ik denk dat hij het beter had gedaan dan Pastoors eigenlijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:19 schreef Suko het volgende:
Ik ben niet van Eerdmans maar als politicus mag ik 'm wel.
Haar muziekkeuze verraadt al genoeg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:16 schreef Thelonious het volgende:
Bibi de Vries is fout in vele opzichten.
Zal niet lang zijn zo te horen, gaat nu solliciteren, die komt er wel, en krijgt een kindje.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
Het maakt hem weinig uit, als ie maar weer in de kamer komt bij een rechts partijtje.
Maar eerst maar eens "werkloos'genieten van je riante wachtgeldregeling.
Ach, als geert over een half jaar overhoop geschoten wordt door een mafkees hebben ze een vacaturequote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef Suko het volgende:
Misschien komtie toch bij Wilders, hij is ambitieus genoeg en meer gewild dat Geertje.
He nee he...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach, als geert over een half jaar overhoop geschoten wordt door een mafkees hebben ze een vacature
Ach , ze hebben een gat in de markt gevonden, die site zegt meer over de samenleving die erop kijkt dan over de makers zelf , denk ik.quote:
Als ze een schoonmaker voor de studiovloer zoeken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:39 schreef venomsnake het volgende:
Wanneer komt Danny bij P&W?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze een schoonmaker voor de studiovloer zoeken.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze een schoonmaker voor de studiovloer zoeken.![]()
Dat zeg ik hier ook allang, dat fok , (en zeker de FP) louter op vrijwilligers draait is eigenlijk onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
GeenStijl is wel een stukje journalistieker en professioneler opgezet dan Fok!
Dat is waar, maar op de één of andere manier kan die site mij niet boeien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach , ze hebben een gat in de markt gevonden, die site zegt meer over de samenleving die erop kijkt dan over de makers zelf , denk ik.
Mij ook niet, maar je kunt wel stellen dat ze hun zaakjes feitelijk vrij goed voor elkaar hebben daar. (een heel stukje beter dan hier op fok eigenlijk , zullen we maar in alle stilte zeggen)quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is waar, maar op de één of andere manier kan die site mij niet boeien.
Wat toch maar weer aangeeft dat internet qua bandbreedte zich niet kan meten met TV.quote:
Giel = cool.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
Die Giel Beelen is trouwens ook wel gek. Gaaf dat-ie dat boek in de fik stak.
True, maar FOK! draait op vrijwilligers, groot verschil.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar je kunt wel stellen dat ze hun zaakjes feitelijk vrij goed voor elkaar hebben daar. (een heel stukje beter dan hier op fok eigenlijk , zullen we maar in alle stilte zeggen)
Whe! Hoe tof zouden 404's op TV zijn!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Wat toch maar weer aangeeft dat internet qua bandbreedte zich niet kan meten met TV.
GeenStijl is het symbool van wat er mis is in dit land.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
Nee, dat is Geert Wilders.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:54 schreef Puzzelaar het volgende:
GeenStijl is het symbool van wat er mis is in dit land.
'Even geduld alstublieft *pauzemuziekje*...'quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:53 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Whe! Hoe tof zouden 404's op TV zijn!
Idd, zonder Wilders heeft GeenStijl geen bestaansrecht.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:58 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
GeenStijl is de bron van Geert Wilders.
Er zijn momenteel te veel kijkers. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:59 schreef gronk het volgende:
[..]
'Even geduld alstublieft *pauzemuziekje*...'
Ja, ze willen dat Talpa toch nog een kans gegund wordt om dat tijdstip.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:16 schreef Toad het volgende:
Ze maken in de winter toch (jammer genoeg) plaats voor het EO duo Knevel en Brinkman?
Moet ik die kennenquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Beter bekend als Tijs van den Brink.
Nee, dat is verschoven naar 30 aprilquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:16 schreef Toad het volgende:
Leuke uitzending was het vanavond. Inmiddels heeft dit programma zich wel bewezen op de TV. Ze maken in de winter toch (jammer genoeg) plaats voor het EO duo Knevel en Brinkman?
Dat was wel erg voorspelbaar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
Die Giel Beelen is trouwens ook wel gek. Gaaf dat-ie dat boek in de fik stak.
Nou!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
Riooljournalistiek is ook journalistiekquote:
Neequote:Op maandag 27 november 2006 22:42 schreef SunChaser het volgende:
Winnie Sorgdrager, was dat dat mens dat huilde omdat ze een burnout had toen ze iets voor de LPF deed?
Nee, Winnie Sorgdrager was minister van justitie voor D66.quote:Op maandag 27 november 2006 22:42 schreef SunChaser het volgende:
Winnie Sorgdrager, was dat dat mens dat huilde omdat ze een burnout had toen ze iets voor de LPF deed?
Tara Sing Varma.quote:Op maandag 27 november 2006 22:45 schreef SunChaser het volgende:
Winnie de Jong?
Me toooo...en dat zielige gedoe met die meiden hoef ik ook even niet.quote:Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
Van Loes Luca krijg ik huiduitslag. Sla het dus maar over.
Shit, gemist! Welke reactie was dat?quote:
Die was helemaal in de wolken dat ze meer stemmen dan Rutte heeft gehaald.quote:Op maandag 27 november 2006 23:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Shit, gemist! Welke reactie was dat?
Die reactie die ongeveer 6 keer is voorbij gekomen vanavond.quote:Op maandag 27 november 2006 23:06 schreef Jane het volgende:
Shit, gemist! Welke reactie was dat?
58? Zou je niet zeggen.quote:Op maandag 27 november 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
Winnie Sorgdrager ziet er nog steeds prima geconserveerd uit voor haar 58 jaar.
58 zou ik haar idd. ook niet gevenquote:Op maandag 27 november 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
Winnie Sorgdrager ziet er nog steeds prima geconserveerd uit voor haar 58 jaar.
Hij had het wel over een burgemeester... dat lijkt me dan wel weer saai.quote:Op maandag 27 november 2006 23:09 schreef Jane het volgende:
Ton Elias heeft ook geen idee wat Verdonk morgen gaat zeggen.
Hoeft ook niet natuurlijk, maar hij zei het echt een beetje op een manier van 'Ja, je weet maar nooit met Rita'.
Zekers.quote:
Tsja, ze heeft wel wat gemeen met Donner.quote:Op maandag 27 november 2006 23:15 schreef milagro het volgende:
Pfft, ben haar nu al weer zat
Mevr. Sorgdrager , get real ajb, zeg
Echt niet, Donner is een arrogante grefolul.quote:Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef gronk het volgende:
Tsja, ze heeft wel wat gemeen met Donner.
Bij de Wereld Draait Door liet ze zich zo'n lint omhangen met Miss Voorkeurstemquote:Op maandag 27 november 2006 23:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die was helemaal in de wolken dat ze meer stemmen dan Rutte heeft gehaald.
Fantastisch vond ze het.![]()
Hier, een overdosis voor jequote:Op maandag 27 november 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
Ik zei toch ik kijk niet omdat ik huiduitslag krijg van dat mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |