Het lijkt op die foto trouwens ook nogal dat ze behoorlijk grote tepels heeft naar verhouding... als ik hem in gedachten doortekenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
Post hier decente foto's van vrouwen met hangtieten. Ik begin met Katie Holmes.
[afbeelding]
Ik kan niet geloven dat dit echt isquote:Op donderdag 23 november 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Ja, wat is dat eigenlijk ineens met die balkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 06:36 schreef lady-wrb het volgende:
nou vind ik die balken die te pas en te onpas dwars door de foto's lopen rete-irritant, maar om deze heb ik toch wel vreselijk zitten lachen![]()
(sorry voor de waardeloze kwaliteit, maar het is een foto van mijn monitor)
[afbeelding]
zien jullie dat nou ook
daar hangt het nu het nog vastgesnoerd zit. zodra dat losgaat, sleept het achter dr aan ben ik bang.quote:
Ja, en ik vind het stront irritant...quote:Op vrijdag 24 november 2006 06:36 schreef lady-wrb het volgende:
nou vind ik die balken die te pas en te onpas dwars door de foto's lopen rete-irritant, maar om deze heb ik toch wel vreselijk zitten lachen![]()
[afbeelding]
zien jullie dat nou ook
Mwah, kweenie... Als je weet dat je niet (meer) de meest zwaartekrachttrotserende boezem hebt, moet je niet in jurkjes gaan lopen die een decollete tot de navel hebben. Doe je dat toch, kun je rekenen op een plek in een topic hier...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:49 schreef weathergirl het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd behoorlijk vrouwonvriendelijk...
Ik wel, door iedere foto een quote balk, super irritant!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat lult iedereen steeds over die balken, ik zie niks.
Haha, heb het filmpje gekeken, wel triest dat je zover moet gaan om je gelijk te krijgen. Doet me wel aan Georgina Verbaan denken trouwens!quote:Op zaterdag 25 november 2006 04:15 schreef Coolfool het volgende:
Tyra heeft ze ook! Geen balken maar hangers.
http://www.youtube.com/watch?v=uwJe1mxWh_A
Raar, hier zien ze er toch beter uit:quote:Op donderdag 23 november 2006 21:54 schreef WesHell het volgende:
Had toch mooiere tieten bij dat wijf verwacht...
Als je dat al hangtieten vindt.. dan heb je zeker alleen maar plastic tieten op plaatjes gezienquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:00 schreef Pek het volgende:
Ok, wist ik niet van die zwangerschap![]()
Zij dan:
[afbeelding]
Deze valt nog mee![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:29 schreef Isegrim het volgende:
Heeft Zeta Jones ook hangtieten?
Er is nog hoop!![]()
en haar kont doet ook al flauwquote:Op zondag 26 november 2006 00:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Tara Reids titties gone south....wel vreemd voor plastic boobs. Misschien toch te zware implantaten?
[afbeelding]
Whehe, dan zit je in Rome aan de limoncello en de week erop speur je het internet af naar hangende borstenquote:
quote:
Die heeft dan ter compensatie weer een ubergeile bakkes!quote:Op zondag 26 november 2006 00:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Tara Reids titties gone south....wel vreemd voor plastic boobs. Misschien toch te zware implantaten?
[afbeelding]
Is dat Paula?quote:Op zondag 26 november 2006 00:36 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
ik mag toch hopen dat dit niet echt is
Nokken, Milagro.quote:
Bewijs? Het zeggen is niet voldoende tegenwoordig.quote:Op zondag 26 november 2006 00:47 schreef DarkElf het volgende:
oh men, wat ben ik dan trots op mijn "dames" zeg
bijna dertig en nog niet "down south"
Beetje zinloos om dan een FOTOboek aan te maken he.quote:Op zondag 26 november 2006 01:00 schreef DarkElf het volgende:
oh nee hoor, ik hoef mezelf niet zo nodig te kijk te zetten op internet
dat laat ik graag aan anderen over
oh daar heeft ooit wat gestaan in een ver verledenquote:Op zondag 26 november 2006 01:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Beetje zinloos om dan een FOTOboek aan te maken he.
ja iddquote:Op zondag 26 november 2006 01:13 schreef thaleia het volgende:
Nou eerder een beetje zinloos om het dan eerst wel hier te posten
Sorry, maar de helft komt echt gewoon over als een gefrustreerde actie dan écht bewijs. Ik zie het soms echt niet.quote:Op zondag 26 november 2006 01:12 schreef milagro het volgende:
[..]
okay sorry
hier, wat lippen voor je, nog meer illusies kapot
quote:Op zondag 26 november 2006 15:32 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Sorry, maar de helft komt echt gewoon over als een gefrustreerde actie dan écht bewijs. Ik zie het soms echt niet.
Voordat ze gingen hangen zekerquote:Op zondag 26 november 2006 01:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh daar heeft ooit wat gestaan in een ver verleden
maareuh das offtopicdus nu graag weer hangers
Ja ZwarteMagika, dat krijg je als mensen groot wordt in het siliconen-tijdperk hè? Dan vinden ze een normale borst ineens een hangtiet.quote:
Dit hangt niet, ik zou het er wel mee kunnenquote:
Welnee, gewoon goedquote:Op maandag 27 november 2006 18:40 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind ze er vooral erg opgeblazen en dus nep uitzien.
Jaaaaa! irritant he, ik dacht al dat het aan mijn computer lag!quote:Op vrijdag 24 november 2006 06:36 schreef lady-wrb het volgende:
[afbeelding]
zien jullie dat nou ook
ha, top, ik heb exact zo'n bril, alleen ik ben hem al tijden kwijt, hij ligt hier ergens in huis, maar zonder bril mijn bril zoeken is lastigquote:
Dat hoeft ook nietquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Maak een foto van je moeder als ze uit de douche komtquote:
Dan hier nog even een ECHTE topless Katie Holmes.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat dat zijn punt ook was.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:41 schreef lady-wrb het volgende:
als bovenstaande foto's hangtieten moeten voorstellen......
daar hangt toch helemaal niks
Zo erg is ie toch nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:13 schreef lady-wrb het volgende:
hij heeft er wel gestaan, op pagina 1 zelfs, maar die is verwijderd om de een of andere vage reden, ook ik heb m al een paar keer in andere topics voorbij zien komen.
Klopt, maar toch was jij het die Katie Holmes plaatste in je OP.quote:
Nou, netjes opgelost toch?quote:Op maandag 18 december 2006 12:29 schreef Suko het volgende:
Uitgerangeerde Christine van der Horst, die wil je ook niet bloot zien, middel/buik en borstpartij zijn één.![]()
[afbeelding]
Ook al zo'n rare kuilquote:
volgens mij hangt er niets maar zijn het gewoon twee moedervlekkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:12 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Wat heeft ze aan haar tepel hangen?![]()
Komt doordat ze nu een kleiner implantaat heeft dan dat ze eerst had. De DD's waren te zwaar.quote:
Blijft een enig setje, de bochels van Paula, ken er geen genoeg van krijgen.....quote:Op zondag 31 december 2006 03:45 schreef PLAE@ het volgende:
Die ken ik nou zo langzamerhand wel dromen![]()
ze stonden nota bene in dit topic al...quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ze stonden nota bene in dit topic al...
nu ja, stonden, hingen![]()
Dit zijn toch geen hangtieten.quote:
geen idee hoe ze heetquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wie wie wie picsssssss
Zijn dit hangtieten? Nee toch?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:41 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee hoe ze heet
maar je kent het balinsok effect vast wel![]()
ja enigzins wel, ze doorstaat de potloodtest zo te zien niet, gezien de plooi eronder, maar het zijn nog steeds lekkere borsten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zijn dit hangtieten? Nee toch?!
[afbeelding]
De potloodtest?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ja enigzins wel, ze doorstaat de potloodtest zo te zien niet, gezien de plooi eronder, maar het zijn nog steeds lekkere borsten.
hangtieten worden pas naar als de tepel ergens onderin hangt , of je de borst kan oprollen, want leeg theezakje.
Niks mis met dat mediocre bos hout(je).quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ja enigzins wel, ze doorstaat de potloodtest zo te zien niet, gezien de plooi eronder, maar het zijn nog steeds lekkere borsten.
hangtieten worden pas naar als de tepel ergens onderin hangt , of je de borst kan oprollen, want leeg theezakje.
ja, dat je een potlood horizontaal onder je borst houdt, in de plooi, loslaat en als het dan valt, dan heb je geen hangers, blijft het zitten dan wel.quote:
Aha.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, dat je een potlood horizontaal onder je borst houdt, in de plooi, loslaat en dan valt, dan heb je geen hangers, blijft die zitten dan wel.
maar je hebt hangers en hangers.
die van deze dame 'hangen' een beetje,, zo van de zijkant gezien dan, maar dat is het zogenaamde leuke hangen
ik ook, hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Aha.
Nou, ik vind dat ze goeie tieten heeft.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, hoor
dat zij die heeft dus, hè
ik heb ze ook, maar dat bedoelde ik dus niet, dat je niet denkt dat ik dat bedoelde, ik heb ze wel uiteraard, maar ik bedoelde haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat die shandy s staan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
laat maar es zien dan of wij ook vinden wat je bedoelde.. ik bedoel dus dat je bedoelde wat wij ook bedoelde met de bedoeling van eeeeh TIETUH ZIEN!!!
nog........ééntje........pleeeeseeee..........the.......pressure.....can't.....handle.....the.........quote:
Doe eens rustig zeg.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
laat maar es zien dan of wij ook vinden wat je bedoelde.. ik bedoel dus dat je bedoelde wat wij ook bedoelde met de bedoeling van eeeeh TIETUH ZIEN!!!
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:52 schreef tong80 het volgende:
Als je de navel niet meer kunt zien heb je hangtieten.
Heb tegenwoordig een sport BH static.quote:
En dan heeft een potloodtest ook geen zin, want dan kun je je potlood ook niet meer zienquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:52 schreef tong80 het volgende:
Als je de navel niet meer kunt zien heb je hangtieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |