geeft niets hoor, ik was alleen te ongeduldigquote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, sorry, ik ging idd uit van word, maar fijn dat het je nu gelukt is, bar
en sorry dat ik niet had gezien dat ik hem dichtgooide![]()
Na het skiën is het heerlijk om een poosje in het zwembad te liggenquote:Op vrijdag 24 november 2006 06:16 schreef lady-wrb het volgende:
zwembad <---> wintersport
wou je dr op schaatsen?
Dank je wel, je bent in elk geval op tijdquote:Op donderdag 23 november 2006 23:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Alvast fijne vakantie, voor het geval ik het vergeet Rewimo
Er zijn vast nog wel kamers vrij hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:03 schreef Nijna het volgende:
Wat leuk Rewimo, nog iemand nodig om je tas/koffer te dragen???![]()
Hihi, ik geloof niet dat ik mn lief zo gek krijg om weer eens te gaan wintersporten... Maar ja, moet ik me daar dan door tegen laten houden...quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel kamers vrij hoorGezellig!
Frank wil ook niet mee. Jammer voor hemquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:09 schreef Nijna het volgende:
Hihi, ik geloof niet dat ik mn lief zo gek krijg om weer eens te gaan wintersporten... Maar ja, moet ik me daar dan door tegen laten houden...![]()
![]()
dank!quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Melonovy, wat heb je een leuke nieuwe Usericon!
gips drijft niet hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Na het skiën is het heerlijk om een poosje in het zwembad te liggen
pepernotenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:03 schreef Nijna het volgende:
Wat leuk Rewimo, nog iemand nodig om je tas/koffer te dragen???![]()
* Nijna schuift aan op t bankje, kom maar op met die pepernoten en warme choco...![]()
gelijk heb je. hoewel ik ook niet van wintersport hou, zou ik me er ook niet door laten weerhouden als ik wel zou willenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Frank wil ook niet mee. Jammer voor hemIk ga gewoon lekker samen met Christan
Mwoa, dan neem ik wel een luchtbedjequote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Hebben jullie ook al de nieuwe zkf polissen gehadniet om vrolijk van te worden
![]()
Maar dat is ook lekker, *knabbel knabbel*.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:15 schreef lady-wrb het volgende:
pepernotenwarme choco
ik heb wel een winterpeen voor je
sinds luca zijn schoen zet, eet ik weer rauwe peen
Ja... nog niet goed gekeken wat de "schade" is voor het komende jaar (struisvogelpolitiek...quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
ik vind 17 euro per maand wel heul veelquote:
ook jij dan dank he!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:23 schreef bixister het volgende:
ik vind 'm ook leuk melonovy!
arwen kost niksquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef E.T. het volgende:
die 254 is toch wel voor jullie alledrie?
maar hier ook een plus van 17 euro (x2 volwassenen). Eens kijken of dat goedkoper kan
voor maurice en mij ja, zou er uit zienquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:44 schreef E.T. het volgende:
Ik bedoel; die 254 is toch niet alleen voor jou? (incl. Arwen), of alleen voor Maurice? Das toch wat jullie totaal betalen? (niet per persoon dus).
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef Ingrid19 het volgende:
Bij ons klopt er van de huur en zorgtoeslag geen ene flikker! We horen meer te krijgen. Erg lastig zo financieel. Mede daarom zijn we naar een duurdere huurwoning verhuisd.
Dat betreft de algemene wet bijzondere ziektekosten en daar hoef je geen premie voor af te dragen aan je zorgverzekeraar, dit gaat via je salaris enz.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:45 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar dat is ook lekker, *knabbel knabbel*.
[..]
Ja... nog niet goed gekeken wat de "schade" is voor het komende jaar (struisvogelpolitiek...).
Ik vind het trouwens vaag er staat het basispakket, aanvullende verzekering en dan staat er awbz. Maar bij die laatste staat 0 euro achter.
Zoiets dacht ik al, maar ik vind het suf dat ze het dan ook nog even op de polis vermelden... eerder stond het er volgens mij niet op. Maar bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:24 schreef bibi het volgende:
[..]
Dat betreft de algemene wet bijzondere ziektekosten en daar hoef je geen premie voor af te dragen aan je zorgverzekeraar, dit gaat via je salaris enz.
Vond ik ook.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:01 schreef Lishe het volgende:
Leuk Rewimo!
Ja Evenstar...... Bah he?
Vanochtend waren Cas en Leon en mama Dutch hier op de koffie. Cas is al zo groot geworden! Een heerlijk vrolijk lachebekje, die met open mond naar alles en iedereen kijkt.Grote broer zorgt goed voor 'm! Het was weer hartstikke gezellig Dutch!
Je mag er de volgende keer anders wel bij zijn hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:17 schreef bixister het volgende:
goede zaak lois. ben niet zo'n jan smit fan maar deze actie kan ik alleen maar toejuichen. clauwhee,. wat duurt 't toch allemaal verschrikkelijk lang.
lishe & dutchie,klinkt heel gezellig!
Als je te weinig hebt gekregen en je hebt er recht op krijg je het gewoon terug hoor don't worry.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:05 schreef Ingrid19 het volgende:
Evenstar, we horen meer huurtoeslag te krijgen. Hebben we ookj zwart op wit staan. Maar we krijgen veel minder. En ook minder zorgtoeslag. Terwijl we dus nu in een duurdere huurwoning zitten. En Djeez heeft een andere baan, waarbij hij minder verdient.
Echt klote, scheelt nogal wat. Hopelijk krijgen we het verschil alsnog. En gaat het volgend jaar wel goed.
Ik had door de drukte op mn werk helemaal niet gemerkt dat de andere al vol wasquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Lekker rewimo leuk vooruitzicht
![]()
Het is inderdaad belachelijk. Ik ben er ook mee bezig geweest. Dacht zowel de huur- als de zorgtoeslag stopgezet te hebben, krijg ik een brief met alleen een afrekening voor de huurtoeslag. Pfff. Ik zie wel wat er met de zorgtoeslag gebeurt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:32 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Als je te weinig hebt gekregen en je hebt er recht op krijg je het gewoon terug hoor don't worry.
Hier al een jaar bezig om de zorgtoeslag stop te zetten en nog steeds krijgen we geld. Dat wordt me toch straks terug betalen maar dat doe ik wel in termijnen zij willen niet luisteren![]()
Die heb ik ook niet, wij waren de "gelukkigen"om 7 maanden geen huurtoeslag te krijgenquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is inderdaad belachelijk. Ik ben er ook mee bezig geweest. Dacht zowel de huur- als de zorgtoeslag stopgezet te hebben, krijg ik een brief met alleen een afrekening voor de huurtoeslag. Pfff. Ik zie wel wat er met de zorgtoeslag gebeurt.
En nu gaat de belastingdienst ook nog vanaf 1 januari a.s. de totale kinderopvangtoeslag regelen, dus ook het werkgeversgedeelte. Ben benieuwd hoe dat gaat, heb niet veel vertrouwen in de belastingdienst.
Dat mag ik hopen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:32 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Als je te weinig hebt gekregen en je hebt er recht op krijg je het gewoon terug hoor don't worry.
Hier al een jaar bezig om de zorgtoeslag stop te zetten en nog steeds krijgen we geld. Dat wordt me toch straks terug betalen maar dat doe ik wel in termijnen zij willen niet luisteren![]()
Ow ik ook, ik moet zelfs de was ook nog opvouwen. Maar dat doe ik vandaag niet... morgen is er weer een dag. Vanmiddag naar Amsterdam en vanavond in Amsterdam naar een klein festivalletjequote:
quote:
Same here, Vicky. Maar ja vriendlief werkt bij dezelfde instantie als de jouwe dus we zullen wel precies dezelfde verzekering hebben. Ik ga volgend jaar naar een andere, van mijn eigen werk, en nu ben ik niet meer verplicht de aanvullende verzekering te nemen omdat vriendlief die heeft dus ik ga er op vooruit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:33 schreef Vicky het volgende:
Heb nog geen flauw idee wat wij gaan betalen voor de ziektekostenverzekering. Michel is collectief verzekerd via zijn werk. We betalen nu 111 per persoon geloof ik.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:53 schreef snoopy het volgende:
Ik zit de hele dag al in Amsterdam, dus ik zal toch gewoon moeten strijken![]()
Phluph, ik heb wel 2 prijzen gewonnen gisteren!
Een zwembroek en een boek![]()
Gefeliciteerd alvast met je auto!quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:02 schreef reese.com het volgende:
[..]
Same here, Vicky. Maar ja vriendlief werkt bij dezelfde instantie als de jouwe dus we zullen wel precies dezelfde verzekering hebben. Ik ga volgend jaar naar een andere, van mijn eigen werk, en nu ben ik niet meer verplicht de aanvullende verzekering te nemen omdat vriendlief die heeft dus ik ga er op vooruit.
Ik werd gister geinformeerd dat ik bij mijn nieuwe baan vanaf januari een lease auto krijg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |