abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43830672
Help, ik zoek....

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Tip van BaggerUser
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
    ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP

http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe

ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
    Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
    .

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een e-mail sturen naar het emailadres in het profiel van Berkery
  • In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
    To regret is to compromise
    pi_43830698
    Ik zoek een nummertje dat ik op Lazer hoorde (set van Marko (La Rocca) volume 7 oid?) met als enige line: "lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala".
    Iemand een idee?
    In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
    To regret is to compromise
      donderdag 23 november 2006 @ 20:36:12 #3
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_43831558
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 20:07 schreef Frenky-boy het volgende:
    Ik ben op zoek naar het nummer wat gisteravond werd gedraaid voordat Balkenende na de verkiezingen opkwam bij het CDA en zijn toespraak hield. Een heel bekend, vrolijk nummer, maar hoe het heet!?

Het filmpje (waar het liedje ook meteen vanaf het begin te horen is) staat heir ook
    http://www.nos.nl/nosjournaal/beeld_en_geluid/

onder "de speech van Balkende"...

iemand enig idee !?
    Roger Glover - Love is all
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
      donderdag 23 november 2006 @ 22:20:13 #4
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_43839413
    tvp
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
      vrijdag 24 november 2006 @ 10:44:41 #6
    38298 Leujel
    Citroen C2 1.4i VTR SensoDrive
    pi_43844668
    Ik ben op zoek naar een artiest die optrad op de tmf awards. Ik zapte langs en zag die gozer spelen en zingen en vond het erg goed, maar weet de naam van de artiest en het nummer niet. Het is in ieder geval een lilliputter en volgens mij ook nederlands.

Zie hier de foto:
    Gretsch fan
    pi_43847824
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 10:44 schreef Leujel het volgende:
    Ik ben op zoek naar een artiest die optrad op de tmf awards. Ik zapte langs en zag die gozer spelen en zingen en vond het erg goed, maar weet de naam van de artiest en het nummer niet. Het is in ieder geval een lilliputter en volgens mij ook nederlands.

Zie hier de foto:
    [afbeelding]
    VanVelzen: http://www.vanvelzenmusic.com/
    pi_43849868
    Ik zoek een groep of band die muziek maakt dmv slagwerken. Van die grote trommels enzo! Volgens mij zijn het Nederlanders!! Kan niet meer op hun naam komen!!Weet iemand die??
    pi_43849916
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 13:57 schreef nokia6200 het volgende:
    Ik zoek een groep of band die muziek maakt dmv slagwerken. Van die grote trommels enzo! Volgens mij zijn het Nederlanders!! Kan niet meer op hun naam komen!!Weet iemand die??
    Safri Duo?
    pi_43849991
    Nee die niet. Helaas....
    pi_43850270
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 13:57 schreef nokia6200 het volgende:
    Slagerij van Kampen
    pi_43850332
    Ja dat is hem!! Bedankt he!!
    pi_43851405
    Tvp.
      vrijdag 24 november 2006 @ 19:51:42 #14
    4905 Peppi-en-Kokki
    Toettoet. Boingboing.
    pi_43860612
    Help!
    Zojuist zag ik op de digitale zender TMF-NL een videoclip van een bandje, 4 mannen die door de polders renden (?) terwijl ze ondertussen een van de beste nummers van dit jaar zongen. Maar wie zijn dit? En hoe heet dat nummer? Volgens zusje heeft de bandnaam het woord 'box' er in.
      vrijdag 24 november 2006 @ 20:07:07 #15
    4905 Peppi-en-Kokki
    Toettoet. Boingboing.
    pi_43861108
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 21:52 schreef PAA-053 het volgende:
    Idd.

Ik ben op zoek naar het nummer dat die meisjes zingen, in de reclame voor Singstar, de karaokegame voor Playstation geloof ik.
    Beter laat dan nooit. ...

Het is een nummer van the Jackson Five, welke kan ik zo niet opkomen, maar op youtube staan hun grootste hits, dus dan moet het wel lukken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Peppi-en-Kokki op 24-11-2006 20:47:28 ]
      vrijdag 24 november 2006 @ 20:14:24 #16
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_43861297
    TVP
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_43862097
    Hoorde vanavond om 19:25 een mooi nummer op 3fm, nogal een "zielig/depri" nummer.. was bij gerard ekdom. Alleen als je de playlist op de site bekijkt is ie niet compleet. lekker handig. er werd wel gezegd dat ie vanochtend ook al was gedraaid. weet iemand welk nummer ik bedoel?
    Waar komt dit te staan?
    pi_43862858
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef friemel het volgende:
    Hoorde vanavond om 19:25 een mooi nummer op 3fm, nogal een "zielig/depri" nummer.. was bij gerard ekdom. Alleen als je de playlist op de site bekijkt is ie niet compleet. lekker handig. er werd wel gezegd dat ie vanochtend ook al was gedraaid. weet iemand welk nummer ik bedoel?
    De megahit, Damien Rice en Lisa Hannigan - 9 Crimes?
    Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
    pi_43866160
    tvp
    Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
    pi_43867623
    No Dukes of Hazzard in the classroom
    pi_43869539
    Ik ben opzoek naar een band die een tijdje geleden zag bij 3voor12.TV

Het was een gabber punk band of zo. Punk waar iedereen stond bij de gabberen. Weet iemand hoe die band heet?

Ze zitten ook in het intro van 3voor12.TV. Daar zie je heel eventjes een gast op een keuken of zo springt, links in beeld zie je gitarist.
    pi_43870169
    Laat maar
    Ik had eerst moeten zoeken op die site.

Een link: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/27600661
    pi_43877148
    Ik zoek een nummer dat uit de (ik denk, aan het geluid te horen) komt uit dezelfde tijd als Deep Purple en Supertramp? Het heeft zo'n geluid.
    Een oud rock nummer dus, wel bekend. Ik hoorde het net op Arrow Classic Rock.

Het eindigt met:
    waaaaaay.... you're/I'm* coming along

*ik weet niet of het nou you're of I'm was.

Vage beschrijving.. maar misschien dat iemand iets weet?

BVD

-edit-
    Ik heb het nummer al gevonden.
    Het was inderdaad van Supertramp. Wat ben ik goed. 8)

[ Bericht 12% gewijzigd door OldJeller op 25-11-2006 13:42:29 ]
    pi_43878660
    ik zoek franse Hip Hop.
    "The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
    pi_43878713
    quote:
    Op dinsdag 14 november 2006 12:37 schreef El_Rolando het volgende:
    Ik zoek een nummer dat voorkomt in Lijst 0 (BNN programma):

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)jst0/bb.20061113.asf

Het begint bij 11:40
    Nogmaals.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')