abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43855375
Zo dik als we in de spitsen leken te zitten, zitten we klaarblijkelijk niet. Babel is eerste keus op linksbuiten, Poepon mist nog ervaring en Rosenberg is geen 433-spits. Bovendien lijkt laatstgenoemde in de winterstop verkocht te worden.

Daarom lijkt het mij helemaal geen slecht idee om Patrick in de winterstop terug te halen naar Ajax. Het is algemeen bekend dat hij na dit seizoen mag vertrekken bij PSV, want door zijn blessures speelt hij veel te weinig en heeft hij tot nog toe nog niets toegevoegd. Waarom zouden ze hem niet al in de winter kwijt willen?

Ik blijf geloven dat Patje binnenkort weer de oude is. Hij werkt keihard aan zijn herstel en die paar blessures van de laatste jaren zijn pure pech. De man is pas 30 en heeft alles in zich. Hij was jaar of vijf absoluut de beste spits van de wereld, en een van de beste die Ajax ooit gekend heeft. Hij heeft alles wat een Ajax-spits nodig heeft: power, kopkracht, gedrevenheid en neusje voor de goal.

Bovendien heeft de man een echt hart voor Ajax. Daar doet zijn overgang naar de club uit dat lichtjesdorp niets aan af. Ik zie hem nog regelmatig op De Toekomst (zoontje speelt er en andere zoontjes deden vorige week mee aan talentendagen, zie ook http://www.fotoleovogelzang.nl/ zoeken op 'Kluivert+Ajax') en telkens spreekt hij zijn liefde voor Ajax uit. Twee weken terug op RTV Noord Holland begonnen zijn ogen ook weer de glinsteren toen het over Ajax ging ('Ajax is mijn club, daar hoeven we ook niet moeilijk over te doen')

Daarom: wees PSV te slim af (het bestuur daar gelooft niet in succesvolle rentree Kluivert) en haal Patje terug naar huis. Hier ligt zijn hart, dat voetbalt/herstelt ook 10x lekkerder. PSV zal niet veel (kunnen) vragen, een goede (inval)kracht voor Huntelaar kunnen we wel gebruiken. Wie niet waagt, wie niet wint. Bovendien, al slaagt hij niet: Patje nog één keer terug in het wit-rood-wit zien is ook al prachtig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Door_passie_gedreven op 24-11-2006 17:13:59 ]
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  vrijdag 24 november 2006 @ 16:47:10 #2
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43855419
Te veel blessures, te weinig rendement. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.Nee dus.
pi_43855430
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:47 schreef Messenga het volgende:
Te veel blessures, te weinig rendement. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.Nee dus.
²
+ niet nodig
pi_43855619
Als PSV Fan ben ik onmiddelijk vóór.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_43855625
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:47 schreef Messenga het volgende:
Binnenkort weer fit en de blessures die hij heeft zijn puur pech geweest. Kan zo heel seizoen weer goed gaan. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie dat hij het in de toekomst niet meer kan
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_43855641
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:53 schreef charon het volgende:
Als PSV Fan ben ik onmiddelijk vóór.
Mooi, vertel het je bestuur ff. En Koeman.
pi_43855643
Kluivert idd terug naar Ajax

Echt wel, die gozer is opgegroeid in het ajax systeem en is de spits die dat het beste kan, als ie er weer een beetje aan gewend is kan hij het weer fantastisch doen bij Ajax.

Hoop ook echt voor hem dat hij weer helemaal terug kan komen, liefst bij ajax maar ik gun het hem ook bij PSV wel.
  vrijdag 24 november 2006 @ 16:54:38 #8
108558 Messenga
pi_43855657
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Binnenkort weer fit en de blessures die hij heeft zijn puur pech geweest. Kan zo heel seizoen weer goed gaan. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie dat hij het in de toekomst niet meer kan
Uiteraard. Het kan, ik vind het alleen een te groot risico.
pi_43855753
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:54 schreef Messenga het volgende:

[..]

Zoveel kán hij niet kosten, dus waarom niet? Hij kan bovendien als leermeester fungeren voor jonkies bij Ajax, hij heeft jáááren tot de beste van de wereld behoord.

[ Bericht 1% gewijzigd door Door_passie_gedreven op 24-11-2006 17:06:06 ]
pi_43855766
Terughalen en wel nu.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_43855768
Ik heb liever dat Kanu terug komt. Dat is tenminste een zekerheidje qua fitheid.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 24 november 2006 @ 16:58:09 #12
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43855781
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:54 schreef Messenga het volgende:

[..]

hoezo risico? Het ergste dat kan gebeuren is dat hij een terugkeer beleeft zoals Litmanen. Nou en? Het is en blijft een Ajax-held
En financieel: volgens mij krijgt hij bij PSV ook per gespeelde wedstrijd betaald, dus dat kan Ajax ook prima doen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43855814
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:58 schreef teamlead het volgende:
En financieel: volgens mij krijgt hij bij PSV ook per gespeelde wedstrijd betaald, dus dat kan Ajax ook prima doen
Dat werd door de PSV voorzitter keihard ontkent, hij krijgt gewoon betaald.
  vrijdag 24 november 2006 @ 16:59:44 #14
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_43855828
Kluivert moet inderdaad terug naar Ajax
Jawel, je keek.
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:00:19 #15
108558 Messenga
pi_43855845
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:58 schreef teamlead het volgende:

[..]

hoezo risico? Het ergste dat kan gebeuren is dat hij een terugkeer beleeft zoals Litmanen. Nou en? Het is en blijft een Ajax-held
Overmars kwam ook niet terug, Reiziger ook niet. Je hoeft niet heel Ajax '95 terug te halen.
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:57 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Zoveel kán hij niet kosten, dus waarom niet? Hij kan bovendien als leermeester fungeren voor jonkies bij Ajax, hij heeft jáááren tot de beste van de wereld behoort.
Behoort inderdaad, het verleden.
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:00:39 #16
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43855854
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat werd door de PSV voorzitter keihard ontkent, hij krijgt gewoon betaald.
oke, die ontkenning heb ik gemist dan.. maar dan nog: veel zal het niet zijn (in verhouding tot zijn vorige salarissen dan )
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:02:48 #17
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43855911
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:00 schreef Messenga het volgende:

[..]

Overmars kwam ook niet terug, Reiziger ook niet. Je hoeft niet heel Ajax '95 terug te halen.
[..]
neuh, hoeft ook niet
quote:
Behoort inderdaad, het verleden.
Tuurlijk. Hij is niet meer de Kluivert die hij bij Ajax was en al helemaal niet meer de Kluivert die hij bij Barca was, maar om hem op z'n 30e al helemaal af te schrijven gaat me te ver. En een beetje ervaring kan nooit kwaad bij een team
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:03:37 #18
108558 Messenga
pi_43855938
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:02 schreef teamlead het volgende:

[..]

neuh, hoeft ook niet
[..]

Tuurlijk. Hij is niet meer de Kluivert die hij bij Ajax was en al helemaal niet meer de Kluivert die hij bij Barca was, maar om hem op z'n 30e al helemaal af te schrijven gaat me te ver. En een beetje ervaring kan nooit kwaad bij een team
Ervaring hebben we niet tekort bij Ajax.
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:05:14 #19
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43855979
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:03 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ervaring hebben we niet tekort bij Ajax.
van het niveau Kluivert? mwah.. zoveel hebben we nu ook niet. Natuurlijk hebben we Jaap , maar verder? Spelers die op internationaal topniveau gespeeld hebben?
pi_43855999
please patje, kom uit dat lijpenhol en kom bij ons!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_43856052
wie plaatst een poll?
pi_43856064
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

van het niveau Kluivert? mwah.. zoveel hebben we nu ook niet. Natuurlijk hebben we Jaap , maar verder? Spelers die op internationaal topniveau gespeeld hebben?
Precies, Stam kan de spitsen/aanvallende middenvelders weinig bijbrengen natuurlijk. Bovendien: een terugkeer op zich zelf staand is al prachtig.
pi_43856082
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
wie plaatst een poll?
En dan allemaal havenslaven en dorpelingen die meestemmen? nah
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:12:23 #24
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43856186
Patje kom terug aub
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:16:13 #25
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43856312
Ik heb patje altijd een leuke voetballer gevonden.
Maar ik denk dat hij bij ajax meer op z'n plaats zal zijn.
pi_43856423
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

En dan allemaal havenslaven en dorpelingen die meestemmen? nah

Overigens denk ik dat PSV Kluivert niet voor weinig zal verkopen... aan Ajax. Als Ajax perse Kluivert terug wil zullen ze daar wel een reden voor hebben en dat zal de financiele staf van PSV dan wel begrijpen
Overigens zie ik hem liever bij PSV als PSV fan, iig dit seizoen nog. Als tie na dit seizoen nog niet fit is dan wordt het denk ik niets meer met hem. Dan mag Ajax hem best hebben natuurlijk
pi_43857311
Hij heeft inderdaad nog niets toegevoegd., maar we hebben veel te weinig spitsen om hem te laten gaan. Bovendien mag hij eerst de tijd krijgen om zich te bewijzen. Als hij dan niet goed genoeg blijkt, kan je em gratis ophalen in juli.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43857622
Rot op met je kluivert.

Vergane glorie. Helaas.
pi_43858119
Door_passie_gedreven is een draaikont.

Toen Patrick tekende bij PSV noemde je hem nog een verrader en judas, en hoelang is dat nou geleden: een paar maandjes?

Patje mag wel terugkomen, prestatiecontractje.
pi_43867145
niet nodig.
Ajax leidt toppers op zoals bij Kluivert het geval was. Ajax moet zelf maar weer een nieuwe topper opleiden. Over 10 jaar kan je een topic aanmaken met de titel:
Het lobby Ryddeltje Poepon terug naar Ajax-topic #1
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_43868361
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 18:23 schreef Radegast het volgende:
Door_passie_gedreven is een draaikont.

Toen Patrick tekende bij PSV noemde je hem nog een verrader en judas, en hoelang is dat nou geleden: een paar maandjes?

Patje mag wel terugkomen, prestatiecontractje.
Och, och. Dag een was een emotie, had hem zo graag bij ons gezien namelijk. Daarna komt het verstand En de door jouw genoemde woorden heb ik niet genoemd
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:15 schreef SoA-Holic het volgende:
Het lobby Ryddeltje Poepon terug naar Ajaxnaar Ajax 1-topic #1
pi_43868449
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:54 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Och, och. Dag een was een emotie, had hem zo graag bij ons gezien namelijk. Daarna komt het verstand En de door jouw genoemde woorden heb ik niet genoemd
[..]
Okee.
pi_43884740
Kanu en Davids terug! Patje is teveel geblesseerd. Kanu speelt de sterren van de hemel en Davids vorig seizoen ook, moet dit seizoen helaas teveel banken door gele kaarten. Kanu als prima alternatief voor KJH. Bovendien wil Kanu zelf heel graag en zijn beiden deze zomer transfervrij
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_43885008
Eens. Hij past sowieso niet bij PSV [te koude, kille club voor hem.. hij moet fans hebben ]

en hij heeft Ajax nu al 3 nieuwe Kluiverts geschonken :0
pi_43885081
Blijf maar weg verrader. .
'95 was mooi maar inmiddels ben je psv-er, dan mag je dat blijven ook .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_43885206
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.fotoleovogelzang.nl/

Dit wordt echt een goede, kijk die kop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')