geeft niets hoor, ik was alleen te ongeduldigquote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, sorry, ik ging idd uit van word, maar fijn dat het je nu gelukt is, bar
en sorry dat ik niet had gezien dat ik hem dichtgooide![]()
Na het skiën is het heerlijk om een poosje in het zwembad te liggenquote:Op vrijdag 24 november 2006 06:16 schreef lady-wrb het volgende:
zwembad <---> wintersport
wou je dr op schaatsen?
Dank je wel, je bent in elk geval op tijdquote:Op donderdag 23 november 2006 23:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Alvast fijne vakantie, voor het geval ik het vergeet Rewimo
Er zijn vast nog wel kamers vrij hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:03 schreef Nijna het volgende:
Wat leuk Rewimo, nog iemand nodig om je tas/koffer te dragen???![]()
Hihi, ik geloof niet dat ik mn lief zo gek krijg om weer eens te gaan wintersporten... Maar ja, moet ik me daar dan door tegen laten houden...quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel kamers vrij hoorGezellig!
Frank wil ook niet mee. Jammer voor hemquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:09 schreef Nijna het volgende:
Hihi, ik geloof niet dat ik mn lief zo gek krijg om weer eens te gaan wintersporten... Maar ja, moet ik me daar dan door tegen laten houden...![]()
![]()
dank!quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Melonovy, wat heb je een leuke nieuwe Usericon!
gips drijft niet hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Na het skiën is het heerlijk om een poosje in het zwembad te liggen
pepernotenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:03 schreef Nijna het volgende:
Wat leuk Rewimo, nog iemand nodig om je tas/koffer te dragen???![]()
* Nijna schuift aan op t bankje, kom maar op met die pepernoten en warme choco...![]()
gelijk heb je. hoewel ik ook niet van wintersport hou, zou ik me er ook niet door laten weerhouden als ik wel zou willenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Frank wil ook niet mee. Jammer voor hemIk ga gewoon lekker samen met Christan
Mwoa, dan neem ik wel een luchtbedjequote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Hebben jullie ook al de nieuwe zkf polissen gehadniet om vrolijk van te worden
![]()
Maar dat is ook lekker, *knabbel knabbel*.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:15 schreef lady-wrb het volgende:
pepernotenwarme choco
ik heb wel een winterpeen voor je
sinds luca zijn schoen zet, eet ik weer rauwe peen
Ja... nog niet goed gekeken wat de "schade" is voor het komende jaar (struisvogelpolitiek...quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
ik vind 17 euro per maand wel heul veelquote:
ook jij dan dank he!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:23 schreef bixister het volgende:
ik vind 'm ook leuk melonovy!
arwen kost niksquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef E.T. het volgende:
die 254 is toch wel voor jullie alledrie?
maar hier ook een plus van 17 euro (x2 volwassenen). Eens kijken of dat goedkoper kan
voor maurice en mij ja, zou er uit zienquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:44 schreef E.T. het volgende:
Ik bedoel; die 254 is toch niet alleen voor jou? (incl. Arwen), of alleen voor Maurice? Das toch wat jullie totaal betalen? (niet per persoon dus).
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef Ingrid19 het volgende:
Bij ons klopt er van de huur en zorgtoeslag geen ene flikker! We horen meer te krijgen. Erg lastig zo financieel. Mede daarom zijn we naar een duurdere huurwoning verhuisd.
Dat betreft de algemene wet bijzondere ziektekosten en daar hoef je geen premie voor af te dragen aan je zorgverzekeraar, dit gaat via je salaris enz.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:45 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar dat is ook lekker, *knabbel knabbel*.
[..]
Ja... nog niet goed gekeken wat de "schade" is voor het komende jaar (struisvogelpolitiek...).
Ik vind het trouwens vaag er staat het basispakket, aanvullende verzekering en dan staat er awbz. Maar bij die laatste staat 0 euro achter.
Zoiets dacht ik al, maar ik vind het suf dat ze het dan ook nog even op de polis vermelden... eerder stond het er volgens mij niet op. Maar bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:24 schreef bibi het volgende:
[..]
Dat betreft de algemene wet bijzondere ziektekosten en daar hoef je geen premie voor af te dragen aan je zorgverzekeraar, dit gaat via je salaris enz.
Vond ik ook.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:01 schreef Lishe het volgende:
Leuk Rewimo!
Ja Evenstar...... Bah he?
Vanochtend waren Cas en Leon en mama Dutch hier op de koffie. Cas is al zo groot geworden! Een heerlijk vrolijk lachebekje, die met open mond naar alles en iedereen kijkt.Grote broer zorgt goed voor 'm! Het was weer hartstikke gezellig Dutch!
Je mag er de volgende keer anders wel bij zijn hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:17 schreef bixister het volgende:
goede zaak lois. ben niet zo'n jan smit fan maar deze actie kan ik alleen maar toejuichen. clauwhee,. wat duurt 't toch allemaal verschrikkelijk lang.
lishe & dutchie,klinkt heel gezellig!
Als je te weinig hebt gekregen en je hebt er recht op krijg je het gewoon terug hoor don't worry.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:05 schreef Ingrid19 het volgende:
Evenstar, we horen meer huurtoeslag te krijgen. Hebben we ookj zwart op wit staan. Maar we krijgen veel minder. En ook minder zorgtoeslag. Terwijl we dus nu in een duurdere huurwoning zitten. En Djeez heeft een andere baan, waarbij hij minder verdient.
Echt klote, scheelt nogal wat. Hopelijk krijgen we het verschil alsnog. En gaat het volgend jaar wel goed.
Ik had door de drukte op mn werk helemaal niet gemerkt dat de andere al vol wasquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Lekker rewimo leuk vooruitzicht
![]()
Het is inderdaad belachelijk. Ik ben er ook mee bezig geweest. Dacht zowel de huur- als de zorgtoeslag stopgezet te hebben, krijg ik een brief met alleen een afrekening voor de huurtoeslag. Pfff. Ik zie wel wat er met de zorgtoeslag gebeurt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:32 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Als je te weinig hebt gekregen en je hebt er recht op krijg je het gewoon terug hoor don't worry.
Hier al een jaar bezig om de zorgtoeslag stop te zetten en nog steeds krijgen we geld. Dat wordt me toch straks terug betalen maar dat doe ik wel in termijnen zij willen niet luisteren![]()
Die heb ik ook niet, wij waren de "gelukkigen"om 7 maanden geen huurtoeslag te krijgenquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is inderdaad belachelijk. Ik ben er ook mee bezig geweest. Dacht zowel de huur- als de zorgtoeslag stopgezet te hebben, krijg ik een brief met alleen een afrekening voor de huurtoeslag. Pfff. Ik zie wel wat er met de zorgtoeslag gebeurt.
En nu gaat de belastingdienst ook nog vanaf 1 januari a.s. de totale kinderopvangtoeslag regelen, dus ook het werkgeversgedeelte. Ben benieuwd hoe dat gaat, heb niet veel vertrouwen in de belastingdienst.
Dat mag ik hopen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:32 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Als je te weinig hebt gekregen en je hebt er recht op krijg je het gewoon terug hoor don't worry.
Hier al een jaar bezig om de zorgtoeslag stop te zetten en nog steeds krijgen we geld. Dat wordt me toch straks terug betalen maar dat doe ik wel in termijnen zij willen niet luisteren![]()
Ow ik ook, ik moet zelfs de was ook nog opvouwen. Maar dat doe ik vandaag niet... morgen is er weer een dag. Vanmiddag naar Amsterdam en vanavond in Amsterdam naar een klein festivalletjequote:
quote:
Same here, Vicky. Maar ja vriendlief werkt bij dezelfde instantie als de jouwe dus we zullen wel precies dezelfde verzekering hebben. Ik ga volgend jaar naar een andere, van mijn eigen werk, en nu ben ik niet meer verplicht de aanvullende verzekering te nemen omdat vriendlief die heeft dus ik ga er op vooruit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:33 schreef Vicky het volgende:
Heb nog geen flauw idee wat wij gaan betalen voor de ziektekostenverzekering. Michel is collectief verzekerd via zijn werk. We betalen nu 111 per persoon geloof ik.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:53 schreef snoopy het volgende:
Ik zit de hele dag al in Amsterdam, dus ik zal toch gewoon moeten strijken![]()
Phluph, ik heb wel 2 prijzen gewonnen gisteren!
Een zwembroek en een boek![]()
Gefeliciteerd alvast met je auto!quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:02 schreef reese.com het volgende:
[..]
Same here, Vicky. Maar ja vriendlief werkt bij dezelfde instantie als de jouwe dus we zullen wel precies dezelfde verzekering hebben. Ik ga volgend jaar naar een andere, van mijn eigen werk, en nu ben ik niet meer verplicht de aanvullende verzekering te nemen omdat vriendlief die heeft dus ik ga er op vooruit.
Ik werd gister geinformeerd dat ik bij mijn nieuwe baan vanaf januari een lease auto krijg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:41 schreef lady-wrb het volgende:
een opruimplicht vanwege de foto's.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:19 schreef Rewimo het volgende:
(Christan, niet de Sint).
Wat gaaf!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:31 schreef Anitra het volgende:
Wij gaan morgen vroeg het bed uit
Want wij gaan de babyfluisteraarHij is in Nederland morgen en uit de mailtjes werden we gepikt.
Ik ben zo benieuwd! Ik ben helemaal verbaasd
Hé, wat goed, ik ben heel benieuwd! (wordt het uitgezonden op tv?)quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:31 schreef Anitra het volgende:
Wij gaan morgen vroeg het bed uit
Want wij gaan de babyfluisteraarHij is in Nederland morgen en uit de mailtjes werden we gepikt.
Ik ben zo benieuwd! Ik ben helemaal verbaasd
Wel saaiquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:45 schreef m@x het volgende:
Sinterklaas vond Kai een "leuk meisje".
ik ga je even toevoegen en moet je even iets heul stoms voor heul veel aanbieden op de veilingquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Ach M@x, zie het maar als een compliment. Wouter werd toen ie kleiner was heel vaak voor meisje aangezien. Dat gebeurt nu eenmaal met heel knappe jongetjes met wat langer haar.Trouwens, als je nog items hebt van je Neopets mag je ze gerust doneren aan Spuuglokje of Xuugy
Anitra wat spannend. Ik ben heel benieuwd wat jullie te horen krijgen!
Ik doe de Chocolate Techo voet, oke? Hoeveel ga je ervoor betalen dan? Hij is ruim 900 waard, maar voor hoeveel zal ik 'm op de veiling zetten? Mijn account is spuuglokje met een kleine letter trouwens, de namen van mijn Neopets zijn met hoofdletter.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:17 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ga je even toevoegen en moet je even iets heul stoms voor heul veel aanbieden op de veiling![]()
1.000.000quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik doe de Chocolate Techo voet, oke? Hoeveel ga je ervoor betalen dan? Hij is ruim 900 waard, maar voor hoeveel zal ik 'm op de veiling zetten?
quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik doe de Chocolate Techo voet, oke? Hoeveel ga je ervoor betalen dan? Hij is ruim 900 waard, maar voor hoeveel zal ik 'm op de veiling zetten? Mijn account is spuuglokje met een kleine letter trouwens, de namen van mijn Neopets zijn met hoofdletter.
echt waar ik heb nog ong anderhalf miljoen puntjes op de bank staanquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Echt waar?!? Maak me gek wat een hoop!!! Nou ik geloof het niet hoor, maar ik heb 'm nu op de veiling staan voor dat geld hahahaha nou wat een stunt zou dat zijn. Wouter wordt gillend gek morgen als ie ziet dat ik zoveel Neopunten heb
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier vanavond met verbijstering het bankje door te lezen hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:39 schreef jessie het volgende:
Ik heb er al op gegoogled easy ik wist t ook nietIets virtueels in ieder geval.
Waar isquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:45 schreef Githa het volgende:
Dextrootje easy?
Ik heb het gezien zonet... ongelooflijk.... ik ben zo blij oh wauw echt dank je wel DANK JE WEL hahhahahaha wat zal Wouter berbijsterd zijn hahahahahhaquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
echt waar ik heb nog ong anderhalf miljoen puntjes op de bank staan![]()
Als het om de wijn gaat, ik heb hier een rooie open staan...quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Waar isleah
als je haar nodig hebt.
geen dank, staat anders toch maar te verstoffen,quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb het gezien zonet... ongelooflijk.... ik ben zo blij oh wauw echt dank je wel DANK JE WEL hahhahahaha wat zal Wouter berbijsterd zijn hahahahahhaik zou hem bijna gaan wakker maken, nee dan denkt ie morgenvroeg dat ie een nachtmerrie heeft gehad dat zijn moeder ineens 1 miljoen erbij heeft
![]()
Dank je evenstar
dit zal ik nooit vergeten!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:48 schreef bixister het volgende:
en van neopads heb ik nog nooit gehoord. heeft vast niks met borstvoeding te maken he? (eerste associatie die 't bij me opriep).
Doe je volgend jaar niet mee in het buikenawardtopic?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:57 schreef jessie het volgende:
Die van mijn navel ziet er niet uit. Is nog steeds een beetje open, maar niet ontstoken ofzo. Gewoon lelijk gehecht. Maar goed pronken hoef ik er toch niet meer mee
Soms vraag ik me echt af waarom ik jou zo leuk vindtquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:00 schreef snoopy het volgende:
Anders stop je er toch zo'n navelpiercing in Jessie! Zie je niks meer van die wond
Jippiequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:03 schreef phluphy het volgende:
Soms vraag ik me echt af waarom ik jou zo leuk vindt![]()
Dat is toch gewoon gemeen?! Dat arme mens heeft net een jaap in d'r buik laten snijden, wil jij d'r nog effe een gat doorheen jensen?
![]()
![]()
* Positieve wending geeft *quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:04 schreef snoopy het volgende:
Hopelijk is Jessie wel blij met mijn tip van de dag![]()
Hij was op tv en zei het dat hij morgen nog kinderen wou helpen en ik had zoiets van dat wil ik. Ik heb wel alle afleveringen gezien en ik vind het super. En al zou het nep zijn, als het werkt, werkt het.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:48 schreef bixister het volgende:
haha easy. ik ken die fluisteraar ook niet trouwens. en van neopads heb ik nog nooit gehoord. heeft vast niks met borstvoeding te maken he? (eerste associatie die 't bij me opriep).
maar anitra, hoe kwam je er zo op om je daar voor op te geven?veel plezier morgen!
Gaat best nuquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:04 schreef jessie het volgende:
Easy hoe is t na jou apk van vorig jaar?
Zeg dan niksquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:57 schreef m@x het volgende:
Gezellig hier
Ik heb volgens mij niet zoveel punten Spuug maar wel een heleboel van die poppen en ook nog wat schatkaarten maar je krijgt lekker niks want misschien wil ik het zelf ook weer gaan doen.
Daar ben ik nou altijd zo jaloers op he, op mensen die wonen in een gebied waar de winkels op zondag open zijn!quote:Op zondag 26 november 2006 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmiddag ook nog boodschappen doen... pfffff.![]()
Is bij ons ook niet altijd hoor. 1x per maand zijn de winkels hier op zondag open. De ene zondag buiten het centrum en een andere zondag in het centrum. Maar als ze, vooral AH, open zijn, maken we er meestal wel gebruik van.quote:Op zondag 26 november 2006 10:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Daar ben ik nou altijd zo jaloers op he, op mensen die wonen in een gebied waar de winkels op zondag open zijn!
Leuk trouwens dat je zo goed geslaagd bent voor jezelf
Mathias Scholten werkt voor RTL Nederland. Omdat RTL dit programma ook uitzend op de Nederlandse televisie is er vraag om dit programma ook hier te doen. Alleen wil RTL dus eerst de zekerheid hebben dat alles echt is. Vandaar ook de aparte kamer en het niet kijken naar van Derek.quote:Op zondag 26 november 2006 12:18 schreef Githa het volgende:
Spooky dan Anitra, dus het doel was eigenlijk alleen om jullie te vovertuigen dat het allemaal echt is, verder is er niks uitgekomen?
Nouja, ik hoop voor jullie dat je nog een keer terug mag komen.
quote:Op zondag 26 november 2006 13:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Anitra, wat indrukwekkend!
Evenstar, heb jij mij die knuffelPetpet verfkwast gegeven?![]()
Ik vind het zó lief van je!quote:Op zondag 26 november 2006 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jups , komt later van de week meer spullen aan
![]()
www.neopets.com is een virtueel diertje wat je kan adopteren, door spelletjes te doen etc. ontvang je neopoints. van die neopoints kun je eten/speelgoed etc kopen voor je beestje, je hebt speciale items die je kan veilen, doneren e.d. je kan een eigen winkeltje maken en spulletjes verkopen.quote:Op zondag 26 november 2006 15:51 schreef danosa het volgende:
Jemig Anitra wat onwijs spannend zeg. Bizar gewoon!
Zou ook wel eens zoiets willen mee maken, een bezokje Char bv, en daarna uiteraard heel veel vragen willen stellen.
Sugar wat een onwijs gave laarzen
Spuug en Evenstar waar hebben jullie het over?
Grappig!
Wij ook wel. We zouden wel willen weten of Djeez moeder weet van Kim etc.quote:Op zondag 26 november 2006 15:51 schreef danosa het volgende:
Zou ook wel eens zoiets willen mee maken, een bezoekje Char bv, en daarna uiteraard heel veel vragen willen stellen.
Grappig!
Bedankt voor de tip! Ik heb me net geregistreerdquote:Op zondag 26 november 2006 16:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
neopetsDaar heb ik nou nog nooit wat aan gevonden
Ik hou me bezig met Travian, best verslavend
Ik had een paar afleveringen gezien en had idd zoiets van hij moet toch iets goed doen en die dingen die hij dan uit het niets vertelde over de moeder of vader dat je die mensen ineens met grote ogen ziet kijken, nou zo heb ik vanmorgen ook gekeken.quote:Op zondag 26 november 2006 13:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Anitra, ik geloof het echt hoor, van die man. Ik heb 2 uitzendingen gezien en het kan gewoon niet nep zijn. En nu jouw verhalen. Heel bijzonder.
Wat zijn je coordinaten?quote:Op zondag 26 november 2006 18:10 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik heb me net geregistreerd![]()
Weet nog wel dat er een tijdje geleden in het speeltuinbankje er ook over dat programma gepraat werd, misschien ben je daarmee in de war?quote:Op zondag 26 november 2006 18:27 schreef Anitra het volgende:
Ja priecies dat zei ik net ook tegen Rick. Het kan in beide. Was hier niet een topic over de babyfluisteraar? Ik heb vanmiddag gezocht, maar kon hem niet vinden, maar staat me wel iets van bij.
Volgens mij hebben we hier niet zo'n topic maar ik denk dat het toch beter thuis hoort in Truth als ik het allemaal zo lees.quote:Op zondag 26 november 2006 18:27 schreef Anitra het volgende:
Ja priecies dat zei ik net ook tegen Rick. Het kan in beide. Was hier niet een topic over de babyfluisteraar? Ik heb vanmiddag gezocht, maar kon hem niet vinden, maar staat me wel iets van bij.
Het is waar je over wil discussieren, als het gaat over de tips e.d. qua opvoeding die uit zo'n meeting komt dan zou het in OUD beter op zijn plaats zijn, daar kunnen ze in trhuth natuurlijk helemaal niks mee, maar als je door wil praten over zijn 'gave' dan zou dat in TRUTH weer beter kunnen.quote:Op zondag 26 november 2006 19:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier niet zo'n topic maar ik denk dat het toch beter thuis hoort in Truth als ik het allemaal zo lees.
Neemt niet weg dat ik het allemaal zeer indrukwekkend vind![]()
Ah dat is ook weer waar ja! Ik ging af op de stukjes die Anitra al gepost had en ik vond dat weer iets beter in Truth passen maar je hebt wel een punt Githa. Dank je wel.quote:Op zondag 26 november 2006 19:35 schreef Githa het volgende:
[..]
Het is waar je over wil discussieren, als het gaat over de tips e.d. qua opvoeding die uit zo'n meeting komt dan zou het in OUD beter op zijn plaats zijn, daar kunnen ze in trhuth natuurlijk helemaal niks mee, maar als je door wil praten over zijn 'gave' dan zou dat in TRUTH weer beter kunnen.
Dus misschien moet je die vraag aan jezelf stellen Anitra![]()
Ik was al benieuwd wanneer ik toegesproken zou wordenquote:Op zondag 26 november 2006 19:32 schreef Lois het volgende:
Ehm Spuuglokje en andere Neopets? Ik zou zo gauw niet weten waar het wel thuishoort, DIG Games of Spelletjesforum, maar echt iets voor het speeltuinbankje is het ook niet echt.... *sprak zij heel voorzichtig*
Een beetje is niet erg, hele veilingen ofzo is natuurlijk niet de bedoeling.
Vandaag was meer een dag voor Truth, maar straks als de opvoeddingen gaan komen dan zal ik die zeker hier neerzetten want daar hebben ze in Truth niks aanquote:Op zondag 26 november 2006 19:57 schreef Lois het volgende:
[..]
Ah dat is ook weer waar ja! Ik ging af op de stukjes die Anitra al gepost had en ik vond dat weer iets beter in Truth passen maar je hebt wel een punt Githa. Dank je wel.
Ze zijn blijkbaar echt heel voorzichtig geworden na het Genverbrander-gedoe, maar da's niet verkeerd natuurlijk. Ik hoop dat hij de kans krijgt jullie te helpen!quote:Op zondag 26 november 2006 12:13 schreef Anitra het volgende:
Mathias legde uit dat dit niet voor tv was, maar dat dit was om rtl te overtuigen dat hij het echt was en daarna zou er misschien een serie gemaakt worden.
Derek zegt telepatisch contact te hebben met kinderen t/m 36 maanden. Vaak gaat het om kinderen met gedragsproblemen. Hij heeft dan contact met de kinderen om te vertellen aan de ouders wat er in hun ogen fout zit. En zo dus met de ouders te bespreken wat hun kunnen doen.quote:Op zondag 26 november 2006 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog nooit van die babyfluisteraar gehoord, maar kennelijk heeft hij al een televisieserie want iedereen hier kent hem al? Iemand ergens een simpele link waar ik iets over die meneer kan vinden? Ik snap er namelijk weinig van. Heeft hij al die informatie over jullie en jullie huis en zo dan van Djulian gehoord?? Ik snap dat het er hier niet meer al te uitgebreid over mag gaan, maar een linkje mag misschien nog wel.
en ik ben ook een enthousiaste neopetspeler, dus ik snap hoe verslavend het kan werken
quote:Op maandag 27 november 2006 01:08 schreef Anitra het volgende:
Dit is mijn mail die ik gestuurd had. Geen verhaal, geen blabla alleen dit:
Ik zou graag met u in contact komen ivm met mijn zoon van 27 maanden met eet provblemen.
Kwade buien en hoofdbonken, breath holding spell.b
Ja met tikfouten erbij
ja er waren wel wat dingen die niet klopten. Bv dat hij het erover had dat ik borstkanker gehad zou hebben, maar dat was dus mijn schoonmoeder. Maar Djulian zegt nooit oma en hoort Rick alstijd ma of mama zeggen tegen haar dus daar kan dan enige verwarring over ontstaan zijn.
En we zijn nog steeds op zoek naar het raam met die barst links onder.
Djulian was heerlijk aan het spelen en op een gegeven moment ging hij met Derek mee lopen.Hij was zo heerlijk aan het spelen, terwijl als hij ergens is wat hij niet kent echt niet zolang aan een tafel kan gaan zitten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |