²quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:47 schreef Messenga het volgende:
Te veel blessures, te weinig rendement. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.Nee dus.
Binnenkort weer fit en de blessures die hij heeft zijn puur pech geweest. Kan zo heel seizoen weer goed gaan. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie dat hij het in de toekomst niet meer kanquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:47 schreef Messenga het volgende:
Te veel blessures, te weinig rendement. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.Nee dus.
Mooi, vertel het je bestuur ff. En Koeman.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:53 schreef charon het volgende:
Als PSV Fan ben ik onmiddelijk vóór.
Uiteraard. Het kan, ik vind het alleen een te groot risico.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Binnenkort weer fit en de blessures die hij heeft zijn puur pech geweest. Kan zo heel seizoen weer goed gaan. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie dat hij het in de toekomst niet meer kan
Zoveel kán hij niet kosten, dus waarom niet? Hij kan bovendien als leermeester fungeren voor jonkies bij Ajax, hij heeft jáááren tot de beste van de wereld behoord.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Uiteraard. Het kan, ik vind het alleen een te groot risico.
hoezo risico? Het ergste dat kan gebeuren is dat hij een terugkeer beleeft zoals Litmanen. Nou en? Het is en blijft een Ajax-heldquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Uiteraard. Het kan, ik vind het alleen een te groot risico.
Dat werd door de PSV voorzitter keihard ontkent, hij krijgt gewoon betaald.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:58 schreef teamlead het volgende:
En financieel: volgens mij krijgt hij bij PSV ook per gespeelde wedstrijd betaald, dus dat kan Ajax ook prima doen
Overmars kwam ook niet terug, Reiziger ook niet. Je hoeft niet heel Ajax '95 terug te halen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo risico? Het ergste dat kan gebeuren is dat hij een terugkeer beleeft zoals Litmanen. Nou en? Het is en blijft een Ajax-held
En financieel: volgens mij krijgt hij bij PSV ook per gespeelde wedstrijd betaald, dus dat kan Ajax ook prima doen
Behoort inderdaad, het verleden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:57 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Zoveel kán hij niet kosten, dus waarom niet? Hij kan bovendien als leermeester fungeren voor jonkies bij Ajax, hij heeft jáááren tot de beste van de wereld behoort.
oke, die ontkenning heb ik gemist dan.. maar dan nog: veel zal het niet zijn (in verhouding tot zijn vorige salarissen danquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat werd door de PSV voorzitter keihard ontkent, hij krijgt gewoon betaald.
neuh, hoeft ook nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Overmars kwam ook niet terug, Reiziger ook niet. Je hoeft niet heel Ajax '95 terug te halen.
[..]
Tuurlijk. Hij is niet meer de Kluivert die hij bij Ajax was en al helemaal niet meer de Kluivert die hij bij Barca was, maar om hem op z'n 30e al helemaal af te schrijven gaat me te ver. En een beetje ervaring kan nooit kwaad bij een teamquote:Behoort inderdaad, het verleden.
Ervaring hebben we niet tekort bij Ajax.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh, hoeft ook niet
[..]
Tuurlijk. Hij is niet meer de Kluivert die hij bij Ajax was en al helemaal niet meer de Kluivert die hij bij Barca was, maar om hem op z'n 30e al helemaal af te schrijven gaat me te ver. En een beetje ervaring kan nooit kwaad bij een team
van het niveau Kluivert? mwah.. zoveel hebben we nu ook niet. Natuurlijk hebben wequote:Op vrijdag 24 november 2006 17:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ervaring hebben we niet tekort bij Ajax.
Precies, Stam kan de spitsen/aanvallende middenvelders weinig bijbrengen natuurlijk. Bovendien: een terugkeer op zich zelf staand is al prachtig.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
van het niveau Kluivert? mwah.. zoveel hebben we nu ook niet. Natuurlijk hebben weJaap
, maar verder? Spelers die op internationaal topniveau gespeeld hebben?
En dan allemaal havenslaven en dorpelingen die meestemmen? nahquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
wie plaatst een poll?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
En dan allemaal havenslaven en dorpelingen die meestemmen? nah![]()
Och, och. Dag een was een emotie, had hem zo graag bij ons gezien namelijk. Daarna komt het verstandquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:23 schreef Radegast het volgende:
Door_passie_gedreven is een draaikont.![]()
Toen Patrick tekende bij PSV noemde je hem nog een verrader en judas, en hoelang is dat nou geleden: een paar maandjes?
Patje mag wel terugkomen, prestatiecontractje.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:15 schreef SoA-Holic het volgende:
Het lobby Ryddeltje Poepon terug naar Ajaxnaar Ajax 1-topic #1
Okee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:54 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Och, och. Dag een was een emotie, had hem zo graag bij ons gezien namelijk. Daarna komt het verstandEn de door jouw genoemde woorden heb ik niet genoemd
[..]
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.fotoleovogelzang.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |