Echt waar, niet omdat het 02:45 uur is, maar als ik die Borst een keer voor de auto krijg............quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:31 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens allemaal wel heel toevallig dat Hugo Borst dit naar buiten brengt kort voor Sparta - Ajax.
Daar heb je idd een goed punt Montana bahquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Echt waar, niet omdat het 02:45 uur is, maar als ik die Borst een keer voor de auto krijg............
Hij had het moeilijk vorige week in zijn column kunnen zetten toch?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:31 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens allemaal wel heel toevallig dat Hugo Borst dit naar buiten brengt kort voor Sparta - Ajax.
Idd, goed punt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:31 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:31 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus, anders overdrijf je ff.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een loser is het in real-life.![]()
Borst gaat heus geen telefoongesprek verzinnen. Dat kost hem z'n carierre.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:34 schreef SoA-Holic het volgende:
Is het wel bewezen dat hij het gezegd heeft dan?
Iedereen praat die borst maar na, maar zeker weten doet niemand het.
Wat een kknegerquote:25/11/2006 - Babel moet nog een week geduld hebben
(Gepost door RvN)
De rentree van Ryan Babel is nog een week uitgesteld. De aanvaller van Ajax werkt nu toe naar een rentree in het duel tegen Willem II, volgend weekend. Het duel tegen Espanyol donderdag lijkt nog net iets te vroeg te komen.
Huh?! Perez heeft hem toch gebeld om excuses aan te bieden voor zijn racistische opmerking?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Borst gaat heus geen telefoongesprek verzinnen. Dat kost hem z'n carierre.
Ik bedoelde dat Borst schreef dat ie Perez gebeld had, en dat Perez min of meer toegaf een dergelijke opmerking gemaakt te hebben.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Huh?! Perez heeft hem toch gebeld om excuses aan te bieden voor zijn racistische opmerking?
Ten Cate is echt geen neger hoor. Gaat veel onder de zonnebank geloof ik, en heeft idd een heel klein beetje Surinaamse (?) invloeden, maar de meeste Marokkanen zijn donkerder, en dat zijn toch ook geen negers.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:55 schreef RayMania het volgende:
Ten Cate is een neger
Perfecte analyse.quote:Wachten op creativiteit
DICK SINTENIE
Er breken belangrijke en zware weken aan voor Ajax. Weken waarin de Amsterdammers niet kunnen blijven leunen op een solide achterhoede, de kracht van Jaap Stam en een middenveld dat maar voor een deel functioneert.
Hij was donderdagavond in Praag nog het dichtst bij een doelpunt, Jaap Stam. Met de bal aan de voet dribbelde hij tegen het eind van de eerste helft de middenlijn over. Geen tegenstander viel hem aan, geen medespeler liep vrij. Op ruim dertig meter van het doel waagde de centrale verdediger zich maar aan een schot: de bal zeilde rakelings over.
Het zegt eigenlijk alles over de aanvallende onmacht van Ajax op dit moment. In de drie laatste wedstrijden (PSV, FC Twente, Sparta Praag) scoorde Ajax één doelpunt, tegen FC Twente, uit een vrije trap van Wesley Sneijder. Tot uitgespeelde kansen kwam de ploeg nauwelijks.
Dat is zorgelijk, maar nog geen reden om de sportieve dip 'te dramatiseren', zoals trainer Henk ten Cate kort na het gelijkspel (0-0) in Tsjechië zei. Immers, verdedigend staat Ajax als een huis.
Het stevige fundament zal zekerheid moeten bieden in de komende zware weken. Vanaf morgen (Sparta uit) speelt Ajax negen wedstrijden in vijfendertig dagen. Er staan onder meer ontmoetingen op de rol met Espanyol (donderdag in de Arena), AZ (thuis), Vitesse (uit) en Roda JC (thuis). In Nijmegen is NEC op 30 december de laatste tegenstander van dit kalenderjaar.
Om wedstrijden te winnen, en uiteindelijk ook om zijn onvermurwbare achterhoede te ontlasten, zal Ten Cate zich vooral moeten bekommeren om zijn voorwaartsen.
Want na de rode kaart van Urby Emanuelson tegen Sparta Praag kwam nog eens duidelijk aan het licht dat Ajax ook onder zware omstandigheden, op een onbespeelbaar veld, kan rekenen op de defensieve dienstbaarheid en het loopvermogen van de vaste middenvelders Gabri en Wesley Sneijder.
Het grootste probleem, en tegelijk het enige probleem, is het gebrek aan creativiteit en doelmatigheid in de voorste linie. Oorzaken: de aanvallers zijn niet of half fit (Ryan Babel, Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea, Mauro Rosales), hun zelfvertrouwen kwijt (Markus Rosenberg), nog te bleu en te licht om zestig duels per seizoen constant te presteren (Tom de Mul), of in gevecht met zichzelf: Klaas-Jan Huntelaar.
De topscorer van vorig seizoen tracht dit seizoen meer als aanspeelpunt te fungeren en vaker met zijn rug naar het vijandelijke doel te spelen, in de wetenschap dat tegenstanders zijn faam als doelpuntenmaker kennen en twee verdedigers aan hem opofferen. Dat biedt ruimte aan zijn medespelers. Maar daarvan wordt veel te weinig geprofiteerd, óók niet door de middenvelders.
Het frustreert Huntelaar, maar het is vrijwel onmogelijk de spits even uit de wind te houden. Een alternatief is er niet, zo bleek donderdag uit het vlakke optreden van Rosenberg. Angelos Charisteas - hij vertrok aan het begin van dit seizoen naar Feyenoord - was dat ook niet geweest, maar de Griek had in sommige (delen van) wedstrijden wellicht wel als 'bliksemafleider' van Huntelaar kunnen fungeren.
In Jong Ajax speelt Rydell Poepon in de punt van de aanval, maar hij is nog niet toe aan het grote werk. Het wachten is vooral op de rentree van linkerspits Babel, die vandaag vermoedelijk weer met de groep meetraint, maar morgen tegen Sparta nog niet kan spelen. Als Ajax ergens behoefte aan heeft, is het onvoorspelbaarheid, doelgerichtheid en kracht op de vleugels.
Nu hoeven tegenstanders zich meestal maar te focussen op één aanvaller van Ajax, zodat er ook meer druk kan worden uitgeoefend op het Amsterdamse middenveld.
Zodra Babel, Mitea en Rosales volledig fit zijn, moet Ajax in staat worden geacht in aanvallend opzicht op verschillende manieren te verrassen, zoals in de eerste maanden van het seizoen.
Tot die tijd is het zaak dat iedereen in de pas loopt, niemand zichzelf voorbij loopt in de jacht op doelpunten, en vooral Stam zijn rug recht houdt.
© Het Parool, 25-11-2006
Ik heb dat fragmentje ook gezien. Ben even vergeten waar, maar ik dacht dat hij "kankergrens" zei. Al was dat denk ik meer hetgeen ik hoopte dat ik zei. Dan had het al erg genoeg geweest.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:34 schreef SoA-Holic het volgende:
Is het wel bewezen dat hij het gezegd heeft dan?
Iedereen praat die borst maar na, maar zeker weten doet niemand het.
Piep piep hallo?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:44 schreef twi het volgende:
Maar wat Montana zei klopt als een bus, niet heel toevallig dat hij het twee dagen voor Sparta - Ajax naar buiten brengt.
Dus hij moet maar niets zeggen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:57 schreef thewishmaster het volgende:
Borst veroorzaakt wel onrust met zo'n actie natuurlijk, want hij weet ook wel dat Sparta geen schijn van kans heeft tegen Ajax.
En weer een user van wie ik ALLE posts na deze weer kan overslaan zonder het risico iets zinnigs te missen..quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat moest Borst dan doen? Er geen melding van maken, omdat zijn club toevallig tegen Ajax moet dit weekend? Daar was een Ajacied in staat toe geweest ja, maar normale mensen niet.
Het is wel even een verschil of jij of ik dat vanaf de tribune in frustratie roept of dat Perez het met een voorbeeldfunctie in het veld roept.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Vage actie, maar we moeten er nou ook weer niet meteen een drama van maken denk ik. Ik heb ook neger vrienden/kennissen maar kan in een moment van kwaadheid er ook wel eens kloteneger uitgooien. Niet netjes, maar het is een neger en op dat moment een klote neger.
We zijn allemaal mensen, en we roepen wel eens iets verkeerds, hoort niet, maar soms gebeurt het toch..
Inderdaad. Als supporters zingen : "Luinge is een kankerjood" of oerwoudgeluiden maken of weet ik veel, dan wordt de wedstrijd gestaakt. Hoe kun je dan van bepaalde supporters verwachten dat ze zoiets niet roepen, als zelfs de spelers het doen? Niet dat ik het dan goedkeur, maar de KNVB komt dan erg ongeloofwaardig over als ze dat wel afstraffen en dit niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is wel even een verschil of jij of ik dat vanaf de tribune in frustratie roept of dat Perez het met een voorbeeldfunctie in het veld roept.
Kenneth, waarom?quote:"Als het echt zo is, is het toch emotie denk ik. Ik speel niet meer. Dit neemt Ten Cate me kwalijk. En terecht. Dit is niet netjes. Dit is erg. Ik heb hier spijt van. Heb jij het nummer van die grens…”
Dat vind jij, maar een sporter, vol adrenaline in het veld is ook maar een mens, Denk jij dan OOK dat alle acties, schoten, passes etc van te voren BEDACHT worden? nee, die komen spontaan omdat het een voetballer is, en soms ben je zo opgefokt van de spanning dat je iets verkeerds zegt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is wel even een verschil of jij of ik dat vanaf de tribune in frustratie roept of dat Perez het met een voorbeeldfunctie in het veld roept.
Jij bent mod he? Volgens jouw redenering mag ik jou dus voor ALLES uitmaken als we een keer in een harde discussie geraken op dit forum, zonder geband te worden. Ik ben namelijk ook maar een mens, en sommige dingen komen spontaan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar een sporter, vol adrenaline in het veld is ook maar een mens, Denk jij dan OOK dat alle acties, schoten, passes etc van te voren BEDACHT worden? nee, die komen spontaan omdat het een voetballer is, en soms ben je zo opgefokt van de spanning dat je iets verkeerds zegt.
Big fucking deal.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij bent mod he? Volgens jouw redenering mag ik jou dus voor ALLES uitmaken als we een keer in een harde discussie geraken op dit forum, zonder geband te worden. Ik ben namelijk ook maar een mens, en sommige dingen komen spontaan.
Nee, maar dat betekent nog wel dat het niet zomaar kan en dat hij er wel even op mag gewezen worden, juist omdat hij een voorbeeldfunctie heeft.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar een sporter, vol adrenaline in het veld is ook maar een mens, Denk jij dan OOK dat alle acties, schoten, passes etc van te voren BEDACHT worden? nee, die komen spontaan omdat het een voetballer is, en soms ben je zo opgefokt van de spanning dat je iets verkeerds zegt.
Big fucking deal.
Tuurlijk, en dat moet ook, maar zo'n ramp is het nou ook weer niet. gewoon ff sorry en verder.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent nog wel dat het niet zomaar kan en dat hij er wel even op mag gewezen worden, juist omdat hij een voorbeeldfunctie heeft.
En kap eens met die woorden in caps.
Onzin. Als ik wil kan ik jou in mijn woede in 15 seconden voor wel 5 vreselijke dingen uitmaken tijdens een discussie. Net zoveel tijd ongeveer als Perez had om NA TE DENKEN over wat ie zou gaan roepen naar de assistent-scheids.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Verschil is dus dat je het moet tikken, nalezen op spelfouten en dan ook nog eens op invoeren klikken, dat is HEEL wat anders dan in het heetst van de strijd iemand die naast je staat en je benadeelt uitschelden.
Natuurlijk is dat anders, maar het gaat me er vooral om dat deze belediging persoonlijk was. Perez heeft dus eerst moeten nadenken : grens is een neger > daar kan ik hem mee uitschelden. Dat vind ik wat anders dan 'kankerlijer' ofzo, dat is ook erg maar niet persoonlijk.quote:Lijkt me HEEL duidelijk anders he?
precies, mijn direct collega is ook een surinamer, en de grappen over lui, traag en dom zijn niet van de lucht VAN ZIJN KANT!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:15 schreef Panick het volgende:
HAHA.
Ik noem mijn beste negervriend ook altijd katoenplukker, krijgen ze karakter van. Niet zo zeuren.
Overigens ben ik extreem links dus enige racistische insteek is er niet, zie het als een koosnaampje
Dat een speler zich in het heetst van de strijd laat gaan is fout, maar soit. He'll get over it.
Overigens is het nog niet eens zeker dat ie kankerneger zei.
quote:Kenneth Perez geeft een verklaring voor wat er tijdens de wedstrijd Ajax - FC Twente voorviel.
Verklaring Kenneth Perez.
Tijdens de wedstrijd Ajax – FC Twente van zondag 19 november heb ik mij in het vuur van het spel ernstig misdragen door een discriminerende opmerking te maken naar grensrechter Siebert.
Ik schaam mij diep voor de kwetsende uitlatingen en biedt, naast de heer Siebert, eenieder daarvoor mijn oprechte excuses aan.
De stommiteit van mijn opmerking staat in schril contrast met hoe ik werkelijk in het leven sta en met de normen en waarden waarmee ik mijn eigen kinderen opvoed.
Met schaamte,
Kenneth Perez
Snap jij het verschil tussen plagerig iemand 'uitschelden' en iemand keihard willen beledigen wel?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:15 schreef Panick het volgende:
HAHA.
Ik noem mijn beste negervriend ook altijd katoenplukker, krijgen ze karakter van. Niet zo zeuren.
Overigens ben ik extreem links dus enige racistische insteek is er niet, zie het als een koosnaampje
Ah, bij deze keur je dus ook spreekkoren goed? Dat supporters zich in het heetst van de strijd laten gaan is fout, maar so it. Van Gaal komt er wel overheen als je roept dat z'n overleden vrouw een kankerwijf is.quote:Dat een speler zich in het heetst van de strijd laat gaan is fout, maar soit. He'll get over it.
Goed zo, zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61086
[..]
Excuses aanvaard
Kenneth, topper![]()
jij snapt het echt niet he? Spreekkoren zijn BEDACHT! komen niet opeens opzetten uit tientallen mensen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Snap jij het verschil tussen plagerig iemand 'uitschelden' en iemand keihard willen beledigen wel?
[..]
Ah, bij deze keur je dus ook spreekkoren goed? Dat supporters zich in het heetst van de strijd laten gaan is fout, maar so it. Van Gaal komt er wel overheen als je roept dat z'n overleden vrouw een kankerwijf is.
Hé bolle, veilig thuis?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:17 schreef Sethje het volgende:
tering wat een gezeik zeg...
hulde voor kenneth passie op het veld godverdomme knokken voor wat je waard bent! het hoort er allemaal bij
het bier was goed en goedkoop en de wedstrijd was kut....dat even over praag
Apengeluiden tegen een neger zijn net zo bedacht als schelden tegen een neger.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij snapt het echt niet he? Spreekkoren zijn BEDACHT! komen niet opeens opzetten uit tientallen mensen.
IK HOOP DAT HEATWAVE ZO VAN DE TRAP AFDONDERT EN Z'N NEK BREEKT.quote:Een opmerking tegen iemand die vlak naast je staat komt spontaan op, zonder na te denken, zeker als je strak van de adrenaline en spanning staat. Dat is op geen enkele wijze te vergelijken met de voorbeelden die je hier en in je vorige post noemt.. Gewoon to-taal NIET....
Tis al goed met je hoor jochie, neem nog een lollie ofzoquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Apengeluiden tegen een neger zijn net zo bedacht als schelden tegen een neger.
[..]
IK HOOP DAT HEATWAVE ZO VAN DE TRAP AFDONDERT EN Z'N NEK BREEKT.
Sorry, kwam spontaan in me op.
Moeilijk he, als je een discussie niet kunt winnen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis al goed met je hoor jochie, neem nog een lollie ofzo/
Lezen kan je ook al niet. Niemand keurt het goed, ik ook niet, Perez zelf ook niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Bij deze wordt het 'bier-incident' in de Kuip dus ook goedgekeurt door jullie, het was tenslotte een spontane actie waarbij niet nagedacht werd.
Ok, dat zei ik fout. Maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lezen kan je ook al niet. Niemand keurt het goed, ik ook niet, Perez zelf ook niet.
Natuurlijk is dat herkenbaar, maar als ik dat roep dan is dat een 'algemeen' scheldwoord en niet een persoonlijk iets TEGEN de persoon.quote:Ik heb er alleen wel begrip voor dat je iets fouts roept in het heetst van de strijd, ik roep ook wel eens dingen spontaan tijdens een wedstrijd, niet alleen scheld woorden, maar iets als "mongool, dat IS geen buitenspel" en als ik dan (rustig) de herhaling zie en het is WEL buitenspel dan kom ik er op terug..
herkenbaar? Ik hoop het, anders heb ik het idee dat je nooit voetbal lijkt.
Ja hoor kankahneusquote:
Ja was top, goed vermaakt in de stad, zuipen kostte natuurlijk geen reet, discotheek was vet en de Pussy bar was echtquote:
Hehe vooral die conducteur wat een figuur zegquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:36 schreef Bananenman het volgende:
Treinreis was wel lachen, uiteraard veel Duitsertje pesten onderweg, en de bezopen en naar wodka ruikende conducteur was ook wel oké
Jij naar een uitduelquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Klinkt heel gezellig jongens.
Misschien ook maar weer eens zoals vroegahnaar uitwedstrijden, sorry lieverd
.
been there, done thatquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij naar een uitduel![]()
![]()
![]()
Na de winter weer voor mij een europees uitduel wss![]()
Ik ben toch echt linkser dan links hoor, maar relativeren is ook een "linkse" niet vreemd.quote:
En terechtquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez speelt morgen gewoon volgens Frits Barend bij Talpa.
Geen kaartjequote:Op zaterdag 25 november 2006 18:13 schreef devv05 het volgende:
Nog joden naar Qlimax?
Check je pm nou eens ouwequote:Op zaterdag 25 november 2006 14:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja was top, goed vermaakt in de stad, zuipen kostte natuurlijk geen reet, discotheek was vet en de Pussy bar was echt
Treinreis was wel lachen, uiteraard veel Duitsertje pesten onderweg, en de bezopen en naar wodka ruikende conducteur was ook wel oké
Je doek was goed te zien vanaf de overkantquote:
De spreekkoren beginnen ook vaak bij 1 persoon die ook strak van de adrenaline en spanning staat. Wordt wel snel overgenomen door anderen. Maar er is niemand die met die naar een wedstrijd gaat met het idee nou vandaag ga ik eens lekker de scheids (of wie dan ook) verrot schelden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij snapt het echt niet he? Spreekkoren zijn BEDACHT! komen niet opeens opzetten uit tientallen mensen.
Een opmerking tegen iemand die vlak naast je staat komt spontaan op, zonder na te denken, zeker als je strak van de adrenaline en spanning staat. Dat is op geen enkele wijze te vergelijken met de voorbeelden die je hier en in je vorige post noemt.. Gewoon to-taal NIET....
VI.nlquote:
'Ten Cate neemt Perez tóch op in selectie'
25/11/2006 18:23
Ajax-coach Henk ten Cate is niet van plan Kenneth Perez te passeren voor het duel met Sparta Rotterdam. De trainer zou 'in zijn maag zitten' met de situatie, maar puur op sportieve gronden zijn beslissing willen nemen. Dat beweerde Frits Barend tijdens De Wedstrijden op Talpa. De journalist had met Ten Cate gesproken.
Perez schold vorige zondag assistent-scheidsrechter Nicky Siebert uit voor 'kankerneger'. De Deen bood zaterdagmiddag al zijn excuses aan via de website van Ajax, nadat hij in het Algemeen Dagblad had bekend in de fout te zijn gegaan.
In een officiële reactie zegt Ajax het incident te betreuren, maar ook waardering te hebben voor de manier waarop Perez zijn excuses heeft aangeboden. De 32-jarige aanvaller zelf kondigde aan een voetbalclinic in De Bijlmer te gaan geven en een financiële bijdrage te leveren aan een goed doel. 'Ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen racist ben.'
Yep en yep!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geen kaartje![]()
Jij wel toch? Zal wel vet worden![]()
quote:Volgens Het Parool begint Mitea waarschijnlijk op linksvoor in de basis. Emanuelson zou op de bank moeten starten.
Vermoedelijke opstelling:
Stekelenburg;
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen,
Gabri, Maduro, Sneijder,
De Mul, Huntelaar en Mitea.
Dan nog vind ik het een beetje overtrokken allemaal. Natuurlijk verdient hij een boete ofzo, misschien een potje schorsing.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Natuurlijk, achter die schijn is het een vieze racist natuurlijk. Deze foto heb ik gisteren van 'm geschoten:quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach dat is toch ook alleen maar schijn.
Doe effe normaal man. Verder is 't helemaal niet mooi.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:32 schreef Sethje het volgende:
tering kankerdebielen rot op met je gezeik
het is toch alleen maar mooi dat hij gek word op die grensrechter
Nee, helemaal niet. Er wordt weer zwaar overdreven op gereageerd. Waardoor ajax allemaal schijnheilige dingen voor hem heeft bedacht wat hij nu moet doen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, achter die schijn is het een vieze racist natuurlijk.
ja man al dat gezeik over perez lekker boeiend al zit hij bij de kkk kan mij dat nou weer verotten zolang hij lekker speelt en hart voor de club toont vind ik alles bestquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
Doe effe normaal man. Verder is 't helemaal niet mooi.
Ja jonge, dit wordt je excuses aanbieden op de ajax website en clinics geven aan debielen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:32 schreef Sethje het volgende:
tering kankerdebielen rot op met je gezeik
het is toch alleen maar mooi dat hij gek word op die grensrechter
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja jonge, dit wordt je excuses aanbieden op de ajax website en clinics geven aan debielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |