Sorry, maar de helft komt echt gewoon over als een gefrustreerde actie dan écht bewijs. Ik zie het soms echt niet.quote:Op zondag 26 november 2006 01:12 schreef milagro het volgende:
[..]
okay sorry
hier, wat lippen voor je, nog meer illusies kapot
quote:Op zondag 26 november 2006 15:32 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Sorry, maar de helft komt echt gewoon over als een gefrustreerde actie dan écht bewijs. Ik zie het soms echt niet.
Voordat ze gingen hangen zekerquote:Op zondag 26 november 2006 01:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh daar heeft ooit wat gestaan in een ver verleden
maareuh das offtopicdus nu graag weer hangers
Ja ZwarteMagika, dat krijg je als mensen groot wordt in het siliconen-tijdperk hè? Dan vinden ze een normale borst ineens een hangtiet.quote:
Dit hangt niet, ik zou het er wel mee kunnenquote:
Welnee, gewoon goedquote:Op maandag 27 november 2006 18:40 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind ze er vooral erg opgeblazen en dus nep uitzien.
Jaaaaa! irritant he, ik dacht al dat het aan mijn computer lag!quote:Op vrijdag 24 november 2006 06:36 schreef lady-wrb het volgende:
nou vind ik die balken die te pas en te onpas dwars door de foto's lopen rete-irritant, maar om deze heb ik toch wel vreselijk zitten lachen![]()
(sorry voor de waardeloze kwaliteit, maar het is een foto van mijn monitor)
[afbeelding]
zien jullie dat nou ook
ha, top, ik heb exact zo'n bril, alleen ik ben hem al tijden kwijt, hij ligt hier ergens in huis, maar zonder bril mijn bril zoeken is lastigquote:
Dat hoeft ook nietquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
Post hier decente foto's van vrouwen met hangtieten. Ik begin met Katie Holmes.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |