geeft niets hoor, ik was alleen te ongeduldigquote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, sorry, ik ging idd uit van word, maar fijn dat het je nu gelukt is, bar
en sorry dat ik niet had gezien dat ik hem dichtgooide![]()
Na het skiën is het heerlijk om een poosje in het zwembad te liggenquote:Op vrijdag 24 november 2006 06:16 schreef lady-wrb het volgende:
zwembad <---> wintersport
wou je dr op schaatsen?
Dank je wel, je bent in elk geval op tijdquote:Op donderdag 23 november 2006 23:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Alvast fijne vakantie, voor het geval ik het vergeet Rewimo
Er zijn vast nog wel kamers vrij hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:03 schreef Nijna het volgende:
Wat leuk Rewimo, nog iemand nodig om je tas/koffer te dragen???![]()
Hihi, ik geloof niet dat ik mn lief zo gek krijg om weer eens te gaan wintersporten... Maar ja, moet ik me daar dan door tegen laten houden...quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel kamers vrij hoorGezellig!
Frank wil ook niet mee. Jammer voor hemquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:09 schreef Nijna het volgende:
Hihi, ik geloof niet dat ik mn lief zo gek krijg om weer eens te gaan wintersporten... Maar ja, moet ik me daar dan door tegen laten houden...![]()
![]()
dank!quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Melonovy, wat heb je een leuke nieuwe Usericon!
gips drijft niet hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Na het skiën is het heerlijk om een poosje in het zwembad te liggen
pepernotenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:03 schreef Nijna het volgende:
Wat leuk Rewimo, nog iemand nodig om je tas/koffer te dragen???![]()
* Nijna schuift aan op t bankje, kom maar op met die pepernoten en warme choco...![]()
gelijk heb je. hoewel ik ook niet van wintersport hou, zou ik me er ook niet door laten weerhouden als ik wel zou willenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Frank wil ook niet mee. Jammer voor hemIk ga gewoon lekker samen met Christan
Mwoa, dan neem ik wel een luchtbedjequote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Hebben jullie ook al de nieuwe zkf polissen gehadniet om vrolijk van te worden
![]()
Maar dat is ook lekker, *knabbel knabbel*.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:15 schreef lady-wrb het volgende:
pepernotenwarme choco
ik heb wel een winterpeen voor je
sinds luca zijn schoen zet, eet ik weer rauwe peen
Ja... nog niet goed gekeken wat de "schade" is voor het komende jaar (struisvogelpolitiek...quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Hebben jullie ook al de nieuwe zkf polissen gehadniet om vrolijk van te worden
![]()
ik vind 17 euro per maand wel heul veelquote:
ook jij dan dank he!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:23 schreef bixister het volgende:
ik vind 'm ook leuk melonovy!
arwen kost niksquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef E.T. het volgende:
die 254 is toch wel voor jullie alledrie?
maar hier ook een plus van 17 euro (x2 volwassenen). Eens kijken of dat goedkoper kan
voor maurice en mij ja, zou er uit zienquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:44 schreef E.T. het volgende:
Ik bedoel; die 254 is toch niet alleen voor jou? (incl. Arwen), of alleen voor Maurice? Das toch wat jullie totaal betalen? (niet per persoon dus).
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef Ingrid19 het volgende:
Bij ons klopt er van de huur en zorgtoeslag geen ene flikker! We horen meer te krijgen. Erg lastig zo financieel. Mede daarom zijn we naar een duurdere huurwoning verhuisd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |