van hier in A&O Hostel trouwens?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43875132
quote:
Inderdaad
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_43875135
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een loser is het in real-life.
Jezus, anders overdrijf je ff.
Dit is stand up comedy, je moest eens horen wat negeroide stand ups zeggen.
Of hoe ver Maassen en Teeuwen wel eens gaan.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_43875150
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:45 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Inderdaad
En toch hebben een aantal mensen het ook gehoord op TV
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:52:33 #212
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43875251
ik zag wel dat hij flink gefrustreerd was, maar ik kon het niet goed horen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:55:47 #213
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43875313
En dan noemen ze Einhovenaren Calimero's Wat schiet Borst/Sparta hier mee op? Er wordt een onderzoek ingelast, maar tot die tijd speelt Perez gewoon, OOK tegen Sparta dus.
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:18:22 #214
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43875795
idd maandag wordt pas gekeken naar de beelden. Ten Cate heeft het ook gehoord en stelt hem al niet op om die reden. als hij het echt gezegt heeft verdiend hij een flinke schorsing, zo simpel is het.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43875833
Perez, wat een belhamel. Eigenlijk wel ironisch
pi_43875880
Kankerdeen
pi_43876084
Is het wel bewezen dat hij het gezegd heeft dan?
Iedereen praat die borst maar na, maar zeker weten doet niemand het.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:43:13 #218
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43876245
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:34 schreef SoA-Holic het volgende:
Borst gaat heus geen telefoongesprek verzinnen. Dat kost hem z'n carierre.
pi_43876249
quote:
25/11/2006 - Babel moet nog een week geduld hebben
(Gepost door RvN)

De rentree van Ryan Babel is nog een week uitgesteld. De aanvaller van Ajax werkt nu toe naar een rentree in het duel tegen Willem II, volgend weekend. Het duel tegen Espanyol donderdag lijkt nog net iets te vroeg te komen.
Wat een kkneger

Voor de moraalridders, dit was dus sarcastisch
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_43876438
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:43 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Borst gaat heus geen telefoongesprek verzinnen. Dat kost hem z'n carierre.
Huh?! Perez heeft hem toch gebeld om excuses aan te bieden voor zijn racistische opmerking?
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:53:32 #221
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43876462
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Huh?! Perez heeft hem toch gebeld om excuses aan te bieden voor zijn racistische opmerking?
Ik bedoelde dat Borst schreef dat ie Perez gebeld had, en dat Perez min of meer toegaf een dergelijke opmerking gemaakt te hebben.

Als dit gesprek niet plaats heeft gevonden of totaal anders opgeschreven is, dan mag Hugo een aanklacht wegens smaad tegemoet zien en z'n carierre is dan ook behoorlijk beschadigd.
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:55:52 #222
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_43876504
Ik blijf het irritant vinden dat het bij Ajax lijkt te horen de laatste jaren dat er een periode minder gespeelt word. Had verwacht dat we met deze selectie er minder last van zouden hebben. Maar denk dat een goed gesprek van ome Henk wel kan helpen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_43876713
Als het zo is, is het natuurlijk niet netjes. Maar laten we maar even rustig afwachten.
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:14:01 #224
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43876836
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:55 schreef RayMania het volgende:
Ten Cate is een neger
Ten Cate is echt geen neger hoor. Gaat veel onder de zonnebank geloof ik, en heeft idd een heel klein beetje Surinaamse (?) invloeden, maar de meeste Marokkanen zijn donkerder, en dat zijn toch ook geen negers.
pi_43877018
quote:
Wachten op creativiteit

DICK SINTENIE

Er breken belangrijke en zware weken aan voor Ajax. Weken waarin de Amsterdammers niet kunnen blijven leunen op een solide achterhoede, de kracht van Jaap Stam en een middenveld dat maar voor een deel functioneert.

Hij was donderdagavond in Praag nog het dichtst bij een doelpunt, Jaap Stam. Met de bal aan de voet dribbelde hij tegen het eind van de eerste helft de middenlijn over. Geen tegenstander viel hem aan, geen medespeler liep vrij. Op ruim dertig meter van het doel waagde de centrale verdediger zich maar aan een schot: de bal zeilde rakelings over.

Het zegt eigenlijk alles over de aanvallende onmacht van Ajax op dit moment. In de drie laatste wedstrijden (PSV, FC Twente, Sparta Praag) scoorde Ajax één doelpunt, tegen FC Twente, uit een vrije trap van Wesley Sneijder. Tot uitgespeelde kansen kwam de ploeg nauwelijks.

Dat is zorgelijk, maar nog geen reden om de sportieve dip 'te dramatiseren', zoals trainer Henk ten Cate kort na het gelijkspel (0-0) in Tsjechië zei. Immers, verdedigend staat Ajax als een huis.

Het stevige fundament zal zekerheid moeten bieden in de komende zware weken. Vanaf morgen (Sparta uit) speelt Ajax negen wedstrijden in vijfendertig dagen. Er staan onder meer ontmoetingen op de rol met Espanyol (donderdag in de Arena), AZ (thuis), Vitesse (uit) en Roda JC (thuis). In Nijmegen is NEC op 30 december de laatste tegenstander van dit kalenderjaar.

Om wedstrijden te winnen, en uiteindelijk ook om zijn onvermurwbare achterhoede te ontlasten, zal Ten Cate zich vooral moeten bekommeren om zijn voorwaartsen.

Want na de rode kaart van Urby Emanuelson tegen Sparta Praag kwam nog eens duidelijk aan het licht dat Ajax ook onder zware omstandigheden, op een onbespeelbaar veld, kan rekenen op de defensieve dienstbaarheid en het loopvermogen van de vaste middenvelders Gabri en Wesley Sneijder.

Het grootste probleem, en tegelijk het enige probleem, is het gebrek aan creativiteit en doelmatigheid in de voorste linie. Oorzaken: de aanvallers zijn niet of half fit (Ryan Babel, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea, Mauro Rosales), hun zelfvertrouwen kwijt (Markus Rosenberg), nog te bleu en te licht om zestig duels per seizoen constant te presteren (Tom de Mul), of in gevecht met zichzelf: Klaas-Jan Huntelaar.

De topscorer van vorig seizoen tracht dit seizoen meer als aanspeelpunt te fungeren en vaker met zijn rug naar het vijandelijke doel te spelen, in de wetenschap dat tegenstanders zijn faam als doelpuntenmaker kennen en twee verdedigers aan hem opofferen. Dat biedt ruimte aan zijn medespelers. Maar daarvan wordt veel te weinig geprofiteerd, óók niet door de middenvelders.

Het frustreert Huntelaar, maar het is vrijwel onmogelijk de spits even uit de wind te houden. Een alternatief is er niet, zo bleek donderdag uit het vlakke optreden van Rosenberg. Angelos Charisteas - hij vertrok aan het begin van dit seizoen naar Feyenoord - was dat ook niet geweest, maar de Griek had in sommige (delen van) wedstrijden wellicht wel als 'bliksemafleider' van Huntelaar kunnen fungeren.

In Jong Ajax speelt Rydell Poepon in de punt van de aanval, maar hij is nog niet toe aan het grote werk. Het wachten is vooral op de rentree van linkerspits Babel, die vandaag vermoedelijk weer met de groep meetraint, maar morgen tegen Sparta nog niet kan spelen. Als Ajax ergens behoefte aan heeft, is het onvoorspelbaarheid, doelgerichtheid en kracht op de vleugels.

Nu hoeven tegenstanders zich meestal maar te focussen op één aanvaller van Ajax, zodat er ook meer druk kan worden uitgeoefend op het Amsterdamse middenveld.

Zodra Babel, Mitea en Rosales volledig fit zijn, moet Ajax in staat worden geacht in aanvallend opzicht op verschillende manieren te verrassen, zoals in de eerste maanden van het seizoen.

Tot die tijd is het zaak dat iedereen in de pas loopt, niemand zichzelf voorbij loopt in de jacht op doelpunten, en vooral Stam zijn rug recht houdt.

© Het Parool, 25-11-2006
Perfecte analyse.
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:44:07 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43877404
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:34 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik heb dat fragmentje ook gezien. Ben even vergeten waar, maar ik dacht dat hij "kankergrens" zei. Al was dat denk ik meer hetgeen ik hoopte dat ik zei. Dan had het al erg genoeg geweest.

Maar wat Montana zei klopt als een bus, niet heel toevallig dat hij het twee dagen voor Sparta - Ajax naar buiten brengt. 't Is heel jammer, want Perez is gewoon een van de beste spelers dit seizoen. Wisselvallig, maar op z'n top is 'ie geniaal. Echt geniaal.
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:51:20 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43877526
Vage actie, maar we moeten er nou ook weer niet meteen een drama van maken denk ik. Ik heb ook neger vrienden/kennissen maar kan in een moment van kwaadheid er ook wel eens kloteneger uitgooien. Niet netjes, maar het is een neger en op dat moment een klote neger.

We zijn allemaal mensen, en we roepen wel eens iets verkeerds, hoort niet, maar soms gebeurt het toch..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:53:36 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43877574
Hij hoeft niet aan de hoogste boom te hangen nee, het staat nu alleen best duidelijk op de camera, dus ik kan me wel voorstellen dat er een aardige straf op komt te staan. En gezien Ten Cate's achtergrond lijkt het me best te kloppen dat dat een reden kan zijn dat Perez niet speelde. Helaas gaat het ten koste van Ajax, want ik had Perez er in gebracht afgelopen donderdag.
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:55:40 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43877610
het is gewoon fout, dat is waar. Maar als je Perez dan om DIE reden niet opstelt benadeel je Ajax. Ik had hem zeker verwacht Donderdag, en als HtC hem niet opstelt om deze reden is dat op zijn minst dubieus. Ondanks dat het een foute opmerking was.

kan me niet voorstellen dat er nooit eerder iemand een dergelijke opmerking heeft gemaakt.
Get woke, go broke!
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:56:37 #230
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43877630
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:44 schreef twi het volgende:
Maar wat Montana zei klopt als een bus, niet heel toevallig dat hij het twee dagen voor Sparta - Ajax naar buiten brengt.
Piep piep hallo?

Nogmaals : wat zou Borst/Sparta hier aan hebben? Een eventuele schorsing komt toch pas na een onderzoek. Bovendien is Ten Cate blijkbaar al kwaad hierover, zoals Perez zelf aan gaf. Het lijkt intern dus al bekend te zijn.

Iedereen hier doet nou alsof Borst de schuldige is, en lijkt even te vergeten wie er (waarschijnlijk) discriminerende dingen liep te roepen. Dat was toch echt jullie speler, Perez.

Wat moest Borst dan doen? Er geen melding van maken, omdat zijn club toevallig tegen Ajax moet dit weekend? Daar was een Ajacied in staat toe geweest ja, maar normale mensen niet.
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:57:40 #231
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_43877652
Borst veroorzaakt wel onrust met zo'n actie natuurlijk, want hij weet ook wel dat Sparta geen schijn van kans heeft tegen Ajax.
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:58:24 #232
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43877664
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:57 schreef thewishmaster het volgende:
Borst veroorzaakt wel onrust met zo'n actie natuurlijk, want hij weet ook wel dat Sparta geen schijn van kans heeft tegen Ajax.
Dus hij moet maar niets zeggen?
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:59:18 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43877676
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:56 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Wat moest Borst dan doen? Er geen melding van maken, omdat zijn club toevallig tegen Ajax moet dit weekend? Daar was een Ajacied in staat toe geweest ja, maar normale mensen niet.
En weer een user van wie ik ALLE posts na deze weer kan overslaan zonder het risico iets zinnigs te missen..
Get woke, go broke!
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:59:19 #234
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_43877678
Het is een storm in een glas water. Zoiets wordt gezegd in het heetst van de strijd.
pi_43877687
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Vage actie, maar we moeten er nou ook weer niet meteen een drama van maken denk ik. Ik heb ook neger vrienden/kennissen maar kan in een moment van kwaadheid er ook wel eens kloteneger uitgooien. Niet netjes, maar het is een neger en op dat moment een klote neger.

We zijn allemaal mensen, en we roepen wel eens iets verkeerds, hoort niet, maar soms gebeurt het toch..
Het is wel even een verschil of jij of ik dat vanaf de tribune in frustratie roept of dat Perez het met een voorbeeldfunctie in het veld roept.
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:04:01 #236
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43877777
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het is wel even een verschil of jij of ik dat vanaf de tribune in frustratie roept of dat Perez het met een voorbeeldfunctie in het veld roept.
Inderdaad. Als supporters zingen : "Luinge is een kankerjood" of oerwoudgeluiden maken of weet ik veel, dan wordt de wedstrijd gestaakt. Hoe kun je dan van bepaalde supporters verwachten dat ze zoiets niet roepen, als zelfs de spelers het doen? Niet dat ik het dan goedkeur, maar de KNVB komt dan erg ongeloofwaardig over als ze dat wel afstraffen en dit niet.

En die jonge spelers, die pikken dit gedrag zeker weten op.
pi_43877832
quote:
"Als het echt zo is, is het toch emotie denk ik. Ik speel niet meer. Dit neemt Ten Cate me kwalijk. En terecht. Dit is niet netjes. Dit is erg. Ik heb hier spijt van. Heb jij het nummer van die grens…”
Kenneth, waarom?

Maar het was emotie. Hij is nu eenmaal heel emotioneel.

Als er één club multicultureel en FEL tegen racisme in de geschiedenis is gebleken, is het wel AJAX!

Daarom: hij moet nu een straf van 5 wedstrijden niet spelen krijgen en zijn spijt publiekelijk uiten.

Hij heeft SPIJT, VERGEEF HEM DUS. Hij is GEEN racist! Het was EMOTIE!
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:06:51 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43877834
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat vind jij, maar een sporter, vol adrenaline in het veld is ook maar een mens, Denk jij dan OOK dat alle acties, schoten, passes etc van te voren BEDACHT worden? nee, die komen spontaan omdat het een voetballer is, en soms ben je zo opgefokt van de spanning dat je iets verkeerds zegt.

Big fucking deal .
Get woke, go broke!
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:07:12 #239
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43877840
Ik vind het ook erg jammer dit, Perez was juist de enige Ajacied die ik symphatiek vond.
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:08:25 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43877861
Ik keur het ook niet goed, ik snap het alleen wel... meer niet.
Get woke, go broke!
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:08:36 #241
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43877867
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat vind jij, maar een sporter, vol adrenaline in het veld is ook maar een mens, Denk jij dan OOK dat alle acties, schoten, passes etc van te voren BEDACHT worden? nee, die komen spontaan omdat het een voetballer is, en soms ben je zo opgefokt van de spanning dat je iets verkeerds zegt.

Big fucking deal .
Jij bent mod he? Volgens jouw redenering mag ik jou dus voor ALLES uitmaken als we een keer in een harde discussie geraken op dit forum, zonder geband te worden. Ik ben namelijk ook maar een mens, en sommige dingen komen spontaan.
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:10:12 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43877904
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:08 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Jij bent mod he? Volgens jouw redenering mag ik jou dus voor ALLES uitmaken als we een keer in een harde discussie geraken op dit forum, zonder geband te worden. Ik ben namelijk ook maar een mens, en sommige dingen komen spontaan.
.

Verschil is dus dat je het moet tikken, nalezen op spelfouten en dan ook nog eens op invoeren klikken, dat is HEEL wat anders dan in het heetst van de strijd iemand die naast je staat en je benadeelt uitschelden.

Lijkt me HEEL duidelijk anders he?
Get woke, go broke!
pi_43877930
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Big fucking deal .
Nee, maar dat betekent nog wel dat het niet zomaar kan en dat hij er wel even op mag gewezen worden, juist omdat hij een voorbeeldfunctie heeft.

En kap eens met die woorden in caps .
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:12:17 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43877942
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nee, maar dat betekent nog wel dat het niet zomaar kan en dat hij er wel even op mag gewezen worden, juist omdat hij een voorbeeldfunctie heeft.

En kap eens met die woorden in caps .
Tuurlijk, en dat moet ook, maar zo'n ramp is het nou ook weer niet. gewoon ff sorry en verder.

NEE .
Get woke, go broke!
pi_43877995
HAHA.
Ik noem mijn beste negervriend ook altijd katoenplukker, krijgen ze karakter van. Niet zo zeuren.
Overigens ben ik extreem links dus enige racistische insteek is er niet, zie het als een koosnaampje
Dat een speler zich in het heetst van de strijd laat gaan is fout, maar soit. He'll get over it.
Overigens is het nog niet eens zeker dat ie kankerneger zei.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:16:50 #246
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43878014
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.

Verschil is dus dat je het moet tikken, nalezen op spelfouten en dan ook nog eens op invoeren klikken, dat is HEEL wat anders dan in het heetst van de strijd iemand die naast je staat en je benadeelt uitschelden.
Onzin. Als ik wil kan ik jou in mijn woede in 15 seconden voor wel 5 vreselijke dingen uitmaken tijdens een discussie. Net zoveel tijd ongeveer als Perez had om NA TE DENKEN over wat ie zou gaan roepen naar de assistent-scheids.
quote:
Lijkt me HEEL duidelijk anders he?
Natuurlijk is dat anders, maar het gaat me er vooral om dat deze belediging persoonlijk was. Perez heeft dus eerst moeten nadenken : grens is een neger > daar kan ik hem mee uitschelden. Dat vind ik wat anders dan 'kankerlijer' ofzo, dat is ook erg maar niet persoonlijk.
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:17:20 #247
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43878023
tering wat een gezeik zeg...

hulde voor kenneth passie op het veld godverdomme knokken voor wat je waard bent! het hoort er allemaal bij

het bier was goed en goedkoop en de wedstrijd was kut....dat even over praag
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:18:07 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43878035
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:15 schreef Panick het volgende:
HAHA.
Ik noem mijn beste negervriend ook altijd katoenplukker, krijgen ze karakter van. Niet zo zeuren.
Overigens ben ik extreem links dus enige racistische insteek is er niet, zie het als een koosnaampje
Dat een speler zich in het heetst van de strijd laat gaan is fout, maar soit. He'll get over it.
Overigens is het nog niet eens zeker dat ie kankerneger zei.
precies, mijn direct collega is ook een surinamer, en de grappen over lui, traag en dom zijn niet van de lucht VAN ZIJN KANT!

relativeren mensen. Hij noemde hem een stoute neger, dus een neger die stout is. Hij vervloekte niet meteen alle negers hoor.

Kanker homo is prima in de voetbal wereld, maar kanker neger en iedereen doet alsof de wereld vergaat. Linkse jankzakken .
Get woke, go broke!
pi_43878038
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61086
quote:
Kenneth Perez geeft een verklaring voor wat er tijdens de wedstrijd Ajax - FC Twente voorviel.

Verklaring Kenneth Perez.

Tijdens de wedstrijd Ajax – FC Twente van zondag 19 november heb ik mij in het vuur van het spel ernstig misdragen door een discriminerende opmerking te maken naar grensrechter Siebert.

Ik schaam mij diep voor de kwetsende uitlatingen en biedt, naast de heer Siebert, eenieder daarvoor mijn oprechte excuses aan.

De stommiteit van mijn opmerking staat in schril contrast met hoe ik werkelijk in het leven sta en met de normen en waarden waarmee ik mijn eigen kinderen opvoed.

Met schaamte,

Kenneth Perez
Excuses aanvaard

Kenneth, topper
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:19:19 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43878051
Zo klaar, niet meer over lullen.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: