Er zijn momenteel te veel kijkers. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:59 schreef gronk het volgende:
[..]
'Even geduld alstublieft *pauzemuziekje*...'
Ja, ze willen dat Talpa toch nog een kans gegund wordt om dat tijdstip.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:16 schreef Toad het volgende:
Ze maken in de winter toch (jammer genoeg) plaats voor het EO duo Knevel en Brinkman?
Moet ik die kennenquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Beter bekend als Tijs van den Brink.
Nee, dat is verschoven naar 30 aprilquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:16 schreef Toad het volgende:
Leuke uitzending was het vanavond. Inmiddels heeft dit programma zich wel bewezen op de TV. Ze maken in de winter toch (jammer genoeg) plaats voor het EO duo Knevel en Brinkman?
Dat was wel erg voorspelbaar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
Die Giel Beelen is trouwens ook wel gek. Gaaf dat-ie dat boek in de fik stak.
Nou!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
GeenStijl is wel een stukje journalistieker en professioneler opgezet dan Fok!
Riooljournalistiek is ook journalistiekquote:
Neequote:Op maandag 27 november 2006 22:42 schreef SunChaser het volgende:
Winnie Sorgdrager, was dat dat mens dat huilde omdat ze een burnout had toen ze iets voor de LPF deed?
Nee, Winnie Sorgdrager was minister van justitie voor D66.quote:Op maandag 27 november 2006 22:42 schreef SunChaser het volgende:
Winnie Sorgdrager, was dat dat mens dat huilde omdat ze een burnout had toen ze iets voor de LPF deed?
Tara Sing Varma.quote:Op maandag 27 november 2006 22:45 schreef SunChaser het volgende:
Winnie de Jong?
Me toooo...en dat zielige gedoe met die meiden hoef ik ook even niet.quote:Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
Van Loes Luca krijg ik huiduitslag. Sla het dus maar over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |