Daarom toch juist pancake'je, iedereen lobby'enquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beetje nutteloos dat soort topics IMHO, alsof het ook maar 0000,1% invloed heeft op Ajax wat wij hier posten.
Die hoeft niet terug hoor, en zeker niet als speler. Dus no thanks.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Graag uw aandacht.
Het lobby Patje Kluivert terug naar Ajax-topic #1
Patje zeker terughalenquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Graag uw aandacht.
Het lobby Patje Kluivert terug naar Ajax-topic #1
Helaas wel, en dan is het nog de vraag hoe hoog zijn niveau isquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:59 schreef MaxC het volgende:
Waarom in godsnaam Patrick Kluiver terughalen? Hij heeft al 5 jaar geen bal geraakt en is constant gebleseerd. Nu ook weer bij PSV![]()
Ach, dat ben ik zo langzamerhand wel gewend in deze topic-reeks. Gewoon er een beetje overheen lezen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gelukkig blijven het mensen natuurlijk.
Win je een paar wedstrijden dan winnen we alle prijzen die te pakken zijn, zijn de resultaten even wat minder (terwijl het spel maar één wedstrijd écht ondermaats was) zijn het gelijk grotendeels tweederangs voetballers.....
Give these guys some credit....
Ik heb Sneijder ook beroerde wedstrijden zien spelen hoor. Stam is een gigant, maar ook hij heeft mindere wedstrijden gespeeld in zijn carriere...
En wat was de opdracht? De lange bal, omdat het veld zo slecht was.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:20 schreef Jasza het volgende:
Ik snap wel waarom Ten Cate gister met Rosenberg en Huntelaar speelde, als je over de grond speelt kan het gewoon goed uitpakken met Huntelaar die balvast is en Rosenberg die de ruimtes induikt. Maar als je door de lucht gaat spelen is het dikke schijt natuurlijk
Het middenveld werd gewoon compleet overgeslagen, als we zo spelen word het zelfs lastig uit bij Sparta zondag
Ik irriteer me iig mateloos aan hem, die irritante overtredingtjes gister ook weer. Hij begint gewoon irritant te doen de laatste weken, er zit iets niet goed bij hem dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
Zou de marktwaarde van KJH al gekelderd zijn?
Ja, dan is het gewoon een apenactie van Ten Cate. Je weet dat die lange bal niet gaat lukken met dit soort spitsenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
En wat was de opdracht? De lange bal, omdat het veld zo slecht was.
Slechte opdracht.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
En wat was de opdracht? De lange bal, omdat het veld zo slecht was.
Jaaa, de verlosser.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:00 schreef Ayaxola het volgende:
Babel is weer bijna fit toch?
Hij is erg goed, vandaag ook weer een prachtige assist. Maar nu hebben we inderdaad Sneijder, Roger, Perez al.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat denken jullie van Engelaar als nieuwe linkermiddenvelder voor ajax?
Liever VdV terughalen wanneer HSV degradeert.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat denken jullie van Engelaar als nieuwe linkermiddenvelder voor ajax?
En Urby.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is erg goed, vandaag ook weer een prachtige assist. Maar nu hebben we inderdaad Sneijder, Roger, Perez al.
Rafael mag altijd terugkomen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Liever VdV terughalen wanneer HSV degradeert. [afbeelding]
Ik quote 'm maar even. De meest wijze opmerking die ik hier in de afgelopen maand heb gelezen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:42 schreef BoNi het volgende:
Blijft toch fascinerend, het gaat twee weken wat minder en de ene na de andere speler wordt weer voor de afgrond geplaatst
Amen.Ze zijn in kutvorm en spelen kut.Dat maakt ze nog geen kutspelersquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ik quote 'm maar even. De meest wijze opmerking die ik hier in de afgelopen maand heb gelezen.
Bah, wat een kutmentaliteit hebben vele anderen hier. Wie de schoen past trekke hem aan.
Het gaat niet om de spelers, het gaat om de club.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Amen.Ze zijn in kutvorm en spelen kut.Dat maakt ze nog geen kutspelers![]()
Idd daarom blijf je altijd gaan voor je cluppie!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gaat niet om de spelers, het gaat om de club.
Ajax zal altijd de mooiste club blijven, ongeacht de prestaties en ongeacht het vertoonde spel.
Roger kan niet verdedigen. Als Perez meespeelt kan Sneijder niet meespelen omdat Perez niet goed kan verdedigen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is erg goed, vandaag ook weer een prachtige assist. Maar nu hebben we inderdaad Sneijder, Roger, Perez al.
Misschien als vervanger voor Sneijder als hij vertrekt?
Nah ik zeg al 2 jaar dat er een nieuwe rechtsvoor moet komen. Maar ik vind De Mul toch best aardig invallen de laatste tijd. Alleen hij oogt zo sloom.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef twi het volgende:
Dat is toch een feit, dat hij geen wedstrijd fatsoenlijk uit kan spelen? Wellicht over een paar maanden wel, fantastisch. Mag 'ie over een paar maanden spelen. Op dit moment betekent De Mul opstellen dat je tenminste 1 wissel kwijt bent, of de tweede helft met 10 man op het veld staat.
En bovendien een reactie op al die De Mul Hallelujah-schreeuwers hier.
Ik noemde alle spelverdelers op die we hebben. Sneijder, Roger en Perez zijn de spelverdelers bij Ajax. Bij Ajax is bij het 4-3-3 systeem de linkshalf de vrije man/spelverdeler.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Roger kan niet verdedigen. Als Perez meespeelt kan Sneijder niet meespelen omdat Perez niet goed kan verdedigen.
En Urby vind ik een goede linksback maar geen linkermiddenvelder.
Engelaar doet verdedigend best veel werk als ik de samenvattingen van Twente bekijk, hij is lang dus is gevaarlijk bij standaard situaties. En hij brengt aanvallend erg veel.
Dat kloptquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:23 schreef dantes_inferno86 het volgende:
25/11/2006 - Speelt Perez niet meer door racistische uitlating?
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
In een gesprek met Hugo Borst suggereert Kenneth Perez dat hij voorlopig (?) niet speelt bij Ajax na een racistische uitlating tijdens het duel Ajax - FC Twente. 'Ik speel niet meer. Dit neemt Ten Cate me kwalijk. En terecht. Dit is niet netjes. Dit is erg. Ik heb hier spijt van. Heb jij het nummer van die grens…'zo quote Borst in zijn column in het Algemeen Dagblad. Perez zou de grensrechter hebben toegebeten: 'Hé man, idioot. Hé kankerneger hé!' Volgens Borst is een en ander geregistreerd en moet Perez daardoor vrezen dat het voorkomt voor de tuchtcommissie.
Ajax Netwerk
Tegen Sparta Praag kwam Perez in ieder geval niet in actie.
Kenneth.![]()
Dat ligt aan jou dan. Ik vind hem niet een goede speler omdat hij zo mooi scoorde tegen ons, ik vind hem het hele seizoen al imponeren. Hij is een van de weinige spelers die bijna elke wedstrijd minimaal een 7 haalt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:21 schreef Badabingea het volgende:
Engelaar scoort 1 mooi doelpunt en staat meteen in de belangstelling mee de meeste. Ik had nooit eerder van m gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |