abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43856423
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

En dan allemaal havenslaven en dorpelingen die meestemmen? nah

Overigens denk ik dat PSV Kluivert niet voor weinig zal verkopen... aan Ajax. Als Ajax perse Kluivert terug wil zullen ze daar wel een reden voor hebben en dat zal de financiele staf van PSV dan wel begrijpen
Overigens zie ik hem liever bij PSV als PSV fan, iig dit seizoen nog. Als tie na dit seizoen nog niet fit is dan wordt het denk ik niets meer met hem. Dan mag Ajax hem best hebben natuurlijk
pi_43857311
Hij heeft inderdaad nog niets toegevoegd., maar we hebben veel te weinig spitsen om hem te laten gaan. Bovendien mag hij eerst de tijd krijgen om zich te bewijzen. Als hij dan niet goed genoeg blijkt, kan je em gratis ophalen in juli.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43857622
Rot op met je kluivert.

Vergane glorie. Helaas.
pi_43858119
Door_passie_gedreven is een draaikont.

Toen Patrick tekende bij PSV noemde je hem nog een verrader en judas, en hoelang is dat nou geleden: een paar maandjes?

Patje mag wel terugkomen, prestatiecontractje.
pi_43867145
niet nodig.
Ajax leidt toppers op zoals bij Kluivert het geval was. Ajax moet zelf maar weer een nieuwe topper opleiden. Over 10 jaar kan je een topic aanmaken met de titel:
Het lobby Ryddeltje Poepon terug naar Ajax-topic #1
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_43868361
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 18:23 schreef Radegast het volgende:
Door_passie_gedreven is een draaikont.

Toen Patrick tekende bij PSV noemde je hem nog een verrader en judas, en hoelang is dat nou geleden: een paar maandjes?

Patje mag wel terugkomen, prestatiecontractje.
Och, och. Dag een was een emotie, had hem zo graag bij ons gezien namelijk. Daarna komt het verstand En de door jouw genoemde woorden heb ik niet genoemd
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:15 schreef SoA-Holic het volgende:
Het lobby Ryddeltje Poepon terug naar Ajaxnaar Ajax 1-topic #1
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_43868449
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:54 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Och, och. Dag een was een emotie, had hem zo graag bij ons gezien namelijk. Daarna komt het verstand En de door jouw genoemde woorden heb ik niet genoemd
[..]
Okee.
pi_43884740
Kanu en Davids terug! Patje is teveel geblesseerd. Kanu speelt de sterren van de hemel en Davids vorig seizoen ook, moet dit seizoen helaas teveel banken door gele kaarten. Kanu als prima alternatief voor KJH. Bovendien wil Kanu zelf heel graag en zijn beiden deze zomer transfervrij
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_43885008
Eens. Hij past sowieso niet bij PSV [te koude, kille club voor hem.. hij moet fans hebben ]

en hij heeft Ajax nu al 3 nieuwe Kluiverts geschonken :0
pi_43885081
Blijf maar weg verrader. .
'95 was mooi maar inmiddels ben je psv-er, dan mag je dat blijven ook .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_43885206
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.fotoleovogelzang.nl/

Dit wordt echt een goede, kijk die kop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')