Ik denk niet dat ik er zit hoor, maar zoek naar een klein ventje met donker haar en een ontzettend studentikoze kutkop met bijbehorende mat die sigaren zit te roken.... dat ben ik dat ws welquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:34 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik zal het voorstellen, Cambrinus, maar durf niet te zeggen of we daar belanden. Ik begreep dat ik naar een Jazzcafe moet waar je geen entree betaald, maar tien cent extra voor het bier. Maar als ik in Cambrinus kom, moet ik gewoon heel hard Mark_V roepen?
Amen! Hans teeuwen was ook het eerste dat in mij opkwam....quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:37 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
UB40 vind ik dan opzich nog wel gaan, maargoed tears for fears is natuurlijk het dieptepunt van de 80'er jaren (moet elke keer aan hans teeuwen denken die een stukje "shout" zingt), Ike Turner kon nog net rechtop staan en dat was dan ook meteen zijn grootste verdienste (heeft eigenlijk geen noot gezongen), aan het eind kwam hij niet eens meer het podium op, sliep zeker al ofzo. Eigenlijk was Ike er ook meer als excuus om een of andere onbekende zangeres Tina te laten imiteren. Ik moest ook erg hard lachen toen "vrede' van ruth jacot werd aangekondigd als "een van de mooiste nederlandse nummers van de afgelopen 20 jaar"
Verder de rieu-achtige manier waarop klassieke muziek als een soort carnavalskrakers uitgevoerd worden (en dan soms ook nog in medley-vorm
) is echt
![]()
Hij moet me gewoon ff een acht gaan geven zodat ik cum laude afstudeer (of een 9 zodat ik magna cum laude afstudeerquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:40 schreef Don_Tom het volgende:
suc6, scriptiebegeleiders zijn honden!
Ik ben dat in grote vorm. Regel dat je er bent, dan doe ik ook mijn best.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:39 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er zit hoor, maar zoek naar een klein ventje met donker haar en een ontzettend studentikoze kutkop met bijbehorende mat die sigaren zit te roken.... dat ben ik dat ws wel
Ik ga slapen trouwens, morgen om 11 uur een afspraak met mijn scriptiebegeleider.... duim voor me gastuh!
Ik voel een ballenbijeenkomst aankomen...quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:41 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ben dat in grote vorm. Regel dat je er bent, dan doe ik ook mijn best.
Nog een foute bal, altijd goed. Er schijnt nog een meet in Groningen te komen,quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:42 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Ik voel een ballenbijeenkomst aankomen...
waar kan ik inschrijven?![]()
![]()
Ik heb even gekeken, maar hier staat nog niks hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:49 schreef Neleos het volgende:
Goedemorgen. Het weekend staat voor de deur![]()
![]()
Nee? Hier staat ie de hele tijd op de deur te bonken. Enorme herrie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar hier staat nog niks hoor.![]()
Da's Sinterklaas, man! Open die deur!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee? Hier staat ie de hele tijd op de deur te bonken. Enorme herrie.![]()
Oh Fuck!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's Sinterklaas, man! Open die deur!
ook te makkelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:29 schreef Homdeck het volgende:
grou
quote:Life is a moment in space
When the dream is gone
It's a lonelier place
I kiss the morning good-bye
But down inside you know
We never know why
Had zeker ook gekundquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:38 schreef Neleos het volgende:
Iets van James Blunt? Goodbye My Lover?
die dus.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:39 schreef cafca het volgende:
Woman in Love
jep. ik heb het gelukkig binnen kunnen houdenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:39 schreef cafca het volgende:
Woman in Love
Daar was ik al bang voor...quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:57 schreef cafca het volgende:
[..]
De NCPN heeft de kamer nooit gehaald...weet je er nog één?
Ja, ik ook. Leuke vraag trouwens.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:00 schreef Homdeck het volgende:
oh ja leefbaar nederland helemaal vergeten
De kiezers ookquote:
De geest van Fortuyn?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:06 schreef doeka het volgende:
Teeven en Fortuyn?
Och ja; die was er al niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |