quote:Op zondag 19 november 2006 18:03 schreef broer het volgende:
Leuk, dat soort ontledingen.
O, en aan de AKQ doe ik niet meer mee. Nee, echt, écht niet.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:20 schreef broer het volgende:
Little Steven.
Niet de dood, dat is zeker.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is je grootste angst, wyccie?
Ja, om een 'typisch groet-topic' te voorkomen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Hoe kom je zo opeens bij die vraag, Do?
Afgezien van het feit dat ik het niks vind, vind ik het geen probleem om in zee te zwemmen. (Maar niet te ver natuurlijk).quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus zwemmen in de zee is er niet bij?
"Het gaat niet om het winnen, het gaat om het meedoen."quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:29 schreef broer het volgende:
Hij vroeg om twee bijnamen. Als ik er eentje noem, kan ik nooit winnen.
Story of my life.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
"Het gaat niet om het winnen, het gaat om het meedoen."
Ik vind de zee 's nachts altijd zo'n teleurstelling. Dan denk je naar een onmetelijke, zwarte vlakte te kijken, maar waar je ook kijkt, overal zie je de lampjes van schepen en booreilanden. Net alsof je naar de overkant van een flinke rivier kijkt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
De zee! Ik vind 'm zo mooi!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:34 schreef broer het volgende:
Story of my life.
Maar wat een goed idee. Ik doe vanaf nu alleen maar mee als er meer antwoorden worden gevraagd. En dan noem ik er maar één.
quote:Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen).
Ik zou niet weten waarom je naar een onmetelijke zwarte vlakte wil kijken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind de zee 's nachts altijd zo'n teleurstelling. Dan denk je naar een onmetelijke, zwarte vlakte te kijken, maar waar je ook kijkt, overal zie je de lampjes van schepen en booreilanden. Net alsof je naar de overkant van een flinke rivier kijkt.
Het leven, he.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:40 schreef broer het volgende:
Wat is jóuw grootste angst, Do2?
Om je doodsangst af en toe te voelen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou niet weten waarom je naar een onmetelijke zwarte vlakte wil kijken.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
Je kunt niet aldoor in angst leven.
Ik geloof er niets van. Volgens mij ben jij gewoon een vrolijke levensgenieter.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het leven, he.
Heb je daar een onmetelijk zwarte vlakte bij nodig?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Om je doodsangst af en toe te voelen?
Ook. Het is een en al tegenstrijdigheid bij mij, broer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Volgens mij ben jij gewoon een vrolijke levensgenieter.
Nou, nodig... Maar het helpt wél.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb je daar een onmetelijk zwarte vlakte bij nodig?
Ook mooi. Zeker.quote:Ik denk eigenlijk dat een onmetelijk zwarte vlakte me vooral heel veel rust zou geven. Ook mooi, natuurlijk.
Ach, dan heb je nog eens wat om over na te denken, niet?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kom er nooit aan uit, denk ik.
Nou zeg ik weer iets heel rationeels: als je niet had geleefd had je ook geen tijd. En zijn we niet allemaal ons leven en onze tijd aan het verspillen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
en niet anders kan dan constateren dat het leven zonde van mijn tijd was.
Nee, natuurlijk zijn we niet allemaal onze tijd aan het verspillen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou zeg ik weer iets heel rationeels: als je niet had geleefd had je ook geen tijd. En zijn we niet allemaal ons leven en onze tijd aan het verspillen?
Of, wat denk jij dat het leven ons moet brengen? Waar hoop je op?
Mijn MSN staat al de hele avond aan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, hebben jullie MSN gevonden, ofzo?
Ik heb maar één gesprek gevoerd. En het was een kort gesprek, ook nog. Toch sorry.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zie je wel.
Er vált helemaal niets te vergeven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het geeft niet, broer. Ik ben ontzettend vergevingsgezind, moet je weten.
Nee, toch niet. Ik leef op bescheiden voet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:12 schreef wyccie het volgende:
Do2, je hebt vast grote schoenen.
Hebben vergevingsgezinde mensen grote voeten?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:12 schreef wyccie het volgende:
Do2, je hebt vast grote schoenen.
Ja, hallo,quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Er vált helemaal niets te vergeven.
Bah, wat ben jij nog scherp.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo,
jij komt met excuses aanzetten,.
Je weet toch wat ze zeggen over mannen met een grote neus.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:15 schreef broer het volgende:
Hebben vergevingsgezinde mensen grote voeten?
Of in ieder geval grote schoenen?
Hee, dat zei ik gisteren nog!quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben altijd scherp, broer.
Dat God ze in het middengedeelte behoorlijk heeft bedeeld.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
Je weet toch wat ze zeggen over mannen met een grote neus.![]()
Knap vind ik dat. Ik heb volgens mij maar een maximum van vijf minuten per dag dat ik scherp kan zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben altijd scherp, broer.
Die had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:20 schreef broer het volgende:
Dat God ze in het middengedeelte behoorlijk heeft bedeeld.
Dat hou ik mezelf tenminste altijd voor.
Je fotoboek natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe weet jij dat ik een grote neus heb, wyccie?
In een café werkt dat zinnetje niet, dat weet je hè?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
In 't echt is ie nog groter.
Ik heb alleen een tekening.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:22 schreef wyccie het volgende:
Die had ik nog niet eerder gehoord.
Foto!
Toch wel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
In een café werkt dat zinnetje niet, dat weet je hè?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Toch wel.
O, je bedoelde een foto van mijn een bierbuik?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:28 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde niet een foto/tekening van een neus.
De ervaring leert anders...quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Denk je niet dat ze gillend wegrennen?
Ik waag me niet aan de uitspraak dat mannen met een grote neus ook een grote navel hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:31 schreef wyccie het volgende:
Navel.
Ja, alles is mijn schuld. Praat me een minderwaardigheidscomplex aan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
De ervaring leert anders...
Je dwingt me tot dit soort verschrikkelijke uitspraken, he...Het is allemaal jouw schuld, hoor.
Alleen als broer niet meer meedoet in AKQ.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:31 schreef Lienekien het volgende:
Gaan jullie nou es naar bed!
Ja, sorry!quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:40 schreef wyccie het volgende:
Alleen als broer niet meer meedoet in AKQ.![]()
Eén advies: ga er niet naar googlen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:33 schreef broer het volgende:
Bestaat dat eigenlijk wel, een 'grote' navel?
Dat deed je zelf, Isa. Dat deed je helemaal zelf.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:51 schreef Isabeau het volgende:
ow, broer...waarom laat je me daar op klikken
Ja, die ben ik nu ook tegengekomen.quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik klik niet meer op linkjes van jou, je bekijkt het maar![]()
Een PM. Helaas.Flab.quote:Op 24 november 2006 16:21 schreef Flabofski het volgende:
Ik heb wéér een ban te pakken.!
Verspreid het -heuglijke- nieuws.
Tot ooit.
Dus als je geband bent, kun je nog wel PM'en?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Een PM. Helaas.Flab.
Ha.quote:
Hij staat niet in het Banmeldtopic...quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:45 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik vreesde het al na het lezen van de bans.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:35 schreef broer het volgende:
[..]
Hij staat niet in het Banmeldtopic...
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:32 schreef yvonne het volgende:
Paxlie hoef ik een hele poos niet meer te zien en de kloon van de gebande mod al helemaal niet meer.
Een blikje dr.Pepper en een pakje blauwe Gauloises. Meer heb ik vandaag niet gekocht.quote:
Nee, dank u. Het gaat zo wel mee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:32 schreef wyccie het volgende:
Wilt u daar een tasje bij, meneer?
Heb je in je werk te maken met klanten, wyccie?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:40 schreef wyccie het volgende:
Ik zeg nooit "Hoi" als iemand weggaat. Dat klopt gewoon niet.
Wat ook raar is: klanten die roepen: "De groeten". Aan wie? Ken je mijn familie
Ja, ik werk in een winkel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:41 schreef JAM het volgende:
Heb je in je werk te maken met klanten, wyccie?
Over wat voor een winkel hebben we het?quote:
Ik ben nog nooit in een winkel geweest waar iemand "Houdoe" tegen me zei. Wellicht omdat ik nooit in 't zuiden kom, laat staan in Brabant. Ik ken wel een meisje dat opgegroeid is in Den Bosch en ze pleegt dat soms te zeggen en dan zeg ik: 'Alstjeblieft zeg, alstjeblieft, dat meen je toch niet?'quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:43 schreef wyccie het volgende:
Een winkel waar klanten iets kunnen kopen. Ik ben een simpel kassameisje.
En ik zeg ook nooit "Houdoe".
Nee, tenminste, nee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:52 schreef Lienekien het volgende:
Ken je die uitdrukking niet?
Jij begrijpt me gewoon per definitie verkeerd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:17 schreef wyccie het volgende:
Ik word helemaal bang van Lienekien
[...]
Dat is mij niet vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:24 schreef Lienekien het volgende:
Dat als je eenmaal begint te kletsen, je maar blijft gaan. Een spraakwaterval. Zoiets.
Of het lopen met 't gaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:29 schreef Lienekien het volgende:
Men dient de wekker niet te verwarren met de gieter.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet stil. Ik was hardop aan het lachen.
Ja, dat is een woordendiarree. Heel goed. Maar waarom gebruik je geen witregels? Dan had ik het misschien wel gelezen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:58 schreef JAM het volgende:
Jazeker. Een hele heftige. Je kan een kijkje nemen; De huiskok.
Ja, stuk leesbaarder. En leuk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:00 schreef JAM het volgende:
Kort daarvoor had ik een iets lichtere; ZWEET.
Om de domme mensen op Fok.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:10 schreef broer het volgende:
Waarom?
In deze tijden lach je óf om de SP-stemmers óf om de Wilders-stemmers.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
Om de domme mensen op Fok.
Nee. Ik sla het ook nergens op of zo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
JAM, heb je je woordendiarree wel eens gebundeld en ergens aangeboden?
"Geld verdienen" is geen optie?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:16 schreef JAM het volgende:
'Wat is de reden van uw sollicitatie?'
Het betreft hier kassawerkzaamheden bij Albert Heijn. Iemand een goed idee? Anders schrijf ik: 'Tsja, a-hum, a-hum, ik wil bij Albert Heijn werken, allicht, niet waar, wat dacht u dan?' op.
Nou ja, ik vind het leuk als mensen het lezen, maar daar doe ik het niet voor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:14 schreef broer het volgende:
Ik kan het natuurlijk ook gewoon even in Word plakken en zelf de witregels toevoegen. Of een grotere letter aanzetten. Of beide.
Maar wil je niet gelezen worden? Ik dacht dat dat wel jouw drijfveer zou zijn.
Ja, dat is een goeie!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:16 schreef broer het volgende:
"Ik wil graag in de voetsporen van Rachid treden."
Oh, dat vind ik een mooie. Laat ik dat dan maar doen. Zou jij dat accepteren, als Albert Heijn-filiaal bedrijfleider zijnde?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
Om iemand die met stront in zijn oog niet naar de dokter durft en om iemand die in V&A gratis kortingsbonnen en 3 oogpotloden voor 4 euro wil verkopen.![]()
[..]
"Geld verdienen" is geen optie?
Zeg dan maar "voor de werkervaring en een zakcentje."
Als Albert Heijn-filiaalleider zou ik jou niet eens aannemen, jij bent toch al veel te oud en duur?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef JAM het volgende:
Oh, dat vind ik een mooie. Laat ik dat dan maar doen. Zou jij dat accepteren, als Albert Heijn-filiaal bedrijfleider zijnde?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als Albert Heijn-filiaalleider zou ik jou niet eens aannemen, jij bent toch al veel te oud en duur?![]()
Nee, daar schieten we vrij weinig mee op. Dat ding valt uit elkaar van leugens en bedrog.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Laat je cv eens zien?!
Voor het een of andere engergie-bedrijf geloof ik.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Kent iemand de tv-reclame van die kunstenaar die zijn kunst op straat zet? Anoniem?
Dat vind ik zo'n leuke reclame. Geen idee waarvoor het reclame is...
Ah, dat zijn Do en AR, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Kent iemand de tv-reclame van die kunstenaar die zijn kunst op straat zet? Anoniem?
Dat vind ik zo'n leuke reclame. Geen idee waarvoor het reclame is...
Ja.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
Houden jullie ook zo van thee?
Met melk en suiker.
Ja, ja. Dat kan heel goed, alhoewel ik dat een stuk minder leuk zou vinden...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat broer weer in AKQ aan het lurken is. En hij moet zich heel erg inhouden om niet per ongeluk toch een goed antwoord te geven.
Ja, heel... japans. Maar ookw eer niet. Eurovisie SOngfestival-achtig, ware hetniet dat het niet echt Eruovisie is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:47 schreef JAM het volgende:
Erik, kijk; SMAP. http://www.youtube.com/watch?v=HSOUaYnnFUM
Arigatou! Arigatou! Arigatou! Arigatou! Chiisana Chiisana! Bokurani zutto... etc..
Dat had ik ook wel prettig gevonden. De waarheid is echter dat ik onderuitgezakt voor de tv zat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:36 schreef JAM het volgende:
Ik zou het heel prettig vinden als broer witregels aan het invoeren is en spelfouten aan het verwijderen.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:48 schreef broer het volgende:
Dat had ik ook wel prettig gevonden. De waarheid is echter dat ik onderuitgezakt voor de tv zat.
Je was bij nummer 6 gebeleven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
En waarom wordt ik niet gemist? Ik was ook even weg hoor.
Nee, ik ken Malice Mizer niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
JAM, die blonde kerel zingt lelijk, of heeft gewoon een kutstem![]()
Ken je ...."even opzoeken"... Malice Mizer?
[..]
![]()
Ik had gehoopt dat je iets creatiefs aan het doen was.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:53 schreef broer het volgende:
Niet goed?
Mijn God. Het is werkelijk een verknipt volk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:55 schreef wyccie het volgende:
Lach en/of huiver.
Malice Mizer - Syunikiss
Nee. Dit was de eerste. (Ondertussen weer een paar maanden terug).quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Perfect Day![]()
Ik heb nog nooit bij een Ozon-film moeten huilen, maar als ik die trailer zo zie....
Erik, heb je meer van Ozon gezien?
Die is erg leuk. Maar ik bekijk dit ironisch. Is het ook zo bedoeld?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:50 schreef JAM het volgende:
Dit is trouwens ook een prachtig filmpje; http://www.youtube.com/watch?v=pxZJKHToioM
En jij wilt volhouden dat je niet van musical houdt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:55 schreef wyccie het volgende:
Lach en/of huiver.
Malice Mizer - Syunikiss
Het einde is zo mooi. Maar dat moet ik natuurlijk niet verraden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Perfect Day![]()
Ik heb nog nooit bij een Ozon-film moeten huilen, maar als ik die trailer zo zie....
Erik, heb je meer van Ozon gezien?
Ja, dat is echt een hele mooie film. Die heb ik samen met mijn meisje in het filmhuis gezien. Wat is het toch met Ozon en het strand? Die man houdt werkelijk heel erg veel van het strand. Denk aan; Cinq fois Deux, Sous le Sable, Une Jupe d'Été, etc. etc.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Le temps qui reste
Prachtige film
Trailer hier te zien.
Ik? Welnee!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik had gehoopt dat je iets creatiefs aan het doen was.![]()
Ah, wat ontroerend.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, deze animatie is echt lief.
http://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs&NR
Je moet 'm eigenlijk helemaal afkijken, dus niet halverwege wegklikken.
.
Ja, dat wil ik graag blijven volhouden! Al dat zingen tussen het acteren door, heel vervelend.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:08 schreef broer het volgende:
En jij wilt volhouden dat je niet van musical houdt?
Ik heb alleen ooit - lang, lang geleden - The Phantom of the Opera gezien in Scheveningen. Daar was ik toen best van onder de indruk. Vooral van de grootsheid van het spektakel, dan. Van het verhaal zelf kon ik niets maken, omdat alles onverstaanbaar werd gezongen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd wel van musical, heb er alleen nog niet zo veel mogen aanschouwen.
Heb je Dancer in the Dark nu al gezien?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:17 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat wil ik graag blijven volhouden! Al dat zingen tussen het acteren door, heel vervelend.
Neequote:Op zaterdag 25 november 2006 00:23 schreef broer het volgende:
Heb je Dancer in the Dark nu al gezien?
Ja.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is Dancer in the Dark met Bjork?
Ik heb alleen de cd. Is de dvd een aanrader?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:24 schreef wyccie het volgende:
Ja! Ik had ook best naar Tommy gewild. Maar nu heb ik de dvd al.
Foei.quote:
Ik heb Charlie's Angels gekeken. Ook een vechtfilm.quote:Ik heb net Ong-Bak gekeken. Een vechtfilm.
Ja. En mooi.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is Dancer in the Dark met Bjork?
Nou, als dát k_man niet uitnodigt om zijn mening te geven dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik vond de film wel mooi.
De musical ertussen vond ik minder.
Stuk of 45. En nog wat boxen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:34 schreef broer het volgende:
Ook nog niet?
Hoeveel ongekeken dvd's heb je nog in de kast staan?
Ik kanme de film moeilijk voorstellen zonder de liedjes. Die maken integraal deel van het verhaal uit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik vond de film wel mooi.
De musical ertussen vond ik minder.
Concertfilms moet je één keer kijken, en daarna vooral als achtergrondmuziek aanzetten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ben te ongeduldig voor muziekdvd's. Dan zou ik er liever live bij willen zijn.
Ik kan me de film prima voorstellen zonder de liedjes...quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kanme de film moeilijk voorstellen zonder de liedjes. Die maken integraal deel van het verhaal uit.
Wie stoor je? Waarom doe je dat? En het is niet aardig, dus waarom stop je er niet mee?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ik stoor...Jawel, ik stoor.
Hoe kun je de musical halen uit een film over een vrouw die musicals als hobby heeft?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik kan me de film prima voorstellen zonder de liedjes...
Sterker nog; dat is precies wat ik doe als ik aan Dancer in the Dark denk.
Ja, kom op, k_man...Je slaat gewoon het dansen en het getik en gerammel op buizen over.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe kun je de musical halen uit een film over een vrouw die musicals als hobby heeft?
Die heb ik ooit live gezien op Huntenpop. Echt heel erg saai.quote:
* genoteerdquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:04 schreef wyccie het volgende:
Alleen op zondagnacht tot en met donderdagnacht waarschuwen.
Ik ben kassameisje.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:06 schreef broer het volgende:
Hoef je morgen niet te werken of hoef je daarvoor niet wakker te zijn?
Dat zou wel mooi zijn. Wij hebben ooit Life of Agony nog eens gecoverd. 'Let's Pretend' en zelfs ooit nog 'Weeds'. Af en toe best fijne muziek.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:08 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is ie weer terug bij LOA, maar dat weet ik niet zeker.
Die is lekker uptempo. Weer eens wat anders voor LOA.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
Ik zal even kijken of Weeds wat vind.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:26 schreef Claudia_x het volgende:
'Wat een patiënt mbt. de voorgeschiedenis van zijn ziekte kan vertellen.'
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:27 schreef Claudia_x het volgende:
En het nare is dat ik het in een moment van zwakte heb verteld. Meestal doe ik mijn best te verzwijgen wat ik studeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |