De potloodtest?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ja enigzins wel, ze doorstaat de potloodtest zo te zien niet, gezien de plooi eronder, maar het zijn nog steeds lekkere borsten.
hangtieten worden pas naar als de tepel ergens onderin hangt , of je de borst kan oprollen, want leeg theezakje.
Niks mis met dat mediocre bos hout(je).quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ja enigzins wel, ze doorstaat de potloodtest zo te zien niet, gezien de plooi eronder, maar het zijn nog steeds lekkere borsten.
hangtieten worden pas naar als de tepel ergens onderin hangt , of je de borst kan oprollen, want leeg theezakje.
ja, dat je een potlood horizontaal onder je borst houdt, in de plooi, loslaat en als het dan valt, dan heb je geen hangers, blijft het zitten dan wel.quote:
Aha.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, dat je een potlood horizontaal onder je borst houdt, in de plooi, loslaat en dan valt, dan heb je geen hangers, blijft die zitten dan wel.
maar je hebt hangers en hangers.
die van deze dame 'hangen' een beetje,, zo van de zijkant gezien dan, maar dat is het zogenaamde leuke hangen
ik ook, hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Aha.
Nou, ik vind dat ze goeie tieten heeft.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, hoor
dat zij die heeft dus, hè
ik heb ze ook, maar dat bedoelde ik dus niet, dat je niet denkt dat ik dat bedoelde, ik heb ze wel uiteraard, maar ik bedoelde haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat die shandy s staan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
laat maar es zien dan of wij ook vinden wat je bedoelde.. ik bedoel dus dat je bedoelde wat wij ook bedoelde met de bedoeling van eeeeh TIETUH ZIEN!!!
nog........ééntje........pleeeeseeee..........the.......pressure.....can't.....handle.....the.........quote:
Doe eens rustig zeg.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
laat maar es zien dan of wij ook vinden wat je bedoelde.. ik bedoel dus dat je bedoelde wat wij ook bedoelde met de bedoeling van eeeeh TIETUH ZIEN!!!
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:52 schreef tong80 het volgende:
Als je de navel niet meer kunt zien heb je hangtieten.
Heb tegenwoordig een sport BH static.quote:
En dan heeft een potloodtest ook geen zin, want dan kun je je potlood ook niet meer zienquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:52 schreef tong80 het volgende:
Als je de navel niet meer kunt zien heb je hangtieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |