bekrompen ontslagrecht? Je wilt het dus versoepelen ? Zodat 50 jarige makkelijker ontslagen worden en moeilijker aan een baan komen? Ik geef toe, het is bekrompen, maar heel veel betere mogelijkheden zie ik niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:30 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wat denk je van het vasthouden aan de bekrompen ontslagrecht beperking
Wat denk je van de 62% belastingsschaal
Wat denk je aan de HRA aanpassingen
Zo heb er je nu even 3 argumenten die je even kan nalezen / opzoeken. Denk er even over na.. Suc6

Oh nee hoor, mijn voorspelling is dat politiek in zijn algemeen, mondiaal zelfs, zal groeien naar een samenleving waar in alles zeker is, gepland, vastgelegd, gejuridiseerd en wellicht ook nog veilig.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Bedenk dan naast je excel ook een argument voor die mensen om SP te stemmen. Die mensen geven blijkbaar zelf een hoop geld gewoon weg... Leuk hoor. Ik heb het nu nog gewoon nodig. Ik moet groeien in mijn salaris en ontwikkeling en zekerheid etc. De SP neemt voor mij zekerheid weg

Vrije expressie binnen respectabele normen vind ik ok.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik denk van niet, en vele economen en politieke partijen met mij, naast het scandinavische model.
Een ander onderwerp, wat te denken van vrijheid van gedachten, innovatie en expressie? Die is de laatste kabinetsperiode ook weer lekker flink door de mangel gehaald. Ik vind dat je voor innovatie een vrije expressie nodig hebt, het CDA heeft het, zoals bekend, het niet zo met vrijheid van meningsuiting. Ik vind dat communistisch en waardeloos.

Waarom zou ik, wat voegt dit topic toe aan die anderen?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:38 schreef draaijer het volgende:
[..]
Voor jou blijkbaar reden genoeg om goed gefundeerd te posten. Dank voor je input

Is dit jou antwoord op tienduizenden mensen die keihard werken voor hun gezin en nauwelijks een fatsoenlijk bord eten op tafel kunnen brengen? Ik vind dat echt niet kunnen in een welvarend land als Nederland. En dat doe je niet door alle kinderen van 'laagopgeleide' mensen naar een school te sturen en die van de hogeropgeleide naar een andere of door het ontslagrechtquote:Op donderdag 23 november 2006 20:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
Geld kan je ook op andere manieren verkrijgen. Vertel mij maar hoe je mensen gemotiveerd in NL houdt als je 62% van hun zeer zuur verdiende geld af wil pakken. Te ziek voor woorden.
Lekkere motivatie als je harder werkt dan niet willende werkende mensen en als je 3x zoveel verantwoordelijkheid op je hoofd hebt dan een slaper op z'n werk.. Straffen de mensen die NL groot maken.![]()

Ik werk met alle plezier van de wereld. En heb SP gestemdquote:Op donderdag 23 november 2006 20:34 schreef draaijer het volgende:
[..]
Slimmer werken ja. SP stemmen als je geen zin hebt om te werken. Kan je lekker uitslapen en je hand ophouden. Ik zou dan echt zoooooooo trots op mezelf zijn dat ik weer niks bereikt zou hebben

Nu is het 62% en over een paar jaar 70% als we weer de bodem van onze schatkist in zicht zien komen en moeten bijlenen.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
bekrompen ontslagrecht? Je wilt het dus versoepelen ? Zodat 50 jarige makkelijker ontslagen worden en moeilijker aan een baan komen? Ik geef toe, het is bekrompen, maar heel veel betere mogelijkheden zie ik niet.
de hra mag van mij volledig afgeschaft worden, gelijdelijk dan wel te verstaan. HRA is speelgoed voor de rijkeren onder ons.
62% belastingschaal, ik zie het probleem niet? Het is wat dieper in de buidel tasten maar je krijgt er wel een socialer nederland voor terug.

Sterke punten heb je... Ik ben omquote:Op donderdag 23 november 2006 20:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
bekrompen ontslagrecht? Je wilt het dus versoepelen ? Zodat 50 jarige makkelijker ontslagen worden en moeilijker aan een baan komen? Ik geef toe, het is bekrompen, maar heel veel betere mogelijkheden zie ik niet.
Is niet bekrompen kind. In andere landen werkt het perfect.
de hra mag van mij volledig afgeschaft worden, gelijdelijk dan wel te verstaan. HRA is speelgoed voor de rijkeren onder ons.
Huur jij? Gooi dan die markt ook maar open. Of zit je vast met je carriere dat je voor de rest van je leven in je goedkope koopwoning wilt blijven wonen.
62% belastingschaal, ik zie het probleem niet? Het is wat dieper in de buidel tasten maar je krijgt er wel een socialer nederland voor terug.
Dat wil ik helemaal niet. Mensen moeten gewoon werken. Je gaat een hond toch geen koekjes geven als hij net een kind heeft gebeten

Grappig.. Het schijnt niks toe te voegen, maar je blijft lekker lezen en posten.. Leukquote:Op donderdag 23 november 2006 20:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom zou ik, wat voegt dit topic toe aan die anderen?
bv,
Is 25 zetels van de SP niet eng?

CDA gooit het heel vaak op 'wat hebben mensen die niks fout doen te verbergen?', en drukken daar met hun coalitiepartner weer een privacyinperkende maatregel door.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Vrije expressie binnen respectabele normen vind ik ok.
Maar respectloos je vrije expressie ten toon te stellen is niet ok

Offtopicquote:Op donderdag 23 november 2006 20:42 schreef AminBen het volgende:
[..]
Is dit jou antwoord op tienduizenden mensen die keihard werken voor hun gezin en nauwelijks een fatsoenlijk bord eten op tafel kunnen brengen? Ik vind dat echt niet kunnen in een welvarend land als Nederland. En dat doe je niet door alle kinderen van 'laagopgeleide' mensen naar een school te sturen en die van de hogeropgeleide naar een andere of door het ontslagrecht![]()
Mensen leven nu langs elkaar, groepen staan recht tegenover elkaarIn dat kille Nederland wil ik niet wonen. Ik hoop dat we er gisteren afstand van hebben gedaan.
Blijf jij maar die zelfverrijking aan de top, mensen die om de 100 kilometer moeten tanken met de Hummer. Ik pas.

Ik vermaak me prima idd.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Grappig.. Het schijnt niks toe te voegen, maar je blijft lekker lezen en posten.. Leuk![]()
Weer een sterk punt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |